Met de battlegrounds wordt het weer leuk om lvl60 te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef Gamedemon het volgende:
sinds ik lvl 60 ben verveel ik me echt de klere in het spel, beetje instance grinden voor wildheart is nou niet wat je zegt echt leuk....
ben maar alt begonnen, lvl 28 alweer
crit chance gear is er veel meer in leather volgens mij. Not sure though.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Wat me opvalt is dat veel lvl40+ hunters nog gewoon leather blijven dragen, terwijl ze mail aan kunnen die beter is!
En als er iets belangrijk isquote:Op zondag 15 mei 2005 12:20 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind de leather veel toffer bij me hunter staan dan Mail.
Omdat hunters homo's zijn , en die lopen nou eenmaal graag in leerquote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Wat me opvalt is dat veel lvl40+ hunters nog gewoon leather blijven dragen, terwijl ze mail aan kunnen die beter is!
Ligt er volgens mij al aan hoeveel kills de rest op de server heeft gemaakt. En het gaat niet alleen om de kills maar k om het level van de gekillde en de damage die je hebt gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:34 schreef Mister_T het volgende:
Bij hoeveel kills krijg je de rang scout?
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang. Het heeft minder met kills te maken dan je zou vermoeden. Je haald de meeste contribution points als je steeds in kleine raidgroupen lui gaat afmaken.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:34 schreef Mister_T het volgende:
Bij hoeveel kills krijg je de rang scout?
Wat, overigens, ook niet helemaal waar is, aangezien ik de laatste week vanwege huiswerk nauwelijks WoW heb gespeeld en daardoor 0 HK's heb, heb ik nog steeds de rang private.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang. Het heeft minder met kills te maken dan je zou vermoeden. Je haald de meeste contribution points als je steeds in kleine raidgroupen lui gaat afmaken.
Wat niet waar is. Ik had vorige week over de 1000CP, maar nog steeds geen rank. Als ik me niet vergis moet je 25HK scoren om geranked te worden, daarna gaan de CP pas tellen voor welke ranks je krijgt.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met 500 contribution points krijg je de eerste rang.
Hoe hoger je komt hoe sneller het achteruit gaat, private gaat dus langzaam (is laagste rank).quote:Op zondag 15 mei 2005 15:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat, overigens, ook niet helemaal waar is, aangezien ik de laatste week vanwege huiswerk nauwelijks WoW heb gespeeld en daardoor 0 HK's heb, heb ik nog steeds de rang private.
Un'Goro Craterquote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef borisz het volgende:
Ik ben lvl 49 geworden
ben voor het 1st in Un dinges crater geweest![]()
en dat is precies de reden waarom we je geen 40g leende, je cancelde terug en wij hadden het geld niet terug gehad...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Un'Goro Crater
Ik heb trouwens net me account gecanceld. Misschien begin ik erover een maandje weer mee, maar het begin was leuk maar het begon te vervelen na 3 maanden
Als ik het geld had geleend dan was ik wel door gegaan hoor. Had ik tenminste wat te doen. Vind 't alleen zielig dat jij achter mijn rug tegen iedereen gaat zeggen dat hij mij niks moet lenen. Bovendien zit ik nu in een veel gezelligere guild, ze organiseren meer, veel meer hulp(level 60 hielp me vorige week nog met een quest)quote:Op zondag 15 mei 2005 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat is precies de reden waarom we je geen 40g leende, je cancelde terug en wij hadden het geld niet terug gehad...
gelijk guild leaven ook![]()
Waarom dan direct een account cancelen? Ik volg dat niet helemaal.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Un'Goro Crater
Ik heb trouwens net me account gecanceld. Misschien begin ik erover een maandje weer mee, maar het begin was leuk maar het begon te vervelen na 3 maanden
Je begint geloof ik op drie meter afstand van iemand die je je eerste quest geeftquote:Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef neo2000 het volgende:
Zijn niet echt quests die je als level 1 kan doen lijkt me..?
Heb je met pallies en warriors ook, die dragen soms ook nog lang mail items na hun lvl 40.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef existenz het volgende:
Op het moment even geen zin om een 50mb patch te downloaden met 12kb/sec down.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef Rahl het volgende:
Iemand al een char op de test realm?
130kb down bij mij op t moment. ADSL lite, dus daar ligt t niet aan.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef sneez het volgende:
[..]
Op het moment even geen zin om een 50mb patch te downloaden met 12kb/sec down.
Hehe, ik zat rond te kloten in Theramore en de Wetlands. Heb een fatsoenlijk nummer HK's kunnen scoren, 40 ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:36 schreef Richardfun het volgende:
Zoals gewoonlijk deed de Horde vanavond weer een raid op Southshore. Maar dit keer was er zowaar een fatsoenlijke tegen raid van de Alliance. Net 91 HK's gepakt, we hebben ze zelfs een aantal keer Tarren Mill terug in gedrukt.
Wat kan je zoal doen dan op een testserver ?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef Rahl het volgende:
Iemand al een char op de test realm?
Iedereen zit altijd in SS en TM terwijl de raids op Astranaar weer vergeten wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 02:36 schreef Richardfun het volgende:
Zoals gewoonlijk deed de Horde vanavond weer een raid op Southshore. Maar dit keer was er zowaar een fatsoenlijke tegen raid van de Alliance. Net 91 HK's gepakt, we hebben ze zelfs een aantal keer Tarren Mill terug in gedrukt.
Slechts 7000+ wachtenden voor mequote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef Maugrim het volgende:
Testrealm heeft echt een lange wachtrij zeg![]()
Yay voor Dreadmist!quote:Op maandag 16 mei 2005 08:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Verder in Stratholme geweest gisteren. Geen Magister, wel Dreadmist (Gefeli DjNivek) en een Devout Skirt (vendor roll).
mijn queue was eerst maar 1000 mensen, 18 minuten dusquote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef Ferdii het volgende:
ik ga het niet eens proveren om op de testrealms te komen. is gewoon te druk
w8 wel lekker tot ze uitkomen op de normale realms, en in de tussentijd rush ik mijn mage naar lvl 60
als jij je pw laatst gewijzigd hebt, gebruik dan het oude pw, doe dat eens...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:01 schreef Darklight het volgende:
Ik snap niet waarom ik niet kan inloggen op die testsite, zegt dat mn name/pass niet goed zijn, terwijl ik wel gewoon op die forums in kan loggen
Heb ik al geprobeerd, werkt nietquote:Op maandag 16 mei 2005 15:05 schreef Jefkie het volgende:
[..]
als jij je pw laatst gewijzigd hebt, gebruik dan het oude pw, doe dat eens...
Bij de trainer in IF of Org geloof ik. Ff aan een guard vragen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef DAMH het volgende:
wat is enchanting en waar leer je dat?
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef DAMH het volgende:
wat is enchanting en waar leer je dat?
Weet je ook toevallig wat de maximale waarde is van de "+x all stats" enchant?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.
Hiervoor heb je bepaalde ingredients nodig die je krijgt door het disenchanten van magische items, in dit proces van disenchanten gaat het item in kwestie verloren en krijg je er een ingredient voor terug.
Zo kun je dus boots +1 stamina geven bijvoorbeeld
Eigen ervaring: 52 minimum voor healer, 53 voor de rest. Goede tanks required.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:51 schreef Ancient het volgende:
In 1x alle 6 of 7 quests in Zul'farak gedaan, hoef ik mooi nooit meer naar die instance toe. Next instance: The sunken temple (over een paar lvl's). Zul'farak geeft trouwens wel veel experience voor me, dat was wel mooi![]()
Je kan enchanting beter pas later oppakken. De betere enchantments moet je blauwe items voor disenchanten en de ingredients zijn erg duur.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Enchanting is de kunst van het verbeteren van wapens en armor met bepaalde stats.
Hiervoor heb je bepaalde ingredients nodig die je krijgt door het disenchanten van magische items, in dit proces van disenchanten gaat het item in kwestie verloren en krijg je er een ingredient voor terug.
Zo kun je dus boots +1 stamina geven bijvoorbeeld
Skinning is soms handig soms niet, volgens mij krijg je er ook geen XP voor. Het ligt maar net aan de gebieden, bijvoorbeeld Stranglethon Vale is een echt paradijs voor Skinners omdat je op het gebied rond BB héél veel dieren hebt rondlopen waar je bijvoorbeeld in Redridge mountains nauwlijks wat kan skinnen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb zonet mining opgegeven en daar in plaats skinning gedaan. Het geld dat ik daarmee verdien koop ik copper bars ed voo rmijn blacksmithing. Ik ben een beetje ziek van minen, en dat terwijl ik binnenkort tin ed moet minen, wat een stukje moeilijker is. En skinnen kun je toch altijd, en je krijgt er in princiepe ook nog XP voor.
Is het wel verstandig? Ben vast niet de eerste die dit doet
Nee, Arcanite Bars zijn duur namelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb zonet mining opgegeven en daar in plaats skinning gedaan. Het geld dat ik daarmee verdien koop ik copper bars ed voo rmijn blacksmithing. Ik ben een beetje ziek van minen, en dat terwijl ik binnenkort tin ed moet minen, wat een stukje moeilijker is. En skinnen kun je toch altijd, en je krijgt er in princiepe ook nog XP voor.
Mietje, durf je je Horde char niet te lvlen op Bloodscalp?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:17 schreef existenz het volgende:
Ratchu @ Frostwhisper EU online
Ik speel nu dus ook EU derbij
ik heb er net 2 quests gedaan...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:51 schreef Ancient het volgende:
In 1x alle 6 of 7 quests in Zul'farak gedaan, hoef ik mooi nooit meer naar die instance toe. Next instance: The sunken temple (over een paar lvl's). Zul'farak geeft trouwens wel veel experience voor me, dat was wel mooi![]()
Nergens voor nodig, je kan 2 profs + cooking + fishing + first Adid hebben.quote:
Vrienden spelen op Frostwind & nog andere server. Dus daar heb ik ieg 2 chars. Of ik nog naar Bloodscalp kom weet ik niet. Maar me USA account loopt ook nog maand door. Dus heb zowiezo 3 chars te levelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mietje, durf je je Horde char niet te lvlen op Bloodscalp?![]()
![]()
Denk dat het FOKguild beter af zijn zonder jouw. 'Jullie willen me geen 40g lenen dus stop ik er maar mee...' bah wat een instelling. Toen zijzelf naar een hoger level kropen was er niemand die ze dat geld kon lenen. Enne je nieuwe guild is beter omdat ze jouw meer helpen...Laat ik het zo stellen, je was er in mijn guild al lang uitgeschopt met zo'n instelling.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als ik het geld had geleend dan was ik wel door gegaan hoor. Had ik tenminste wat te doen. Vind 't alleen zielig dat jij achter mijn rug tegen iedereen gaat zeggen dat hij mij niks moet lenen. Bovendien zit ik nu in een veel gezelligere guild, ze organiseren meer, veel meer hulp(level 60 hielp me vorige week nog met een quest)
Met Mining is veel meer geld te verdienen dan met Skinning. Op mijn server (Silvermoon) kost 10 copper ore 40-70s, terwijl 10 light leather zo ongeveer 10-15s kost. op hogere levels wordt het verschil alleen maar groter. Rugged leather verkoopt voor 70-80s per stack terwijl mithril ore al aan 3g zit. En vergeet niet dat je later op de epic-mount gewoon door hoge gebieden kun rondrijden gewoon opzoek naar mines. Bovendien kun je zodra je Thorium gaat minen ook crystals enzo vinden die voor heel erg veel verkopen (20+g op mijn server). Ik ben zelf op lvl 29 overgestapt van skinning naar mining en heb er tot op dit moment (60) geen spijt van gehad.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zou zelfs durven zeggen dat als je er niet etveel tijd aan wilt besteden, dat je beter afbent er pas naartoe te gaan als je 55 bent ofzo. Tot die tijd gewoon quests doen in felwood en wintersprings:)quote:Op maandag 16 mei 2005 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eigen ervaring: 52 minimum voor healer, 53 voor de rest. Goede tanks required.
Dan heb je een server met slechte prijsvergelijkingen en een slechte marktwerking.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef Quintony het volgende:
[..]
Met Mining is veel meer geld te verdienen dan met Skinning. Op mijn server (Silvermoon) kost 10 copper ore 40-70s, terwijl 10 light leather zo ongeveer 10-15s kost. op hogere levels wordt het verschil alleen maar groter. Rugged leather verkoopt voor 70-80s per stack terwijl mithril ore al aan 3g zit. En vergeet niet dat je later op de epic-mount gewoon door hoge gebieden kun rondrijden gewoon opzoek naar mines. Bovendien kun je zodra je Thorium gaat minen ook crystals enzo vinden die voor heel erg veel verkopen (20+g op mijn server). Ik ben zelf op lvl 29 overgestapt van skinning naar mining en heb er tot op dit moment (60) geen spijt van gehad.
Liever ST dan Uldaman hoor. Wat een rotdungeon is Uldaman.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:23 schreef Quintony het volgende:
[..]
Ik zou zelfs durven zeggen dat als je er niet etveel tijd aan wilt besteden, dat je beter afbent er pas naartoe te gaan als je 55 bent ofzo. Tot die tijd gewoon quests doen in felwood en wintersprings:)
Allicht heeft ie dat, maar ik kan Rugged met gemak voor 1g20 verkopen. Ten minste, dat kon ik 3 dagen terug, toen ik mijn laatste skinning-strike had.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan heb je een server met slechte prijsvergelijkingen en een slechte marktwerking.
Ik heb volgende week examensquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kutzooi, heb ik laatst voor 2 maanden bijgekocht, is het deze periode door huiswerk bijna ondoenlijk om WoW te spelen.
Ik kan sommige docenten hier wel schietenMisschien ook wel een goed idee
Nee zo was het niet, iemand wou me wel wat gold lenen maar achter mijn rug werd allemaal geluld dat ik volgende week ging stoppen wat ik helemaal niet deed, bovendien was het al een eeuw geleden dat ik met iemand in de guild een quest had gedaan. Guild was gewoon niet gezelligquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:12 schreef Quintony het volgende:
[..]
Denk dat het FOKguild beter af zijn zonder jouw. 'Jullie willen me geen 40g lenen dus stop ik er maar mee...' bah wat een instelling. Toen zijzelf naar een hoger level kropen was er niemand die ze dat geld kon lenen. Enne je nieuwe guild is beter omdat ze jouw meer helpen...Laat ik het zo stellen, je was er in mijn guild al lang uitgeschopt met zo'n instelling.![]()
Ja, dat "hoort" zo. Tijdens de beta tests bleek dat Paladins wel erg machtig waren vs. Undead spelers. Daarom heeft Blizzard besloten om het Undead ras om te dopen naar Forsaken en ze vervolgens als Humanoid te classificeren. Hierdoor werken alle "vs. Undead" spells niet meer tegen Undead spelers.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef DAMH het volgende:
FF een vraagje, kben paladin en heb bepaalde skills om Undead mee aan tevallen en te detecteren, maar deze schijnen niet te werken op undead (Gamers) hoort dit zo en is dat normaal?
Mauradon is echt HUGE, dus als je alles in een keer wilt doen, reken er dan op dat je zeker 5 a 6 uur bezig bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Op weg naar lvl 50, gisteren alle bosses in Uldaman met gemak gehaald, vanavond ZF of Maraudon.
Waarschijnlijk doen we Divino-matic-Rod in ZF en daarna een Princess Run in Maraudon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:07 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Mauradon is echt HUGE, dus als je alles in een keer wilt doen, reken er dan op dat je zeker 5 a 6 uur bezig bent.
Exorcism werkt niet op de Forsaken, hoor...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, dat is eigenlijk wel krom. De scrouge kun je er prima mee detecteren, alleen hun undead vriendjes van de Forsaken niet. Nou ja, zolang exorcism nog maar werkt.
hehe, ZF hebben we gisteren met 5 guildies doorlopen: 6 quests complete na afloop... Dan schiet het lekker op, hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen we Divino-matic-Rod in ZF en daarna een Princess Run in Maraudon.
Niet? Dan heb ik zeker alleen tegen die nutteloze scrouge NPC's lopen knokkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Exorcism werkt niet op de Forsaken, hoor...
Um, als je alles wilt doen, ben je er zeker wel zo lang mee bezig. Ik heb het dan over Vyletongue, Princess, Landslide, Noxxion, Razorlash en die gast bij de princess naar beneden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:16 schreef Darklight het volgende:
Maraudon valt wel mee, is idd behoorlijk groot, maar 5/6 uur lijkt me wat overdreven
Die bossruns daar gaan wel behoorlijk snel als je eenmaal die scepter hebt. Doe je ongeveer 45min over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |