De computer valt wel mee.quote:
*ahum*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
Luie donder!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De computer valt wel mee.
Maar de server is traag.
En ik moet daar nog wat websites aanpassen.
En heb nu even geen zin om de gehele website te kopieren naar me harde schijf.
Server is ook een computerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar de server is traag.
Je zocht gewoon stiekem naar een excuus om toch op fok te kunnen blijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar de server is traag.
dan doe je 't toch gewoon lekker rustig aan hèquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar de server is traag.
Oke, nu stoppen we er echt mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef IJlien het volgende:
Oke vanaf nu geen geslijm meer!
Afgesproken![]()
En you're welcome jitz
jij ook hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef babba_ het volgende:
jeugd! ik ga nog ff werken en dan lunchen! gaat heen en vermenigvuldig u! GEGROET
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef babba_ het volgende:
jeugd! ik ga nog ff werken en dan lunchen! gaat heen en vermenigvuldig u! GEGROET
Eet zequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef babba_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef babba_ het volgende:
Inderdaad lunchtijd zit ertussenquote:
wantquote:
Heb ik trauma's vanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:56 schreef Houniet het volgende:
waarom vind je 538 niks dan
jensen was weer leuk gister op tvquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:56 schreef Blinker het volgende:
Straks bij jenseeeeeeeeeeeeeen
Ja, op Channel fourquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Oviedeee het volgende:
Hebben ze in engeland ook Jensen?
nee, 't gene wat ik wil weten duurt altijd veel te lang.. (gelukkig weet ik nu allesquote:
Netjes bij ons moeten we t zelf maar uitzoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
bij mij duurt t altijd 3 weken .. ALS ze terug mailen![]()
Topic is toch niet gestart door goddess he ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Houniet het volgende:
en een topic voor de dames Bijzondere vormen van "seksueel misbruik"
DAT is echt gaaaaaaar!! Ik kan me daar zo aan ergeren!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:01 schreef Oviedeee het volgende:
de printer print niet:(
nopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Topic is toch niet gestart door goddess he ?
Precies, terwijl je aan het wachten bent op de ict dienstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef Blinker het volgende:
Dan moet je maar gaan fokken
Smakelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
Ik ga even eten halen
Broodje sambal-kaassoufle!
* ijlien zoekt rennies alvast op
Maar dan niet in dit topic posten he... want dan is het geen stagequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef Houniet het volgende:
vanavond en morgen weer betaald fokken, tenzij het druk is op de zaak
smakelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
Ik ga even eten halen
eetsequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
Ik ga even eten halen
Eet ze, en tot zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
Ik ga even eten halen
Net of dit zo boeiend isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef Houniet het volgende:
ik eet nu en blijf gewoon hier, anders is de lunch zo saai
Meld maar als je klaar bentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook eens een topic openen.
Maar dat wordt een lang verhaal.
Dus ik ben even richting ONZ.
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs, ik ga even boodschappen doen. Veel plezier tijdens de lunch en tot zo
Doei doeiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs, ik ga even boodschappen doen. Veel plezier tijdens de lunch en tot zo
Ja serieus het begint echt een beetje op te drogen hier!quote:
ijsmeis is te druk met 'r eigen topic. Goddess is winkelen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja serieus het begint echt een beetje op te drogen hier!
Goddess! IJsmeis! Ga eens discussieren!
Discussie.. automatisch donor worden of niet??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef Megter het volgende:
[..]
ijsmeis is te druk met 'r eigen topic. Goddess is winkelen...
Wie start de discussie?
Niet. Ik vind niet dat mensen het recht hebben automatisch over je organen te beschikken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Discussie.. automatisch donor worden of niet??
ik niet, blijf trouw aan jouw topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alle stagiaires zitten nu te ijlen in het topic van ijsmeis
jeps, anders heb je een hoop mensen die opzich wel donor willen worden maar 't niet zijn omdat ze neit weten hoe....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel zo inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
IJlien, mannen beffen liever dan dat vrouwen pijpen. Kan jij je hierin vinden?
ik moet verplicht erbij zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef Houniet het volgende:
ik eet nu en blijf gewoon hier, anders is de lunch zo saai
Ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Yee, we kunnen gaan discussierenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
jeps, anders heb je een hoop mensen die opzich wel donor willen worden maar 't niet zijn omdat ze neit weten hoe....
Definitelyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
IJlien, mannen beffen liever dan dat vrouwen pijpen. Kan jij je hierin vinden?
NEE absoluut NIET !!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mijn standpunt ook zoals eerder gezegd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
NEE absoluut NIET !!!
Slaat nergens op dat iedereen zomaar donor zou moeten worden.... het is je eigen lichaam daar heben zij niets over te zeggen... ook niet als je dood bent !
die keuze heb je dan ook, je kan 't altijd opzeggen om donor te zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
NEE absoluut NIET !!!
Slaat nergens op dat iedereen zomaar donor zou moeten worden.... het is je eigen lichaam daar heben zij niets over te zeggen... ook niet als je dood bent !
Ik vind ook ja, als mensen er problemen mee hebben moeten ze erachteraangaan (wat ook niet veel moeite kost) en nu gaan mensen zeggen: ja maar dat kan ook andersom.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!.
Waarom niet?
Als je dood bent heeft niemand wat meer aan het lichaam béhalve om als donor te gebruiken.
Dan draai je 't om, en daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
die keuze heb je dan ook, je kan 't altijd opzeggen om donor te zijn...
Ja precies, das dan ook mijn puntquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
Als mensen donor willen worden moeten ze erachteraan gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik vind ook ja, als mensen er problemen mee hebben moeten ze erachteraangaan (wat ook niet veel moeite kost) en nu gaan mensen zeggen: ja maar dat kan ook andersom.
Ja maar als ze t andersom vergeten/niet doen/de moeite niet nemen dan gaan er waarschijnlijk onnodig mensen (kindjes!) dood...
Dat slaat nergens op, dan moet je bezwaar gaan maken omdat ze anders je lichaam gaan opensnijden en eruit gaan halen wat ze nodig hebben.... dat klopt niet, het is JOU lichaam en daar heb jij over te zeggen wat je maar wilt... ze moeten je gewoon vragen of je het wilt en zo ja dan laat je dat maar weten !! zo gaat het toch met alles ? waarom zou dit dan ineens weer omgedraaid moeten worden alleen maar omdat ze donoren tekort komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mestreechtenoar, de gruss aan sjengquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef R-Alph het volgende:
Ik ga even de stad inTot straks rukkers
, IJlien en ijsmeis
dat is nu op het moment zo, maar weinig mensen denken erover na om donor te worden terwijl ze 't wel willen.. of mensen die gewoon niet weten hoe.. de huidige maatschappij is toch al druk, druk, druk dit willen ze er niet bij hebben of 't moet je echt intereseren....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan draai je 't om, en daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind: als je wilt moet je het aangeven en niet als je het niet wilt moet je het aangeven.
Juist, ik zou dat echt nooit accepteren. De overheid kan het niet maken om dat in te stellen omdat ze simpelweg niets over de lichamen van de burgers te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dus ik moet me moeite doen, zodat ze later als ik de pijp uit ben. Met hun tengels van me afblijven?
Ik vind: het behoorlijk egoistisch (ook en vooral tegenover je nabestaanden) om hier niets over vast te leggen.. Leg dan vast dat je het niet wilt, maar veel mensen doen dat dan ook weer niet, met de automatisch-donorregeling worden ze gedwongen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan draai je 't om, en daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind: als je wilt moet je het aangeven en niet als je het niet wilt moet je het aangeven.
Dan nog vind ik dat de oplossing niet is om iedereen automatisch donor te laten worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is nu op het moment zo, maar weinig mensen denken erover na om donor te worden terwijl ze 't wel willen.. of mensen die gewoon niet weten hoe.. de huidige maatschappij is toch al druk, druk, druk dit willen ze er niet bij hebben of 't moet je echt intereseren....
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik vind: het behoorlijk egoistisch (ook en vooral tegenover je nabestaanden) om hier niets over vast te leggen.. Leg dan vast dat je het niet wilt, maar veel mensen doen dat dan ook weer niet, met de automatisch-donorregeling worden ze gedwongen.
1 telefoontje en niemand beschikt meer over jouw lichaam na je dood (deze was voor teardrop)
Hihiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef R-Alph het volgende:
Ik ga even de stad inTot straks rukkers
, IJlien en ijsmeis
Ho ho hoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik vind: het behoorlijk egoistisch (ook en vooral tegenover je nabestaanden) om hier niets over vast te leggen.. Leg dan vast dat je het niet wilt, maar veel mensen doen dat dan ook weer niet, met de automatisch-donorregeling worden ze gedwongen.
1 telefoontje en niemand beschikt meer over jouw lichaam na je dood (deze was voor teardrop)
Jammer dan , dan moeten ze maar beter hun best gaan doen om die mensen wel te bereiken.....maar omdat dat teveel werk is willen ze het omdraaien, iedereen is donor behalve als je aangeeft dat je het niet wilt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is nu op het moment zo, maar weinig mensen denken erover na om donor te worden terwijl ze 't wel willen.. of mensen die gewoon niet weten hoe.. de huidige maatschappij is toch al druk, druk, druk dit willen ze er niet bij hebben of 't moet je echt intereseren....
En dan gaat het 'maar' over geld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer dan , dan moeten ze maar beter hun best gaan doen om die mensen wel te bereiken.....maar omdat dat teveel werk is willen ze het omdraaien, iedereen is donor behalve als je aangeeft dat je het niet wilt...
Dat is hetzelfde als met die extra loterij voor bea.... Iedereen speelt mee er wordt geld van je rekening afgeschreven wil je het niet ?? dan moet je bellen naar een BETAALD nummer om kenbaar te maken dat je het niet wilt hebben....
1 telefoontje naar een 0900 nummer... duurt weer 10 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt huppa je moet weer betalen om kenbaar te maken dat je iets NIET wilt hebben terwijl het om iets gaat wat van jezelf is.... dat klopt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Het is (helaas) ethisch niet verantwoord inderdaad..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Juist, ik zou dat echt nooit accepteren. De overheid kan het niet maken om dat in te stellen omdat ze simpelweg niets over de lichamen van de burgers te zeggen hebben.
Het gaat mij niet om dat nummer of de wachttijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
1 telefoontje naar een 0900 nummer... duurt weer 10 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt huppa je moet weer betalen om kenbaar te maken dat je iets NIET wilt hebben terwijl het om iets gaat wat van jezelf is.... dat klopt niet
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat een bout discussievond de vorige veel leuker
neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zooo, hier ben ik weer, hebben jullie mij gemist?
Ik denk wel dat ze mensen meer attent erop kunnen maken, en misschien ook wel bellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Het is (helaas) ethisch niet verantwoord inderdaad..
Ik begrijp jullie standpunt ook wel, maar ik ben zo menslievend (misschienn een beetje te..) dat als er 1 kindje/mens gered kan worden door iemands donor dat ze t dan maar moeten doen.
Al zal die regeling wel niet erdoorheen komen, dan nog vind ik dat ze mensen moeten dwingen om het vast te leggen. Bijvoorbeeld net als dat je je nu MOET kunnen legitimeren (vind ik dan weer wel onzin)
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze mensen meer attent erop kunnen maken, en misschien ook wel bellen.
En over dat legitimeren, dat is een pasje, bij donor gaat het over je lichaam.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik begrijp jullie standpunt ook wel, maar ik ben zo menslievend (misschienn een beetje te..) dat als er 1 kindje/mens gered kan worden door iemands donor dat ze t dan maar moeten doen.
Al zal die regeling wel niet erdoorheen komen, dan nog vind ik dat ze mensen moeten dwingen om het vast te leggen. Bijvoorbeeld net als dat je je nu MOET kunnen legitimeren (vind ik dan weer wel onzin)
Die regeling is er al niet doorheen gekomen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Vergelijking is beetje krom omdat je toch kleding nodig hebt omdat het kapot is of niet meer past.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je kenbaar moet gaan maken dat je iets niet wilt hebben en dat ze er automatisch vanuit gaan dat ze het zomaar kunnen invoeren zonder gezeik verder.....
Als jij kleren wilt hebben ga jij toch ook naar de winkel toe ?? dat is toch ook een teken dat jij iets WEL wilt hebben, kleding winkels komen niet naar jou toe toch ??? dat is toch precies hetzelfde
Lezen ijsmeis..... het gaat over het AUTOMATISCH donor zijn.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!.
Waarom niet?
Als je dood bent heeft niemand wat meer aan het lichaam béhalve om als donor te gebruiken.
ja idd, beetje jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Houniet zullen we een nieuw topic openen deze is flink achteruit aan het gaan
Hier gaat de discussie niet over, je gaat nu argumenten aanvoeren die helemaal nergens over gaan... en t was voor teardrop omdat hij er een opmerking over maakte zeg maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
1 telefoontje naar een 0900 nummer... duurt weer 10 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt huppa je moet weer betalen om kenbaar te maken dat je iets NIET wilt hebben terwijl het om iets gaat wat van jezelf is.... dat klopt niet
Komt omdat we ons vervelen en dan ga je zinloze discussies startenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Houniet zullen we een nieuw topic openen deze is flink achteruit aan het gaan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Vind jij dat vrouwen verplicht anaal moeten genomen willen worden?
De argumenten die jullie geven gaan ook alleen maar over het donor zijn.... niet over het automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hier gaat de discussie niet over, je gaat nu argumenten aanvoeren die helemaal nergens over gaan... en t was voor teardrop omdat hij er een opmerking over maakte zeg maar
as antwoord, anders moet ik twee posts doen
ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef Houniet het volgende:
ik sta te trappelen voor gta: s.a. voor de xbox
Dat heb ik ook al gezegd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De argumenten die jullie geven gaan ook alleen maar over het donor zijn.... niet over het automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is
vertel eens iets interessantquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De argumenten die jullie geven gaan ook alleen maar over het donor zijn.... niet over het automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is
Niet zinloos.. oeverloos.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Komt omdat we ons vervelen en dan ga je zinloze discussies starten
Alleen paarden trappelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef Houniet het volgende:
ik heb geen xboxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef Houniet het volgende:
want..quote:
alleen apen hebben een banaan in hun oorquote:
Ik begrijp je argumenten ook, alleen ben het niet met je stelling eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet zinloos.. oeverloos.
Fisher, ik ben blij dat je het met me eens bent hihi altijd relaxt om iemand te hebben die je argumenten begrijpt
Maar goed, ipv die regeling vind ik dat je idd gedwongen wordt om aan te geven wat je wilt. Maar dan moet ook de admin geregeld worden want ik kreeg pas een formulier toen ik ruim 19 jaar was :S toen was ik al donor..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
alleen apen hebben een banaan in hun oor
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
alleen apen hebben een banaan in hun oor
En daar ligt dus het probleem..... ze schreeuwen wel dat er te weinig donors zijn, maar ondertussen doen ze er verdomd weinig aan (afgezien van de laaste tijd) om donoren te werven.......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher, ik ben blij dat je het met me eens bent hihi altijd relaxt om iemand te hebben die je argumenten begrijpt
Maar goed, ipv die regeling vind ik dat je idd gedwongen wordt om aan te geven wat je wilt. Maar dan moet ook de admin geregeld worden want ik kreeg pas een formulier toen ik ruim 19 jaar was :S toen was ik al donor..
dat doe je toch zelf die brEeZah sleTjeS in je msn ketsen, of ligt dat aan mijquote:
Die hebben standaard een string aanquote:
Kut is niet altijd negatiefquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat doe je toch zelf die brEeZah sleTjeS in je msn ketsen, of ligt dat aan mij
Komt 'ie dan hé: ik stond net in de super..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef IJlien het volgende:
Mja, laten we erover ophouden, geen zin meer :p
Volgende discussie!
same herequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik begrijp je argumenten ook, alleen ben het niet met je stelling eens.
Dus je bent het met me eens dat automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is niet de juiste oplossing is ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef IJlien het volgende:
Mja, laten we erover ophouden, geen zin meer :p
Volgende discussie!
Nou nou nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt 'ie dan hé: ik stond net in de super..
shut upquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is niet de juiste oplossing is ?
Hij moet weer even z'n gelijk halenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is niet de juiste oplossing is ?
Ik ben het ermee eens dat mensen gedwongen moeten worden een keuze te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Uit die emmersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen gedwongen moeten worden een keuze te maken.
Waar haal je deze stelling nou weer vandaan?!
![]()
Het ging toch over het wel dan niet automatisch donor zijn ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen gedwongen moeten worden een keuze te maken.
Waar haal je deze stelling nou weer vandaan?!
![]()
uiteraard, you're learning fast my young apprentice...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
Reed er zo'n irritante oma over je banaan met dr rollator?
hoe raad je het zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
Reed er zo'n irritante oma over je banaan met dr rollator?
Toen heb je dr zo'n harde schop gegeven dat ze nu weer thuis in het bejaardetehuis zit ?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
It has evolved!! In een... stelling.. :S
laterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
Ik ga proberen de bus te halen, mazzel!
het is super lekker weer buitenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik was alwetend toch..![]()
En thank you master fisher
bye!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
no problem...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik was alwetend toch..![]()
En thank you master fisher
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik weet een goedestelling
Vrouwen die voetballen zijn lekker
hahahahahah thnxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik weet een goedestelling
Vrouwen die voetballen/hockeyen/volleyballen zijn lekker
Stagevergoeding en Fokkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
Stelling: Op stage fokken zonder stagevergoeding, of stagevergoeding en geen fok?
roept u maar![]()
IS met al die Utrechtse wijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
Ik woon vlakbij een voetbalvereniging maar af en toe zie ik toch ranzige vrouwen voorbij rijden hoor
ik Fok op mn stage en krijg stagevergoedingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
Stelling: Op stage fokken zonder stagevergoeding, of stagevergoeding en geen fok?
roept u maar![]()
oef moeilijk.. doe toch maar die stagevergoeding, heb ik iets meer aan ookal moet ik dan echt werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
roept u maar![]()
juist, ieuwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
Ik woon vlakbij een voetbalvereniging maar af en toe zie ik toch ranzige vrouwen voorbij rijden hoor
Ik heb ook een scheithekel aan dat klote accent hoor !!! daarom praat ik gewoon ABN.... mn neefje praat af en toe zo plat, nou dan krijgt ie altijd een paar meppen van mijquote:
Lelijke wijven daarzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Utreg mn stadsie, daar gebeurt van alles wat
kijk zo doe je dat..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een scheithekel aan dat klote accent hoor !!! daarom praat ik gewoon ABN.... mn neefje praat af en toe zo plat, nou dan krijgt ie altijd een paar meppen van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |