Ik ben ook jarigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
En op de een of andere manier valt mn verjaardag vaak op vrijdag de 13e
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet om 14.00 afrijden...
Auto, 2e keer, hoop nu dat ik em wel haal!
Op de 13e?? Word je per week betaald ofzo?quote:
hjoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:46 schreef JDude het volgende:
maar er donderde wel bijna een bromfietser over onze zooi heen
opgerold slaapmatje dondert achteruit auto, rakelings voor bromfietser langs. gelukkig zag die in dat het niet expres ging, en raapte hij het zelfs van de straat om het aan ons te overhandigen...quote:
oke dan,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef JDude het volgende:
[..]
opgerold slaapmatje dondert achteruit auto, rakelings voor bromfietser langs. gelukkig zag die in dat het niet expres ging, en raapte hij het zelfs van de straat om het aan ons te overhandigen...
om 15:21??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef Marruk het volgende:
Ik ben nog megabrak van gisteren
Ik merk al weer dat een hoop Fok!kers echt niks kunnen hebben,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Oosthoek het volgende:
heb een kater die tegen mijn hoofd zit te schoppen
Flleexxxxxxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Brammie1 het volgende:
allerlaatste dag school (vwo) straks nog even examen doen en danschool.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
iK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!
Proficiatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
Gefeliciflapstaart.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
Zeg wollahquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef PeRi het volgende:
Trein had 6 minuten vertraging waardoor ik mn aansluiting miste. Nu moest ik gewoon 18 minuten wachten op de volgende.
w'oelah!quote:Zeg wollah
en ik ben die 5 euro verlorenquote:
Pas maar op, de volgende keer wil die dat je ff z'n vogeltje wil vasthouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:53 schreef Dissolved het volgende:
Ik zat vandaag in de bus een verjaardagskaart te schrijven en toen gaf iemand me zomaar 5 euro voor de jarige.
En, ben je al zwaar aan de drank?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Vlindur het volgende:
IK HEB EM!!!!
iK HEB EM!!!
IK HEB EM!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |