Ziet er uit of het goed te doen isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef Darklight het volgende:
Hier wat screens van de BG's:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-pvp-en&t=54488&p=1&tmp=1#post54488
Das echt zo not donequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, een guildie, degene waar ik het meest mee gequest heb, heeft gisteren voor 32 dollar 200g gekocht...
Aan de ene kant triest, aan de andere kant was ie lvl 45 en verslaafd aan de AH, dus had ie nog steeds geen mount.
Nu dus wel, en nog 130g in zijn zak.
Mhwoa, het verkopen is not done en bannable, zelf ervoor kiezen om het te kopen is misschien raar/triest whatever, maar ik begrijp 'm wel..!quote:
Hij heeft het gechecked in de ToS zei ie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:52 schreef Killjoy het volgende:
Zelf goud kopen mag ook niet volgens de regels, grote kans dus dat hij binnenkort het spel opnieuw mag kopen
En waarom weet ik daar niets van?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef Radyhyn het volgende:
Gisteren heeft mijn vriend een nieuwe grafische kaart gekocht, Radeon 265 mb (weet niet welk type). Dus die ging in zijn pc, en ik kreeg zijn grafische kaart want ik had maar een G-force 2. Ben er verder niet bij geweest bij het verwisselen enzo.
Die avond hebben we wow gespeeld en alles zag er stukken beter uit en het liep ook beter
(Behalve dan, het bekende probleem, dat ik niet onderwater kan kijken als ik de glow optie aanzet maarja.. dan die maar niet aan).
Zegt ie vanochtend: Vond je wow niet goed draaien?
Bljkt dus dat ie stiekem er extra geheugen had bijgedaan (bij zowel hem als bij mij) Nu hebben we allebei 768 (ivp 512). Beter dus. Wel lief van em
Ik ga het vanavond wel ff testen als door ff door een grote groep mensen heen te lopen. Es kijken of hij het dan nog zo goed doet. De ultime test![]()
Oww hehe, het was eergisteren (mijn korte termijn geheugen ook hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En waarom weet ik daar niets van?Ik heb jullie gister trouwens ook totaal niet on-line gezien!
Mag ook niet, staat er echt in ergensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij heeft het gechecked in de ToS zei ie.
misschien loggen ze alle rare overdrachten, 200 gold zomaar aan iemand geven zie ik weinig mensen doen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef Radyhyn het volgende:
Hoe komen ze er dan achter dat hij dat gekocht heeft? En niet gewoon gekregen?
Ja, das waar. Al zou ik het niet erg vinden hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien loggen ze alle rare overdrachten, 200 gold zomaar aan iemand geven zie ik weinig mensen doen eigenlijk
Op hogere levels zie ik het makkelijk gebeuren in guilds bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien loggen ze alle rare overdrachten, 200 gold zomaar aan iemand geven zie ik weinig mensen doen eigenlijk
Ja in je eigen guild wel, maar niet aan een persoon van een ander guildquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Op hogere levels zie ik het makkelijk gebeuren in guilds bijvoorbeeld
Dat is waarschijnlijk het probleem ja. WoW vreet bij mij meestal zo rond de 400Mb aan RAM. Ik heb 1Gb geheugen en eigenlijk op een paar schokjes na bij Ironforge of na een zone warp nergens last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef nikk het volgende:
P4 2.67 - 512 MB RAM - Radeon 9700 Pro
Speel op 1024x768, details, viewdistance, etc op low of medium
Mijn grootste probleem is het vele swappen wanneer er teveel spelers op het scherm getoverd moeten worden. Voor de AH duurt het zeker 2 a 3 minuten voordat ik soepel kan spelen. En gryphon-vluchten verlopen nou ook niet altijd soepel... Ik zal binnenkort 's 512 MB erbij proppen, waarschijnlijk lost dat al m'n problemen op.
512 erbij is weg problemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef nikk het volgende:
P4 2.67 - 512 MB RAM - Radeon 9700 Pro
Speel op 1024x768, details, viewdistance, etc op low of medium
Mijn grootste probleem is het vele swappen wanneer er teveel spelers op het scherm getoverd moeten worden. Voor de AH duurt het zeker 2 a 3 minuten voordat ik soepel kan spelen. En gryphon-vluchten verlopen nou ook niet altijd soepel... Ik zal binnenkort 's 512 MB erbij proppen, waarschijnlijk lost dat al m'n problemen op.
Ga je wel met een groepje? Dan leef je langer daar!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Vanavond naar de deadmines! He ondertussen 4 quest waarvoor ik daar naar toe moet. Maar ben pas lvl 16.
Zal eerst wel mega veel dynamiet staafjes maken met me engineering skill. Waarvan ik trouwens mega veel plezzier heb![]()
Blacksmiting![]()
Ik ben als lvl 56 ofzo samen met een level 27 in een halfuur er doorheen gestoomdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ga je wel met een groepje? Dan leef je langer daar!Ik was level 18 en had een level 45 in 't groepje dus dat was goed te doen! Maar we gingen dan ook voor VanCleef...
Hoerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb gister 3 gold gekregen door voor iemand te dansen!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb gister 3 gold gekregen door voor iemand te dansen!
Nee er was een dwerg die 5 man gold aanbood als ze op dat moment voor hem gingen dansen. Gewoon met kleren een dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:56 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hoer![]()
Zeker zoals vorige keer... toen je een voor een je kleren uitdeed terwijl je aan het dansen was![]()
Komt door de levelrequirments van artisanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:28 schreef Nealz het volgende:
Even een First Aid vraagje, als je skill 225 is moet je een bepaalde Quest doen die je krijgt van die Trauma Surgeon in Hammerfall ( Horde ) .
Maar ik krijg hem niet en mn skill is toch echt 225 en ben lvl 34 nu.. of ben ik nog te low lvl daarvoor?
Iemand ervaring ermee?
Edit:
Horde Trauma
Level 45 First Aid
Obtained at level 40 Horde
Had even beter moeten kijken
Alvast gefeliciteerd voor als je hem heb gehaald, ik vond het echt een rot quest (als alliance)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:28 schreef Nealz het volgende:
Even een First Aid vraagje, als je skill 225 is moet je een bepaalde Quest doen die je krijgt van die Trauma Surgeon in Hammerfall ( Horde ) .
Maar ik krijg hem niet en mn skill is toch echt 225 en ben lvl 34 nu.. of ben ik nog te low lvl daarvoor?
Iemand ervaring ermee?
Edit:
Horde Trauma
Level 45 First Aid
Weet niet of de bug inmiddels al gefixed is, maar let op als je de quest gaat doen dat je genoeg mageweave meeneemt om nog IN dat ''ziekenhuis'' nadat je de quest voltooid hebt je minimaal met skill level 226 naar buiten gaat...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:28 schreef Nealz het volgende:
Iemand ervaring ermee?
Edit:
Horde Trauma
Level 45 First Aid
Eranikus heeft een Epic 1H Sword die je nooit gaat krijgen, en een best aardig schild.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:57 schreef Platina het volgende:
Heeft Sunken Temple trouwens nog goede Warrior drops?
Yup, andere Hunters kunnen je daarmee niet zien op de mini map. Ik heb dit aspect gewoon altijd aan eigenlijk als ik ga PvPen. Je weet maar nooit wie je tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Vraagje aan Migwi: Weet jij wat AotB eik inhoudt ?? dat je bij andere niet op de minimap staat, of wat ?
Updates zijn gewoon idd geen ruk waard.quote:Over de updates. Ze zijn idd weer royaal geweest![]()
Welk level ben je eigelijk. Heb je die hunter epic quest al geprobeerd ?
Waarom zou je willen cancelen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef HomerJ het volgende:
Kan je je Account Cancelen en dat ze hem een paar maanden bewaren zodat je later weer door kan spelen met je characters?
Ja, dat kan. Zal het ff opzoeken voor je.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef HomerJ het volgende:
Kan je je Account Cancelen en dat ze hem een paar maanden bewaren zodat je later weer door kan spelen met je characters?
Nope, oneindig:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Platina het volgende:
60 dagen werden je characters bewaard dacht ik
Dit kan omdat je account amper ruimte in neemt. 100kb per char is al zeer veel denk ik. Dus met een 400gb hdd (1 van grootste hdds verkrijgbaar atm) kun je 4.000.000 miljoen karakters opslaan!quote:When your subscription ends (either through cancellation or expiring), your World of Warcraft account and characters will remain saved on the server, so that you will be able to return at any time and pick up where you left off.
You will not be able to log in through the game if you do not have a current subscription, but you will still be able to access your account through the Account Administration page:http://www.worldofwarcraft.com/account
You can use this page to set up a new subscription for your account at any time, which will allow you to log into the game again and pick up your characters right away.
Cancel je subscription toch? Hoef je ook niks te betalen. Of bedoel je dat je nog een maand open hebt staan en die op stand-by wil laten zetten?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:31 schreef HomerJ het volgende:
Omdat ik pas volgende maand weer een goede PC tot me beschikking heb. Wegens verhuizing heb ik nu alleen een crappy PC om op te spelen en die draait WoW niet. Ik heb niet zo zin om voor een maand te betalen waar ik niet eens kan spelen
Nee, je serial is "eeuwig". Je (type) subscription heeft hier niets mee te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:39 schreef HomerJ het volgende:
O jah, en kan je ook gewoon verder met de 13 euro per maand subscription? Niet dat je ineens een nieuwe code nodig hebt
Mja, zo heb je bij ons de guid "synergy". een lvl 60 only guild (enkeling is lvl 58/59 maar niet lager). Dat is de enige fantsoenlijke alliance guild. ratio is 6/4 voor alliance, en horde domineerd de server. overige guilds worden door de horde ook uitgelachen, dus dan zit er weinig anders op/quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Yup, andere Hunters kunnen je daarmee niet zien op de mini map. Ik heb dit aspect gewoon altijd aan eigenlijk als ik ga PvPen. Je weet maar nooit wie je tegenkomt.
[..]
Updates zijn gewoon idd geen ruk waard.
Eerst nemen ze onze range af, dan THE defining ability of the Hunter.. Oftewel auto-shoot. What's next? Dat andere classes ook pets krijgen?![]()
Mja..
Ik ben lvl 60, al een hele tijd eigenlijk.
Heb die quest nog niet gedaan.
Dait item dat de quest start dropt in Molten Core (raid-instance) en het dropt van een boss waar we nog niet geweest zijn. En al dropt het wel de eerste keer, we hebben een of ander kut systeem waardoor ik dus zowiezo niet kan winnen de eerste keer om de quest te starten. Pokkezooi. Maar ja, het is het enige guild dat normaal Molten Core en Onyxia doet dus ik blijf er nog maar een poosje.
Ze voelen zich de stoere mannen van de server (guild heet Nightwatchers), en tja, aangezien ze mij al weken vragen te joinen en er voor mij toch niks anders te doen is dan PvP, Molten Core en Onyxia ben ik maar gejoined. Mocht er een guild komen die ik relaxter vind, ben ik meteen weg bij hun. Mij helpen Dire Maul te farmen is te veel gevraagd, maar zelf wel hulp vragen en krijgen.
Ach ja..
Autoshot heb je nog steedsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Migwi het volgende:
Updates zijn gewoon idd geen ruk waard.
Eerst nemen ze onze range af, dan THE defining ability of the Hunter.. Oftewel auto-shoot. What's next? Dat andere classes ook pets krijgen?![]()
Mja..
Mooie screens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:38 schreef dyna18 het volgende:
Nieuwe panorama screenshot, van (hoe kan het ook anders) battlegrounds:
[[url=http://members.home.nl/kruyt/WoW/Battlegrounds-thumb.jpg]afbeelding][/url]
(clickable)
-----------------------------------
Cross-roads panorama 2:
[[url=http://members.home.nl/kruyt/WoW/Crossroads-pan2-thumb.jpg]afbeelding][/url]
(clickable)
Cross-roads panorama:
[[url=http://members.home.nl/kruyt/WoW/Crossroads-pan1-thumb.jpg]afbeelding][/url]
(clickable)
Ik heb daar gekloot, in de Badlands schijnen de elementals náást Kargath goede exp te zijn, Skinning hielp een hoop, etc. =)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef Maugrim het volgende:
Ben immidels een lvl 40 orc shaman, maar waar haalt iedereen hier geld rond dat level? Ik wil graag een mount maar heb nog maar +- 45g. Loop nu al een tijdje gewoon maar in SM te klooien.
Dustwallow Marsh, net ten noordwesten van Brackenwall Village. Daar is een grot met een hele sloot spiders erin en ervoor, die zowel wat xp opleveren als dat ze nogal wat vendor trash laten vallen, waarvan sommige dingen voor aardig wat verkopen. Voornamelijk Spider Silk etc.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef Maugrim het volgende:
Ben immidels een lvl 40 orc shaman, maar waar haalt iedereen hier geld rond dat level?
Dan maar achter deze aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:54 schreef Leshy het volgende:
Level 60
http://wow.allakhazam.com/profile.html?85627
Rend weigert vooralsnog zijn Doomsaw op te geven![]()
Ik vind die guild maar irritant hoor. UD Rogues die instance entrances zitten te campen en als er een groep aankomt en iemand heeft lage levens erop springen en vanishen. Nou, gefeliciteerd dat je zo aan je CP's moet komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:23 schreef Ferdii het volgende:
vandaag nieuwe guild gejoined
DiE, veel oud faded members zitten erin
Jij hebt ook elke week een andere guild. Wat wordt je volgende guild?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:23 schreef Ferdii het volgende:
ios gefixt pbateman,
en je lvl requirement voor die quest is lvl 40 (of 45) weet neit meer zker
vandaag nieuwe guild gejoined
DiE, veel oud faded members zitten erin
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:40 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dan maar achter deze aan?
Dit probleem heeft ons guild ook een tijdje gehad, dat al 60's vertrokken, maar nu ikzelf 60 ben en de rest van de harde kern hebben we toch er nu toch een stuk of 15. Ik ben zelf priest en de lvl 60 guilds spammen me nog bijna dagelijks of ik niet aub naar hun toe wil komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Derfel het volgende:
Bij onze gilde (Stormrage; Brotherhood of Azeroth) zijn alle lvl 60-ers wegegaan naar een andere groter gilde (Imperial Angels), omdat ze op die manier meer kan maakten op betere equipment. Ik volg dat niet echt, volgens mij haal je dan toch echt je plezier uit de verkeerde dingen bij WoW.
Ik heb mijn vrouw vorige week nog 500 goud gegeven om alvast voor haar epic te sparen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij mag iedereen z'n plezier uit WoW halen op de manier die hij of zij zelf wil. Als iemand graag Molten Core en Onyxia wil doen, en zijn lol uit het vinden van betere equipment haalt, dan is daar toch niet zoveel mis mee?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Derfel het volgende:
volgens mij haal je dan toch echt je plezier uit de verkeerde dingen bij WoW.
En als je een x aantal lower levels erin hebt zitten... Die worden ooit ook nog allemaal wel level 60. Vind 't zelf nogal zwak om een andere guild te zoeken omdat je 'meer kans hebt' op betere items. Maak dan afspraken met een andere guild ofzo om een x aantal keer level 500 NPC's te slachten zodat iedereen een kansje heeft op leuke eq...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:03 schreef Quintony het volgende:
[..]
Dit probleem heeft ons guild ook een tijdje gehad, dat al 60's vertrokken, maar nu ikzelf 60 ben en de rest van de harde kern hebben we toch er nu toch een stuk of 15. Ik ben zelf priest en de lvl 60 guilds spammen me nog bijna dagelijks of ik niet aub naar hun toe wil komen.
Ik heb zelf al 4/8 devout items, dusse ook in guilds met minder 60's is het allemaal wel te doen hoor.
Ik zit op server SilverMoon trouwens
De leuke equipment haal je uit Onyxia's Lair en Molten Core. Die doe je niet even op een avondje met wat andere guildsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Maak dan afspraken met een andere guild ofzo om een x aantal keer level 500 NPC's te slachten zodat iedereen een kansje heeft op leuke eq...
Hoe meer mensen er op in beuken hoe beter toch? Je bent toch al level 60 dus wat heb je de rest van de avonden nog te doen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:39 schreef Leshy het volgende:
[..]
De leuke equipment haal je uit Onyxia's Lair en Molten Core. Die doe je niet even op een avondje met wat andere guilds
Vandaar ook het 'volgens mij', komt ook wel een beetje omdat ik het niet verwacht had, het is mij een beetje te prestatiegericht gamen, terwijl dat voor mij het plezier een beetje in de weg zou staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Leshy het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij mag iedereen z'n plezier uit WoW halen op de manier die hij of zij zelf wil. Als iemand graag Molten Core en Onyxia wil doen, en zijn lol uit het vinden van betere equipment haalt, dan is daar toch niet zoveel mis mee?
idd DKP systeem is gewoon errug goedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:42 schreef Max_Dark het volgende:
* Max_Dark snapt Migwi's ranting over DKP nog altijd niet. Als jij zometeen langzaam 800points hebt komt er echt geen mongool die de 1e keer 3000 punten aan je epic quest starter uitgeeft. En zo wel, hahaha ben je 3000 punten armer, koop jij 'm de 2e keer voor veel minder en heb je nog punten over voor andere epics.
Of had je liever gewoon 8x outrolled willen worden?
Zeg, dat quest item is onwijs goed. Naar verhouding misschien wel het beste class weapon in de game.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:42 schreef Max_Dark het volgende:
* Max_Dark snapt Migwi's ranting over DKP nog altijd niet. Als jij zometeen langzaam 800points hebt komt er echt geen mongool die de 1e keer 3000 punten aan je epic quest starter uitgeeft. En zo wel, hahaha ben je 3000 punten armer, koop jij 'm de 2e keer voor veel minder en heb je nog punten over voor andere epics.
Of had je liever gewoon 8x outrolled willen worden?
En casters met wands hebben 't nu ook.quote:
Never.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:28 schreef Ferdii het volgende:
migwi wat denk je van delete je hunter en lekker een andere class maken?
Press "C", dan krijg je je char info in beeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
GRR!
Hoe krijg ik, als Hunter, in godsnaam m'n geweer weer geladen? Ik heb genoeg munitie bij me, maar dus niet op de plek waar het hoort: in m'n geweer.
Ehm...help?
Dat probeer ik ook, maar hij wil dus niet. Ga zo nog keer proberen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:17 schreef Migwi het volgende:
[..]
Press "C", dan krijg je je char info in beeld.
Onder je char heb je 4 slots. Main hand, off hand, ranged en nog een kleine slot voor je ammo.
Open je ammo pouch, en sleep je ammo naar die kleine slot.
Problem fixed.
hoop ik voor je, hehe
EDIT:
By the way, guns zijn voor mietjes!![]()
Met de battlegrounds wordt het weer leuk om lvl60 te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef Gamedemon het volgende:
sinds ik lvl 60 ben verveel ik me echt de klere in het spel, beetje instance grinden voor wildheart is nou niet wat je zegt echt leuk....
ben maar alt begonnen, lvl 28 alweer
crit chance gear is er veel meer in leather volgens mij. Not sure though.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Wat me opvalt is dat veel lvl40+ hunters nog gewoon leather blijven dragen, terwijl ze mail aan kunnen die beter is!
En als er iets belangrijk isquote:Op zondag 15 mei 2005 12:20 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind de leather veel toffer bij me hunter staan dan Mail.
Omdat hunters homo's zijn , en die lopen nou eenmaal graag in leerquote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Wat me opvalt is dat veel lvl40+ hunters nog gewoon leather blijven dragen, terwijl ze mail aan kunnen die beter is!
Ligt er volgens mij al aan hoeveel kills de rest op de server heeft gemaakt. En het gaat niet alleen om de kills maar k om het level van de gekillde en de damage die je hebt gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:34 schreef Mister_T het volgende:
Bij hoeveel kills krijg je de rang scout?
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang. Het heeft minder met kills te maken dan je zou vermoeden. Je haald de meeste contribution points als je steeds in kleine raidgroupen lui gaat afmaken.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:34 schreef Mister_T het volgende:
Bij hoeveel kills krijg je de rang scout?
Wat, overigens, ook niet helemaal waar is, aangezien ik de laatste week vanwege huiswerk nauwelijks WoW heb gespeeld en daardoor 0 HK's heb, heb ik nog steeds de rang private.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang. Het heeft minder met kills te maken dan je zou vermoeden. Je haald de meeste contribution points als je steeds in kleine raidgroupen lui gaat afmaken.
Wat niet waar is. Ik had vorige week over de 1000CP, maar nog steeds geen rank. Als ik me niet vergis moet je 25HK scoren om geranked te worden, daarna gaan de CP pas tellen voor welke ranks je krijgt.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang.
Hoe hoger je komt hoe sneller het achteruit gaat, private gaat dus langzaam (is laagste rank).quote:Op zondag 15 mei 2005 15:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat, overigens, ook niet helemaal waar is, aangezien ik de laatste week vanwege huiswerk nauwelijks WoW heb gespeeld en daardoor 0 HK's heb, heb ik nog steeds de rang private.
Un'Goro Craterquote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef borisz het volgende:
Ik ben lvl 49 geworden
ben voor het 1st in Un dinges crater geweest![]()
en dat is precies de reden waarom we je geen 40g leende, je cancelde terug en wij hadden het geld niet terug gehad...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Un'Goro Crater
Ik heb trouwens net me account gecanceld. Misschien begin ik erover een maandje weer mee, maar het begin was leuk maar het begon te vervelen na 3 maanden
Als ik het geld had geleend dan was ik wel door gegaan hoor. Had ik tenminste wat te doen. Vind 't alleen zielig dat jij achter mijn rug tegen iedereen gaat zeggen dat hij mij niks moet lenen. Bovendien zit ik nu in een veel gezelligere guild, ze organiseren meer, veel meer hulp(level 60 hielp me vorige week nog met een quest)quote:Op zondag 15 mei 2005 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat is precies de reden waarom we je geen 40g leende, je cancelde terug en wij hadden het geld niet terug gehad...
gelijk guild leaven ook![]()
Waarom dan direct een account cancelen? Ik volg dat niet helemaal.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Un'Goro Crater
Ik heb trouwens net me account gecanceld. Misschien begin ik erover een maandje weer mee, maar het begin was leuk maar het begon te vervelen na 3 maanden
Je begint geloof ik op drie meter afstand van iemand die je je eerste quest geeftquote:Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef neo2000 het volgende:
Zijn niet echt quests die je als level 1 kan doen lijkt me..?
Heb je met pallies en warriors ook, die dragen soms ook nog lang mail items na hun lvl 40.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Op het moment even geen zin om een 50mb patch te downloaden met 12kb/sec down.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef Rahl het volgende:
Iemand al een char op de test realm?
130kb down bij mij op t moment. ADSL lite, dus daar ligt t niet aan.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef sneez het volgende:
[..]
Op het moment even geen zin om een 50mb patch te downloaden met 12kb/sec down.
Hehe, ik zat rond te kloten in Theramore en de Wetlands. Heb een fatsoenlijk nummer HK's kunnen scoren, 40 ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:36 schreef Richardfun het volgende:
Zoals gewoonlijk deed de Horde vanavond weer een raid op Southshore. Maar dit keer was er zowaar een fatsoenlijke tegen raid van de Alliance. Net 91 HK's gepakt, we hebben ze zelfs een aantal keer Tarren Mill terug in gedrukt.
Wat kan je zoal doen dan op een testserver ?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef Rahl het volgende:
Iemand al een char op de test realm?
Iedereen zit altijd in SS en TM terwijl de raids op Astranaar weer vergeten wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 02:36 schreef Richardfun het volgende:
Zoals gewoonlijk deed de Horde vanavond weer een raid op Southshore. Maar dit keer was er zowaar een fatsoenlijke tegen raid van de Alliance. Net 91 HK's gepakt, we hebben ze zelfs een aantal keer Tarren Mill terug in gedrukt.
Slechts 7000+ wachtenden voor mequote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef Maugrim het volgende:
Testrealm heeft echt een lange wachtrij zeg![]()
Yay voor Dreadmist!quote:Op maandag 16 mei 2005 08:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Verder in Stratholme geweest gisteren. Geen Magister, wel Dreadmist (Gefeli DjNivek) en een Devout Skirt (vendor roll).
mijn queue was eerst maar 1000 mensen, 18 minuten dusquote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef Ferdii het volgende:
ik ga het niet eens proveren om op de testrealms te komen. is gewoon te druk
w8 wel lekker tot ze uitkomen op de normale realms, en in de tussentijd rush ik mijn mage naar lvl 60
als jij je pw laatst gewijzigd hebt, gebruik dan het oude pw, doe dat eens...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:01 schreef Darklight het volgende:
Ik snap niet waarom ik niet kan inloggen op die testsite, zegt dat mn name/pass niet goed zijn, terwijl ik wel gewoon op die forums in kan loggen
Heb ik al geprobeerd, werkt nietquote:Op maandag 16 mei 2005 15:05 schreef Jefkie het volgende:
[..]
als jij je pw laatst gewijzigd hebt, gebruik dan het oude pw, doe dat eens...
Bij de trainer in IF of Org geloof ik. Ff aan een guard vragen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef DAMH het volgende:
wat is enchanting en waar leer je dat?
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef DAMH het volgende:
wat is enchanting en waar leer je dat?
Weet je ook toevallig wat de maximale waarde is van de "+x all stats" enchant?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.
Hiervoor heb je bepaalde ingredients nodig die je krijgt door het disenchanten van magische items, in dit proces van disenchanten gaat het item in kwestie verloren en krijg je er een ingredient voor terug.
Zo kun je dus boots +1 stamina geven bijvoorbeeld
Eigen ervaring: 52 minimum voor healer, 53 voor de rest. Goede tanks required.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:51 schreef Ancient het volgende:
In 1x alle 6 of 7 quests in Zul'farak gedaan, hoef ik mooi nooit meer naar die instance toe. Next instance: The sunken temple (over een paar lvl's). Zul'farak geeft trouwens wel veel experience voor me, dat was wel mooi![]()
Je kan enchanting beter pas later oppakken. De betere enchantments moet je blauwe items voor disenchanten en de ingredients zijn erg duur.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.
Hiervoor heb je bepaalde ingredients nodig die je krijgt door het disenchanten van magische items, in dit proces van disenchanten gaat het item in kwestie verloren en krijg je er een ingredient voor terug.
Zo kun je dus boots +1 stamina geven bijvoorbeeld
Skinning is soms handig soms niet, volgens mij krijg je er ook geen XP voor. Het ligt maar net aan de gebieden, bijvoorbeeld Stranglethon Vale is een echt paradijs voor Skinners omdat je op het gebied rond BB héél veel dieren hebt rondlopen waar je bijvoorbeeld in Redridge mountains nauwlijks wat kan skinnen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb zonet mining opgegeven en daar in plaats skinning gedaan. Het geld dat ik daarmee verdien koop ik copper bars ed voo rmijn blacksmithing. Ik ben een beetje ziek van minen, en dat terwijl ik binnenkort tin ed moet minen, wat een stukje moeilijker is. En skinnen kun je toch altijd, en je krijgt er in princiepe ook nog XP voor.
Is het wel verstandig? Ben vast niet de eerste die dit doet
Nee, Arcanite Bars zijn duur namelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb zonet mining opgegeven en daar in plaats skinning gedaan. Het geld dat ik daarmee verdien koop ik copper bars ed voo rmijn blacksmithing. Ik ben een beetje ziek van minen, en dat terwijl ik binnenkort tin ed moet minen, wat een stukje moeilijker is. En skinnen kun je toch altijd, en je krijgt er in princiepe ook nog XP voor.
Mietje, durf je je Horde char niet te lvlen op Bloodscalp?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:17 schreef existenz het volgende:
Ratchu @ Frostwhisper EU online
Ik speel nu dus ook EU derbij
ik heb er net 2 quests gedaan...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:51 schreef Ancient het volgende:
In 1x alle 6 of 7 quests in Zul'farak gedaan, hoef ik mooi nooit meer naar die instance toe. Next instance: The sunken temple (over een paar lvl's). Zul'farak geeft trouwens wel veel experience voor me, dat was wel mooi![]()
Nergens voor nodig, je kan 2 profs + cooking + fishing + first Adid hebben.quote:
Vrienden spelen op Frostwind & nog andere server. Dus daar heb ik ieg 2 chars. Of ik nog naar Bloodscalp kom weet ik niet. Maar me USA account loopt ook nog maand door. Dus heb zowiezo 3 chars te levelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mietje, durf je je Horde char niet te lvlen op Bloodscalp?![]()
![]()
Denk dat het FOKguild beter af zijn zonder jouw. 'Jullie willen me geen 40g lenen dus stop ik er maar mee...' bah wat een instelling. Toen zijzelf naar een hoger level kropen was er niemand die ze dat geld kon lenen. Enne je nieuwe guild is beter omdat ze jouw meer helpen...Laat ik het zo stellen, je was er in mijn guild al lang uitgeschopt met zo'n instelling.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als ik het geld had geleend dan was ik wel door gegaan hoor. Had ik tenminste wat te doen. Vind 't alleen zielig dat jij achter mijn rug tegen iedereen gaat zeggen dat hij mij niks moet lenen. Bovendien zit ik nu in een veel gezelligere guild, ze organiseren meer, veel meer hulp(level 60 hielp me vorige week nog met een quest)
Met Mining is veel meer geld te verdienen dan met Skinning. Op mijn server (Silvermoon) kost 10 copper ore 40-70s, terwijl 10 light leather zo ongeveer 10-15s kost. op hogere levels wordt het verschil alleen maar groter. Rugged leather verkoopt voor 70-80s per stack terwijl mithril ore al aan 3g zit. En vergeet niet dat je later op de epic-mount gewoon door hoge gebieden kun rondrijden gewoon opzoek naar mines. Bovendien kun je zodra je Thorium gaat minen ook crystals enzo vinden die voor heel erg veel verkopen (20+g op mijn server). Ik ben zelf op lvl 29 overgestapt van skinning naar mining en heb er tot op dit moment (60) geen spijt van gehad.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zou zelfs durven zeggen dat als je er niet etveel tijd aan wilt besteden, dat je beter afbent er pas naartoe te gaan als je 55 bent ofzo. Tot die tijd gewoon quests doen in felwood en wintersprings:)quote:Op maandag 16 mei 2005 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eigen ervaring: 52 minimum voor healer, 53 voor de rest. Goede tanks required.
Dan heb je een server met slechte prijsvergelijkingen en een slechte marktwerking.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef Quintony het volgende:
[..]
Met Mining is veel meer geld te verdienen dan met Skinning. Op mijn server (Silvermoon) kost 10 copper ore 40-70s, terwijl 10 light leather zo ongeveer 10-15s kost. op hogere levels wordt het verschil alleen maar groter. Rugged leather verkoopt voor 70-80s per stack terwijl mithril ore al aan 3g zit. En vergeet niet dat je later op de epic-mount gewoon door hoge gebieden kun rondrijden gewoon opzoek naar mines. Bovendien kun je zodra je Thorium gaat minen ook crystals enzo vinden die voor heel erg veel verkopen (20+g op mijn server). Ik ben zelf op lvl 29 overgestapt van skinning naar mining en heb er tot op dit moment (60) geen spijt van gehad.
Liever ST dan Uldaman hoor. Wat een rotdungeon is Uldaman.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:23 schreef Quintony het volgende:
[..]
Ik zou zelfs durven zeggen dat als je er niet etveel tijd aan wilt besteden, dat je beter afbent er pas naartoe te gaan als je 55 bent ofzo. Tot die tijd gewoon quests doen in felwood en wintersprings:)
Allicht heeft ie dat, maar ik kan Rugged met gemak voor 1g20 verkopen. Ten minste, dat kon ik 3 dagen terug, toen ik mijn laatste skinning-strike had.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan heb je een server met slechte prijsvergelijkingen en een slechte marktwerking.
Ik heb volgende week examensquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kutzooi, heb ik laatst voor 2 maanden bijgekocht, is het deze periode door huiswerk bijna ondoenlijk om WoW te spelen.
Ik kan sommige docenten hier wel schietenMisschien ook wel een goed idee
Nee zo was het niet, iemand wou me wel wat gold lenen maar achter mijn rug werd allemaal geluld dat ik volgende week ging stoppen wat ik helemaal niet deed, bovendien was het al een eeuw geleden dat ik met iemand in de guild een quest had gedaan. Guild was gewoon niet gezelligquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:12 schreef Quintony het volgende:
[..]
Denk dat het FOKguild beter af zijn zonder jouw. 'Jullie willen me geen 40g lenen dus stop ik er maar mee...' bah wat een instelling. Toen zijzelf naar een hoger level kropen was er niemand die ze dat geld kon lenen. Enne je nieuwe guild is beter omdat ze jouw meer helpen...Laat ik het zo stellen, je was er in mijn guild al lang uitgeschopt met zo'n instelling.![]()
Ja, dat "hoort" zo. Tijdens de beta tests bleek dat Paladins wel erg machtig waren vs. Undead spelers. Daarom heeft Blizzard besloten om het Undead ras om te dopen naar Forsaken en ze vervolgens als Humanoid te classificeren. Hierdoor werken alle "vs. Undead" spells niet meer tegen Undead spelers.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef DAMH het volgende:
FF een vraagje, kben paladin en heb bepaalde skills om Undead mee aan tevallen en te detecteren, maar deze schijnen niet te werken op undead (Gamers) hoort dit zo en is dat normaal?
Mauradon is echt HUGE, dus als je alles in een keer wilt doen, reken er dan op dat je zeker 5 a 6 uur bezig bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Op weg naar lvl 50, gisteren alle bosses in Uldaman met gemak gehaald, vanavond ZF of Maraudon.
Waarschijnlijk doen we Divino-matic-Rod in ZF en daarna een Princess Run in Maraudon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:07 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Mauradon is echt HUGE, dus als je alles in een keer wilt doen, reken er dan op dat je zeker 5 a 6 uur bezig bent.
Exorcism werkt niet op de Forsaken, hoor...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, dat is eigenlijk wel krom. De scrouge kun je er prima mee detecteren, alleen hun undead vriendjes van de Forsaken niet. Nou ja, zolang exorcism nog maar werkt.
hehe, ZF hebben we gisteren met 5 guildies doorlopen: 6 quests complete na afloop... Dan schiet het lekker op, hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen we Divino-matic-Rod in ZF en daarna een Princess Run in Maraudon.
Niet? Dan heb ik zeker alleen tegen die nutteloze scrouge NPC's lopen knokkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Exorcism werkt niet op de Forsaken, hoor...
Um, als je alles wilt doen, ben je er zeker wel zo lang mee bezig. Ik heb het dan over Vyletongue, Princess, Landslide, Noxxion, Razorlash en die gast bij de princess naar beneden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Darklight het volgende:
Maraudon valt wel mee, is idd behoorlijk groot, maar 5/6 uur lijkt me wat overdreven
Die bossruns daar gaan wel behoorlijk snel als je eenmaal die scepter hebt. Doe je ongeveer 45min over
Eigenlijk wel jammer dat het zo lang duurt, moeilijk een groep voor te vinden. 's Avonds wordt het al snel te laat en anders moet je het overdag doen terwijl er niemand is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Darklight het volgende:
Maraudon valt wel mee, is idd behoorlijk groot, maar 5/6 uur lijkt me wat overdreven
Die bossruns daar gaan wel behoorlijk snel als je eenmaal die scepter hebt. Doe je ongeveer 45min over
ja prijzen zijn redelijk extreem op mijn server.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan heb je een server met slechte prijsvergelijkingen en een slechte marktwerking.
geen idee eigelijk... Scarlet... nog iets. of Mischien iets met crusader (de normale mobs heten scarlet ...... , maar ze doen zich voor als iemand van een crusader groepering)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef Max_Dark het volgende:
Naam?
45 minuten valt nog wel mee hoor, het wordt pas problematisch bij Stratlehome and Scholo. strat duurt als snel 1.5-2 uur met een group van 8-10 man en scholo al snel 2.5-3 uur...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef mvt het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer dat het zo lang duurt, moeilijk een groep voor te vinden. 's Avonds wordt het al snel te laat en anders moet je het overdag doen terwijl er niemand is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
undead is idd een probleem mee, geloof ik. undead horde detecteerd hij bij mij als hunter onder track humanoids. track undead zie ik ze niet. normale undead mobs zie ik er wel mee. geen idee of dat er ook wat mee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
OMFG!!! onyxia down! met 20 man! WTF die gasten zijn 1337 !!
http://members.cox.net/immortals/dragon%20raid.jpg
Wacht maar tot ze een Deep Breath doetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
OMFG!!! onyxia down! met 20 man! WTF die gasten zijn 1337 !!
http://members.cox.net/immortals/dragon%20raid.jpg
Die is drie topics geleden al langs gekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Quintony het volgende:
WOW...
bekijk dit filmpje eens...
http://users.skynet.be/xev/Without.wmv
Rogues, echt een tyfus klasse, word nu wel weer bewezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Was aan het grinden met een lvl 54 Priest, werden we toen we low health hadden aangevallen door een lvl 60 rogue.
Met wat moeite, maar zonder doden hebben we 'm te grazen genomen, komt ie 10 minuten later terug met jawel, nog een lvl 60 Rogue, om ons wederom aan te vallen als we met mobs bezig zijn.
Dit keer was het een eitje voor ze, en toen we eenmaal dood waren gingen ze maar eventjes corpse-campen, want ja, wat moet je anders doen....
Minuutje of 3 later, de verveling slaat toe, laten we een duel doen dachten beide rogues, en toen die eenmaal afgelopen was, en 1 Rogue dus amper nog health had, resurrecte de Priest door mijn soulstone, low health rogue dood.
48 undead priest hier net. Laatste 3 minuten dat ik speelde kwamen neer op bij de windrider afgedropt worden in everlook om een alchemy recipe op te pikken. Direct word ik gesapt door een lvl 60 human rogue en komen er nog twee andere lvl 60 humans bij staan (paladin en rogue). Als de 30 seconden dat je geen honor points geeft afgelopen zijn word ik dus direct afgemaakt. Kom tot leven, loop everlook in en koop de alchemy recipe. Loop weer naar buiten, word gebackstabbed door een van die lvl 60 human rogues en ben binnen 2 sec. weer dood. Respawn weer, bedenk dat ik naar gadgetzan en hearthstone er naartoe. Stap de inn uit, staat een lvl 60 priest in shadowform en 3 seconden later lig ik weer dood op de grond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mua, meestal zijn het zowiezo undeads die niet te vertrouwen zijn... mages, warriors ook... maar grootste deel is rogue...
lik was lvl 56, mobs bezig, 2 mages op een EPIC mount, lvl 60, die ook ff alle2 ff de moeite namen om af te stappen (t zijn de beroerste niet) om die laatste 20% van me ff op te maken...
Gaaaf!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Quintony het volgende:
WOW...
Dit beschrijft ongeveer elk van mijn bezoeken aan Everlook en Gadgetzan. Die plaatsen worden praktisch 24/7 door de Alliance gecamped, inclusief de Wind Riders. Blijkbaar hebben ze niet zoveel beters te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:02 schreef kipknots het volgende:
lig ik weer dood op de grond.
Hij is echt wel goed gemaakt.. da's best een heel project geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Quintony het volgende:
WOW...
Is dat niet voor Onyxia dat je de wereld rond moet gaan, die 4 draken afmaken? In dat geval, ruilen? Lijkt me echt een vette quest, beter dan zo'n snotneus uit BRD bevrijden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dit beschrijft ongeveer elk van mijn bezoeken aan Everlook en Gadgetzan. Die plaatsen worden praktisch 24/7 door de Alliance gecamped, inclusief de Wind Riders. Blijkbaar hebben ze niet zoveel beters te doen.
In ieder geval gisteravond eindelijk [61] Warlord's Command afgerond. Vergeleken met de alliance variant van die quest wordt de Horde weer eens goed gepakt door BlizzardNu Rend weer eens een keertje farmen voor Valor, Doomsaw én z'n hoofd, en dan schieten we al een beetje op onderweg naar Onyxia
I second that..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Is dat niet voor Onyxia dat je de wereld rond moet gaan, die 4 draken afmaken? In dat geval, ruilen? Lijkt me echt een vette quest, beter dan zo'n snotneus uit BRD bevrijden.
Yup, dat is inderdaad een goed gedeelte aan de Horde Onyxia Quest Line.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Max_Dark het volgende:
Is dat niet voor Onyxia dat je de wereld rond moet gaan, die 4 draken afmaken? In dat geval, ruilen? Lijkt me echt een vette quest, beter dan zo'n snotneus uit BRD bevrijden.
http://www.warcraftmovies.com/quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Darklight het volgende:
Dat filmpje is wel cool idd
Zijn er meer van dat soort filmpjes? Weet nog wel toen ik DAoC speelde er vet veel van dat soort filmpjes werden gemaakt
Ik heb niks in LBRS hoeven doen voor Onnyxia hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef Leshy het volgende:
[..]
Yup, dat is inderdaad een goed gedeelte aan de Horde Onyxia Quest Line.
*Alliance quest geblaat*
Bovendien is jullie Stormwind "The Great Masquerade" event ook gewoon drie keer zo cool als het omleggen van die vier dragons
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Migwi het volgende:
Ik heb niks in LBRS hoeven doen voor Onnyxia hoor![]()
weet ik maar het grind er wel lekker, kwam iet ste dichtbij de voorkant van TMquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:07 schreef Max_Dark het volgende:
EDIT2: Xear had ik daar nou echt jou UD Mage te pakken. Je weet toch dat het daar niet veilig is joh!
Ik zie je staan, begin te daggeren, zie lvl 20, wil stoppen, zie Xearathoz, DAGGEREN!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
weet ik maar het grind er wel lekker, kwam iet ste dichtbij de voorkant van TM
Grats!quote:
Idd, zometeen ff rondreizen om mn xp te pakkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Azshara is grinding heaven vanaf lvl 50.
Die Blood Elves en Satyrs daar zijn easy, droppen runecloth en geld, en er is vrijwel nooit alliance in de buurt.
En voor de Hordies, de quest Stealing Knowledge daar levert in totaal meer dan 30.000 XP op, voor heeeeeel weinig moeite.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef Mister_T het volgende:
Is er een mogelijkheid om je char over te zetten naar een andere server?
ALs je dadelijk eenmaal voorbij 52 bent (schijnt een beetje een dood punt te zijn heb ik gemerkt) gaat het weer een stuk sneller. Ik zie het best veel bij ons in het guild, dat het mensen een maand duurt om van 45-52 te komen, maar dan zijn ze binnen 1 a 2 weken 60. Vooral omdat er veel gebieden zijn waar je gewoon lekker kunt questen (buiten instances)quote:
un goro grater en felwood zijn dan leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Quintony het volgende:
[..]
ALs je dadelijk eenmaal voorbij 52 bent (schijnt een beetje een dood punt te zijn heb ik gemerkt) gaat het weer een stuk sneller. Ik zie het best veel bij ons in het guild, dat het mensen een maand duurt om van 45-52 te komen, maar dan zijn ze binnen 1 a 2 weken 60. Vooral omdat er veel gebieden zijn waar je gewoon lekker kunt questen (buiten instances)
Op onze server zijn die gebieden dus in handen van de horde. in SS bv, vanmiddag. 5 lvl 60-ers die bij de gryphon master alles molde wat er binnen kwam laggen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dit beschrijft ongeveer elk van mijn bezoeken aan Everlook en Gadgetzan. Die plaatsen worden praktisch 24/7 door de Alliance gecamped, inclusief de Wind Riders. Blijkbaar hebben ze niet zoveel beters te doen.
In ieder geval gisteravond eindelijk [61] Warlord's Command afgerond. Vergeleken met de alliance variant van die quest wordt de Horde weer eens goed gepakt door BlizzardNu Rend weer eens een keertje farmen voor Valor, Doomsaw én z'n hoofd, en dan schieten we al een beetje op onderweg naar Onyxia
Lol, en het is nog waar ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Op onze server zijn die gebieden dus in handen van de horde. in SS bv, vanmiddag. 5 lvl 60-ers die bij de gryphon master alles molde wat er binnen kwam laggen...
Horde zijn op onze server in en in triest, en op mede alliance member kun je niet rekenen. Kom je in BB een mede alliance tegen, en iets verder 2 hordes, gelijke levels, kan een leuk gevecht worden, rent die ene alliance weg.
Alliance horde ratio is 6/4 maar horde domineerd de server, en de alliance kun je niks van op aan, en dat begin ik een beetje spuugzat te worden...
Alliance staan de hele dag in hun blote reet met een skelette potion te dansen op de mailbox in IF, en dan maar afvragen waarom de horde bij tarren mill alleen maar lvl 60 zijn
PvP geeft wel dura loss. Niet meteen 10%, maar je dura gaat wel omlaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mja ok, maar met 5 lvl 60-ers mn corpsecampen, daar gaat me het plezier een beetje van over.
Je krijgt er zelf niks door, ik heb er geen durabilityloss door, het kost me alleen maar tijd.
pvp-en vind ik geweldig, maar dan moet t ook een beetje fair gaan. En iemand die je backstabed, ok, so be it, het hoort erbij, dat had ik gewoon moeten zien... maar met 5 man op mn lijk gaan zitten...
.. het zij zo. Ieder zijn plezier.
En leuke drops, laat staan vendor. Gisteren 5g aan vendortrash alleen al uit 3 uur BRD gehaald. (Ok, eigenlijk 3 uur en 45 minuten, maar 2 party members hadden een 45 minuten disconnect.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Leshy het volgende:
Bovendien levert Blackrock Depths een hele zooi aan experience op. Daar heb ik echt een stuk of vier of vijf levels uit gehaald
Brackenhall Village in Dustwallow Marsh, bij de potion vendor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:56 schreef Darklight het volgende:
Gister 53 geworden
Ook maar ff mn FA wezen skillen, is 150 nu, waar kan ik dat boek kopen om hoger te komen? Staat ook wel in AH, maar daar kost die 2G ofzo
idd. Ik ben lvl 58 geworden gister... ff level 60 eruittrekken en dan heel ff minderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:05 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk lvl 60![]()
tijd voor een WoW break
dat XP grinden begon wel erg saai te worden en die quests begonnen ook steeds meer op elkaar te lijken , misschien dat ik af en toe een instance pak , maar voor de rest![]()
ok bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Brackenhall Village in Dustwallow Marsh, bij de potion vendor.
lvl 50+ humanoids grinden tot je er bij neervalt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben lvl 60 en aan het sparen voor me epic mount, kheb nu 460gold en ben lvl 300 skinner/leatherworker, iemand tips om snel geld te verdienen en waar?
Ik ben zelf nog level 25...maar als ik een groep van lvl 60's door stormwind zie lopen kan ik de verleiding niet weerstaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik zie je staan, begin te daggeren, zie lvl 20, wil stoppen, zie Xearathoz, DAGGEREN!
Great Masquerade dan loopt er een of andere Marshall door SW met een looppasje, terwijl iedereen fluistert "There goes a legend...". Dan kom je bij de Keep aan en -SPOILERS- blijkt dat de Lady van het Hof eigenlijk Onyxia is. Marshall ontmaskert haar, ze verandert in een draak (beetje Onyxian Warder) en alle guard in de keep worden ook draken. Op dat moment zou je moeten vechten maar het is leuker om Bolvar Fordragon (Human Racial Leader) ze allemaal te laten soloen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb nu zelf al denk ik een week niet meer gespeeld en ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik het mis.
De "verslaving" is er vanaf en ik heb het wel zo'n beetje gezien.
je hebt echt hulp nodig idd!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
Maar nee, hier is het nog steeds zo dat ik op mijn werk meer WoW shit lees dan dat ik werk, en als ik eenmaal thuis ben ik eigenlijk het liefst niet eens meer zou willen eten enzo, maar gelijk de PC op wil starten om verder te spelen....
En als er vrienden bellen om wat leuks te gaan doen, dan ben ik nog steeds in staat om te zeggen : ''nee, nu even niet''
help?
Hé, die lui ken ik. Wat is je ingame?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Radyhyn het volgende:
Jeeeej eergisteren is er een nieuwe guild tabberd gemaakt. En hijs kewl
Mijn guild is Legendary Elites op Stormrage server.
[afbeelding]
Ik heb dat ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
Maar nee, hier is het nog steeds zo dat ik op mijn werk meer WoW shit lees dan dat ik werk, en als ik eenmaal thuis ben ik eigenlijk het liefst niet eens meer zou willen eten enzo, maar gelijk de PC op wil starten om verder te spelen....
En als er vrienden bellen om wat leuks te gaan doen, dan ben ik nog steeds in staat om te zeggen : ''nee, nu even niet''
help?
Ik ben gewoon Radyhynquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hé, die lui ken ik. Wat is je ingame?
Ik ben Sunar, zit bij Orion.
LvL 50+ humanoids slaan, aardig wat silver, veel runecloth (40 runecloth converten naar 20 heavy runecloth bandages = 2 g, of op AH flappen..)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben lvl 60 en aan het sparen voor me epic mount, kheb nu 460gold en ben lvl 300 skinner/leatherworker, iemand tips om snel geld te verdienen en waar?
Um, kunnen we een support group oprichten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
help?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef sneez het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog level 25...maar als ik een groep van lvl 60's door stormwind zie lopen kan ik de verleiding niet weerstaan
lol op lvl 30 word raiden pas een beetje leuk en word je ook in groepen geaccepteerd. welke mod is dat trouwens die je bij je avatar heb met die aangepasde health, mana/energy en XP balkies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door WyriHaximus op 19-05-2005 15:04:44 ]phluphy for president!
Maar je kan zeker niet een eigen gemaakte embleem maken en gebruiken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Radyhyn het volgende:
Jeeeej eergisteren is er een nieuwe guild tabberd gemaakt. En hijs kewl
Mijn guild is Legendary Elites op Stormrage server.
[afbeelding]
ix_recompilation_v1.53.1quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol op lvl 30 word raiden pas een beetje leuk en word je ook in groepen geaccepteerd. welke mod is dat trouwens die je bij je avatar heb met die aangepasde health, mana/energy en XP balkies?
Oh Solidlooney, die vraagt me vrij vaak om hulp enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Radyhyn
Lvl 27 night elf hunter.
De guildleader is SolidLooney. En dan heb je nog RunningMouse, Inwe, Death(dinges), Findail, Farquaad, Talenna, Savorn en nog vele andere (maar dit zijn de mensen die ik t meeste 'zie').
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef sneez het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog level 25...maar als ik een groep van lvl 60's door stormwind zie lopen kan ik de verleiding niet weerstaan
Wat is dat voor screen? Is dat een quest of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doet Onyxia daar?Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
Yep, dat is voor een quest. Kom je nog wel achter, het is leuker om het zelf uit te vindenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat is dat voor screen? Is dat een quest of zo?
Wat doet Onyxia daar?
Als je authentication key hebt ingevuld krijg je de eerste maand gratisquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Waarschijnlijk een oerstomme vraag....maarre,....
waar vind ik de game card code van de eerste maand gratis?
Zit alleen een apart blaadje bij met de guest pass key voor 10 dagen of is het gelijk aan de athentication key die ik eerder ingevoerd heb?
pre-paid game card voor de eerste maand? bestaat diequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Waarschijnlijk een oerstomme vraag....maarre,....
waar vind ik de game card code van de eerste maand gratis?
Zit alleen een apart blaadje bij met de guest pass key voor 10 dagen of is het gelijk aan de athentication key die ik eerder ingevoerd heb?
Ik heb de auth key uit de doos ingevuld (sticker achter de cd) maar daarna vraagt hij om de Game Card Code. Moet ik eerst een pre-paid kaart gekocht hebben, dat invullen en krijg ik DAN pas de eerste maand gratis.... of kan ik nu al spelen met de eerste maand gratis?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:51 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Als je authentication key hebt ingevuld krijg je de eerste maand gratis
Ga je niet halen, gok ik. Zeker niet als je ook nog instances wil doen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben nu level 51 en ga over 2 weken op vakantie. Ik heb besloten dat ik voor mijn vakantie level 60 wil halen en ik hoop dat ik dan na m'n vakantie een beetje afgekickt ben.
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2005 04:53 schreef Migwi het volgende:
PvP geeft wel dura loss. Niet meteen 10%, maar je dura gaat wel omlaag
Wel, mits je neergaat door een melee class. Ranged kan ook nog, spells lijken me irrelevant.quote:
Volgens mij kan je die gebruiker beter wijs maken dat als je wat meer puntjes in je arcane talents stopt (en mischien zelfs in firequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wel, mits je neergaat door een melee class. Ranged kan ook nog, spells lijken me irrelevant.
Vertel jij anders eens aan mijn Robes o/t Lich dat ze niet -11 durability moeten hebben na een avondje PvP-en?
ja hoor zkr welquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:05 schreef Ang3l het volgende:
Menselievegoedheid zeg ....
Ik ben al vanaf 18:30 bezig met het installeren van dat spel. Eerst installeren, dan zoeken waarom ik niet in kom (jaja, lees de doos beter muts!), daarna rondbellen voor een creditcardnr omdat ik anders zelfs de eerste maand gratis niet kan splen (lang leve schoonouders), daarna account creeren, en nu is ie bezig met die enorme patch van 116Mb. Als ik vannacht eindelijk kan spelen ... dan hoop ik wel dat het de moeite waard is!!!!
Oh, welke, de burst DPS Fire? No way. Veel te goed, Frost, alleen veel mensen zien de kracht niet. Waarom zou ik naar Fire willen? Frost geeft me goede get-aways, goede schade. (Fireball max crit graag, en even vergelijken met mijn Frostbolt crit, eerst zonder en daarna mét DoT. (Van ignite, mind, must-have fire talent als je voor fire gaat.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:24 schreef Bacow het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die gebruiker beter wijs maken dat als je wat meer puntjes in je arcane talents stopt (en mischien zelfs in fire) hij zich daar geen zorgen meer over hoeft te maken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |