Whoo horsy! Helemaal niet! Klaarkomen doe ik sowieso wel, maar dat wil dus echt niet zeggen dat ik het dan ook echt lekker vind... Ik denk dat hooguit 20% van de vrouwen die ik ooit gehad heb lekker konden pijpen, de rest deed maar wat, fuckin´amateurs...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Als ze een jongen klaar kan pijpen kan ze goed genoeg pijpen, simpel.
Ik probeer het altijd een beetje op dezelfde manier als hoe ik mijn pup dingen aanleer: op gewenst gedrag blij reageren, ongewenst gedrag negerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:04 schreef erodome het volgende:
Mondje opentrekken en zeggen wat je lekker vind dan, dat geld echt niet alleen voor vrouwen hoor....
Ook een vrouw moet dingen leren en kan het niet zomaar vanzelf, dat zit niet in het standaart pakket he, als je niets zegt denkt zij dat ze het goed doet en zal ze nooit verbeteren, terwijl als je zegt, probeer dit of dit eens(pak het een beetje leuk in) dan zal ze haar best doen dat te proberen en geniet je een stuk meer...
Moel opentrekken in bed dus, comminucatie!!!!!!
...blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:55 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd een beetje op dezelfde manier als hoe ik mijn pup dingen aanleer: op gewenst gedrag blij reageren, ongewenst gedrag negeren![]()
M.a.w. : communicatie is niet mijn sterkste punt...
juist! als ze in je ogen prikken, dan mep je gewoon terug!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef error het volgende:
[..]
...blijkbaar.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je ongewenst gedrag bestraft!
meisjes die in ogen prikken zijn gemeenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
[..]
juist! als ze in je ogen prikken, dan mep je gewoon terug!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
juist! als ze in je ogen prikken, dan mep je gewoon terug!
lief doen! NU!quote:
ja inderdaad, zijn we hier nog niet over uit ....quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:31 schreef XMN8R het volgende:
enneh... doe dit topic niet eens steeds in MyAT omhoog schoppen![]()
tja uhm, ik denk het wel. Ik denk ook dat er meer mannen zijn die verlangen naar een vrouw die een goede pijpbeurt kan gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:06 schreef coz het volgende:
[..]
ja inderdaad, zijn we hier nog niet over uit ....
laat ik (eens zo vrij zijn om) de vraag iets anders formuleren
zijn er vrouwen die kunnen verlangen naar een goede pijpbeurt geven ?
andersom weet ik het al![]()
![]()
* Sannetie steekt haastig haar vingertje in de lucht.."ikke..ikke..."quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:06 schreef coz het volgende:
[..]
ja inderdaad, zijn we hier nog niet over uit ....
laat ik (eens zo vrij zijn om) de vraag iets anders formuleren
zijn er vrouwen die kunnen verlangen naar een goede pijpbeurt geven ?
andersom weet ik het al![]()
![]()
*meldt*quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie steekt haastig haar vingertje in de lucht.."ikke..ikke..."![]()
![]()
![]()
![]()
Het genot om een lekker sappig stukje vlees te likken, te zuigen, in je mond en daar dan ook nog de "volledige" controle over te hebben...pfffff...![]()
![]()
Niet zeuren!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
lief doen! NU!
enneh... doe dit topic niet eens steeds in MyAT omhoog schoppen![]()
copy that! Al kan het ook een geil gezicht zijn als zij bezig is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Ik bef liever dan ik gepijpt wordt, er is niets mooier dan een genietende vrouw. Als vent kom je toch wel, maar een vrouw die klaarkomt vind ik hemels. Daar word ik veel geiler dan op mn eigen pik zitten kicken van ow ow ze pijpt me.![]()
Weet je zeker dat het 20% is en niet 19,873%quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:56 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Whoo horsy! Helemaal niet! Klaarkomen doe ik sowieso wel, maar dat wil dus echt niet zeggen dat ik het dan ook echt lekker vind... Ik denk dat hooguit 20% van de vrouwen die ik ooit gehad heb lekker konden pijpen, de rest deed maar wat, fuckin´amateurs...
Beffen is![]()
trouwens.
Amateurs? Dus jij hebt ook weleens een 'pro' gehad?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:56 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Whoo horsy! Helemaal niet! Klaarkomen doe ik sowieso wel, maar dat wil dus echt niet zeggen dat ik het dan ook echt lekker vind... Ik denk dat hooguit 20% van de vrouwen die ik ooit gehad heb lekker konden pijpen, de rest deed maar wat, fuckin´amateurs...
Beffen is![]()
trouwens.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Ik bef liever dan ik gepijpt wordt, er is niets mooier dan een genietende vrouw. Als vent kom je toch wel, maar een vrouw die klaarkomt vind ik hemels. Daar word ik veel geiler dan op mn eigen pik zitten kicken van ow ow ze pijpt me.![]()
Nou nouquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef SHE het volgende:
je speeltje
Je kunt het dan ook errug lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 19:54 schreef OuTPuT het volgende:
Ik vind beffen wel relaxtLekker op me gemak op bed liggen en dan lekker likken. één grote honing pot
Gepijpt worden is uitermate geile bende
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je kunt het dan ook errug lekker
En pijpen is ook lekker om te doen, dusse, ik denk niet dat ik het met de TT eens ben
Dat klinkt als een goed sexleven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Beffen is goordus dat doe ik niet. En vrouwen die niet pijpen, die hoef ik niet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Weet je wát pas een goor idee is?
Een man pijpen en voorvocht in je mond krijgen wat bedoeld is om de urinebuis schoon te spoelen waardoor de zaadcellen ruim baan hebben en niet gedood of verzwakt raken door urineresten...
En heb je dáár wel 's een vrouw over horen klagen?
gelukkig maar dat je het gelikt worden ook waardeerquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Badeentje het volgende:
Vind pijpen lekkerder dan gelikt worden... omdat ik nog geiler word wanneer ik hem zie genieten.
Maar likken kan ik tegenwoordig ook wel waarderen![]()
Weet nu wat ik gemist heb de afgelopen jarenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef anathema het volgende:
[..]
gelukkig maar dat je het gelikt worden ook waardeer.
Je zal maar jouw vriend zijn en dit onder ogen krijgen, charity fuck is hij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:38 schreef Lunai het volgende:
Ik wil liever alletwee! Niet perse tegelijk, maar het kan beide erg leuk zijn.
Mijn vriend is nu niet bepaald een sexgod,...
zou ik ook niet bepaald blij mee zijn,quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je zal maar jouw vriend zijn en dit onder ogen krijgen, charity fuck is hij.![]()
Je vriendin zei gisternacht andere dingen over je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zou ik ook niet bepaald blij mee zijn,
Maarjah ik ben dan wel een sexGOD!![]()
![]()
![]()
![]()
klopt, dat deed ze uitmedelijde voor jou, omdat je je anders zo laag en slecht zou voelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je vriendin zei gisternacht andere dingen over je.![]()
![]()
dat geldt hier ook: Ik vindt het heerlijk om me vriendin te zien genieten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Lllaura het volgende:
......... en daarnaast vind ik het heerlijk om m'n vriend te zien genieten!
Je houd er niet van, of gewoon geen zin in?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef Dominator2050 het volgende:
Liever pijpt ze me dan dat ik haar bef ben niet zo een beftekkel hahahaha en als ze wil dan standje 69 hehehe
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef het.ismij het volgende:
Je vriendin zien genieten is toch het beste dat er is?![]()
![]()
![]()
Moet je haar vragen of ze een vinger in je kont wil stoppen terwijl je het doet. dan is het al snel minder saai.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil best wel een meisje beffen hoor, maar soms vind ik het zo saai dat ik ervan ga gapen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef cyber_rebel het volgende:
Ik wil ook best vrouwen beffen, maar steeds als ik het aan ze voorstel krijg ik een klap in mijn gezicht.![]()
K vraag me nog steeds af waarom veel mannen t niet doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pijpen.![]()
Gebefd worden.![]()
Weet wel dat veel mannen het toch niet doen bij hun vriendin, maar ik kom gelukkig niks tekort!
Neanderthaler-opvatting dat vrouwen alleen zijn om keihard te neuken en bijbehorende fixatie op belang eigen zaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K vraag me nog steeds af waarom veel mannen t niet doen.![]()
Die hebben geen zin er moeite voor te doen, gaan voor de meest simpele weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neanderthaler-opvatting dat vrouwen alleen zijn om keihard te neuken en bijbehorende fixatie op belang eigen zaad.![]()
Dat hoeft helemaal niet, meer dan genoeg vrouwen op voorraad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.
In principe is dat ook wel zo, maar ja, af en toe moet je ze toch tevreden stellen.
Voor sommigen wel. Heb zelfs een ex gehad die na twee minuten proberen al in SLAAP viel.quote:@nummer_zoveel: zoveel moeite is het toch niet?
True..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, meer dan genoeg vrouwen op voorraad.![]()
waarom?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef schatje het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft word.
Neuken gaat er hopelijk wel boven?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:51 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
ik wordt liever gepijpt dan dat ik bef..... maar ik vind beffen erg leuk! (sterker nog: leuker dan neuken)
Ze wil je gewoon niet laten horen hoe ze het uitschreeuwt van genot! Ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Tolven het volgende:
Ik bef meer dan dat zij pijpt. Tevens heeft zij last van het bankschroefsyndroom (als je begint knijpt ze je hoofd fijn
)
gepijpt worden en beffen zijn beide veel leuker dan neuken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef Badeentje het volgende:
Neuken gaat er hopelijk wel boven?
klinkt als een geweldig sexleven, NOT!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:04 schreef foktastic het volgende:
derin, spuiten, deruit, slapen, klaar.
man man man, wat een gedoe allemaal met jullie voorspel praktijken.
eensquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
gepijpt worden en beffen zijn beide veel leuker dan neuken!
Ik denk dat pijpen en neuken zo ie zo lastig is als je hem niet omhoog krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
gepijpt worden en beffen zijn beide veel leuker dan neuken!
Quote uit afl. 'Boca' uit de serie 'The Sopranos':quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Moet je eens je mond ver openzetten en je tong proberen zo ver mogelijk uit te steken, en dan ook nog eens heen en weer bewegen. Vergeleken met beffen is pijpen een ontspannen kaakmassage!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef Aventura het volgende:
Juist niet, ik vind pijpen niet per se relaxt. Het is iets wat je niet lang volhoudt. Je krijgt toch last van je kaken en je nek. Ik bedoel je hoeft als vrouw dan wel niet diep te graven, maar je moet dus wel met je tong, mond, lippen, nek, handen 'werken' terwijl een man wat minder hoeft te bewegen als hij beft.
Als ik iemand pijp moet mijn mond ook ver open hoor. Nou ja, misschien bij jou niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Moet je eens je mond ver openzetten en je tong proberen zo ver mogelijk uit te steken, en dan ook nog eens heen en weer bewegen. Vergeleken met beffen is pijpen een ontspannen kaakmassage!
Beter niet nee, scheelt weer kaakchirurgie om alles gescheurde spieren opnieuw aan te hechten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef Aventura het volgende:
Als ik iemand pijp moet mijn mond ook ver open hoor. Nou ja, misschien bij jou niet.
Hmm, nouja je kunt wel makkelijker afwisselen door bijvoorbeeld alleen je mond om de eikel te doen en dan af te trekken. Dat is ook goddelijk, en kost weinig moeite.quote:Nee, ik denk echt dat beide activiteiten even 'zwaar'zijn qua uitvoering.
Ik ben geen kenner, maar ik kan me voorstellen dat je daar soms geen zin in hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef schatje het volgende:
@ speknek, waarom is slikken jammer
Whehe. Sorry van daarnet, het was zo'n mooie open deurquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef speknek het volgende:
Beter niet nee, scheelt weer kaakchirurgie om alles gescheurde spieren opnieuw aan te hechten.
Dat kan inderdaad, maar er zijn ook standjes om het beffen te verlichten. Je kunt naast haar gaan liggen met je hoofd ter hoogte van haar heupbot, als zij dan 1 been optilt kun je haar zonder verbogen nek beffen. Ook kun je haar op haar rug leggen en dan een dik kussen onder de billen schuiven. Verders kan zij ook nog met haar poes boven je gezicht hurken, dan hoef je helemaal weinig te doen.quote:Hmm, nouja je kunt wel makkelijker afwisselen door bijvoorbeeld alleen je mond om de eikel te doen en dan af te trekken. Dat is ook goddelijk, en kost weinig moeite.
Als je geen zin hebt pijp je überhaupt niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar ik kan me voorstellen dat je daar soms geen zin in hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |