ja prijzen zijn redelijk extreem op mijn server.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan heb je een server met slechte prijsvergelijkingen en een slechte marktwerking.
geen idee eigelijk... Scarlet... nog iets. of Mischien iets met crusader (de normale mobs heten scarlet ...... , maar ze doen zich voor als iemand van een crusader groepering)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef Max_Dark het volgende:
Naam?
45 minuten valt nog wel mee hoor, het wordt pas problematisch bij Stratlehome and Scholo. strat duurt als snel 1.5-2 uur met een group van 8-10 man en scholo al snel 2.5-3 uur...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef mvt het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer dat het zo lang duurt, moeilijk een groep voor te vinden. 's Avonds wordt het al snel te laat en anders moet je het overdag doen terwijl er niemand is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
undead is idd een probleem mee, geloof ik. undead horde detecteerd hij bij mij als hunter onder track humanoids. track undead zie ik ze niet. normale undead mobs zie ik er wel mee. geen idee of dat er ook wat mee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
OMFG!!! onyxia down! met 20 man! WTF die gasten zijn 1337 !!
http://members.cox.net/immortals/dragon%20raid.jpg
Wacht maar tot ze een Deep Breath doetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
OMFG!!! onyxia down! met 20 man! WTF die gasten zijn 1337 !!
http://members.cox.net/immortals/dragon%20raid.jpg
Die is drie topics geleden al langs gekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Quintony het volgende:
WOW...
bekijk dit filmpje eens...
http://users.skynet.be/xev/Without.wmv
Rogues, echt een tyfus klasse, word nu wel weer bewezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Was aan het grinden met een lvl 54 Priest, werden we toen we low health hadden aangevallen door een lvl 60 rogue.
Met wat moeite, maar zonder doden hebben we 'm te grazen genomen, komt ie 10 minuten later terug met jawel, nog een lvl 60 Rogue, om ons wederom aan te vallen als we met mobs bezig zijn.
Dit keer was het een eitje voor ze, en toen we eenmaal dood waren gingen ze maar eventjes corpse-campen, want ja, wat moet je anders doen....
Minuutje of 3 later, de verveling slaat toe, laten we een duel doen dachten beide rogues, en toen die eenmaal afgelopen was, en 1 Rogue dus amper nog health had, resurrecte de Priest door mijn soulstone, low health rogue dood.
48 undead priest hier net. Laatste 3 minuten dat ik speelde kwamen neer op bij de windrider afgedropt worden in everlook om een alchemy recipe op te pikken. Direct word ik gesapt door een lvl 60 human rogue en komen er nog twee andere lvl 60 humans bij staan (paladin en rogue). Als de 30 seconden dat je geen honor points geeft afgelopen zijn word ik dus direct afgemaakt. Kom tot leven, loop everlook in en koop de alchemy recipe. Loop weer naar buiten, word gebackstabbed door een van die lvl 60 human rogues en ben binnen 2 sec. weer dood. Respawn weer, bedenk dat ik naar gadgetzan en hearthstone er naartoe. Stap de inn uit, staat een lvl 60 priest in shadowform en 3 seconden later lig ik weer dood op de grond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mua, meestal zijn het zowiezo undeads die niet te vertrouwen zijn... mages, warriors ook... maar grootste deel is rogue...
lik was lvl 56, mobs bezig, 2 mages op een EPIC mount, lvl 60, die ook ff alle2 ff de moeite namen om af te stappen (t zijn de beroerste niet) om die laatste 20% van me ff op te maken...
Gaaaf!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Quintony het volgende:
WOW...
Dit beschrijft ongeveer elk van mijn bezoeken aan Everlook en Gadgetzan. Die plaatsen worden praktisch 24/7 door de Alliance gecamped, inclusief de Wind Riders. Blijkbaar hebben ze niet zoveel beters te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:02 schreef kipknots het volgende:
lig ik weer dood op de grond.
Hij is echt wel goed gemaakt.. da's best een heel project geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Quintony het volgende:
WOW...
Is dat niet voor Onyxia dat je de wereld rond moet gaan, die 4 draken afmaken? In dat geval, ruilen? Lijkt me echt een vette quest, beter dan zo'n snotneus uit BRD bevrijden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dit beschrijft ongeveer elk van mijn bezoeken aan Everlook en Gadgetzan. Die plaatsen worden praktisch 24/7 door de Alliance gecamped, inclusief de Wind Riders. Blijkbaar hebben ze niet zoveel beters te doen.
In ieder geval gisteravond eindelijk [61] Warlord's Command afgerond. Vergeleken met de alliance variant van die quest wordt de Horde weer eens goed gepakt door BlizzardNu Rend weer eens een keertje farmen voor Valor, Doomsaw én z'n hoofd, en dan schieten we al een beetje op onderweg naar Onyxia
I second that..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Is dat niet voor Onyxia dat je de wereld rond moet gaan, die 4 draken afmaken? In dat geval, ruilen? Lijkt me echt een vette quest, beter dan zo'n snotneus uit BRD bevrijden.
Yup, dat is inderdaad een goed gedeelte aan de Horde Onyxia Quest Line.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Max_Dark het volgende:
Is dat niet voor Onyxia dat je de wereld rond moet gaan, die 4 draken afmaken? In dat geval, ruilen? Lijkt me echt een vette quest, beter dan zo'n snotneus uit BRD bevrijden.
http://www.warcraftmovies.com/quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Darklight het volgende:
Dat filmpje is wel cool idd
Zijn er meer van dat soort filmpjes? Weet nog wel toen ik DAoC speelde er vet veel van dat soort filmpjes werden gemaakt
Ik heb niks in LBRS hoeven doen voor Onnyxia hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef Leshy het volgende:
[..]
Yup, dat is inderdaad een goed gedeelte aan de Horde Onyxia Quest Line.
*Alliance quest geblaat*
Bovendien is jullie Stormwind "The Great Masquerade" event ook gewoon drie keer zo cool als het omleggen van die vier dragons
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Migwi het volgende:
Ik heb niks in LBRS hoeven doen voor Onnyxia hoor![]()
weet ik maar het grind er wel lekker, kwam iet ste dichtbij de voorkant van TMquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:07 schreef Max_Dark het volgende:
EDIT2: Xear had ik daar nou echt jou UD Mage te pakken. Je weet toch dat het daar niet veilig is joh!
Ik zie je staan, begin te daggeren, zie lvl 20, wil stoppen, zie Xearathoz, DAGGEREN!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
weet ik maar het grind er wel lekker, kwam iet ste dichtbij de voorkant van TM
Grats!quote:
Idd, zometeen ff rondreizen om mn xp te pakkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Azshara is grinding heaven vanaf lvl 50.
Die Blood Elves en Satyrs daar zijn easy, droppen runecloth en geld, en er is vrijwel nooit alliance in de buurt.
En voor de Hordies, de quest Stealing Knowledge daar levert in totaal meer dan 30.000 XP op, voor heeeeeel weinig moeite.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef Mister_T het volgende:
Is er een mogelijkheid om je char over te zetten naar een andere server?
ALs je dadelijk eenmaal voorbij 52 bent (schijnt een beetje een dood punt te zijn heb ik gemerkt) gaat het weer een stuk sneller. Ik zie het best veel bij ons in het guild, dat het mensen een maand duurt om van 45-52 te komen, maar dan zijn ze binnen 1 a 2 weken 60. Vooral omdat er veel gebieden zijn waar je gewoon lekker kunt questen (buiten instances)quote:
un goro grater en felwood zijn dan leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Quintony het volgende:
[..]
ALs je dadelijk eenmaal voorbij 52 bent (schijnt een beetje een dood punt te zijn heb ik gemerkt) gaat het weer een stuk sneller. Ik zie het best veel bij ons in het guild, dat het mensen een maand duurt om van 45-52 te komen, maar dan zijn ze binnen 1 a 2 weken 60. Vooral omdat er veel gebieden zijn waar je gewoon lekker kunt questen (buiten instances)
Op onze server zijn die gebieden dus in handen van de horde. in SS bv, vanmiddag. 5 lvl 60-ers die bij de gryphon master alles molde wat er binnen kwam laggen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dit beschrijft ongeveer elk van mijn bezoeken aan Everlook en Gadgetzan. Die plaatsen worden praktisch 24/7 door de Alliance gecamped, inclusief de Wind Riders. Blijkbaar hebben ze niet zoveel beters te doen.
In ieder geval gisteravond eindelijk [61] Warlord's Command afgerond. Vergeleken met de alliance variant van die quest wordt de Horde weer eens goed gepakt door BlizzardNu Rend weer eens een keertje farmen voor Valor, Doomsaw én z'n hoofd, en dan schieten we al een beetje op onderweg naar Onyxia
Lol, en het is nog waar ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Op onze server zijn die gebieden dus in handen van de horde. in SS bv, vanmiddag. 5 lvl 60-ers die bij de gryphon master alles molde wat er binnen kwam laggen...
Horde zijn op onze server in en in triest, en op mede alliance member kun je niet rekenen. Kom je in BB een mede alliance tegen, en iets verder 2 hordes, gelijke levels, kan een leuk gevecht worden, rent die ene alliance weg.
Alliance horde ratio is 6/4 maar horde domineerd de server, en de alliance kun je niks van op aan, en dat begin ik een beetje spuugzat te worden...
Alliance staan de hele dag in hun blote reet met een skelette potion te dansen op de mailbox in IF, en dan maar afvragen waarom de horde bij tarren mill alleen maar lvl 60 zijn
PvP geeft wel dura loss. Niet meteen 10%, maar je dura gaat wel omlaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mja ok, maar met 5 lvl 60-ers mn corpsecampen, daar gaat me het plezier een beetje van over.
Je krijgt er zelf niks door, ik heb er geen durabilityloss door, het kost me alleen maar tijd.
pvp-en vind ik geweldig, maar dan moet t ook een beetje fair gaan. En iemand die je backstabed, ok, so be it, het hoort erbij, dat had ik gewoon moeten zien... maar met 5 man op mn lijk gaan zitten...
.. het zij zo. Ieder zijn plezier.
En leuke drops, laat staan vendor. Gisteren 5g aan vendortrash alleen al uit 3 uur BRD gehaald. (Ok, eigenlijk 3 uur en 45 minuten, maar 2 party members hadden een 45 minuten disconnect.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Leshy het volgende:
Bovendien levert Blackrock Depths een hele zooi aan experience op. Daar heb ik echt een stuk of vier of vijf levels uit gehaald
Brackenhall Village in Dustwallow Marsh, bij de potion vendor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:56 schreef Darklight het volgende:
Gister 53 geworden
Ook maar ff mn FA wezen skillen, is 150 nu, waar kan ik dat boek kopen om hoger te komen? Staat ook wel in AH, maar daar kost die 2G ofzo
idd. Ik ben lvl 58 geworden gister... ff level 60 eruittrekken en dan heel ff minderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:05 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk lvl 60![]()
tijd voor een WoW break
dat XP grinden begon wel erg saai te worden en die quests begonnen ook steeds meer op elkaar te lijken , misschien dat ik af en toe een instance pak , maar voor de rest![]()
ok bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Brackenhall Village in Dustwallow Marsh, bij de potion vendor.
lvl 50+ humanoids grinden tot je er bij neervalt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben lvl 60 en aan het sparen voor me epic mount, kheb nu 460gold en ben lvl 300 skinner/leatherworker, iemand tips om snel geld te verdienen en waar?
Ik ben zelf nog level 25...maar als ik een groep van lvl 60's door stormwind zie lopen kan ik de verleiding niet weerstaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik zie je staan, begin te daggeren, zie lvl 20, wil stoppen, zie Xearathoz, DAGGEREN!
Great Masquerade dan loopt er een of andere Marshall door SW met een looppasje, terwijl iedereen fluistert "There goes a legend...". Dan kom je bij de Keep aan en -SPOILERS- blijkt dat de Lady van het Hof eigenlijk Onyxia is. Marshall ontmaskert haar, ze verandert in een draak (beetje Onyxian Warder) en alle guard in de keep worden ook draken. Op dat moment zou je moeten vechten maar het is leuker om Bolvar Fordragon (Human Racial Leader) ze allemaal te laten soloen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb nu zelf al denk ik een week niet meer gespeeld en ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik het mis.
De "verslaving" is er vanaf en ik heb het wel zo'n beetje gezien.
je hebt echt hulp nodig idd!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
Maar nee, hier is het nog steeds zo dat ik op mijn werk meer WoW shit lees dan dat ik werk, en als ik eenmaal thuis ben ik eigenlijk het liefst niet eens meer zou willen eten enzo, maar gelijk de PC op wil starten om verder te spelen....
En als er vrienden bellen om wat leuks te gaan doen, dan ben ik nog steeds in staat om te zeggen : ''nee, nu even niet''
help?
Hé, die lui ken ik. Wat is je ingame?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Radyhyn het volgende:
Jeeeej eergisteren is er een nieuwe guild tabberd gemaakt. En hijs kewl
Mijn guild is Legendary Elites op Stormrage server.
[afbeelding]
Ik heb dat ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
Maar nee, hier is het nog steeds zo dat ik op mijn werk meer WoW shit lees dan dat ik werk, en als ik eenmaal thuis ben ik eigenlijk het liefst niet eens meer zou willen eten enzo, maar gelijk de PC op wil starten om verder te spelen....
En als er vrienden bellen om wat leuks te gaan doen, dan ben ik nog steeds in staat om te zeggen : ''nee, nu even niet''
help?
Ik ben gewoon Radyhynquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hé, die lui ken ik. Wat is je ingame?
Ik ben Sunar, zit bij Orion.
LvL 50+ humanoids slaan, aardig wat silver, veel runecloth (40 runecloth converten naar 20 heavy runecloth bandages = 2 g, of op AH flappen..)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben lvl 60 en aan het sparen voor me epic mount, kheb nu 460gold en ben lvl 300 skinner/leatherworker, iemand tips om snel geld te verdienen en waar?
Um, kunnen we een support group oprichten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
help?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef sneez het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog level 25...maar als ik een groep van lvl 60's door stormwind zie lopen kan ik de verleiding niet weerstaan
lol op lvl 30 word raiden pas een beetje leuk en word je ook in groepen geaccepteerd. welke mod is dat trouwens die je bij je avatar heb met die aangepasde health, mana/energy en XP balkies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door WyriHaximus op 19-05-2005 15:04:44 ]phluphy for president!
Maar je kan zeker niet een eigen gemaakte embleem maken en gebruiken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Radyhyn het volgende:
Jeeeej eergisteren is er een nieuwe guild tabberd gemaakt. En hijs kewl
Mijn guild is Legendary Elites op Stormrage server.
[afbeelding]
ix_recompilation_v1.53.1quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol op lvl 30 word raiden pas een beetje leuk en word je ook in groepen geaccepteerd. welke mod is dat trouwens die je bij je avatar heb met die aangepasde health, mana/energy en XP balkies?
Oh Solidlooney, die vraagt me vrij vaak om hulp enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Radyhyn
Lvl 27 night elf hunter.
De guildleader is SolidLooney. En dan heb je nog RunningMouse, Inwe, Death(dinges), Findail, Farquaad, Talenna, Savorn en nog vele andere (maar dit zijn de mensen die ik t meeste 'zie').
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef sneez het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog level 25...maar als ik een groep van lvl 60's door stormwind zie lopen kan ik de verleiding niet weerstaan
Wat is dat voor screen? Is dat een quest of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doet Onyxia daar?Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
Yep, dat is voor een quest. Kom je nog wel achter, het is leuker om het zelf uit te vindenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat is dat voor screen? Is dat een quest of zo?
Wat doet Onyxia daar?
Als je authentication key hebt ingevuld krijg je de eerste maand gratisquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Waarschijnlijk een oerstomme vraag....maarre,....
waar vind ik de game card code van de eerste maand gratis?
Zit alleen een apart blaadje bij met de guest pass key voor 10 dagen of is het gelijk aan de athentication key die ik eerder ingevoerd heb?
pre-paid game card voor de eerste maand? bestaat diequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Waarschijnlijk een oerstomme vraag....maarre,....
waar vind ik de game card code van de eerste maand gratis?
Zit alleen een apart blaadje bij met de guest pass key voor 10 dagen of is het gelijk aan de athentication key die ik eerder ingevoerd heb?
Ik heb de auth key uit de doos ingevuld (sticker achter de cd) maar daarna vraagt hij om de Game Card Code. Moet ik eerst een pre-paid kaart gekocht hebben, dat invullen en krijg ik DAN pas de eerste maand gratis.... of kan ik nu al spelen met de eerste maand gratis?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:51 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Als je authentication key hebt ingevuld krijg je de eerste maand gratis
Ga je niet halen, gok ik. Zeker niet als je ook nog instances wil doen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben nu level 51 en ga over 2 weken op vakantie. Ik heb besloten dat ik voor mijn vakantie level 60 wil halen en ik hoop dat ik dan na m'n vakantie een beetje afgekickt ben.
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2005 04:53 schreef Migwi het volgende:
PvP geeft wel dura loss. Niet meteen 10%, maar je dura gaat wel omlaag
Wel, mits je neergaat door een melee class. Ranged kan ook nog, spells lijken me irrelevant.quote:
Volgens mij kan je die gebruiker beter wijs maken dat als je wat meer puntjes in je arcane talents stopt (en mischien zelfs in firequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wel, mits je neergaat door een melee class. Ranged kan ook nog, spells lijken me irrelevant.
Vertel jij anders eens aan mijn Robes o/t Lich dat ze niet -11 durability moeten hebben na een avondje PvP-en?
ja hoor zkr welquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:05 schreef Ang3l het volgende:
Menselievegoedheid zeg ....
Ik ben al vanaf 18:30 bezig met het installeren van dat spel. Eerst installeren, dan zoeken waarom ik niet in kom (jaja, lees de doos beter muts!), daarna rondbellen voor een creditcardnr omdat ik anders zelfs de eerste maand gratis niet kan splen (lang leve schoonouders), daarna account creeren, en nu is ie bezig met die enorme patch van 116Mb. Als ik vannacht eindelijk kan spelen ... dan hoop ik wel dat het de moeite waard is!!!!
Oh, welke, de burst DPS Fire? No way. Veel te goed, Frost, alleen veel mensen zien de kracht niet. Waarom zou ik naar Fire willen? Frost geeft me goede get-aways, goede schade. (Fireball max crit graag, en even vergelijken met mijn Frostbolt crit, eerst zonder en daarna mét DoT. (Van ignite, mind, must-have fire talent als je voor fire gaat.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:24 schreef Bacow het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die gebruiker beter wijs maken dat als je wat meer puntjes in je arcane talents stopt (en mischien zelfs in fire) hij zich daar geen zorgen meer over hoeft te maken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |