Net of dit zo boeiend isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef Houniet het volgende:
ik eet nu en blijf gewoon hier, anders is de lunch zo saai
Meld maar als je klaar bentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook eens een topic openen.
Maar dat wordt een lang verhaal.
Dus ik ben even richting ONZ.
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs, ik ga even boodschappen doen. Veel plezier tijdens de lunch en tot zo
Doei doeiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs, ik ga even boodschappen doen. Veel plezier tijdens de lunch en tot zo
Ja serieus het begint echt een beetje op te drogen hier!quote:
ijsmeis is te druk met 'r eigen topic. Goddess is winkelen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja serieus het begint echt een beetje op te drogen hier!
Goddess! IJsmeis! Ga eens discussieren!
Discussie.. automatisch donor worden of niet??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef Megter het volgende:
[..]
ijsmeis is te druk met 'r eigen topic. Goddess is winkelen...
Wie start de discussie?
Niet. Ik vind niet dat mensen het recht hebben automatisch over je organen te beschikken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Discussie.. automatisch donor worden of niet??
ik niet, blijf trouw aan jouw topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alle stagiaires zitten nu te ijlen in het topic van ijsmeis
jeps, anders heb je een hoop mensen die opzich wel donor willen worden maar 't niet zijn omdat ze neit weten hoe....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Discussie.. automatisch donor worden of niet??
Volgens mij is dat wel zo inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
IJlien, mannen beffen liever dan dat vrouwen pijpen. Kan jij je hierin vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |