Jij hebt ook elke week een andere guild. Wat wordt je volgende guild?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:23 schreef Ferdii het volgende:
ios gefixt pbateman,
en je lvl requirement voor die quest is lvl 40 (of 45) weet neit meer zker
vandaag nieuwe guild gejoined
DiE, veel oud faded members zitten erin
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:40 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dan maar achter deze aan?
Dit probleem heeft ons guild ook een tijdje gehad, dat al 60's vertrokken, maar nu ikzelf 60 ben en de rest van de harde kern hebben we toch er nu toch een stuk of 15. Ik ben zelf priest en de lvl 60 guilds spammen me nog bijna dagelijks of ik niet aub naar hun toe wil komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Derfel het volgende:
Bij onze gilde (Stormrage; Brotherhood of Azeroth) zijn alle lvl 60-ers wegegaan naar een andere groter gilde (Imperial Angels), omdat ze op die manier meer kan maakten op betere equipment. Ik volg dat niet echt, volgens mij haal je dan toch echt je plezier uit de verkeerde dingen bij WoW.
Ik heb mijn vrouw vorige week nog 500 goud gegeven om alvast voor haar epic te sparen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien loggen ze alle rare overdrachten, 200 gold zomaar aan iemand geven zie ik weinig mensen doen eigenlijk
Waarom? Volgens mij mag iedereen z'n plezier uit WoW halen op de manier die hij of zij zelf wil. Als iemand graag Molten Core en Onyxia wil doen, en zijn lol uit het vinden van betere equipment haalt, dan is daar toch niet zoveel mis mee?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Derfel het volgende:
volgens mij haal je dan toch echt je plezier uit de verkeerde dingen bij WoW.
En als je een x aantal lower levels erin hebt zitten... Die worden ooit ook nog allemaal wel level 60. Vind 't zelf nogal zwak om een andere guild te zoeken omdat je 'meer kans hebt' op betere items. Maak dan afspraken met een andere guild ofzo om een x aantal keer level 500 NPC's te slachten zodat iedereen een kansje heeft op leuke eq...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:03 schreef Quintony het volgende:
[..]
Dit probleem heeft ons guild ook een tijdje gehad, dat al 60's vertrokken, maar nu ikzelf 60 ben en de rest van de harde kern hebben we toch er nu toch een stuk of 15. Ik ben zelf priest en de lvl 60 guilds spammen me nog bijna dagelijks of ik niet aub naar hun toe wil komen.
Ik heb zelf al 4/8 devout items, dusse ook in guilds met minder 60's is het allemaal wel te doen hoor.
Ik zit op server SilverMoon trouwens
De leuke equipment haal je uit Onyxia's Lair en Molten Core. Die doe je niet even op een avondje met wat andere guildsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Maak dan afspraken met een andere guild ofzo om een x aantal keer level 500 NPC's te slachten zodat iedereen een kansje heeft op leuke eq...
Hoe meer mensen er op in beuken hoe beter toch? Je bent toch al level 60 dus wat heb je de rest van de avonden nog te doen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:39 schreef Leshy het volgende:
[..]
De leuke equipment haal je uit Onyxia's Lair en Molten Core. Die doe je niet even op een avondje met wat andere guilds
Vandaar ook het 'volgens mij', komt ook wel een beetje omdat ik het niet verwacht had, het is mij een beetje te prestatiegericht gamen, terwijl dat voor mij het plezier een beetje in de weg zou staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Leshy het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij mag iedereen z'n plezier uit WoW halen op de manier die hij of zij zelf wil. Als iemand graag Molten Core en Onyxia wil doen, en zijn lol uit het vinden van betere equipment haalt, dan is daar toch niet zoveel mis mee?
idd DKP systeem is gewoon errug goedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:42 schreef Max_Dark het volgende:
* Max_Dark snapt Migwi's ranting over DKP nog altijd niet. Als jij zometeen langzaam 800points hebt komt er echt geen mongool die de 1e keer 3000 punten aan je epic quest starter uitgeeft. En zo wel, hahaha ben je 3000 punten armer, koop jij 'm de 2e keer voor veel minder en heb je nog punten over voor andere epics.
Of had je liever gewoon 8x outrolled willen worden?
Zeg, dat quest item is onwijs goed. Naar verhouding misschien wel het beste class weapon in de game.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:42 schreef Max_Dark het volgende:
* Max_Dark snapt Migwi's ranting over DKP nog altijd niet. Als jij zometeen langzaam 800points hebt komt er echt geen mongool die de 1e keer 3000 punten aan je epic quest starter uitgeeft. En zo wel, hahaha ben je 3000 punten armer, koop jij 'm de 2e keer voor veel minder en heb je nog punten over voor andere epics.
Of had je liever gewoon 8x outrolled willen worden?
En casters met wands hebben 't nu ook.quote:
Never.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:28 schreef Ferdii het volgende:
migwi wat denk je van delete je hunter en lekker een andere class maken?
Press "C", dan krijg je je char info in beeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
GRR!
Hoe krijg ik, als Hunter, in godsnaam m'n geweer weer geladen? Ik heb genoeg munitie bij me, maar dus niet op de plek waar het hoort: in m'n geweer.
Ehm...help?
Dat probeer ik ook, maar hij wil dus niet. Ga zo nog keer proberen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:17 schreef Migwi het volgende:
[..]
Press "C", dan krijg je je char info in beeld.
Onder je char heb je 4 slots. Main hand, off hand, ranged en nog een kleine slot voor je ammo.
Open je ammo pouch, en sleep je ammo naar die kleine slot.
Problem fixed.
hoop ik voor je, hehe
EDIT:
By the way, guns zijn voor mietjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |