Ik heb er twee dagen geleden één gekocht! En is vandaag nog niet stuk gegaan!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Phaedrus het volgende:
Ik tart het noodlot en ga vandaag een auto kopen!
En dat idee was???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef druide10 het volgende:
Ik liep al jaren met een idee in mijn hoofd rond, maar door dat ik er geen geld voor had heb ik het nooit kunnen realiseren. En vandaag lees ik ergens op inet dat een ander ook dat idee had en het wel heeft uitgevoerd![]()
oke,..quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
En op de een of andere manier valt mn verjaardag vaak op vrijdag de 13e
Gokjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
ik heb ook het noodlot getartquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Phaedrus het volgende:
Ik tart het noodlot en ga vandaag een auto kopen!
oke dat is dus FOUT,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ik heb ook het noodlot getartheb zojuist een nieuwe pc besteld
Ik heb me rijbewijs al een tijdje,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef T1andonly het volgende:
Slecht geslapen en dalijk rij-examen en ik ben niet de enige op FOK! met rijexamen
kweenie ik heb mijn rijbewijs ook op 13 mei gehaald. En dat geluk overtreft de pech die Vrijdag de dertiende met zich mee zou brengen. Bovendien twijfel ik nogal aan de waarheid van deze mythe, ik heb ook vaak gehad dat ik niet eens wist dat het vrijdag de dertiende was en toen gebeurde er ook niets. Je maakt je eigen geluk!quote:
Jo ik weet wel zeker dat het BS is, hoe kan een datum nou iets uitmaken met je geluk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
kweenie ik heb mijn rijbewijs ook op 13 mei gehaald. En dat geluk overtreft de pech die Vrijdag de dertiende met zich mee zou brengen. Bovendien twijfel ik nogal aan de waarheid van deze mythe, ik heb ook vaak gehad dat ik niet eens wist dat het vrijdag de dertiende was en toen gebeurde er ook niets. Je maakt je eigen geluk!
De meeste mensen zagen vandaag aankomen en zijn in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef _Arthur het volgende:
Dat er geen file stond vanochtend.
Was ik gewoon te vroeg op m'n werk
Weekendje Thailand?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:27 schreef mirage-one het volgende:
Heb net een vlucht naar Bangkok geboekt voor vanavond, weet niet of dat slim was maar heb er toch wel zin in.. ff weekendje Thailand is nooit verkeerd!
Niet als je in Hong Kong woont!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Weekendje Thailand?
Thailand is al 18 uur vliegen vriend, blijft er weinig van je weekendje over.
Vandaar dat ik zo vaak op donderdag de 12de jarig ben. Ik vroeg me al af hoe dat kwam.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
Ik ben ook jarigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet om 14.00 afrijden...
Auto, 2e keer, hoop nu dat ik em wel haal!
Op de 13e?? Word je per week betaald ofzo?quote:
hjoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:46 schreef JDude het volgende:
maar er donderde wel bijna een bromfietser over onze zooi heen
opgerold slaapmatje dondert achteruit auto, rakelings voor bromfietser langs. gelukkig zag die in dat het niet expres ging, en raapte hij het zelfs van de straat om het aan ons te overhandigen...quote:
oke dan,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef JDude het volgende:
[..]
opgerold slaapmatje dondert achteruit auto, rakelings voor bromfietser langs. gelukkig zag die in dat het niet expres ging, en raapte hij het zelfs van de straat om het aan ons te overhandigen...
om 15:21??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef Marruk het volgende:
Ik ben nog megabrak van gisteren
Ik merk al weer dat een hoop Fok!kers echt niks kunnen hebben,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Oosthoek het volgende:
heb een kater die tegen mijn hoofd zit te schoppen
Flleexxxxxxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Brammie1 het volgende:
allerlaatste dag school (vwo) straks nog even examen doen en danschool.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
iK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!
Proficiatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
Gefeliciflapstaart.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
Zeg wollahquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef PeRi het volgende:
Trein had 6 minuten vertraging waardoor ik mn aansluiting miste. Nu moest ik gewoon 18 minuten wachten op de volgende.
w'oelah!quote:Zeg wollah
en ik ben die 5 euro verlorenquote:
Pas maar op, de volgende keer wil die dat je ff z'n vogeltje wil vasthouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:53 schreef Dissolved het volgende:
Ik zat vandaag in de bus een verjaardagskaart te schrijven en toen gaf iemand me zomaar 5 euro voor de jarige.
En, ben je al zwaar aan de drank?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
Wellicht werden de voorbereidingen voor die allesvernietigende ontsteking reeds op de 13e getroffen. Hmmm, twijfelgevalletje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef Capa het volgende:
Ik heb eens op zaterdag de 14de last gekregen van een blindedarmontsteking. Mag dat ook?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef -Guppie- het volgende:
ik ben jarig en heb een vrije dag genomen
vrijdag de 13e rules
(ben er ook op geboren)
dat was inderdaad pech voor je oudersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef -Guppie- het volgende:
ik ben jarig en heb een vrije dag genomen
vrijdag de 13e rules
(ben er ook op geboren)
nou zeker,dat ik jou nog eens moest spreken in mijn leven viel hun inderdaad ook erg zwaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
dat was inderdaad pech voor je ouders
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:54 schreef -Guppie- het volgende:
[..]
nou zeker,dat ik jou nog eens moest spreken in mijn leven viel hun inderdaad ook erg zwaar
*checkt profiel*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:24 schreef -Guppie- het volgende:
22 jaar... ik vind het zo oud
echt niet leuk gewoon
Jij ook ziek? Wat heb je? Ben zelf net aan de beterende hand, keelpijn, lichte verhoging, slapjes, moe, etc etc dus een griepje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben godverdomme sinds woensdagavond al ziek, de ellende is voor mijn persoon dus al eerder begonnen als verwacht.
Ik kots alles uit wat er luttele minuten daarvoor is ingegaan, daarnaast ben ik ook fuckinn duizelig en is er sprake van een lichte verhoging.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij ook ziek? Wat heb je? Ben zelf net aan de beterende hand, keelpijn, lichte verhoging, slapjes, moe, etc etc dus een griepje.![]()
Hopelijk ist geen buikgriepquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik kots alles uit wat er luttele minuten daarvoor is ingegaan, daarnaast ben ik ook fuckinn duizelig en is er sprake van een lichte verhoging.![]()
Nuj, dat hoop ik niet aangezien ik volgende week naar het zonnige Noord-Duitsland toog voor een korte vakantie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk ist geen buikgriep
Het 'zonnige' Noord-Dietslandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nuj, dat hoop ik niet aangezien ik volgende week naar het zonnige Noord-Duitsland toog voor een korte vakantie.![]()
Gezondheid.quote:
De dag is niet om Maikuuul ik denk dat jij straks een hendige sjieke slip gaat maken en dan op je bek gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Maikuuul het volgende:
Niks meegemaaktwas wel een beetje koud, maar verder niks
Je moet op zaterdag naar school ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:03 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet morgen naar school / autorijles en werken.
Als dat maar goed gaat
Je hebt anorexiaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik kots alles uit wat er luttele minuten daarvoor is ingegaan, daarnaast ben ik ook fuckinn duizelig en is er sprake van een lichte verhoging.![]()
dank je opaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Ah, een vrouw. Ja je bent idd ontzettend oud. OMA!!
Hou je haaksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef beestjuh het volgende:
Het is uit en ik zit met hangend kopje bij paps&mams.
Hoe komt dat, heeft ze je piemol gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Relneger18 het volgende:
mijn vriendin ligt in coma
18 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Weekendje Thailand?
Thailand is al 18 uur vliegen vriend, blijft er weinig van je weekendje over.
Nait best, jong.quote:
ik meen hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoe komt dat, heeft ze je piemol gezien![]()
Gecondoleerdquote:
Werkte de WC-deur weer eens niet mee?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef Ludacris het volgende:
2 uur vastgezeten in de trein.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een heerlijke dag gehad!![]()
Op een publiek forum te koop lopen met hoe hoog je salaris is is zooo foutquote:Op zondag 15 januari 2006 02:32 schreef StefanP het volgende:
Mijn werkgever maakte een foutje met de salarissen. Kreeg ik verdomme maar 3800 i.p.v. 4400 uitbetaald. Homo's.
Dat krijg je van dat cellentekort.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef Ludacris het volgende:
2 uur vastgezeten in de trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |