Nee het ging er mij om dat jij denkt het bij elke vrouw voor elkaar te krijgen.....dus of jij hebt altijd van die gewillige typjes gehad, of je kan geen echte vrouw krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Wat is er mis met netjes vragen
Tuurlijk, als ze te kennen heeft gegeven graag gedomineerd te worden, zijn er ook andere methoden om een vrouw aan het pijpen te brengen. Maar daar ga ik in eerste instantie natuurlijk niet vanuit.
Idem.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:10 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ik pijp liever dan dat ik gebeft wordt![]()
ik probeerde altijd mijn ex sneller te laten komen, maar ondanks haar skills en mijn talent om redelijk snel te komen was dat verdomd makkelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik probeer altijd mijn vriendin sneller te laten komen, maar met haar skills is dat verdomd lastig ...
Misschien kan ze het ook niet zo goed, als ze er toch geen zin in heeft...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind gepijpt worden maar, mwah! Maar beffen doe ik graag! In mijn huis wordt er meer gebeft dan gepijpt! Volgens mij doet me vriendin het niet zo graag, ze doet het wel, maar niet echt vaak ofzo... Niet zo dat ik thuiskom en dat ze der gelijk omheen hangt! (soms wel hoor, maar niet altijd!)
Ow, ze kan het wel, ze doet het alleen niet graag en wie ben ik om dan te zeggen: "pijpen kreng!" Ze is iig niet de eerste die het bij me doet en zeker wel 1 van de betere!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:43 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Misschien kan ze het ook niet zo goed, als ze er toch geen zin in heeft...
Natuurlijk wel, en dat krijg ik ookquote:
gewoon bijde doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef het.ismij het volgende:
Uhmzz het maakt mij niet zoveel uit,..
beffen of gepijpt worden,..
Je vrouwtje moet het slikken maar jij zoent haar niet daarna? Ik vraag me af waarom mannen zo bang zijn voor hun eigen spermaquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef metalheadBOC het volgende:
Ik bef mijn vriendin zeer graagwordt daar alleen maar geiler van
en mijn vriendin pijpt mij ook zeer graag (beetje verslaving van haar geloof ik
) het is bij ons beetje half om half denk ik
hou alleen nie van zoenen na pijpenzie de smaak snowballen is not my thing
![]()
Wha ik ben niet zo into the pijpen zelf,.. dat ontvang ik lieverquote:
bedoel jij beffen zij pijpenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wha ik ben niet zo into the pijpen zelf,.. dat ontvang ik liever
zoen haar wel erna en ben ook absoluut nie bang voor mn eigen zaad maar het zal niet mijn favo smaak zijn ofzo zij alleen dat ik er nie zo van die smaak hield. maar jah als je zo geil als boter bent merk je dat toch nie meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Je vrouwtje moet het slikken maar jij zoent haar niet daarna? Ik vraag me af waarom mannen zo bang zijn voor hun eigen spermaDat je het niet nodig vind dat zij het hele kwakje overdraagd aan jou kan ik me voorstellen, maar een kus moet wel kunnen vind ik...
snowballenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef metalheadBOC het volgende:
Ik bef mijn vriendin zeer graagwordt daar alleen maar geiler van
en mijn vriendin pijpt mij ook zeer graag (beetje verslaving van haar geloof ik
) het is bij ons beetje half om half denk ik
hou alleen nie van zoenen na pijpenzie de smaak snowballen is not my thing
![]()
Niet dat ik het per se verafschuw. Maar wat daar nu zo boeiend aan is begrijp ik niet echt. Ik kan me veel geilere zaken voorstellen.quote:
Inderdaad... Heb er geen problemen mee te zoenen na gepijpt te zijn, vind het echt niet vies ofzo, maar de toegevoegde waarde van snowballen lijkt mij nogal gering... Kan me ook niet voorstellen wat een vrouw daar geil aan zou vinden...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet dat ik het per se verafschuw. Maar wat daar nu zo boeiend aan is begrijp ik niet echt. Ik kan me veel geilere zaken voorstellen.
ik geloof toch dat wij hier verschillen van meningquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
Tis gewoon geil om te doen vind ik, en als je meissie er ook nog eens gek op is en er superopgewonden van raakt
zijn genoeg jongens die het niet lekker vinden smaken ik persoonlijk ook nie maar ik zoen mijn vriendin wel erna en zoiezo als je geil genoeg ben proef je het toch nie meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef snowqueen911 het volgende:
jongens die een meisje niet willen zoenen als ze hen net heeft gepijpt:sukkels! Dus alseen jongen z'n eigen sappen zo smerig vind, waarom laten ze dat meisje die dan wel in haar mond krijgen?
dat magquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
ik geloof toch dat wij hier verschillen van mening![]()
Dat niet, maar af en toe heb ik een hekel aan die mannen die zich gedragen als een sperma-foob.. Wel verwachten dat ze afgezogen worden en ondertussen vies zijn van hun eigen sperma. Als ik iemand een blowjob geef en hij daarna gaat lopen lopen zaniken over een kus is het snel gedaan met de pretquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:54 schreef erodome het volgende:
Het enige wat me aan snowballen aantrekt is dat het voor heeeeeeeeeeeeeeeel af en toe een leuk geintje kan zijn, maar dat het een toegevoegde waarde heeft aan seks, nou nee, niet echt, beter gezegd, echt niet....
Ik kom die mannen niet tegen die zo vies zijn van zichzelf, weet niet waaromquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat niet, maar af en toe heb ik een hekel aan die mannen die zich gedragen als een sperma-foob.. Wel verwachten dat ze afgezogen worden en ondertussen vies zijn van hun eigen sperma. Als ik iemand een blowjob geef en hij daarna gaat lopen lopen zaniken over een kus is het snel gedaan met de pret
Ik kan me enigszins voorstellen dat een man niet van snowballen houd.. Maar scheelt dat dat, zoals je al zei, iets is was absoluut weggelaten kan worden bij een vrijpartij...
en toch he, vind ik dat ze het zelf ook best mogen slikken als ik het ook doe![]()
Dat is een goede instelling, misschien moet ik toch maar eens gaan proberen om dat ook voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik kom die mannen niet tegen die zo vies zijn van zichzelf, weet niet waarom
Als iemand gaat zaniken om zijn eigen sperma dan was dat de laatste keer dat hij in mijn bed was, ik wil open mensen in bed, geen gesloten mensen...
Heb niets aan iemand die terughoudend is in bed, ik wil me helemaal laten gaan, dat kan alleen met een bedpartner die dat ook doet, gewoon geen gemiep in mijn bed, alleen maar plezier en genot.
Slikken mogen de mannen met mijn vocht doen, sperma ben ik voor, dat wil ik slikken, mogen ze niet eens hebben, HET IS VAN MIJ!!!
Da's dan zeker lachen bij jullie met de anale sex. Jij eerst en dan zij met de voorbindlul !quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb altijd de regel: als jij me niet pijpt, bef ik je ook niet.
Voor wat hoort wat
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Da's dan zeker lachen bij jullie met de anale sex. Jij eerst en dan zij met de voorbindlul !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |