abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 mei 2005 @ 23:16:17 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_27134779
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Quintony het volgende:

[..]

ALs je dadelijk eenmaal voorbij 52 bent (schijnt een beetje een dood punt te zijn heb ik gemerkt) gaat het weer een stuk sneller. Ik zie het best veel bij ons in het guild, dat het mensen een maand duurt om van 45-52 te komen, maar dan zijn ze binnen 1 a 2 weken 60. Vooral omdat er veel gebieden zijn waar je gewoon lekker kunt questen (buiten instances)
un goro grater en felwood zijn dan leuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_27135378
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 05:25 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dit beschrijft ongeveer elk van mijn bezoeken aan Everlook en Gadgetzan. Die plaatsen worden praktisch 24/7 door de Alliance gecamped, inclusief de Wind Riders. Blijkbaar hebben ze niet zoveel beters te doen.

In ieder geval gisteravond eindelijk [61] Warlord's Command afgerond. Vergeleken met de alliance variant van die quest wordt de Horde weer eens goed gepakt door Blizzard Nu Rend weer eens een keertje farmen voor Valor, Doomsaw én z'n hoofd, en dan schieten we al een beetje op onderweg naar Onyxia
Op onze server zijn die gebieden dus in handen van de horde. in SS bv, vanmiddag. 5 lvl 60-ers die bij de gryphon master alles molde wat er binnen kwam laggen...

Horde zijn op onze server in en in triest, en op mede alliance member kun je niet rekenen. Kom je in BB een mede alliance tegen, en iets verder 2 hordes, gelijke levels, kan een leuk gevecht worden, rent die ene alliance weg.

Alliance horde ratio is 6/4 maar horde domineerd de server, en de alliance kun je niks van op aan, en dat begin ik een beetje spuugzat te worden...

Alliance staan de hele dag in hun blote reet met een skelette potion te dansen op de mailbox in IF, en dan maar afvragen waarom de horde bij tarren mill alleen maar lvl 60 zijn
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:41:13 #253
62182 Georges
That's the shit
pi_27135509
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Op onze server zijn die gebieden dus in handen van de horde. in SS bv, vanmiddag. 5 lvl 60-ers die bij de gryphon master alles molde wat er binnen kwam laggen...

Horde zijn op onze server in en in triest, en op mede alliance member kun je niet rekenen. Kom je in BB een mede alliance tegen, en iets verder 2 hordes, gelijke levels, kan een leuk gevecht worden, rent die ene alliance weg.

Alliance horde ratio is 6/4 maar horde domineerd de server, en de alliance kun je niks van op aan, en dat begin ik een beetje spuugzat te worden...

Alliance staan de hele dag in hun blote reet met een skelette potion te dansen op de mailbox in IF, en dan maar afvragen waarom de horde bij tarren mill alleen maar lvl 60 zijn
Lol, en het is nog waar ook.
Alliance mensen willen doorgaans niet PvP en.
Heb me er in het begin aan geirriteerd, het zij zo. Ieder zijn plezier.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_27136165
Mja ok, maar met 5 lvl 60-ers mn corpsecampen, daar gaat me het plezier een beetje van over.
Je krijgt er zelf niks door, ik heb er geen durabilityloss door, het kost me alleen maar tijd.

pvp-en vind ik geweldig, maar dan moet t ook een beetje fair gaan. En iemand die je backstabed, ok, so be it, het hoort erbij, dat had ik gewoon moeten zien... maar met 5 man op mn lijk gaan zitten...

.. het zij zo. Ieder zijn plezier.
pi_27138833
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mja ok, maar met 5 lvl 60-ers mn corpsecampen, daar gaat me het plezier een beetje van over.
Je krijgt er zelf niks door, ik heb er geen durabilityloss door, het kost me alleen maar tijd.

pvp-en vind ik geweldig, maar dan moet t ook een beetje fair gaan. En iemand die je backstabed, ok, so be it, het hoort erbij, dat had ik gewoon moeten zien... maar met 5 man op mn lijk gaan zitten...

.. het zij zo. Ieder zijn plezier.
PvP geeft wel dura loss. Niet meteen 10%, maar je dura gaat wel omlaag
  donderdag 19 mei 2005 @ 08:05:54 #256
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_27139300
Eindelijk lvl 60

tijd voor een WoW break

dat XP grinden begon wel erg saai te worden en die quests begonnen ook steeds meer op elkaar te lijken , misschien dat ik af en toe een instance pak , maar voor de rest
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 19 mei 2005 @ 08:13:48 #257
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27139354
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Leshy het volgende:
Bovendien levert Blackrock Depths een hele zooi aan experience op. Daar heb ik echt een stuk of vier of vijf levels uit gehaald
En leuke drops, laat staan vendor. Gisteren 5g aan vendortrash alleen al uit 3 uur BRD gehaald. (Ok, eigenlijk 3 uur en 45 minuten, maar 2 party members hadden een 45 minuten disconnect. ) Ook maar meteen 5 items in AH gedumpt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:49:44 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27144925
Jeeeej eergisteren is er een nieuwe guild tabberd gemaakt. En hijs kewl
Mijn guild is Legendary Elites op Stormrage server.

Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:56:50 #259
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27145141
Gister 53 geworden
Ook maar ff mn FA wezen skillen, is 150 nu, waar kan ik dat boek kopen om hoger te komen? Staat ook wel in AH, maar daar kost die 2G ofzo
pi_27145354
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:56 schreef Darklight het volgende:
Gister 53 geworden
Ook maar ff mn FA wezen skillen, is 150 nu, waar kan ik dat boek kopen om hoger te komen? Staat ook wel in AH, maar daar kost die 2G ofzo
Brackenhall Village in Dustwallow Marsh, bij de potion vendor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_27145542
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 08:05 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk lvl 60

tijd voor een WoW break

dat XP grinden begon wel erg saai te worden en die quests begonnen ook steeds meer op elkaar te lijken , misschien dat ik af en toe een instance pak , maar voor de rest
idd. Ik ben lvl 58 geworden gister... ff level 60 eruittrekken en dan heel ff minderen
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:14:11 #262
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27145734
ik ben lvl 60 en aan het sparen voor me epic mount, kheb nu 460gold en ben lvl 300 skinner/leatherworker, iemand tips om snel geld te verdienen en waar?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:15:54 #263
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27145787
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Brackenhall Village in Dustwallow Marsh, bij de potion vendor.
ok bedankt
pi_27145804
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben lvl 60 en aan het sparen voor me epic mount, kheb nu 460gold en ben lvl 300 skinner/leatherworker, iemand tips om snel geld te verdienen en waar?
lvl 50+ humanoids grinden tot je er bij neervalt.

Geld, Runecloth en Felcloth, wat wil je nog meer...
pi_27146218
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Ik zie je staan, begin te daggeren, zie lvl 20, wil stoppen, zie Xearathoz, DAGGEREN!

Great Masquerade dan loopt er een of andere Marshall door SW met een looppasje, terwijl iedereen fluistert "There goes a legend...". Dan kom je bij de Keep aan en -SPOILERS- blijkt dat de Lady van het Hof eigenlijk Onyxia is. Marshall ontmaskert haar, ze verandert in een draak (beetje Onyxian Warder) en alle guard in de keep worden ook draken. Op dat moment zou je moeten vechten maar het is leuker om Bolvar Fordragon (Human Racial Leader) ze allemaal te laten soloen .
Ik ben zelf nog level 25...maar als ik een groep van lvl 60's door stormwind zie lopen kan ik de verleiding niet weerstaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:31:32 #266
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27146305
Ik heb nu zelf al denk ik een week niet meer gespeeld en ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik het mis.
De "verslaving" is er vanaf en ik heb het wel zo'n beetje gezien.
pi_27146833
die momenten heb ik ook vaker gehad. rond levelr 45 ofzo had ik Booty bay af, en ik had echt geen zin om een nieuw gebied in te gaan. Rond lvl 50 was ik aan t twijfelen of ik opnieuw zou moeten beginnen, en rond lvl 53 heb ik ook ff vastgezeten. Ik had sunken temple gedaan, en wilde BRD doen, maar daar was ik nog te laag voor.
pi_27147011
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb nu zelf al denk ik een week niet meer gespeeld en ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik het mis.
De "verslaving" is er vanaf en ik heb het wel zo'n beetje gezien.
Ik wil dat ook

Maar nee, hier is het nog steeds zo dat ik op mijn werk meer WoW shit lees dan dat ik werk, en als ik eenmaal thuis ben ik eigenlijk het liefst niet eens meer zou willen eten enzo, maar gelijk de PC op wil starten om verder te spelen....

En als er vrienden bellen om wat leuks te gaan doen, dan ben ik nog steeds in staat om te zeggen : ''nee, nu even niet''

help?
pi_27147680
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik wil dat ook

Maar nee, hier is het nog steeds zo dat ik op mijn werk meer WoW shit lees dan dat ik werk, en als ik eenmaal thuis ben ik eigenlijk het liefst niet eens meer zou willen eten enzo, maar gelijk de PC op wil starten om verder te spelen....

En als er vrienden bellen om wat leuks te gaan doen, dan ben ik nog steeds in staat om te zeggen : ''nee, nu even niet''

help?
je hebt echt hulp nodig idd!

Eigenlijk moet je je gewoon bedenken dat als je minder speelt je langer van het spel kan 'genieten'
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:15:48 #270
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_27147881
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Radyhyn het volgende:
Jeeeej eergisteren is er een nieuwe guild tabberd gemaakt. En hijs kewl
Mijn guild is Legendary Elites op Stormrage server.

[afbeelding]
Hé, die lui ken ik. Wat is je ingame?
Ik ben Sunar, zit bij Orion.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:17:56 #271
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_27147963
quote:

[..]

Ik wil dat ook

help?
Ik heb dat ook
Na al die maanden, weken, uren nog steeds
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:28:16 #272
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27148348
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Rahl het volgende:

[..]

Hé, die lui ken ik. Wat is je ingame?
Ik ben Sunar, zit bij Orion.
Ik ben gewoon Radyhyn
Lvl 27 night elf hunter.

De guildleader is SolidLooney. En dan heb je nog RunningMouse, Inwe, Death(dinges), Findail, Farquaad, Talenna, Savorn en nog vele andere (maar dit zijn de mensen die ik t meeste 'zie').
pi_27149145
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
LvL 50+ humanoids slaan, aardig wat silver, veel runecloth (40 runecloth converten naar 20 heavy runecloth bandages = 2 g, of op AH flappen..)
Felcloth verkoopt nog beter (in AH), felwood demons en azshara (let op, je speelt op shattered hand, veel horde grinden in azshara....)
Zorg ook dat je rank 3 PvP hebt, scheelt je een 100G, mijn epic was 800 daardoor

En... Instances, LBRS, strat, scholo.. leuke drops die goed verkopen. (strat een prestine black diamond, die voor meer dan 150 in AH gaat...)

Ik had mijn epic in 1 week bij elkaar, aardig wat grind werk, afgewisseld met bovengenoemde instances.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:59:37 #274
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_27149575
quote:

[..]

Ik wil dat ook

help?
Um, kunnen we een support group oprichten? Ik herken dit ook allemaal... Sterker nog, als ik eens een keer niet wil spelen, dan kruip ik er na een kwartier toch achter en ga ik toch spelen... Ben ik verslaafd? Guess so...

Ik ben nu level 51 en ga over 2 weken op vakantie. Ik heb besloten dat ik voor mijn vakantie level 60 wil halen en ik hoop dat ik dan na m'n vakantie een beetje afgekickt ben.
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:09:25 #275
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27149974
Mijn vriend en ik spelen elke avond (als we bij mij thuis zijn dan tenminste).
Als we al wat uurtjes bezig zijn begint hij vaak geirriteerd te vloeken dat het niet lukt, hij niet snel genoeg levelt (bij mij gaat het veel sneller, ik hunter, hij druid) en dat hij gek wordt van die quests. Vaak stopt ie er dan uiteindelijk mee (tussen 00.30 en 02.30 ) en zegt dan dat ie morgen niet meer gaat spelen .

Maar de volgende dag is het altijd zo dat hij meteen weer de pc aanzet en hij al sneller dan mij WOW heeft opgestart. Ook verslaafd he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')