Dan gok ik zo dat je vanavond best wel eens hoofdpijn kan hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef Razor21 het volgende:
Nu ligt die hoerige kenker lens in de prullenbak dan maar de rest van de middag met 1 oog scherp kijken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O nee hoor doe weleens vaker met 1 lens, meestal kom ik kwa aantallen slecht uit. Nooit hoofdpijn gehad kijkt alleen vreemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dan gok ik zo dat je vanavond best wel eens hoofdpijn kan hebben
Ga je nou loensen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
O nee hoor doe weleens vaker met 1 lens, meestal kom ik kwa aantallen slecht uit. Nooit hoofdpijn gehad kijkt alleen vreemd.
Vraag hoezo mag ik het woord "kenker" niet in de TT gebruiken? Terwiijl in Onzin met die "kankerkachel reeks van Kees" het wel getollereerd wordt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:25 schreef Tha_T het volgende:
Dat is beter
Dit zijn zachte , maar omdat ze kwa omvang kleiner zijn klappen ze snel dubbel als ik ze erin wil doen en blijven blijkbaar niet lekker zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Nawien het volgende:
Zachte of harde lenzen?
Zachte blijven plakken, harde kunnen er makkelijk uitvallen d8 ik.
Ik heb zelf zachte![]()
Heb je niet ergens nog een bril liggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef Razor21 het volgende:
Vorige week lensen gehaald van Iwear maandlensen.
Normaal heb ik altijd een bepaald merk van iwear maar die hadden ze dus niet meer.![]()
Kreeg ik dus andere lensen mee wel van Iwear, maar die zitten dus in een hoerige kut verpakking. Als je dat ding openscheurt vliegt die lens er meteen uit.![]()
En het hoerige is deze lens is kwa omvang een stuk kleiner dan de lensen die ik normaal heb.
Probleem is ik doe er per oog nu ruim 10 min over om ze erin te krijgen (ook omdat mijn rechterhand in het gips zit). met de lensen die ik normaal heb doe ik er 20 sec. over om ze in te krijgen in beide ogen
Maar ze blijven dus niet zitten, net donderd die kenker lens uit mijn linkeroog.
Met geen mogelijkheid krijg ik hem er weer in. Probleem is ook zodra ik hem op mijn vinger leg en in wil doen klapt ie dubbel![]()
![]()
Nu ligt die hoerige kenker lens in de prullenbak dan maar de rest van de middag met 1 oog scherp kijken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerig heh.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vraag hoezo mag ik het woord "kenker" niet in de TT gebruiken? Terwiijl in Onzin met die "kankerkachel reeks van Kees" het wel getollereerd wordt?![]()
Dit bv : [TRV] Kanker Kachel Tour ondernomen.
Nee niet hier op mijn werk en weiger ook om een bril te dragen. Niet goed voor mijn imagoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je niet ergens nog een bril liggen?
He jij ging toch dood vandaag om 12 uur?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:32 schreef sr_firewire het volgende:
Schele !
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Lenzen indoen terwijl er een miniscuul stukje shag tussen je lens en je oog zit is ook fijn.
Alsof er een brandende naald in je oog wordt gestoken.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef Cassius het volgende:
Bij de TT dacht ik even schopje FOT maar 't was toch wat anders
de centen niet voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef hav0c het volgende:
Neem een laser behandeling.
Ja dat is het beleid van ONZ. Ik wil gewoon graag geen onnodige kanker ed in topics. Lijkt mij vrij simpel toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vraag hoezo mag ik het woord "kenker" niet in de TT gebruiken? Terwiijl in Onzin met die "kankerkachel reeks van Kees" het wel getollereerd wordt?![]()
Dit bv : [TRV] Kanker Kachel Tour ondernomen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef Cassius het volgende:
Bij de TT dacht ik even schopje FOT maar 't was toch wat anders
lenzen die dubbelklappenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit zijn zachte , maar omdat ze kwa omvang kleiner zijn klappen ze snel dubbel als ik ze erin wil doen en blijven blijkbaar niet lekker zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |