Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:36 schreef Idylleh het volgende:
[..]
vrij egoistisch.. niet elke vrouw smaakt/ruikt hetzelfde hoor..
Weet je wát pas een goor idee is?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen al.
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Weet je wát pas een goor idee is?
Een man pijpen en voorvocht in je mond krijgen wat bedoeld is om de urinebuis schoon te spoelen waardoor de zaadcellen ruim baan hebben en niet gedood of verzwakt raken door urineresten...
En heb je dáár wel 's een vrouw over horen klagen?
Nee. Prima tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Weet je wát pas een goor idee is?
Een man pijpen en voorvocht in je mond krijgen wat bedoeld is om de urinebuis schoon te spoelen waardoor de zaadcellen ruim baan hebben en niet gedood of verzwakt raken door urineresten...
En heb je dáár wel 's een vrouw over horen klagen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goor enorm lekker voor zowel man als vrouw!
Dat is wel erg bot he.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet. Nog nooit meegemaakt overigens.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is wel erg bot he.
Een vrouw moet dan wel pijpen bij jou?
Of mag zij ook weigeren?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik dwing niemand ofzo, ik vraag het netjes.
Naja ieder zijn ding.quote:
Ach ik heb andere kwaliteiten. Gouden vingertjes en bergen fantasie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Naja ieder zijn ding.
Ik vind dat het er iig bijhoort.
Daar zal ze inderdaad aardig van klaarkomen enzoquote:
Als je wat met die fantasie doet, wel ja. Maar daar ben jij blijkbaar nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Daar zal ze inderdaad aardig van klaarkomen enzo
Dat zou ik tegen jou moeten zeggenquote:
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat niet om de smaak/geur, maar om het idee alleen al.
Ik eis ook niks. Maar alle vrouwen pijpen nu eenmaal als je het netjes vraagt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef Idylleh het volgende:
[..]
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..
Hij eist niks van z'n partner. Aan haar dus de keus, in de wetendheid dat hij niet beft, om hem wel of niet te pijpen. Laat 'm lekker joh, hij weet niet wat ie mist!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef Idylleh het volgende:
[..]
ja dus.. als jij dat niet wil kun je niet van je partner eisen om jou wel te pijpen.. of beide genot of beide niet vind ik dan..
Nah, ik heb het weleens gedaan hoor. Ik heb het volgens mij bij al mijn bedgenoten weleens geprobeerd, juist omdat ze het zo graag wilden. Maar ik vind het niks, ik moet ervan walgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hij eist niks van z'n partner. Aan haar dus de keus, in de wetendheid dat hij niet beft, om hem wel of niet te pijpen. Laat 'm lekker joh, hij weet niet wat ie mist!
Alles eigenlijk. En ik heb ook nogal een korte tongquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef Lllaura het volgende:
Wat vind je er vies aan dan? De smaak, het idee, het (eventuele) haar, de 'substantie'?
Kan je wel tongzoenen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alles eigenlijk. En ik heb ook nogal een korte tong
Ja, heel lekker naar het schijnt. Niet zo'n gore lap vlees in je strot zegmaar, ik krijg veel complimenten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |