Met de battlegrounds wordt het weer leuk om lvl60 te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef Gamedemon het volgende:
sinds ik lvl 60 ben verveel ik me echt de klere in het spel, beetje instance grinden voor wildheart is nou niet wat je zegt echt leuk....
ben maar alt begonnen, lvl 28 alweer
crit chance gear is er veel meer in leather volgens mij. Not sure though.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Wat me opvalt is dat veel lvl40+ hunters nog gewoon leather blijven dragen, terwijl ze mail aan kunnen die beter is!
En als er iets belangrijk isquote:Op zondag 15 mei 2005 12:20 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind de leather veel toffer bij me hunter staan dan Mail.
Omdat hunters homo's zijn , en die lopen nou eenmaal graag in leerquote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Wat me opvalt is dat veel lvl40+ hunters nog gewoon leather blijven dragen, terwijl ze mail aan kunnen die beter is!
Ligt er volgens mij al aan hoeveel kills de rest op de server heeft gemaakt. En het gaat niet alleen om de kills maar k om het level van de gekillde en de damage die je hebt gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:34 schreef Mister_T het volgende:
Bij hoeveel kills krijg je de rang scout?
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang. Het heeft minder met kills te maken dan je zou vermoeden. Je haald de meeste contribution points als je steeds in kleine raidgroupen lui gaat afmaken.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:34 schreef Mister_T het volgende:
Bij hoeveel kills krijg je de rang scout?
Wat, overigens, ook niet helemaal waar is, aangezien ik de laatste week vanwege huiswerk nauwelijks WoW heb gespeeld en daardoor 0 HK's heb, heb ik nog steeds de rang private.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang. Het heeft minder met kills te maken dan je zou vermoeden. Je haald de meeste contribution points als je steeds in kleine raidgroupen lui gaat afmaken.
Wat niet waar is. Ik had vorige week over de 1000CP, maar nog steeds geen rank. Als ik me niet vergis moet je 25HK scoren om geranked te worden, daarna gaan de CP pas tellen voor welke ranks je krijgt.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang.
Hoe hoger je komt hoe sneller het achteruit gaat, private gaat dus langzaam (is laagste rank).quote:Op zondag 15 mei 2005 15:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat, overigens, ook niet helemaal waar is, aangezien ik de laatste week vanwege huiswerk nauwelijks WoW heb gespeeld en daardoor 0 HK's heb, heb ik nog steeds de rang private.
Un'Goro Craterquote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef borisz het volgende:
Ik ben lvl 49 geworden
ben voor het 1st in Un dinges crater geweest![]()
en dat is precies de reden waarom we je geen 40g leende, je cancelde terug en wij hadden het geld niet terug gehad...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Un'Goro Crater
Ik heb trouwens net me account gecanceld. Misschien begin ik erover een maandje weer mee, maar het begin was leuk maar het begon te vervelen na 3 maanden
Als ik het geld had geleend dan was ik wel door gegaan hoor. Had ik tenminste wat te doen. Vind 't alleen zielig dat jij achter mijn rug tegen iedereen gaat zeggen dat hij mij niks moet lenen. Bovendien zit ik nu in een veel gezelligere guild, ze organiseren meer, veel meer hulp(level 60 hielp me vorige week nog met een quest)quote:Op zondag 15 mei 2005 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat is precies de reden waarom we je geen 40g leende, je cancelde terug en wij hadden het geld niet terug gehad...
gelijk guild leaven ook![]()
Waarom dan direct een account cancelen? Ik volg dat niet helemaal.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Un'Goro Crater
Ik heb trouwens net me account gecanceld. Misschien begin ik erover een maandje weer mee, maar het begin was leuk maar het begon te vervelen na 3 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |