Ik had van jou ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:48 schreef XMN8R het volgende:
Mijn sexleven is inderdaad wel gegroeit, maar beffen zit nog steeds niet in het repertoir.
Dat heb je snel gevonden!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
Troel, heb je toch een vervolgtopic geopend
Ach, ik heb geen ervaring met beffenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden!
Doe maar je ervaringen delen!
van mij wel hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef -erwin- het volgende:
ik word liever gepijpt dan dat ik bef. mag dat ook?
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
Eigen verantwoordelijkheid toch? Is het vies dan heeft hij niet gewassen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.
Maar op zich, snowballen lijkt me niet echt prettig....(nog nooit gedaan)
Tss, ben ik eens eerlijk, is het weer niet goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*
Ik moet zo nog wel kunnen slapen he Andyvie!![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef SHE het volgende:
Beiden super . geven is leuk omdat het nu eenmaal fijn is je speeltje te zien genieten en ontvangen is leuk om logische redenen
Ik zou niet weten wat ik zou kiezen als ik zou MOETEN kiezen...echt niet
Als je geil genoeg bent slik je je eigen spul ook nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een vriend zijn vriendin had nadat ze hem flink gepijpt had, flink met die sperma van hem in zijn mond liggen deponeren
Weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je geil genoeg bent slik je je eigen spul ook nog.![]()
*recycling*
Juistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind het beide geweldig! Al wordt er hier in huis wel veel vaker gepijpt dan gebeft...
Same herequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft word. En nee, dat wil niet zeggen dat ik nog nooit goed gebeft ben, ik word uitstekend gebeft, maar ik vind het zo ongezellig... Pijpen helpt me vaak in de mood te komen en daarnaast vind ik het heerlijk om m'n vriend te zien genieten!
Whehehequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik probeer altijd mijn vriendin sneller te laten komen, maar met haar skills is dat verdomd lastig ...
Ik ben gestopt met rokenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind het beide geweldig! Al wordt er hier in huis wel veel vaker gepijpt dan gebeft...
Dat heb ik ook idd... Maar ook omdat ik mezelf ken. Zodra ik klaar ben gekomen na een goddelijke befbeurt wil ik alleen maar neuken. En ik vind het een beetje lullig voor hem dan als hij wél zijn nek en tong in allerlei bochten mag vouwen, maar er (behalve superseks) niks voor terug krijgt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:09 schreef Aventura het volgende:
Beide even lekker, alleen heb ik wel een voorkeur voor de volgorde. Ik pijp hem liever eerst, en wordt daarna graag door hem verwend. Eerst hard werken en daarna beloond worden
vrij egoistisch.. niet elke vrouw smaakt/ruikt hetzelfde hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet. Nog nooit meegemaakt overigens.
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:36 schreef Idylleh het volgende:
[..]
vrij egoistisch.. niet elke vrouw smaakt/ruikt hetzelfde hoor..
Weet je wát pas een goor idee is?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen al.
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Weet je wát pas een goor idee is?
Een man pijpen en voorvocht in je mond krijgen wat bedoeld is om de urinebuis schoon te spoelen waardoor de zaadcellen ruim baan hebben en niet gedood of verzwakt raken door urineresten...
En heb je dáár wel 's een vrouw over horen klagen?
Nee. Prima tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Een man pijpen en voorvocht in je mond krijgen wat bedoeld is om de urinebuis schoon te spoelen waardoor de zaadcellen ruim baan hebben en niet gedood of verzwakt raken door urineresten...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goor enorm lekker voor zowel man als vrouw!
Dat is wel erg bot he.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet. Nog nooit meegemaakt overigens.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is wel erg bot he.
Een vrouw moet dan wel pijpen bij jou?
Of mag zij ook weigeren?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik dwing niemand ofzo, ik vraag het netjes.
Naja ieder zijn ding.quote:
Ach ik heb andere kwaliteiten. Gouden vingertjes en bergen fantasie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Naja ieder zijn ding.
Ik vind dat het er iig bijhoort.
Daar zal ze inderdaad aardig van klaarkomen enzoquote:
Als je wat met die fantasie doet, wel ja. Maar daar ben jij blijkbaar nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Daar zal ze inderdaad aardig van klaarkomen enzo
Dat zou ik tegen jou moeten zeggenquote:
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen al.
Ik eis ook niks. Maar alle vrouwen pijpen nu eenmaal als je het netjes vraagt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef Idylleh het volgende:
[..]
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..
Hij eist niks van z'n partner. Aan haar dus de keus, in de wetendheid dat hij niet beft, om hem wel of niet te pijpen. Laat 'm lekker joh, hij weet niet wat ie mist!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef Idylleh het volgende:
[..]
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..
Nah, ik heb het weleens gedaan hoor. Ik heb het volgens mij bij al mijn bedgenoten weleens geprobeerd, juist omdat ze het zo graag wilden. Maar ik vind het niks, ik moet ervan walgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hij eist niks van z'n partner. Aan haar dus de keus, in de wetendheid dat hij niet beft, om hem wel of niet te pijpen. Laat 'm lekker joh, hij weet niet wat ie mist!
Alles eigenlijk. En ik heb ook nogal een korte tongquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef Lllaura het volgende:
Wat vind je er vies aan dan? De smaak, het idee, het (eventuele) haar, de 'substantie'?
Kan je wel tongzoenen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alles eigenlijk. En ik heb ook nogal een korte tong
Ja, heel lekker naar het schijnt. Niet zo'n gore lap vlees in je strot zegmaar, ik krijg veel complimenten.quote:
Zijn er mannen die daar moeilijk over doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:45 schreef Christine het volgende:
Oja zoenen na het pijpen... veel mannen doen daar moeilijker over dan zoenen na het beffen.
Ik mis nog een paar opties.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef poll_man het volgende:
poll :: Er wordt meer gebeft dan gepijpt
- Ik bef liever, dan dat ik gepijpt wordt.
- Ik pijp liever, dan dat ik gebeft word.
- Ik vind beiden fijn (en beiden gebeuren)
- Ik vind beiden fijn (en beiden gebeuren niet)
- Ik hou er helemaal niet van, sex, gadver...
- Ik word liever gepijpt, dan dat ik pijp
- Ik word liever gebeft, dan dat ik bef
Bijvoorbeeld:quote:
Ach, dat ook een kwestie van gewoon een keer doen. Als je geil genoeg bent inderdaad boeit het niet en bovendien merk je er nou ook weer niet zoveel van hoor ..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:39 schreef Jereon het volgende:
beffen.... helemaal geweldig... maar dan wel voor de sex. niet erna
Hoewel... ik vind zoenen nadat ik ben gepijpt niet zo heel erg, terwijl ik er niet aan moet denken om te beffen na de sex...... vreemd... nooit bij stilgestaan...of misschien komt het doordat de mond een beter zelfreinigend object is...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Ik word liever gepijpt, dan dat ik bef.
En andersom natuurlijk.
Dat van mij was ook maar een voorbeeldquote:
Zeg lemmeb, kom jij onder een steen vandaan kruipen of zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik eis ook niks. Maar alle vrouwen pijpen nu eenmaal als je het netjes vraagt.
ik doe dat juist niet als iemand het vraagt.. ik doe het uit mezelf of ik doe het niet want anders ga ik me gedwongen voelen.. of mijn vriendje moet het wel heel erg lief vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik eis ook niks. Maar alle vrouwen pijpen nu eenmaal als je het netjes vraagt.
Helemaal gelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Ik bef liever dan ik gepijpt wordt, er is niets mooier dan een genietende vrouw. Als vent kom je toch wel, maar een vrouw die klaarkomt vind ik hemels. Daar word ik veel geiler dan op mn eigen pik zitten kicken van ow ow ze pijpt me.![]()
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft word. En nee, dat wil niet zeggen dat ik nog nooit goed gebeft ben, ik word uitstekend gebeft, maar ik vind het zo ongezellig... Pijpen helpt me vaak in de mood te komen en daarnaast vind ik het heerlijk om m'n vriend te zien genieten!
Nee. Hoezo? Wat is er mis met netjes vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg lemmeb, kom jij onder een steen vandaan kruipen of zo?
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:39 schreef Tranceptor het volgende:
Lemmeb, je moet gewoon niet zo zeiken en gewoon beffen...
Je lult teveel en doet te weinig![]()
Laat m'n vriendin het maar niet horen. Moet ik straks echt nog aan de bakquote:
* Tranceptor schreeuwt het uitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laat m'n vriendin het maar niet horen. Moet ik straks echt nog aan de bak.
tr00 tr00! De meeste vrouwen kunnen er weinig van, maar ooit had ik een meisje die haar tanden erinzette. Toen moest ik de volgende dag voetballen en had ik dr gebitsafdruk in mn vel staan, leg dat maar es uit!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:56 schreef SeLang het volgende:
De meeste vrouwen kunnen trouwens sowieso niet pijpen.
Nuecken gaat ϋber alles
Beffen doe ik alleen als vrouwen minder dan 1 sexpartners hebben gehad, anders vind ik het goor.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:56 schreef SeLang het volgende:
Beffen doe ik alleen als vrouwen minder dan 1 sexpartners hebben gehad, anders vind ik het goor.
Denk dat je dan bij een klooster terecht komtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:56 schreef SeLang het volgende:
Nee het ging er mij om dat jij denkt het bij elke vrouw voor elkaar te krijgen.....dus of jij hebt altijd van die gewillige typjes gehad, of je kan geen echte vrouw krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Wat is er mis met netjes vragen
Tuurlijk, als ze te kennen heeft gegeven graag gedomineerd te worden, zijn er ook andere methoden om een vrouw aan het pijpen te brengen. Maar daar ga ik in eerste instantie natuurlijk niet vanuit.
Idem.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:10 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft wordt![]()
ik probeerde altijd mijn ex sneller te laten komen, maar ondanks haar skills en mijn talent om redelijk snel te komen was dat verdomd makkelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik probeer altijd mijn vriendin sneller te laten komen, maar met haar skills is dat verdomd lastig ...
Misschien kan ze het ook niet zo goed, als ze er toch geen zin in heeft...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind gepijpt worden maar, mwah! Maar beffen doe ik graag! In mijn huis wordt er meer gebeft dan gepijpt! Volgens mij doet me vriendin het niet zo graag, ze doet het wel, maar niet echt vaak ofzo... Niet zo dat ik thuiskom en dat ze der gelijk omheen hangt! (soms wel hoor, maar niet altijd!)
Ow, ze kan het wel, ze doet het alleen niet graag en wie ben ik om dan te zeggen: "pijpen kreng!" Ze is iig niet de eerste die het bij me doet en zeker wel 1 van de betere!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:43 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Misschien kan ze het ook niet zo goed, als ze er toch geen zin in heeft...
Natuurlijk wel, en dat krijg ik ookquote:
gewoon bijde doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef het.ismij het volgende:
Uhmzz het maakt mij niet zoveel uit,..
beffen of gepijpt worden,..
Je vrouwtje moet het slikken maar jij zoent haar niet daarna? Ik vraag me af waarom mannen zo bang zijn voor hun eigen spermaquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef metalheadBOC het volgende:
Ik bef mijn vriendin zeer graagwordt daar alleen maar geiler van
en mijn vriendin pijpt mij ook zeer graag (beetje verslaving van haar geloof ik
) het is bij ons beetje half om half denk ik
hou alleen nie van zoenen na pijpenzie de smaak snowballen is not my thing
![]()
Wha ik ben niet zo into the pijpen zelf,.. dat ontvang ik lieverquote:
bedoel jij beffen zij pijpenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wha ik ben niet zo into the pijpen zelf,.. dat ontvang ik liever
zoen haar wel erna en ben ook absoluut nie bang voor mn eigen zaad maar het zal niet mijn favo smaak zijn ofzo zij alleen dat ik er nie zo van die smaak hield. maar jah als je zo geil als boter bent merk je dat toch nie meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Je vrouwtje moet het slikken maar jij zoent haar niet daarna? Ik vraag me af waarom mannen zo bang zijn voor hun eigen spermaDat je het niet nodig vind dat zij het hele kwakje overdraagd aan jou kan ik me voorstellen, maar een kus moet wel kunnen vind ik...
snowballenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef metalheadBOC het volgende:
Ik bef mijn vriendin zeer graagwordt daar alleen maar geiler van
en mijn vriendin pijpt mij ook zeer graag (beetje verslaving van haar geloof ik
) het is bij ons beetje half om half denk ik
hou alleen nie van zoenen na pijpenzie de smaak snowballen is not my thing
![]()
Niet dat ik het per se verafschuw. Maar wat daar nu zo boeiend aan is begrijp ik niet echt. Ik kan me veel geilere zaken voorstellen.quote:
Inderdaad... Heb er geen problemen mee te zoenen na gepijpt te zijn, vind het echt niet vies ofzo, maar de toegevoegde waarde van snowballen lijkt mij nogal gering... Kan me ook niet voorstellen wat een vrouw daar geil aan zou vinden...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet dat ik het per se verafschuw. Maar wat daar nu zo boeiend aan is begrijp ik niet echt. Ik kan me veel geilere zaken voorstellen.
ik geloof toch dat wij hier verschillen van meningquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
Tis gewoon geil om te doen vind ik, en als je meissie er ook nog eens gek op is en er superopgewonden van raakt
zijn genoeg jongens die het niet lekker vinden smaken ik persoonlijk ook nie maar ik zoen mijn vriendin wel erna en zoiezo als je geil genoeg ben proef je het toch nie meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef snowqueen911 het volgende:
jongens die een meisje niet willen zoenen als ze hen net heeft gepijpt:sukkels! Dus alseen jongen z'n eigen sappen zo smerig vind, waarom laten ze dat meisje die dan wel in haar mond krijgen?
dat magquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
ik geloof toch dat wij hier verschillen van mening![]()
Dat niet, maar af en toe heb ik een hekel aan die mannen die zich gedragen als een sperma-foob.. Wel verwachten dat ze afgezogen worden en ondertussen vies zijn van hun eigen sperma. Als ik iemand een blowjob geef en hij daarna gaat lopen lopen zaniken over een kus is het snel gedaan met de pretquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:54 schreef erodome het volgende:
Het enige wat me aan snowballen aantrekt is dat het voor heeeeeeeeeeeeeeeel af en toe een leuk geintje kan zijn, maar dat het een toegevoegde waarde heeft aan seks, nou nee, niet echt, beter gezegd, echt niet....
Ik kom die mannen niet tegen die zo vies zijn van zichzelf, weet niet waaromquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat niet, maar af en toe heb ik een hekel aan die mannen die zich gedragen als een sperma-foob.. Wel verwachten dat ze afgezogen worden en ondertussen vies zijn van hun eigen sperma. Als ik iemand een blowjob geef en hij daarna gaat lopen lopen zaniken over een kus is het snel gedaan met de pret
Ik kan me enigszins voorstellen dat een man niet van snowballen houd.. Maar scheelt dat dat, zoals je al zei, iets is was absoluut weggelaten kan worden bij een vrijpartij...
en toch he, vind ik dat ze het zelf ook best mogen slikken als ik het ook doe![]()
Dat is een goede instelling, misschien moet ik toch maar eens gaan proberen om dat ook voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik kom die mannen niet tegen die zo vies zijn van zichzelf, weet niet waarom
Als iemand gaat zaniken om zijn eigen sperma dan was dat de laatste keer dat hij in mijn bed was, ik wil open mensen in bed, geen gesloten mensen...
Heb niets aan iemand die terughoudend is in bed, ik wil me helemaal laten gaan, dat kan alleen met een bedpartner die dat ook doet, gewoon geen gemiep in mijn bed, alleen maar plezier en genot.
Slikken mogen de mannen met mijn vocht doen, sperma ben ik voor, dat wil ik slikken, mogen ze niet eens hebben, HET IS VAN MIJ!!!
Da's dan zeker lachen bij jullie met de anale sex. Jij eerst en dan zij met de voorbindlul !quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb altijd de regel: als jij me niet pijpt, bef ik je ook niet.
Voor wat hoort wat
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Da's dan zeker lachen bij jullie met de anale sex. Jij eerst en dan zij met de voorbindlul !
Ik snap niet wat er verkeerd is met het vies zijn van je eigen sperma. Natuurlijk ga ik dat spul niet lopen proeven en ik verwacht ook echt niet dat een meid het doorslikt. Maar als ik een geile hoer in bed heb die dat wel doet, maar vervolgens ook verwacht dat ik haar loop te bekken kan van mij ook vertrekken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat niet, maar af en toe heb ik een hekel aan die mannen die zich gedragen als een sperma-foob.. Wel verwachten dat ze afgezogen worden en ondertussen vies zijn van hun eigen sperma. Als ik iemand een blowjob geef en hij daarna gaat lopen lopen zaniken over een kus is het snel gedaan met de pret
Ik kan me enigszins voorstellen dat een man niet van snowballen houd.. Maar scheelt dat dat, zoals je al zei, iets is was absoluut weggelaten kan worden bij een vrijpartij...
en toch he, vind ik dat ze het zelf ook best mogen slikken als ik het ook doe![]()
Een flinke sloot zaad in je bek is niet dé shit in 2005, maar niet willen zoenen na orale sex is écht de grootste afknapper die er is. Vreemd dat er nog steeds veel mensen blijken te zijn die dit ranzig vinden...quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:44 schreef Rhoona het volgende:
Vind het wel lachen.. Als een gozer gewoon in mn bek komt zonder te waarschuwen (soms heb je dat gewoon niet door), kan hij van mij een tongzoen verwachten
Vind het trouwens wel geil om te pijpen, om een gozer te zien genieten. Beffen ben ik dan weer niet zo'n fan van (als een gozer dat bij mij doet)...
precies,...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Fieho het volgende:
Ik vind beffen heerlijk, er niets leuker dan die blik in dr ogen als ze er bijna is..
Dat zijn denk ik vooral de wat jongere en/of onervarener mensen lijkt me, ik kan me niet voorstellen dat je dat nog steeds vies vind als je al wat langere/meer relaties of sexervaring hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Een flinke sloot zaad in je bek is niet dé shit in 2005, maar niet willen zoenen na orale sex is écht de grootste afknapper die er is. Vreemd dat er nog steeds veel mensen blijken te zijn die dit ranzig vinden...
helemaal mee eens.. als ie niet wil zoene na orale sexquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Een flinke sloot zaad in je bek is niet dé shit in 2005, maar niet willen zoenen na orale sex is écht de grootste afknapper die er is. Vreemd dat er nog steeds veel mensen blijken te zijn die dit ranzig vinden...
Ik kan me ergens wel voorstellen, dat als je meerdere relaties hebt waarin de partner niet gebeft wilt worden (heb zelf ook wel eens meegemaakt dat iemand dat bij voorbaat al zei, had met een geldige reden uit d'r verleden te maken), hoewel het wel zeldzaam is om er meerdere achter elkaar tegen te komen.. dat je dan op een gegeven moment er niet om staat te springen natuurlijk. Die gozer zal wel denken van ach, ik heb het nooit gedaan, en om nu nog te gaan beginnen, de leerfase ben ik al voorbij.. ofzoiets?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:19 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens 1 keer iets met iemand gehad die in principe niet aan beffen deed, hij heeft dat ook letterlijk zo gezegd. Hij had het gewoon nog nooit bij iemand gedaan... (En was al 30+). Hij vroeg me echter ook niet om hem te pijpen. Ik zou het ook echt niet hebben gedaan..Misschien kinderachtig. Maar goed, de afknapper was toen toch al dermate groot dat het niet lang daarna voorbij was.
Mijn vriendinnetje vond dat juist helemaal geil... het idee dat ze goed bezig was zeg maar. Persoonlijk vind ik likken enorm geil om te doen, maar na een (eenmalige) spontane actie doe ik dit echt alleen nog als mijn meisje schoon is, dwz vers uit de douche. Verder vind ik het woord "beffen" alleen al een moodkiller van hier tot Tokio...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
Da's niet best als zijn lul vies smaakt, dan maakt hij hem echt niet goed schoon hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:45 schreef Goldfishie het volgende:
bedoel met pijpen merk ik ook als ik de eerste paar halen met mijn mond NIET door mijn neus adem dat het eventuele vieze smaakje weggelikt is en daarna heb ik nergens last meer van. irritant zon vriend die met 2 maten meet.![]()
Volgens mij zijn er leukere mannen (die wil graag beffen) dan jouw vriend.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:45 schreef Goldfishie het volgende:
irritant zon vriend die met 2 maten meet.![]()
Wat een mafkees,..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:45 schreef Goldfishie het volgende:
hmmz ik vind pijpen harstikke tof om te doen en sperma slikken is geen probleem. mijn vriend echter is geloof ik behoorlijk vies van me want beffen doet ie (bijna) nooit. Het smaakje vind ie niet top. nou weet ik uit vorige relaties dat mijn kut echt niet vies smaakt en heb het zelf ook weleens geproeft. ok het is niet mega lekker....maar alsof een kleffe kwak achter in je keel het toppunt van lekker is.
heb hem een keer voorgesteld zn eigen zaad te proeven en dan kiezen wat erger is maar toen keek ie me aan of hij water zag branden. vind het eerlijk gezegt een beetje flauw. alsof een lul lentefris uit een onderbroek komt!!! ik vind dat als je geil bent je best even je eroverheen moet zetten.
bedoel met pijpen merk ik ook als ik de eerste paar halen met mijn mond NIET door mijn neus adem dat het eventuele vieze smaakje weggelikt is en daarna heb ik nergens last meer van. irritant zon vriend die met 2 maten meet.![]()
same here!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Ik bef liever dan ik gepijpt wordt, er is niets mooier dan een genietende vrouw. Als vent kom je toch wel, maar een vrouw die klaarkomt vind ik hemels. Daar word ik veel geiler dan op mn eigen pik zitten kicken van ow ow ze pijpt me.![]()
Ja man.... Dan is het echt lekker...quote:Op zondag 22 mei 2005 15:53 schreef Lllaura het volgende:
ff Door de zure appel heenbijten dus...
Daar doe ik dus niet aan, een lul die door mij gepijpt wil worden, moet fris gewassen zijn!
dat heet maagd, dusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:56 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:12 schreef Goldfishie het volgende:
ja hij moet echt geen mega stinklul hebben dan dirigeer ik hem echt wel richting douche hoor... maar soms heb je van die grensgevallen of door voorvocht komt er tochook altijd wel een smaakje aan. heb al gezegt LIK DAN NIET AAN HET GAT MAAR AAN DE CLITORIS dan hoef je ook niks geks te proeven maar het hele idee van een kut in zn gezicht staat hem gewoon vreselijk tegen. en het is zon grapjas die het dus rustig volhoudt hoor als ik hem niet meer pijp. denk dat IK daar meer moeite mee ga krijgen omdat ik pijpen echt mega lekker vind...in combinatie met een goeie zwaffel sessie hehehe ik kijk teveel porno films denk ik.
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:25 schreef Goldfishie het volgende:
hallo als je in 2 jaar tijd 4x gebeft wordt dan worden de opmerkingen wat botter hoor! heb vaak zat discussie gevoerd zo van "vind je het helemaal niet lekker of is er wat anders aan de hand" en kreeg dan altijd vage, ontwijkende antwoorden.
Dat lijkt me inderdaad best frustrerend. Hij heeft dus nog nooit een concreet antwoord gegeven?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:25 schreef Goldfishie het volgende:
hallo als je in 2 jaar tijd 4x gebeft wordt dan worden de opmerkingen wat botter hoor! heb vaak zat discussie gevoerd zo van "vind je het helemaal niet lekker of is er wat anders aan de hand" en kreeg dan altijd vage, ontwijkende antwoorden. kijk als iemnad iets niet wil en half over zn nek gaat bij het idee zal ik hem echt niet dwingen hoor...maar telkens die rotsmoesjes...de nieuwste is weer dat "zijn ex het hem heeft afgeleerd door telkens niet gebeft te willen worden" ja hallo we zijn nu pas 2 jaar bij elkaar hoor zou je toch een beeetje kunnen verwachten dat na een hoop aanmoediging dat soort trauma's een keertje slijten.
Ik geloof je niet, kom maar op mij proberen...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:36 schreef Goldfishie het volgende:
mensen gaan er gelijk maar weer vanuit dat je niet kan pijpen...
dat heb ik met een hoop geduld aardig weten op te krikken maar daardoor is hij er een kei in geworden om lang zonder sex te kunnen. en hij heeft ook nog eens een vrouwen kwaal...als hij mega gestresst is door werk of andere zorgen, denkt ie uberhaubt niet aan sex. ik juist wel... lekker verstand op nul en neuken maar..heerlijk!
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:12 schreef Goldfishie het volgende:
...denk dat IK daar meer moeite mee ga krijgen omdat ik pijpen echt mega lekker vind...in combinatie met een goeie zwaffel sessie ...
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, kom maar op mij proberen...![]()
Een vent die geen seks wil, één keer per maand haha![]()
![]()
Jij komt er heel berooid af met je vriendje schat, hij vind je gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Het spijt me voor je. Of je dat niet bent...sja dat weet ik niet. Maar het is toch best duidelijk, niet dat jij het wil of gaat inzien maar goed
erg kortzichtig weer..
misschien is ie wel homo...![]()
damn hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mijn vriendin slikt tegenwoordig best graag, beffen ook super lekker![]()
hahaha..... daar zou ik niet te veel waarde aanhechten.....quote:Op zondag 22 mei 2005 23:36 schreef Goldfishie het volgende:
hahaha ik kan niet pijpen ik kom niet meer bij. als ik kijk hoeveel complimenten ik daar al over gehad heb... en dan wil ik niet opscheppen hoor het is gewoon zo.
hij zal wel veel kiwis gegeten hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:00 schreef stribe het volgende:
[..]
damn hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!?!
Als ze een jongen klaar kan pijpen kan ze goed genoeg pijpen, simpel.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:15 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha..... daar zou ik niet te veel waarde aanhechten.....
mocht ik een vriendin hebben die er niets van kan zou ik ook niet zeggen.. damn.. jij kan echt niet pijpen..![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Als ze een jongen klaar kan pijpen kan ze goed genoeg pijpen, simpel.
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, kom maar op mij proberen...![]()
Een vent die geen seks wil, één keer per maand haha![]()
![]()
Jij komt er heel berooid af met je vriendje schat, hij vind je gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Het spijt me voor je. Of je dat niet bent...sja dat weet ik niet. Maar het is toch best duidelijk, niet dat jij het wil of gaat inzien maar goed
jomanda heeft er zo te zien een concurrent bij...die door de computer heen kan zien of iemand knap of lelijk is....moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet![]()
en nee ik ben niet lelijk. ook geen miss universe maar dat zijn er maar weinig. denk dat er bij onze geboorte iets mis is gegaan dat ik de mannen hersens heb gekregen en hij de vrouwen. dat verklaart misschien waarom ik bij mij op de opleiding het enige meisje in de klas ben en waarom ik zwaffelen, cumshots pornofilms en 3x per dag sex zo leuk vind...![]()
Ik zeg niet dat je lelijk bent, ik zeg dat HIJ je niet aantrekkelijk genoeg vind. Daar zit toch een groot verschil. LEZEN!quote:
Het ligt eraan uit welke situatie je komtquote:Op maandag 23 mei 2005 17:55 schreef Goldfishie het volgende:
ja maar dat is nou het rare: ten eerste...de mannen die uit zichzelf aangeven een relatie te willen zijn zeldzaam. en hij heeft mij versierd niet andersom. daar heeft het dus helemaal niks mee te maken. of hij is gewoon gek. bedoel ik ga toch ook geen bergen moeite doen voor iemand die ik niet aantrekkelijk vind?
Is dat zo...? Cool... dan kan ik goed pijpenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:36 schreef Goldfishie het volgende:
hahaha ik kan niet pijpen ik kom niet meer bij. als ik kijk hoeveel complimenten ik daar al over gehad heb... en dan wil ik niet opscheppen hoor het is gewoon zo. sowieso moet je het redelijk kunnen om de man klaar te laten komen...
make love not warquote:
Snowballen? Leg es uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.
Maar op zich, snowballen lijkt me niet echt prettig....(nog nooit gedaan)
Vriendin heeft vriend gepijpt, en geeft dan (deels) het sperma terug dmv een tongzoenquote:
Jij komt klaar in haar mond, en vervolgens krijg je je kwak terug in jouw mond. En dan kan je weer over en weer gaan geven...quote:
Whoo horsy! Helemaal niet! Klaarkomen doe ik sowieso wel, maar dat wil dus echt niet zeggen dat ik het dan ook echt lekker vind... Ik denk dat hooguit 20% van de vrouwen die ik ooit gehad heb lekker konden pijpen, de rest deed maar wat, fuckin´amateurs...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Als ze een jongen klaar kan pijpen kan ze goed genoeg pijpen, simpel.
Ik probeer het altijd een beetje op dezelfde manier als hoe ik mijn pup dingen aanleer: op gewenst gedrag blij reageren, ongewenst gedrag negerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:04 schreef erodome het volgende:
Mondje opentrekken en zeggen wat je lekker vind dan, dat geld echt niet alleen voor vrouwen hoor....
Ook een vrouw moet dingen leren en kan het niet zomaar vanzelf, dat zit niet in het standaart pakket he, als je niets zegt denkt zij dat ze het goed doet en zal ze nooit verbeteren, terwijl als je zegt, probeer dit of dit eens(pak het een beetje leuk in) dan zal ze haar best doen dat te proberen en geniet je een stuk meer...
Moel opentrekken in bed dus, comminucatie!!!!!!
...blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:55 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd een beetje op dezelfde manier als hoe ik mijn pup dingen aanleer: op gewenst gedrag blij reageren, ongewenst gedrag negeren![]()
M.a.w. : communicatie is niet mijn sterkste punt...
juist! als ze in je ogen prikken, dan mep je gewoon terug!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef error het volgende:
[..]
...blijkbaar.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je ongewenst gedrag bestraft!
meisjes die in ogen prikken zijn gemeenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
[..]
juist! als ze in je ogen prikken, dan mep je gewoon terug!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
juist! als ze in je ogen prikken, dan mep je gewoon terug!
lief doen! NU!quote:
ja inderdaad, zijn we hier nog niet over uit ....quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:31 schreef XMN8R het volgende:
enneh... doe dit topic niet eens steeds in MyAT omhoog schoppen![]()
tja uhm, ik denk het wel. Ik denk ook dat er meer mannen zijn die verlangen naar een vrouw die een goede pijpbeurt kan gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:06 schreef coz het volgende:
[..]
ja inderdaad, zijn we hier nog niet over uit ....
laat ik (eens zo vrij zijn om) de vraag iets anders formuleren
zijn er vrouwen die kunnen verlangen naar een goede pijpbeurt geven ?
andersom weet ik het al![]()
![]()
* Sannetie steekt haastig haar vingertje in de lucht.."ikke..ikke..."quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:06 schreef coz het volgende:
[..]
ja inderdaad, zijn we hier nog niet over uit ....
laat ik (eens zo vrij zijn om) de vraag iets anders formuleren
zijn er vrouwen die kunnen verlangen naar een goede pijpbeurt geven ?
andersom weet ik het al![]()
![]()
*meldt*quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie steekt haastig haar vingertje in de lucht.."ikke..ikke..."![]()
![]()
![]()
![]()
Het genot om een lekker sappig stukje vlees te likken, te zuigen, in je mond en daar dan ook nog de "volledige" controle over te hebben...pfffff...![]()
![]()
Niet zeuren!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
lief doen! NU!
enneh... doe dit topic niet eens steeds in MyAT omhoog schoppen![]()
copy that! Al kan het ook een geil gezicht zijn als zij bezig is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Weet je zeker dat het 20% is en niet 19,873%quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:56 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Whoo horsy! Helemaal niet! Klaarkomen doe ik sowieso wel, maar dat wil dus echt niet zeggen dat ik het dan ook echt lekker vind... Ik denk dat hooguit 20% van de vrouwen die ik ooit gehad heb lekker konden pijpen, de rest deed maar wat, fuckin´amateurs...
Beffen is![]()
trouwens.
Amateurs? Dus jij hebt ook weleens een 'pro' gehad?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:56 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Whoo horsy! Helemaal niet! Klaarkomen doe ik sowieso wel, maar dat wil dus echt niet zeggen dat ik het dan ook echt lekker vind... Ik denk dat hooguit 20% van de vrouwen die ik ooit gehad heb lekker konden pijpen, de rest deed maar wat, fuckin´amateurs...
Beffen is![]()
trouwens.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Nou nouquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef SHE het volgende:
je speeltje
Je kunt het dan ook errug lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 19:54 schreef OuTPuT het volgende:
Ik vind beffen wel relaxtLekker op me gemak op bed liggen en dan lekker likken. één grote honing pot
Gepijpt worden is uitermate geile bende
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je kunt het dan ook errug lekker
En pijpen is ook lekker om te doen, dusse, ik denk niet dat ik het met de TT eens ben
Dat klinkt als een goed sexleven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
gelukkig maar dat je het gelikt worden ook waardeerquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Badeentje het volgende:
Vind pijpen lekkerder dan gelikt worden... omdat ik nog geiler word wanneer ik hem zie genieten.
Maar likken kan ik tegenwoordig ook wel waarderen![]()
Weet nu wat ik gemist heb de afgelopen jarenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef anathema het volgende:
[..]
gelukkig maar dat je het gelikt worden ook waardeer.
Je zal maar jouw vriend zijn en dit onder ogen krijgen, charity fuck is hij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:38 schreef Lunai het volgende:
Ik wil liever alletwee! Niet perse tegelijk, maar het kan beide erg leuk zijn.
Mijn vriend is nu niet bepaald een sexgod,...
zou ik ook niet bepaald blij mee zijn,quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je zal maar jouw vriend zijn en dit onder ogen krijgen, charity fuck is hij.![]()
Je vriendin zei gisternacht andere dingen over je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zou ik ook niet bepaald blij mee zijn,
Maarjah ik ben dan wel een sexGOD!![]()
![]()
![]()
![]()
klopt, dat deed ze uitmedelijde voor jou, omdat je je anders zo laag en slecht zou voelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je vriendin zei gisternacht andere dingen over je.![]()
![]()
dat geldt hier ook: Ik vindt het heerlijk om me vriendin te zien genieten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
......... en daarnaast vind ik het heerlijk om m'n vriend te zien genieten!
Je houd er niet van, of gewoon geen zin in?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef Dominator2050 het volgende:
Liever pijpt ze me dan dat ik haar bef ben niet zo een beftekkel hahahaha en als ze wil dan standje 69 hehehe
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef het.ismij het volgende:
Je vriendin zien genieten is toch het beste dat er is?![]()
![]()
![]()
Moet je haar vragen of ze een vinger in je kont wil stoppen terwijl je het doet. dan is het al snel minder saai.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil best wel een meisje beffen hoor, maar soms vind ik het zo saai dat ik ervan ga gapen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef cyber_rebel het volgende:
Ik wil ook best vrouwen beffen, maar steeds als ik het aan ze voorstel krijg ik een klap in mijn gezicht.![]()
K vraag me nog steeds af waarom veel mannen t niet doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pijpen.![]()
Gebefd worden.![]()
Weet wel dat veel mannen het toch niet doen bij hun vriendin, maar ik kom gelukkig niks tekort!
Neanderthaler-opvatting dat vrouwen alleen zijn om keihard te neuken en bijbehorende fixatie op belang eigen zaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K vraag me nog steeds af waarom veel mannen t niet doen.![]()
Die hebben geen zin er moeite voor te doen, gaan voor de meest simpele weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neanderthaler-opvatting dat vrouwen alleen zijn om keihard te neuken en bijbehorende fixatie op belang eigen zaad.![]()
Dat hoeft helemaal niet, meer dan genoeg vrouwen op voorraad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.
In principe is dat ook wel zo, maar ja, af en toe moet je ze toch tevreden stellen.
Voor sommigen wel. Heb zelfs een ex gehad die na twee minuten proberen al in SLAAP viel.quote:@nummer_zoveel: zoveel moeite is het toch niet?
True..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, meer dan genoeg vrouwen op voorraad.![]()
waarom?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef schatje het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft word.
Neuken gaat er hopelijk wel boven?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:51 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
ik wordt liever gepijpt dan dat ik bef..... maar ik vind beffen erg leuk! (sterker nog: leuker dan neuken)
Ze wil je gewoon niet laten horen hoe ze het uitschreeuwt van genot! Ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Tolven het volgende:
Ik bef meer dan dat zij pijpt. Tevens heeft zij last van het bankschroefsyndroom (als je begint knijpt ze je hoofd fijn
)
gepijpt worden en beffen zijn beide veel leuker dan neuken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef Badeentje het volgende:
Neuken gaat er hopelijk wel boven?
klinkt als een geweldig sexleven, NOT!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:04 schreef foktastic het volgende:
derin, spuiten, deruit, slapen, klaar.
man man man, wat een gedoe allemaal met jullie voorspel praktijken.
eensquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
gepijpt worden en beffen zijn beide veel leuker dan neuken!
Ik denk dat pijpen en neuken zo ie zo lastig is als je hem niet omhoog krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
gepijpt worden en beffen zijn beide veel leuker dan neuken!
Quote uit afl. 'Boca' uit de serie 'The Sopranos':quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Moet je eens je mond ver openzetten en je tong proberen zo ver mogelijk uit te steken, en dan ook nog eens heen en weer bewegen. Vergeleken met beffen is pijpen een ontspannen kaakmassage!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef Aventura het volgende:
Juist niet, ik vind pijpen niet per se relaxt. Het is iets wat je niet lang volhoudt. Je krijgt toch last van je kaken en je nek. Ik bedoel je hoeft als vrouw dan wel niet diep te graven, maar je moet dus wel met je tong, mond, lippen, nek, handen 'werken' terwijl een man wat minder hoeft te bewegen als hij beft.
Als ik iemand pijp moet mijn mond ook ver open hoor. Nou ja, misschien bij jou niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Moet je eens je mond ver openzetten en je tong proberen zo ver mogelijk uit te steken, en dan ook nog eens heen en weer bewegen. Vergeleken met beffen is pijpen een ontspannen kaakmassage!
Beter niet nee, scheelt weer kaakchirurgie om alles gescheurde spieren opnieuw aan te hechten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef Aventura het volgende:
Als ik iemand pijp moet mijn mond ook ver open hoor. Nou ja, misschien bij jou niet.
Hmm, nouja je kunt wel makkelijker afwisselen door bijvoorbeeld alleen je mond om de eikel te doen en dan af te trekken. Dat is ook goddelijk, en kost weinig moeite.quote:Nee, ik denk echt dat beide activiteiten even 'zwaar'zijn qua uitvoering.
Ik ben geen kenner, maar ik kan me voorstellen dat je daar soms geen zin in hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef schatje het volgende:
@ speknek, waarom is slikken jammer
Whehe. Sorry van daarnet, het was zo'n mooie open deurquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef speknek het volgende:
Beter niet nee, scheelt weer kaakchirurgie om alles gescheurde spieren opnieuw aan te hechten.
Dat kan inderdaad, maar er zijn ook standjes om het beffen te verlichten. Je kunt naast haar gaan liggen met je hoofd ter hoogte van haar heupbot, als zij dan 1 been optilt kun je haar zonder verbogen nek beffen. Ook kun je haar op haar rug leggen en dan een dik kussen onder de billen schuiven. Verders kan zij ook nog met haar poes boven je gezicht hurken, dan hoef je helemaal weinig te doen.quote:Hmm, nouja je kunt wel makkelijker afwisselen door bijvoorbeeld alleen je mond om de eikel te doen en dan af te trekken. Dat is ook goddelijk, en kost weinig moeite.
Als je geen zin hebt pijp je überhaupt niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar ik kan me voorstellen dat je daar soms geen zin in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |