Ik had van jou ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:48 schreef XMN8R het volgende:
Mijn sexleven is inderdaad wel gegroeit, maar beffen zit nog steeds niet in het repertoir.
Dat heb je snel gevonden!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
Troel, heb je toch een vervolgtopic geopend
Ach, ik heb geen ervaring met beffenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden!
Doe maar je ervaringen delen!
van mij wel hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef -erwin- het volgende:
ik word liever gepijpt dan dat ik bef. mag dat ook?
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
Eigen verantwoordelijkheid toch? Is het vies dan heeft hij niet gewassen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.
Maar op zich, snowballen lijkt me niet echt prettig....(nog nooit gedaan)
Tss, ben ik eens eerlijk, is het weer niet goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*
Ik moet zo nog wel kunnen slapen he Andyvie!![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef SHE het volgende:
Beiden super . geven is leuk omdat het nu eenmaal fijn is je speeltje te zien genieten en ontvangen is leuk om logische redenen
Ik zou niet weten wat ik zou kiezen als ik zou MOETEN kiezen...echt niet
Als je geil genoeg bent slik je je eigen spul ook nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een vriend zijn vriendin had nadat ze hem flink gepijpt had, flink met die sperma van hem in zijn mond liggen deponeren
Weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je geil genoeg bent slik je je eigen spul ook nog.![]()
*recycling*
Juistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind het beide geweldig! Al wordt er hier in huis wel veel vaker gepijpt dan gebeft...
Same herequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft word. En nee, dat wil niet zeggen dat ik nog nooit goed gebeft ben, ik word uitstekend gebeft, maar ik vind het zo ongezellig... Pijpen helpt me vaak in de mood te komen en daarnaast vind ik het heerlijk om m'n vriend te zien genieten!
Whehehequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik probeer altijd mijn vriendin sneller te laten komen, maar met haar skills is dat verdomd lastig ...
Ik ben gestopt met rokenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind het beide geweldig! Al wordt er hier in huis wel veel vaker gepijpt dan gebeft...
Dat heb ik ook idd... Maar ook omdat ik mezelf ken. Zodra ik klaar ben gekomen na een goddelijke befbeurt wil ik alleen maar neuken. En ik vind het een beetje lullig voor hem dan als hij wél zijn nek en tong in allerlei bochten mag vouwen, maar er (behalve superseks) niks voor terug krijgt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:09 schreef Aventura het volgende:
Beide even lekker, alleen heb ik wel een voorkeur voor de volgorde. Ik pijp hem liever eerst, en wordt daarna graag door hem verwend. Eerst hard werken en daarna beloond worden
vrij egoistisch.. niet elke vrouw smaakt/ruikt hetzelfde hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet. Nog nooit meegemaakt overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |