Precies. Uitgeluld, volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:44 schreef Innocence het volgende:
Ik vind het alles wat er ongewild met je gedaan wordt en als de 'dader' weet dat je er niet mee instemt, seksueel misbruik. Deze twee gevallen dus ook.
Anders zou het betekenen dat er in elke weerloze situatie waar je je toch niets van herinnert, maar gewoon vanalles met je gedaan mag worden.
Als je er achter komt heb je er natuurlijk alsnog schade van! En dat iemand iets met je doet zonder dat je het weet houdt natuurlijk niet in dat het niet strafbaar is. Ik zou aangifte doen tegen die persoon die dat geflikt heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:08 schreef Huukrion het volgende:
Daarna gaan jaren voorbij. Je hebt nergens enig vermoeden van, ondervindt er geen schade van. Zo;n 20 jaar na de operatie kom je er ineens achter dat je destijds verkracht bent. Wat zou je dan doen?
Vanuit de man zijn kant dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Eerste geval is duidelijk. Aangifte!
En het tweede geval... Op z'n minst toch wel een echtscheiding...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vanuit de man zijn kant dan neem ik aan?
En wat voor schade dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er achter komt heb je er natuurlijk alsnog schade van!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Je zou dan bijvoorbeeld ook kunnen zeggen: vreemdgaan is prima, zolang je het maar niet vertelt.
Maar, je hebt er 20 jaar lang GEEN ENKELE SCHADE van ondervonden, je merkte er niets van. Ga je je dan na 20 jaar ineens heel rot voelen???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef Insomaniac het volgende:
Natuurlijk is het seksueel misbruik, gek. Géén instemming óf valse voorwendselen is misbruik.
Ik zou de tweelingbroer van mijn vriend een trap in z'n zak geven en die chirurg geef ik aan bij de politie.
Tuurlijk! Na 20 jaar wéét je dat er iemand met zijn poten aan je heeft gezeten, zonder dat je dat wilde, zonder dat je je kan verweren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Huukrion het volgende:
[..]
Maar, je hebt er 20 jaar lang GEEN ENKELE SCHADE van ondervonden, je merkte er niets van. Ga je je dan na 20 jaar ineens heel rot voelen???
ja inderdaad denk dat je dan toch wel even bij die kerel langs gaat danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk! Na 20 jaar wéét je dat er iemand met zijn poten aan je heeft gezeten, zonder dat je dat wilde, zonder dat je je kan verweren.
Als iemand jou nu vertelt dat je als klein jongetje door de buurman bent misbruikt, ga je mij niet wijsmaken dat dat helemaal niets met je doet.
Toch wel, ik kan mij echt niet voorstellen dat ik me dan ineens ontzettend rottig ga voelen. Ik zou even schrikken, maar daarna verder gaan met leven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk! Na 20 jaar wéét je dat er iemand met zijn poten aan je heeft gezeten, zonder dat je dat wilde, zonder dat je je kan verweren.
Als iemand jou nu vertelt dat je als klein jongetje door de buurman bent misbruikt, ga je mij niet wijsmaken dat dat helemaal niets met je doet.
beter toch dat je je het niet kan voorstellenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:22 schreef Huukrion het volgende:
[..]
Toch wel, ik kan mij echt niet voorstellen dat ik me dan ineens ontzettend rottig ga voelen. Ik zou even schrikken, maar daarna verder gaan met leven.
Maar je hebt, doordat "iemand met zijn poten aan je heeft gezeten" NOOIT ENIGE PIJN gehad, noch lichamelijk noch geestelijk. Dus,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De schade is, dat je het idéé dat iemand dat ooit met jou geflikt heeft, en jou als gebruiksvoorwerp voor eigen genot behandeld heeft, niét zult kunnen verkroppen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Huukrion het volgende:
WAT IS DE SCHADE DIE JE DAARVAN ONDERVINDT?
Toch niet, want ze KAN daar wel degelijk lichamelijke gevolgen van ondervinden: zwanger worden, een SOA oplopen,... Maar het gaat hier om een geval waar je geen gevolgen van hebt ondervonden, noch lichamelijk, noch geestelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef Andrew1985 het volgende:
dus volgens jou als je een meisje maar bedwelmd dan kan het allemaal want ja ze merkt er toch niks van![]()
En wat dan nog? Wat kan het nu kwaad dat die persoon "plezier" aan jou beleeft, ALS JIJ ER GEEN LICHAMELIJKE OF GEESTELIJKE PIJN VAN HEBT???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De schade is, dat je het idéé dat iemand dat ooit met jou geflikt heeft, en jou als gebruiksvoorwerp voor eigen genot behandeld heeft, niét zult kunnen verkroppen.
Je denkt er echt véél te licht over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |