Yup, andere Hunters kunnen je daarmee niet zien op de mini map. Ik heb dit aspect gewoon altijd aan eigenlijk als ik ga PvPen. Je weet maar nooit wie je tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Vraagje aan Migwi: Weet jij wat AotB eik inhoudt ?? dat je bij andere niet op de minimap staat, of wat ?
Updates zijn gewoon idd geen ruk waard.quote:Over de updates. Ze zijn idd weer royaal geweest![]()
Welk level ben je eigelijk. Heb je die hunter epic quest al geprobeerd ?
Waarom zou je willen cancelen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef HomerJ het volgende:
Kan je je Account Cancelen en dat ze hem een paar maanden bewaren zodat je later weer door kan spelen met je characters?
Ja, dat kan. Zal het ff opzoeken voor je.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef HomerJ het volgende:
Kan je je Account Cancelen en dat ze hem een paar maanden bewaren zodat je later weer door kan spelen met je characters?
Nope, oneindig:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Platina het volgende:
60 dagen werden je characters bewaard dacht ik
Dit kan omdat je account amper ruimte in neemt. 100kb per char is al zeer veel denk ik. Dus met een 400gb hdd (1 van grootste hdds verkrijgbaar atm) kun je 4.000.000 miljoen karakters opslaan!quote:When your subscription ends (either through cancellation or expiring), your World of Warcraft account and characters will remain saved on the server, so that you will be able to return at any time and pick up where you left off.
You will not be able to log in through the game if you do not have a current subscription, but you will still be able to access your account through the Account Administration page:http://www.worldofwarcraft.com/account
You can use this page to set up a new subscription for your account at any time, which will allow you to log into the game again and pick up your characters right away.
Cancel je subscription toch? Hoef je ook niks te betalen. Of bedoel je dat je nog een maand open hebt staan en die op stand-by wil laten zetten?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:31 schreef HomerJ het volgende:
Omdat ik pas volgende maand weer een goede PC tot me beschikking heb. Wegens verhuizing heb ik nu alleen een crappy PC om op te spelen en die draait WoW niet. Ik heb niet zo zin om voor een maand te betalen waar ik niet eens kan spelen
Nee, je serial is "eeuwig". Je (type) subscription heeft hier niets mee te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:39 schreef HomerJ het volgende:
O jah, en kan je ook gewoon verder met de 13 euro per maand subscription? Niet dat je ineens een nieuwe code nodig hebt
Mja, zo heb je bij ons de guid "synergy". een lvl 60 only guild (enkeling is lvl 58/59 maar niet lager). Dat is de enige fantsoenlijke alliance guild. ratio is 6/4 voor alliance, en horde domineerd de server. overige guilds worden door de horde ook uitgelachen, dus dan zit er weinig anders op/quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Yup, andere Hunters kunnen je daarmee niet zien op de mini map. Ik heb dit aspect gewoon altijd aan eigenlijk als ik ga PvPen. Je weet maar nooit wie je tegenkomt.
[..]
Updates zijn gewoon idd geen ruk waard.
Eerst nemen ze onze range af, dan THE defining ability of the Hunter.. Oftewel auto-shoot. What's next? Dat andere classes ook pets krijgen?![]()
Mja..
Ik ben lvl 60, al een hele tijd eigenlijk.
Heb die quest nog niet gedaan.
Dait item dat de quest start dropt in Molten Core (raid-instance) en het dropt van een boss waar we nog niet geweest zijn. En al dropt het wel de eerste keer, we hebben een of ander kut systeem waardoor ik dus zowiezo niet kan winnen de eerste keer om de quest te starten. Pokkezooi. Maar ja, het is het enige guild dat normaal Molten Core en Onyxia doet dus ik blijf er nog maar een poosje.
Ze voelen zich de stoere mannen van de server (guild heet Nightwatchers), en tja, aangezien ze mij al weken vragen te joinen en er voor mij toch niks anders te doen is dan PvP, Molten Core en Onyxia ben ik maar gejoined. Mocht er een guild komen die ik relaxter vind, ben ik meteen weg bij hun. Mij helpen Dire Maul te farmen is te veel gevraagd, maar zelf wel hulp vragen en krijgen.
Ach ja..
Autoshot heb je nog steedsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Migwi het volgende:
Updates zijn gewoon idd geen ruk waard.
Eerst nemen ze onze range af, dan THE defining ability of the Hunter.. Oftewel auto-shoot. What's next? Dat andere classes ook pets krijgen?![]()
Mja..
Mooie screens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:38 schreef dyna18 het volgende:
Nieuwe panorama screenshot, van (hoe kan het ook anders) battlegrounds:
[[url=http://members.home.nl/kruyt/WoW/Battlegrounds-thumb.jpg]afbeelding][/url]
(clickable)
-----------------------------------
Cross-roads panorama 2:
[[url=http://members.home.nl/kruyt/WoW/Crossroads-pan2-thumb.jpg]afbeelding][/url]
(clickable)
Cross-roads panorama:
[[url=http://members.home.nl/kruyt/WoW/Crossroads-pan1-thumb.jpg]afbeelding][/url]
(clickable)
Ik heb daar gekloot, in de Badlands schijnen de elementals náást Kargath goede exp te zijn, Skinning hielp een hoop, etc. =)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef Maugrim het volgende:
Ben immidels een lvl 40 orc shaman, maar waar haalt iedereen hier geld rond dat level? Ik wil graag een mount maar heb nog maar +- 45g. Loop nu al een tijdje gewoon maar in SM te klooien.
Dustwallow Marsh, net ten noordwesten van Brackenwall Village. Daar is een grot met een hele sloot spiders erin en ervoor, die zowel wat xp opleveren als dat ze nogal wat vendor trash laten vallen, waarvan sommige dingen voor aardig wat verkopen. Voornamelijk Spider Silk etc.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef Maugrim het volgende:
Ben immidels een lvl 40 orc shaman, maar waar haalt iedereen hier geld rond dat level?
Dan maar achter deze aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:54 schreef Leshy het volgende:
Level 60
http://wow.allakhazam.com/profile.html?85627
Rend weigert vooralsnog zijn Doomsaw op te geven![]()
Ik vind die guild maar irritant hoor. UD Rogues die instance entrances zitten te campen en als er een groep aankomt en iemand heeft lage levens erop springen en vanishen. Nou, gefeliciteerd dat je zo aan je CP's moet komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:23 schreef Ferdii het volgende:
vandaag nieuwe guild gejoined
DiE, veel oud faded members zitten erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |