Wellicht werden de voorbereidingen voor die allesvernietigende ontsteking reeds op de 13e getroffen. Hmmm, twijfelgevalletje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef Capa het volgende:
Ik heb eens op zaterdag de 14de last gekregen van een blindedarmontsteking. Mag dat ook?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef -Guppie- het volgende:
ik ben jarig en heb een vrije dag genomen
vrijdag de 13e rules
(ben er ook op geboren)
dat was inderdaad pech voor je oudersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef -Guppie- het volgende:
ik ben jarig en heb een vrije dag genomen
vrijdag de 13e rules
(ben er ook op geboren)
nou zeker,dat ik jou nog eens moest spreken in mijn leven viel hun inderdaad ook erg zwaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
dat was inderdaad pech voor je ouders
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:54 schreef -Guppie- het volgende:
[..]
nou zeker,dat ik jou nog eens moest spreken in mijn leven viel hun inderdaad ook erg zwaar
*checkt profiel*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:24 schreef -Guppie- het volgende:
22 jaar... ik vind het zo oud
echt niet leuk gewoon
Jij ook ziek? Wat heb je? Ben zelf net aan de beterende hand, keelpijn, lichte verhoging, slapjes, moe, etc etc dus een griepje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben godverdomme sinds woensdagavond al ziek, de ellende is voor mijn persoon dus al eerder begonnen als verwacht.
Ik kots alles uit wat er luttele minuten daarvoor is ingegaan, daarnaast ben ik ook fuckinn duizelig en is er sprake van een lichte verhoging.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij ook ziek? Wat heb je? Ben zelf net aan de beterende hand, keelpijn, lichte verhoging, slapjes, moe, etc etc dus een griepje.![]()
Hopelijk ist geen buikgriepquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik kots alles uit wat er luttele minuten daarvoor is ingegaan, daarnaast ben ik ook fuckinn duizelig en is er sprake van een lichte verhoging.![]()
Nuj, dat hoop ik niet aangezien ik volgende week naar het zonnige Noord-Duitsland toog voor een korte vakantie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk ist geen buikgriep
Het 'zonnige' Noord-Dietslandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nuj, dat hoop ik niet aangezien ik volgende week naar het zonnige Noord-Duitsland toog voor een korte vakantie.![]()
Gezondheid.quote:
De dag is niet om Maikuuul ik denk dat jij straks een hendige sjieke slip gaat maken en dan op je bek gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Maikuuul het volgende:
Niks meegemaaktwas wel een beetje koud, maar verder niks
Je moet op zaterdag naar school ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:03 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet morgen naar school / autorijles en werken.
Als dat maar goed gaat
Je hebt anorexiaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik kots alles uit wat er luttele minuten daarvoor is ingegaan, daarnaast ben ik ook fuckinn duizelig en is er sprake van een lichte verhoging.![]()
dank je opaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Ah, een vrouw. Ja je bent idd ontzettend oud. OMA!!
Hou je haaksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef beestjuh het volgende:
Het is uit en ik zit met hangend kopje bij paps&mams.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |