abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:53:22 #76
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27000583
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:23 schreef Ferdii het volgende:
ios gefixt pbateman,

en je lvl requirement voor die quest is lvl 40 (of 45) weet neit meer zker

vandaag nieuwe guild gejoined
DiE, veel oud faded members zitten erin
Jij hebt ook elke week een andere guild. Wat wordt je volgende guild?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:18:29 #77
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27002478
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:40 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dan maar achter deze aan?

Ik haal deze wel even op
pi_27004929
Bij onze gilde (Stormrage; Brotherhood of Azeroth) zijn alle lvl 60-ers wegegaan naar een andere groter gilde (Imperial Angels), omdat ze op die manier meer kan maakten op betere equipment. Ik volg dat niet echt, volgens mij haal je dan toch echt je plezier uit de verkeerde dingen bij WoW.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 mei 2005 @ 15:42:42 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_27005023
Ik zit in een lvl 40+ guild op bloodhoof. alleen zijn niet egt actief.

igg ik ben lvl 48 geworden fire spells zijn beter geworden

nu van die stomme bomen(wandering forest walkers) slopen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:03:26 #80
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_27005379
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Derfel het volgende:
Bij onze gilde (Stormrage; Brotherhood of Azeroth) zijn alle lvl 60-ers wegegaan naar een andere groter gilde (Imperial Angels), omdat ze op die manier meer kan maakten op betere equipment. Ik volg dat niet echt, volgens mij haal je dan toch echt je plezier uit de verkeerde dingen bij WoW.
Dit probleem heeft ons guild ook een tijdje gehad, dat al 60's vertrokken, maar nu ikzelf 60 ben en de rest van de harde kern hebben we toch er nu toch een stuk of 15. Ik ben zelf priest en de lvl 60 guilds spammen me nog bijna dagelijks of ik niet aub naar hun toe wil komen.

Ik heb zelf al 4/8 devout items, dusse ook in guilds met minder 60's is het allemaal wel te doen hoor.

Ik zit op server SilverMoon trouwens
Live from the USA
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:10:39 #81
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_27005472
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Tain het volgende:

[..]

misschien loggen ze alle rare overdrachten, 200 gold zomaar aan iemand geven zie ik weinig mensen doen eigenlijk
Ik heb mijn vrouw vorige week nog 500 goud gegeven om alvast voor haar epic te sparen...
Live from the USA
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:35:32 #82
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27005925
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Derfel het volgende:
volgens mij haal je dan toch echt je plezier uit de verkeerde dingen bij WoW.
Waarom? Volgens mij mag iedereen z'n plezier uit WoW halen op de manier die hij of zij zelf wil. Als iemand graag Molten Core en Onyxia wil doen, en zijn lol uit het vinden van betere equipment haalt, dan is daar toch niet zoveel mis mee?
pi_27005967
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:03 schreef Quintony het volgende:

[..]

Dit probleem heeft ons guild ook een tijdje gehad, dat al 60's vertrokken, maar nu ikzelf 60 ben en de rest van de harde kern hebben we toch er nu toch een stuk of 15. Ik ben zelf priest en de lvl 60 guilds spammen me nog bijna dagelijks of ik niet aub naar hun toe wil komen.

Ik heb zelf al 4/8 devout items, dusse ook in guilds met minder 60's is het allemaal wel te doen hoor.

Ik zit op server SilverMoon trouwens
En als je een x aantal lower levels erin hebt zitten... Die worden ooit ook nog allemaal wel level 60. Vind 't zelf nogal zwak om een andere guild te zoeken omdat je 'meer kans hebt' op betere items. Maak dan afspraken met een andere guild ofzo om een x aantal keer level 500 NPC's te slachten zodat iedereen een kansje heeft op leuke eq...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:39:41 #84
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27005998
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Maak dan afspraken met een andere guild ofzo om een x aantal keer level 500 NPC's te slachten zodat iedereen een kansje heeft op leuke eq...
De leuke equipment haal je uit Onyxia's Lair en Molten Core. Die doe je niet even op een avondje met wat andere guilds
pi_27006044
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:39 schreef Leshy het volgende:

[..]

De leuke equipment haal je uit Onyxia's Lair en Molten Core. Die doe je niet even op een avondje met wat andere guilds
Hoe meer mensen er op in beuken hoe beter toch? Je bent toch al level 60 dus wat heb je de rest van de avonden nog te doen...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_27006705
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Leshy het volgende:

[..]

Waarom? Volgens mij mag iedereen z'n plezier uit WoW halen op de manier die hij of zij zelf wil. Als iemand graag Molten Core en Onyxia wil doen, en zijn lol uit het vinden van betere equipment haalt, dan is daar toch niet zoveel mis mee?
Vandaar ook het 'volgens mij', komt ook wel een beetje omdat ik het niet verwacht had, het is mij een beetje te prestatiegericht gamen, terwijl dat voor mij het plezier een beetje in de weg zou staan.
pi_27007890
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:42 schreef Max_Dark het volgende:
* Max_Dark snapt Migwi's ranting over DKP nog altijd niet. Als jij zometeen langzaam 800points hebt komt er echt geen mongool die de 1e keer 3000 punten aan je epic quest starter uitgeeft. En zo wel, hahaha ben je 3000 punten armer, koop jij 'm de 2e keer voor veel minder en heb je nog punten over voor andere epics.

Of had je liever gewoon 8x outrolled willen worden?
idd DKP systeem is gewoon errug goed

Rsextio heeft ook een errug tof systeem ervoor waardoor iedereen kans heeft, maar iemand die vaak runs doet enz meer kans

Rsextio raidpoint system.

UBRS, Stratholme and Scholomance.

Point-table:

UBRS with a kill upon drakki 15points.

Stratholme with a kill upon Baron Rivendare 10points.

Stratholme with a kill upon Balnazzar 10points.

Stratholme with kills upon both Baron and Balnazzar 15points.

Scholomance with kill upon Darkmaster Gambling 10points.

How to get raidpoints:
The main rule is that there should be atleast 7/10 faded players in a 10person instance
and 10/15 in a 15player instance.

Every player who starts the instance and finish it with a kill upon the end-boss get rewarded with raidpoints after the kill.

Everybody starts with 100 as in random 100. so you can always roll if theres an item u want.

How to use raidpoints:

The main thing is that everybody always pass on BOP items, talk after if someone wants to use their points.

I give u an example. Valgard wants an item and got 65 raidpoints, he use´s his raidpoints
in a RANDOM 165 roll. Oak also wants the item, but he only got 10 raidpoints rolls RANDOM 110,
and Rabadabb dont got any raidpoints at all, but still wants the item rolls RANDOM 100.

You dont need to spend your raidpoints if you want an item, you can allways roll a RANDOM 100.

IF you use your raidpoints and loose the roll anyway, you keep your points until next time you want to use them.
IF you use your raidpoints and wins the roll. Your raidpoints will be reset and you start all over again with 100.

With that system u always got a chans to win a item, but players who plays alots of instances will have a big advantage
against "random" players.

If there´s any questions about the system, just ask.
hardcoholic
pi_27010379
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:42 schreef Max_Dark het volgende:
* Max_Dark snapt Migwi's ranting over DKP nog altijd niet. Als jij zometeen langzaam 800points hebt komt er echt geen mongool die de 1e keer 3000 punten aan je epic quest starter uitgeeft. En zo wel, hahaha ben je 3000 punten armer, koop jij 'm de 2e keer voor veel minder en heb je nog punten over voor andere epics.

Of had je liever gewoon 8x outrolled willen worden?
Zeg, dat quest item is onwijs goed. Naar verhouding misschien wel het beste class weapon in de game.
Sylphe en Delas zitten daar ook op te azen. Die zijn niet gek, met dat wapen ben je onwijs 'uber'!
En ja, ik kan wel zeggen dat ik dat hard nodig heb voor PvP aangezien Hunters nog steeds niet de buffs gekregen hebben die beloofd zijn, ook weer niet in aankomende patch. En ook al kill ik nog steeds meer dan dat ik gekilled word, zo een uber wapen wil iedereen natuurlijk wel, doh?
En hoe eerder hoe beter. Ik wil verdorie een coole PvP titel
En aangezien PvP en betere gear halen nu nog het enige is waar ik mee bezig ben wil ik dat quest item dus ASAP. En ja, 3k DKPs is het waard!!!
't boeit mij niet, die gianstalker gear. ik wil m'n epic quest item en de black en blue dragon sinew als eerste hebben en als eerste Hunter die bow/staff/quiver hebben.
En Delas ook, al zal die ook bieden voor Stiker's Mark.
En daarom is 't een kut systeem.
pi_27010708
ik laat vanaf nu me shaman lekker zoals ie is

ga verder met een mage lvlen, heb je veel meer aan vind ik
hardcoholic
pi_27010778
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 00:50 schreef existenz het volgende:

[..]

Autoshot heb je nog steeds
En casters met wands hebben 't nu ook.
Een DEFINING ability voor een class betekent dat alleen die class 't heeft, maar nee, geef 't nu ook maar aan de andere. Straks krijgen melee classes ook auto-shoot op hun ranged.
Cool.
pi_27010802
migwi wat denk je van delete je hunter en lekker een andere class maken?
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 mei 2005 @ 21:04:37 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_27011621
server crah op bloodhoof

hij blijft hangen op retrieving charter list

nu disconeccted from server :S

edit: wow status page staat dat de server down is

[ Bericht 26% gewijzigd door borisz op 14-05-2005 21:11:02 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_27012518
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:28 schreef Ferdii het volgende:
migwi wat denk je van delete je hunter en lekker een andere class maken?
Never.
pi_27013321
GRR!

Hoe krijg ik, als Hunter, in godsnaam m'n geweer weer geladen? Ik heb genoeg munitie bij me, maar dus niet op de plek waar het hoort: in m'n geweer.

Ehm...help?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_27013502
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
GRR!

Hoe krijg ik, als Hunter, in godsnaam m'n geweer weer geladen? Ik heb genoeg munitie bij me, maar dus niet op de plek waar het hoort: in m'n geweer.

Ehm...help?
Press "C", dan krijg je je char info in beeld.
Onder je char heb je 4 slots. Main hand, off hand, ranged en nog een kleine slot voor je ammo.
Open je ammo pouch, en sleep je ammo naar die kleine slot.
Problem fixed.

hoop ik voor je, hehe

EDIT:
By the way, guns zijn voor mietjes!
pi_27013970
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:17 schreef Migwi het volgende:

[..]

Press "C", dan krijg je je char info in beeld.
Onder je char heb je 4 slots. Main hand, off hand, ranged en nog een kleine slot voor je ammo.
Open je ammo pouch, en sleep je ammo naar die kleine slot.
Problem fixed.

hoop ik voor je, hehe

EDIT:
Dat probeer ik ook, maar hij wil dus niet. Ga zo nog keer proberen.

En een level 4 ís ook een mietje.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:49:46 #97
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27014237
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:17 schreef Migwi het volgende:
EDIT:
Precies.

Thrown Axes, that's where it's at!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:44:31 #98
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27015610
Battlegrounds
pi_27017224
40! en nog 50g te gaan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 15 mei 2005 @ 01:09:23 #100
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27017412
sinds ik lvl 60 ben verveel ik me echt de klere in het spel, beetje instance grinden voor wildheart is nou niet wat je zegt echt leuk....
ben maar alt begonnen, lvl 28 alweer
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')