Ik had van jou ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:48 schreef XMN8R het volgende:
Mijn sexleven is inderdaad wel gegroeit, maar beffen zit nog steeds niet in het repertoir.
Dat heb je snel gevonden!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
Troel, heb je toch een vervolgtopic geopend
Ach, ik heb geen ervaring met beffenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden!
Doe maar je ervaringen delen!
van mij wel hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef -erwin- het volgende:
ik word liever gepijpt dan dat ik bef. mag dat ook?
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
Eigen verantwoordelijkheid toch? Is het vies dan heeft hij niet gewassen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.
Maar op zich, snowballen lijkt me niet echt prettig....(nog nooit gedaan)
Tss, ben ik eens eerlijk, is het weer niet goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*
Ik moet zo nog wel kunnen slapen he Andyvie!![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef SHE het volgende:
Beiden super . geven is leuk omdat het nu eenmaal fijn is je speeltje te zien genieten en ontvangen is leuk om logische redenen
Ik zou niet weten wat ik zou kiezen als ik zou MOETEN kiezen...echt niet
Als je geil genoeg bent slik je je eigen spul ook nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een vriend zijn vriendin had nadat ze hem flink gepijpt had, flink met die sperma van hem in zijn mond liggen deponeren
Weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je geil genoeg bent slik je je eigen spul ook nog.![]()
*recycling*
Juistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind het beide geweldig! Al wordt er hier in huis wel veel vaker gepijpt dan gebeft...
Same herequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft word. En nee, dat wil niet zeggen dat ik nog nooit goed gebeft ben, ik word uitstekend gebeft, maar ik vind het zo ongezellig... Pijpen helpt me vaak in de mood te komen en daarnaast vind ik het heerlijk om m'n vriend te zien genieten!
Whehehequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik probeer altijd mijn vriendin sneller te laten komen, maar met haar skills is dat verdomd lastig ...
Ik ben gestopt met rokenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind het beide geweldig! Al wordt er hier in huis wel veel vaker gepijpt dan gebeft...
Dat heb ik ook idd... Maar ook omdat ik mezelf ken. Zodra ik klaar ben gekomen na een goddelijke befbeurt wil ik alleen maar neuken. En ik vind het een beetje lullig voor hem dan als hij wél zijn nek en tong in allerlei bochten mag vouwen, maar er (behalve superseks) niks voor terug krijgt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:09 schreef Aventura het volgende:
Beide even lekker, alleen heb ik wel een voorkeur voor de volgorde. Ik pijp hem liever eerst, en wordt daarna graag door hem verwend. Eerst hard werken en daarna beloond worden
vrij egoistisch.. niet elke vrouw smaakt/ruikt hetzelfde hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet. Nog nooit meegemaakt overigens.
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:36 schreef Idylleh het volgende:
[..]
vrij egoistisch.. niet elke vrouw smaakt/ruikt hetzelfde hoor..
Weet je wát pas een goor idee is?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen al.
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Weet je wát pas een goor idee is?
Een man pijpen en voorvocht in je mond krijgen wat bedoeld is om de urinebuis schoon te spoelen waardoor de zaadcellen ruim baan hebben en niet gedood of verzwakt raken door urineresten...
En heb je dáár wel 's een vrouw over horen klagen?
Nee. Prima tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Weet je wát pas een goor idee is?
Een man pijpen en voorvocht in je mond krijgen wat bedoeld is om de urinebuis schoon te spoelen waardoor de zaadcellen ruim baan hebben en niet gedood of verzwakt raken door urineresten...
En heb je dáár wel 's een vrouw over horen klagen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goor enorm lekker voor zowel man als vrouw!
Dat is wel erg bot he.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet. Nog nooit meegemaakt overigens.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is wel erg bot he.
Een vrouw moet dan wel pijpen bij jou?
Of mag zij ook weigeren?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik dwing niemand ofzo, ik vraag het netjes.
Naja ieder zijn ding.quote:
Ach ik heb andere kwaliteiten. Gouden vingertjes en bergen fantasie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Naja ieder zijn ding.
Ik vind dat het er iig bijhoort.
Daar zal ze inderdaad aardig van klaarkomen enzoquote:
Als je wat met die fantasie doet, wel ja. Maar daar ben jij blijkbaar nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Daar zal ze inderdaad aardig van klaarkomen enzo
Dat zou ik tegen jou moeten zeggenquote:
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen al.
Ik eis ook niks. Maar alle vrouwen pijpen nu eenmaal als je het netjes vraagt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef Idylleh het volgende:
[..]
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..
Hij eist niks van z'n partner. Aan haar dus de keus, in de wetendheid dat hij niet beft, om hem wel of niet te pijpen. Laat 'm lekker joh, hij weet niet wat ie mist!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef Idylleh het volgende:
[..]
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..
Nah, ik heb het weleens gedaan hoor. Ik heb het volgens mij bij al mijn bedgenoten weleens geprobeerd, juist omdat ze het zo graag wilden. Maar ik vind het niks, ik moet ervan walgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hij eist niks van z'n partner. Aan haar dus de keus, in de wetendheid dat hij niet beft, om hem wel of niet te pijpen. Laat 'm lekker joh, hij weet niet wat ie mist!
Alles eigenlijk. En ik heb ook nogal een korte tongquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef Lllaura het volgende:
Wat vind je er vies aan dan? De smaak, het idee, het (eventuele) haar, de 'substantie'?
Kan je wel tongzoenen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alles eigenlijk. En ik heb ook nogal een korte tong
Ja, heel lekker naar het schijnt. Niet zo'n gore lap vlees in je strot zegmaar, ik krijg veel complimenten.quote:
Zijn er mannen die daar moeilijk over doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:45 schreef Christine het volgende:
Oja zoenen na het pijpen... veel mannen doen daar moeilijker over dan zoenen na het beffen.
Ik mis nog een paar opties.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef poll_man het volgende:
poll :: Er wordt meer gebeft dan gepijpt
- Ik bef liever, dan dat ik gepijpt wordt.
- Ik pijp liever, dan dat ik gebeft word.
- Ik vind beiden fijn (en beiden gebeuren)
- Ik vind beiden fijn (en beiden gebeuren niet)
- Ik hou er helemaal niet van, sex, gadver...
- Ik word liever gepijpt, dan dat ik pijp
- Ik word liever gebeft, dan dat ik bef
Bijvoorbeeld:quote:
Ach, dat ook een kwestie van gewoon een keer doen. Als je geil genoeg bent inderdaad boeit het niet en bovendien merk je er nou ook weer niet zoveel van hoor ..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:39 schreef Jereon het volgende:
beffen.... helemaal geweldig... maar dan wel voor de sex. niet erna
Hoewel... ik vind zoenen nadat ik ben gepijpt niet zo heel erg, terwijl ik er niet aan moet denken om te beffen na de sex...... vreemd... nooit bij stilgestaan...of misschien komt het doordat de mond een beter zelfreinigend object is...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Ik word liever gepijpt, dan dat ik bef.
En andersom natuurlijk.
Dat van mij was ook maar een voorbeeldquote:
Zeg lemmeb, kom jij onder een steen vandaan kruipen of zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik eis ook niks. Maar alle vrouwen pijpen nu eenmaal als je het netjes vraagt.
ik doe dat juist niet als iemand het vraagt.. ik doe het uit mezelf of ik doe het niet want anders ga ik me gedwongen voelen.. of mijn vriendje moet het wel heel erg lief vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik eis ook niks. Maar alle vrouwen pijpen nu eenmaal als je het netjes vraagt.
Helemaal gelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Ik bef liever dan ik gepijpt wordt, er is niets mooier dan een genietende vrouw. Als vent kom je toch wel, maar een vrouw die klaarkomt vind ik hemels. Daar word ik veel geiler dan op mn eigen pik zitten kicken van ow ow ze pijpt me.![]()
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft word. En nee, dat wil niet zeggen dat ik nog nooit goed gebeft ben, ik word uitstekend gebeft, maar ik vind het zo ongezellig... Pijpen helpt me vaak in de mood te komen en daarnaast vind ik het heerlijk om m'n vriend te zien genieten!
Nee. Hoezo? Wat is er mis met netjes vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg lemmeb, kom jij onder een steen vandaan kruipen of zo?
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:39 schreef Tranceptor het volgende:
Lemmeb, je moet gewoon niet zo zeiken en gewoon beffen...
Je lult teveel en doet te weinig![]()
Laat m'n vriendin het maar niet horen. Moet ik straks echt nog aan de bakquote:
* Tranceptor schreeuwt het uitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laat m'n vriendin het maar niet horen. Moet ik straks echt nog aan de bak.
tr00 tr00! De meeste vrouwen kunnen er weinig van, maar ooit had ik een meisje die haar tanden erinzette. Toen moest ik de volgende dag voetballen en had ik dr gebitsafdruk in mn vel staan, leg dat maar es uit!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:56 schreef SeLang het volgende:
De meeste vrouwen kunnen trouwens sowieso niet pijpen.
Nuecken gaat ϋber alles
Beffen doe ik alleen als vrouwen minder dan 1 sexpartners hebben gehad, anders vind ik het goor.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:56 schreef SeLang het volgende:
Beffen doe ik alleen als vrouwen minder dan 1 sexpartners hebben gehad, anders vind ik het goor.
Denk dat je dan bij een klooster terecht komtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:56 schreef SeLang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |