shut upquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is niet de juiste oplossing is ?
Hij moet weer even z'n gelijk halenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is niet de juiste oplossing is ?
Ik ben het ermee eens dat mensen gedwongen moeten worden een keuze te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Uit die emmersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen gedwongen moeten worden een keuze te maken.
Waar haal je deze stelling nou weer vandaan?!
![]()
Het ging toch over het wel dan niet automatisch donor zijn ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat mensen gedwongen moeten worden een keuze te maken.
Waar haal je deze stelling nou weer vandaan?!
![]()
uiteraard, you're learning fast my young apprentice...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet zinloos.. oeverloos.
Fisher, ik ben blij dat je het met me eens bent hihi altijd relaxt om iemand te hebben die je argumenten begrijpt
Maar goed, ipv die regeling vind ik dat je idd gedwongen wordt om aan te geven wat je wilt. Maar dan moet ook de admin geregeld worden want ik kreeg pas een formulier toen ik ruim 19 jaar was :S toen was ik al donor..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
Reed er zo'n irritante oma over je banaan met dr rollator?
hoe raad je het zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
Reed er zo'n irritante oma over je banaan met dr rollator?
Toen heb je dr zo'n harde schop gegeven dat ze nu weer thuis in het bejaardetehuis zit ?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
It has evolved!! In een... stelling.. :S
laterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
Ik ga proberen de bus te halen, mazzel!
het is super lekker weer buitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |