alleen apen hebben een banaan in hun oorquote:
Ik begrijp je argumenten ook, alleen ben het niet met je stelling eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet zinloos.. oeverloos.
Fisher, ik ben blij dat je het met me eens bent hihi altijd relaxt om iemand te hebben die je argumenten begrijpt
Maar goed, ipv die regeling vind ik dat je idd gedwongen wordt om aan te geven wat je wilt. Maar dan moet ook de admin geregeld worden want ik kreeg pas een formulier toen ik ruim 19 jaar was :S toen was ik al donor..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
alleen apen hebben een banaan in hun oor
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
alleen apen hebben een banaan in hun oor
En daar ligt dus het probleem..... ze schreeuwen wel dat er te weinig donors zijn, maar ondertussen doen ze er verdomd weinig aan (afgezien van de laaste tijd) om donoren te werven.......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet zinloos.. oeverloos.
Fisher, ik ben blij dat je het met me eens bent hihi altijd relaxt om iemand te hebben die je argumenten begrijpt
Maar goed, ipv die regeling vind ik dat je idd gedwongen wordt om aan te geven wat je wilt. Maar dan moet ook de admin geregeld worden want ik kreeg pas een formulier toen ik ruim 19 jaar was :S toen was ik al donor..
dat doe je toch zelf die brEeZah sleTjeS in je msn ketsen, of ligt dat aan mijquote:
Die hebben standaard een string aanquote:
Kut is niet altijd negatiefquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat doe je toch zelf die brEeZah sleTjeS in je msn ketsen, of ligt dat aan mij
Komt 'ie dan hé: ik stond net in de super..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef IJlien het volgende:
Mja, laten we erover ophouden, geen zin meer :p
Volgende discussie!
same herequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik begrijp je argumenten ook, alleen ben het niet met je stelling eens.
Dus je bent het met me eens dat automatisch ervanuit gaan dat iedereen donor is niet de juiste oplossing is ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef IJlien het volgende:
Mja, laten we erover ophouden, geen zin meer :p
Volgende discussie!
Nou nou nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt 'ie dan hé: ik stond net in de super..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |