Ik heb er twee dagen geleden één gekocht! En is vandaag nog niet stuk gegaan!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Phaedrus het volgende:
Ik tart het noodlot en ga vandaag een auto kopen!
En dat idee was???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef druide10 het volgende:
Ik liep al jaren met een idee in mijn hoofd rond, maar door dat ik er geen geld voor had heb ik het nooit kunnen realiseren. En vandaag lees ik ergens op inet dat een ander ook dat idee had en het wel heeft uitgevoerd![]()
oke,..quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
En op de een of andere manier valt mn verjaardag vaak op vrijdag de 13e
Gokjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
ik heb ook het noodlot getartquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Phaedrus het volgende:
Ik tart het noodlot en ga vandaag een auto kopen!
oke dat is dus FOUT,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ik heb ook het noodlot getartheb zojuist een nieuwe pc besteld
Ik heb me rijbewijs al een tijdje,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef T1andonly het volgende:
Slecht geslapen en dalijk rij-examen en ik ben niet de enige op FOK! met rijexamen
kweenie ik heb mijn rijbewijs ook op 13 mei gehaald. En dat geluk overtreft de pech die Vrijdag de dertiende met zich mee zou brengen. Bovendien twijfel ik nogal aan de waarheid van deze mythe, ik heb ook vaak gehad dat ik niet eens wist dat het vrijdag de dertiende was en toen gebeurde er ook niets. Je maakt je eigen geluk!quote:
Jo ik weet wel zeker dat het BS is, hoe kan een datum nou iets uitmaken met je geluk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
kweenie ik heb mijn rijbewijs ook op 13 mei gehaald. En dat geluk overtreft de pech die Vrijdag de dertiende met zich mee zou brengen. Bovendien twijfel ik nogal aan de waarheid van deze mythe, ik heb ook vaak gehad dat ik niet eens wist dat het vrijdag de dertiende was en toen gebeurde er ook niets. Je maakt je eigen geluk!
De meeste mensen zagen vandaag aankomen en zijn in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:19 schreef _Arthur het volgende:
Dat er geen file stond vanochtend.
Was ik gewoon te vroeg op m'n werk
Weekendje Thailand?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:27 schreef mirage-one het volgende:
Heb net een vlucht naar Bangkok geboekt voor vanavond, weet niet of dat slim was maar heb er toch wel zin in.. ff weekendje Thailand is nooit verkeerd!
Niet als je in Hong Kong woont!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Weekendje Thailand?
Thailand is al 18 uur vliegen vriend, blijft er weinig van je weekendje over.
Vandaar dat ik zo vaak op donderdag de 12de jarig ben. Ik vroeg me al af hoe dat kwam.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Andoire het volgende:
Ik ben jarig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |