Oh jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik was alwetend toch..![]()
En thank you master fisher
bye!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
Ik ga proberen de bus te halen, mazzel!
no problem...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik was alwetend toch..![]()
En thank you master fisher
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
Ik ga proberen de bus te halen, mazzel!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik weet een goedestelling
Vrouwen die voetballen zijn lekker
hahahahahah thnxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik weet een goedestelling
Vrouwen die voetballen/hockeyen/volleyballen zijn lekker
Stagevergoeding en Fokkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
Stelling: Op stage fokken zonder stagevergoeding, of stagevergoeding en geen fok?
roept u maar![]()
IS met al die Utrechtse wijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
Ik woon vlakbij een voetbalvereniging maar af en toe zie ik toch ranzige vrouwen voorbij rijden hoor
ik Fok op mn stage en krijg stagevergoedingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
Stelling: Op stage fokken zonder stagevergoeding, of stagevergoeding en geen fok?
roept u maar![]()
oef moeilijk.. doe toch maar die stagevergoeding, heb ik iets meer aan ookal moet ik dan echt werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
roept u maar![]()
juist, ieuwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
Ik woon vlakbij een voetbalvereniging maar af en toe zie ik toch ranzige vrouwen voorbij rijden hoor
Ik heb ook een scheithekel aan dat klote accent hoor !!! daarom praat ik gewoon ABN.... mn neefje praat af en toe zo plat, nou dan krijgt ie altijd een paar meppen van mijquote:
Lelijke wijven daarzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Utreg mn stadsie, daar gebeurt van alles wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |