als jij je pw laatst gewijzigd hebt, gebruik dan het oude pw, doe dat eens...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:01 schreef Darklight het volgende:
Ik snap niet waarom ik niet kan inloggen op die testsite, zegt dat mn name/pass niet goed zijn, terwijl ik wel gewoon op die forums in kan loggen
Heb ik al geprobeerd, werkt nietquote:Op maandag 16 mei 2005 15:05 schreef Jefkie het volgende:
[..]
als jij je pw laatst gewijzigd hebt, gebruik dan het oude pw, doe dat eens...
Bij de trainer in IF of Org geloof ik. Ff aan een guard vragen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef DAMH het volgende:
wat is enchanting en waar leer je dat?
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef DAMH het volgende:
wat is enchanting en waar leer je dat?
Weet je ook toevallig wat de maximale waarde is van de "+x all stats" enchant?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.
Hiervoor heb je bepaalde ingredients nodig die je krijgt door het disenchanten van magische items, in dit proces van disenchanten gaat het item in kwestie verloren en krijg je er een ingredient voor terug.
Zo kun je dus boots +1 stamina geven bijvoorbeeld
Eigen ervaring: 52 minimum voor healer, 53 voor de rest. Goede tanks required.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:51 schreef Ancient het volgende:
In 1x alle 6 of 7 quests in Zul'farak gedaan, hoef ik mooi nooit meer naar die instance toe. Next instance: The sunken temple (over een paar lvl's). Zul'farak geeft trouwens wel veel experience voor me, dat was wel mooi![]()
Je kan enchanting beter pas later oppakken. De betere enchantments moet je blauwe items voor disenchanten en de ingredients zijn erg duur.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.
Hiervoor heb je bepaalde ingredients nodig die je krijgt door het disenchanten van magische items, in dit proces van disenchanten gaat het item in kwestie verloren en krijg je er een ingredient voor terug.
Zo kun je dus boots +1 stamina geven bijvoorbeeld
Skinning is soms handig soms niet, volgens mij krijg je er ook geen XP voor. Het ligt maar net aan de gebieden, bijvoorbeeld Stranglethon Vale is een echt paradijs voor Skinners omdat je op het gebied rond BB héél veel dieren hebt rondlopen waar je bijvoorbeeld in Redridge mountains nauwlijks wat kan skinnen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb zonet mining opgegeven en daar in plaats skinning gedaan. Het geld dat ik daarmee verdien koop ik copper bars ed voo rmijn blacksmithing. Ik ben een beetje ziek van minen, en dat terwijl ik binnenkort tin ed moet minen, wat een stukje moeilijker is. En skinnen kun je toch altijd, en je krijgt er in princiepe ook nog XP voor.
Is het wel verstandig? Ben vast niet de eerste die dit doet
Nee, Arcanite Bars zijn duur namelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb zonet mining opgegeven en daar in plaats skinning gedaan. Het geld dat ik daarmee verdien koop ik copper bars ed voo rmijn blacksmithing. Ik ben een beetje ziek van minen, en dat terwijl ik binnenkort tin ed moet minen, wat een stukje moeilijker is. En skinnen kun je toch altijd, en je krijgt er in princiepe ook nog XP voor.
Is het wel verstandig? Ben vast niet de eerste die dit doet
Mietje, durf je je Horde char niet te lvlen op Bloodscalp?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:17 schreef existenz het volgende:
Ratchu @ Frostwhisper EU online
Ik speel nu dus ook EU derbij
ik heb er net 2 quests gedaan...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:51 schreef Ancient het volgende:
In 1x alle 6 of 7 quests in Zul'farak gedaan, hoef ik mooi nooit meer naar die instance toe. Next instance: The sunken temple (over een paar lvl's). Zul'farak geeft trouwens wel veel experience voor me, dat was wel mooi![]()
Nergens voor nodig, je kan 2 profs + cooking + fishing + first Adid hebben.quote:
Vrienden spelen op Frostwind & nog andere server. Dus daar heb ik ieg 2 chars. Of ik nog naar Bloodscalp kom weet ik niet. Maar me USA account loopt ook nog maand door. Dus heb zowiezo 3 chars te levelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mietje, durf je je Horde char niet te lvlen op Bloodscalp?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |