Ik had van jou ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:48 schreef XMN8R het volgende:
Mijn sexleven is inderdaad wel gegroeit, maar beffen zit nog steeds niet in het repertoir.
Dat heb je snel gevonden!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
Troel, heb je toch een vervolgtopic geopend
Ach, ik heb geen ervaring met beffenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden!
Doe maar je ervaringen delen!
van mij wel hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef -erwin- het volgende:
ik word liever gepijpt dan dat ik bef. mag dat ook?
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
Eigen verantwoordelijkheid toch? Is het vies dan heeft hij niet gewassen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar als jij iemand gepijpt hebt, vind die persoon het dan ook n og lekker als je hem zoent
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nooit commentaar gehad! Maar goed, ik laat niemand in mijn mond klaarkomen, behalve als we allebei een test hebben gedaan.
Maar op zich, snowballen lijkt me niet echt prettig....(nog nooit gedaan)
Tss, ben ik eens eerlijk, is het weer niet goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm ja, *probeert mental image weg te stoppen*
Ik moet zo nog wel kunnen slapen he Andyvie!![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen ervaring met beffenMaar pijpen vind ik wel lekker om te doen, en na het pijpen wil ik degene nog gerust zoenen hoor. Niks vies aan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef SHE het volgende:
Beiden super . geven is leuk omdat het nu eenmaal fijn is je speeltje te zien genieten en ontvangen is leuk om logische redenen
Ik zou niet weten wat ik zou kiezen als ik zou MOETEN kiezen...echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |