Zo gefrustreerd ben je toch niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef Drugshond het volgende:
Ik had liever 600 postics met BH materiaal gezien...... TIETEN, KONTJES en KUTJES.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef Drugshond het volgende:
Ik had liever 600 postics met BH materiaal gezien...... TIETEN, KONTJES en KUTJES.
Eindafrekening is niet erg maar dan behoren ze die wel te baseren op de meterstanden tijdnes de overstap en niet nog een half jaar er bij tellen. Dacht ook dat een eindafrekening bij overstappen binnen 8 weken binnen moest zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ok![]()
[..]
Hmm grappig zoiets hebben wij hier thuis ook. Had mijn moeder Eneco ingewisseld voor Essent en krijgen we een eindafrekening van Eneco. Nee dat overstappen is echt voordelig(er)
Sukkels zijn hetquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:00 schreef Chewie het volgende:
Eindafrekening is niet erg maar dan behoren ze die wel te baseren op de meterstanden tijdnes de overstap en niet nog een half jaar er bij tellen. Dacht ook dat een eindafrekening bij overstappen binnen 8 weken binnen moest zijn![]()
ook leuk, bellen met Eneco hierover.
CallcenterMiep "Ja mijnheer, de eindafrekening is in December al naar u toe gestuurd, zie ik in de computer"
Ik: "die heb ik nooit ontvangen"
CM "ik zal even kijken of ik een kopie kan sturen, oh nu zie ik dat de eindafrekening 9 April is verstuurd"
ik "dan is 3 dagen later langskomen om af te sluiten wel zeer snel"
CM "ja daar heeft u gelijk in, de eindafrekening wordt trouwens binnenkort naar u toegestuurd"
ik "de kopie bedoelt u?"
CM "Nee, de originele"
Ik ""
CM "Maar ik stuur u ook nog wel even een kopie"
Ik "Ja doe dat maar"
CM "Wel goed controleren of alles klopt hoor"
Ik ""
Uiteindelijk had ik de kopie 3 dagen eerder in huis dan de originele eindafrekening.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:17 schreef Sidekick het volgende:
Mijn vreten langer houdbaar maken is wel goed. Voor de rest heeft conservatisme totaal geen nut.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder conservatisme hadden we nu Duits of Russisch gesproken
Toch is het zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef George-Butters het volgende:
Wat een bullshit
quote:'Fortuyn-malaise in Nederland'
STRAATSBURG, 12 MEI. De Belgische oud-premier Jean-Luc Dehaene meent dat het politieke klimaat rond het Nederlandse referendum over de Europese Grondwet hetzelfde is als ten tijde van de opkomst van Pim Fortuyn in 2002. ,,Ik ken de malaise in de Nederlandse publieke opinie voldoende. Die heeft zich eerder in Pim Fortuyn vertaald'', aldus Dehaene vandaag in een vraaggesprek met deze krant.
[In de meest recente peiling van het kabinet is het aantal tegenstanders van de Europese Grondwet de voorstanders voorbijgestreefd (40 tegen 39 procent), meldt een onzer redacteuren. Bij de vorige (maandelijkse) meting in april was 52 procent nog voor en 30 tegen. Het gaat hierbij om de groep kiezers die zegt zeker te gaan stemmen en die zich bovendien geïnformeerd heeft over de inhoud van de Grondwet. Het is het gedrag van deze groep kiezers dat volgens het kabinet de meest betrouwbare indicatie geeft van de uitslag.]
Dehaene was als vice-voorzitter van de Europese Conventie twee jaar geleden een van de architecten van de Grondwet. Het verwondert hem niet dat in Frankrijk en Nederland zoveel weerstand bestaat tegen de Grondwet. Dit komt door een ,,gevoel van onbehagen dat er heerst'', aldus Dehaene, die het onjuist vindt dat de Grondwet in een aantal landen aan een volksraadpleging wordt onderworpen. ,,Het Europees integratieproces is typisch een proces dat structurele antwoorden op middellange termijn probeert te vinden. De publieke opinie in referenda reageert op de korte termijn.''
Volgens de leider van de liberale fractie in het Europees Parlement, de Brit Graham Watson, heeft het Nederlandse kabinet de negatieve stemming over de Europese Grondwet volledig onderschat. Hij zei dit gisteren in Straatsburg tijdens een lunch met journalisten. Volgens Watson is het een ,,politieke les'' niet bij voorbaat te denken dat een zaak al is gewonnen.
Minister Bot (Buitenlandse Zaken) vindt dat de Tweede Kamer onvoldoende doet voor de Grondwet. ,,Het was de Kamer die het initiatief nam tot een referendum, maar in het debat over de Europese Grondwet hoor je ze niet meer'', zei de minister gisteren tijdens een spreekbeurt in Maastricht, aldus het ANP.
Zonder progressieve tegenkrachten is ook conservatisme gedoemd tot falen. Je hebt beide nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Conservatisme is de beste politieke filosofie in mijn ogen
De vorige eeuw heeft dat bewezen. Winston Churchill![]()
Ehm we zijn gewoon bevrijd ten koste van 28 miljoen russen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Conservatisme is de beste politieke filosofie in mijn ogen
De vorige eeuw heeft dat bewezen. Winston Churchill![]()
dan begrijp ik dan niet waarom zij zich werkeloos zouden willen makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef MrX1982 het volgende:
Politici onderschatten wel vaker de mening van burgers.
Elk verstandig mens stemt tegen de grondwet. Ik ga de natte droom van een aantal regeringsleiders toch niet ondersteunen
Europese samenwerking is ok. Europese samensmelting is niet ok.
Je hebt idd lafhartige en opportunistische politiek nodig om te zien dat conservatisme het antwoord isquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef George-Butters het volgende:
Zonder progressieve tegenkrachten is ook conservatisme gedoemd tot falen. Je hebt beide nodig.
Ach Winston Churchill is het genie achter de overwinning ten koste van de nazi's. Hij was een van de eerste die het gevaar in zag van Hitler en de zijne.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef du_ke het volgende:
Ehm we zijn gewoon bevrijd ten koste van 28 miljoen russen hoor.
Dat waren er zonder de engelsen een paar meer geweest maar dan nog zijn het de Russen die Hitler de definitieve slag hebben toegebracht.
Ik begin te twijfelen aan je mentale toestand nu...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef MrX1982 het volgende:
Politici onderschatten wel vaker de mening van burgers.
Elk verstandig mens stemt tegen de grondwet. Ik ga de natte droom van een aantal regeringsleiders toch niet ondersteunen
Europese samenwerking is ok. Europese samensmelting is niet ok.
Wat was de vraag ook alweer ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:58 schreef George-Butters het volgende:
Zo gefrustreerd ben je toch niet?
Was het maar sarcasme.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:42 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin te twijfelen aan je mentale toestand nu...
Zeg me dat je nu sarcastisch was. Want wat een onzin weet je in een paar zinnen te proppen.
Over lange tenen gesproken.quote:Afghanistan: Anti-Amerika protesten nemen toe
Berichten over Amerikaanse ontheiliging van de koran hebben gisteren en vandaag in Afghanistan tot felle onlusten geleid. De anti-Amerikaanse demonstraties, waarbij tot nu toe zeven doden en tientallen gewonden zijn gevallen, hebben zich onder meer uitgebreid naar de hoofdstad Kabul.
Aanleiding voor de onlusten is een artikel in het Amerikaanse weekblad Newsweek. Daarin staat dat Amerikaanse ondervragers op de Amerikaanse marinebasis Quantanamo Bay exemplaren van de voor moslims heilige koran op de wc zouden hebben gelegd. Zeker een zou zijn doorgespoeld. Op de marinebasis in het Cubaanse Quantanamo Bay zit een groot aantal in Afghanistan opgepakte terreurverdachten gevangen.
Verrast
Na het bekend worden van het nieuws trok gisteren een woedende menigte in de Oost-Afghaanse stad Jalalabad de straat op. De politie, die volgens de Afghaanse premier Hamid Karzai totaal verrast was door de gewelddadigheden, opende het vuur op de menigte. Hierbij vielen vier doden en tientallen gewonden.
Inmiddels hebben de rellen zich uitgebreid naar andere conservatieve steden in het oosten van Afghanistan. Vandaag zijn voor het eerst ook in de hoofdstad Kabul demonstranten de straat opgegaan. Zij scandeerden leuzen als 'dood aan Amerika' en richtten vernielingen aan. In de confrontatie met de politie vielen drie doden en tientallen gewonden. Op de Afghaanse Universiteit in Kabul en in Jalalabod protesteerden honderden studenten tegen de Verenigde Staten.
De Verenigde Naties (VN) heeft zijn medewerkers uit Jalabad teruggetrokken.
In Afghanistan, en trouwens ook in Pakistan, staat de doodstraf op belediging van de koran en de profeet Mohammed.
Ik wist geeneens dat jij al mocht stemmen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:45 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk erover om toch maar voor te gaan stemmen bij het referendum als ik de ongelovelijke onzin bij de tegenstemmer zie. Ik laat mijn belangen niet verkwanselen door wat SP-achtige anti-figuren, ook al strookt het niet helemaal met mijn anti-referendum-houding.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was het maar sarcasme.
Zo zie ik die zogenaamde Europese samensmelting waar vrijwel niemand op zit te wachten.
Het is toch een natte droom van een aantal regeringsleiders? Die hele Europese Unie is een farce.
We zijn 2000 jaar bezig geweest om onafhankelijk te worden en in te zien dat centralisatie van de macht alleen tot ellende en oorlog leidt en dan gaan we het gewoon weer proberen. Een ezel stoot zich niet drie keer tegen dezelfde steen. Maar de mensheid blijft zichzelf stoten aan dezelfde steen.
ik poep op die shit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
verdomme die adserver.adremedy.com server vertraagt fok! nog meer dan voorheen
Peerguardian komt ook met maar 1 regel de hele tijd : Adtech Advertiseing Service GmbH, adtech.quote:
hm? Trial en buy now.. welke clue mis ik hier?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:04 schreef Drugshond het volgende:
HS... er zijn 2 directories... kijk eens goed.
Doe maar, misschien begrijp ik dan wat van je gepriegelquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef Drugshond het volgende:
Ik stuur wel een mail.... dumb ass
Dat BHFH topic..... tja... ik zou hem als mod zo ver mogelijk verplaatsen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef sizzler het volgende:
Ik ga denk ik een weblog openen. Om inzicht te geven in de keuzes die mods allemaal moeten maken. Jammer dat ik daarbij niet uit de crew mag lekken. Maar wat in vredesnaam moet je als mod met topics als NNP = NIET oke!![]()
Wie zegt trouwens dat je niet mag lekken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef sizzler het volgende:
Ik ga denk ik een weblog openen. Om inzicht te geven in de keuzes die mods allemaal moeten maken. Jammer dat ik daarbij niet uit de crew mag lekken. Maar wat in vredesnaam moet je als mod met topics als NNP = NIET oke!![]()
Oeh. JA! Relluuuhhh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Naar Culinair of Voetbal lijkt me wel lachen.
Bewijs dat maar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat je niet mag lekken?
Al je collega's in de crew doen dat.
Er zijn een paar crweleden die het fok-T-shirt niet mooi vinden. niet verder vertellenquote:Hup lek wat Sizzler![]()
Fokke en Fok!ke #3quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef Drugshond het volgende:
Waar is dat topic... met die fokke en sukke tekeningen.. ?!
Crewforum niet veilig?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef sizzler het volgende:
Bewijs dat maar.
Mosterd na de maaltijdquote:Er zijn een paar crweleden die het fok-T-shirt niet mooi vinden. niet verder vertellen
Daar staat niet bij dat crewleden lekken.quote:
Moet je maar op de POL-meets komen.quote:Mosterd na de maaltijd
Je bent gewoon veel te integer. Slechte mod
Jawel hoor op pagina 2 doet Xebrozius belastende uitsprakenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:36 schreef sizzler het volgende:
Daar staat niet bij dat crewleden lekken.
Wanneer is de volgendequote:Moet je maar op de POL-meets komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:33 schreef Harry_Sack het volgende:
de wereld van de tienerseks vanavond in Zembla ..
zie je zo'n msn schermpje: wil je seks met mij ,sletje?
Nou, dat was niet alles. Daarna zag je een groepje klagende meisjes in een kringgesprek zittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Je staat verbaasd hoe populair dat is bij sommige chatboxen... Zat dames gesproken in real life (op meets) waarbij er een vent aangeklikt werd en het eerste beeld wat ze zagen van de webcam was een afroggende man.... En dan moest het gesprek nog beginnen.
-- De digitale revolutie heeft ook zijn side-effects --
Ik zou als ouder een kind nooit geen webcam kado doen... dat is vragen om ellende.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou, dat was niet alles. Daarna zag je een groepje klagende meisjes in een kringgesprek zitten![]()
Eigenlijk is het om te huilen, maar het zag er gewoon erg grappig uit
Ik ben wel benieuwd hoe Pberends dat oplostquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou als ouder een kind nooit geen webcam kado doen... dat is vragen om ellende.
En in iedergeval een SpyAgent, SpyCop, Nanny (whatever.. keylogger + i-net logger) op de PC installeren. Dan kun je ook zien af ze die PC een beetje normaal gebruiken.
Nadeel is wel dat je meer verstand moet hebben dan de kids (en dat is tegenwoordig best lastig) in gezinnen waar een PC staat.
Niet ... die zit er zelf de hele dag achter......quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Pberends dat oplost
het is nu he..quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet ... die zit er zelf de hele dag achter......![]()
Handelaar in angst!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet of het al is gemeld, maar Geert Mak is straks te gast in Rondom Tien.
he zeusquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
Dat boekje van die kerel vond ik wel goed.
Kijk je wel een beetje uit met je B&H spam? Straks heb je een ban aan je broek.quote:
Ik ben het eens met Sidekickquote:
quote:'VOOR OPINIES’
Remco Kouwenhoven (42), VVD-raadslid
Weblog: www.remcokouwenhoven.nl
6.000 bezoekers per maand
Ik ben in 2002 begonnen, naar het voorbeeld van VVD-minister Gerrit Zalm van Financiën, die volgens mij de eerste was in de landelijke politiek. Ik was niet erg op de hoogte van het fenomeen, maar wilde wel weten hoe je als politicus internet kunt gebruiken. Een jaar of acht geleden heb ik binnen de VVD-Groningen al gezegd: jongens, wij moeten een website hebben. Toen ben ik wat gaan knutselen.
'Bij de verkiezingen van 1998 werd internet nog maar sporadisch gebruikt. Vier jaar later, bij de gemeenteraadsverkiezingen, vond ik onze site te veel een etalage en te weinig interactief. Ik wilde wat nieuws. Daarnaast speelde ook persoonlijke profilering als raadslid een rol. Als politicus heb ik een mening. En ik wil laten zien wat politiek is, en dat je soms twijfelt.
'De Groningse gemeenteraad is relatief zeer digitaal. Van de negen fractievoorzitters hebben er acht een weblog. Een van de wethouders heeft er ook één. Er wordt zelfs wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de Groningse politieke weblogs door het Documentatiecentrum Nederlandse Politieke Partijen.
'Mijn weblog is nadrukkelijk een verantwoordingsdocument. Om iets te doen met de kritiek dat je politici nooit ziet, behalve als er verkiezingen zijn. Je moet tegenwoordig meer doen om de relevantie van je werk duidelijk te maken. Bovendien ben ik met het weblog minder afhankelijk van de gevestigde media. In het begin was het meer een dagboek, nu gebruik ik het als een opiniemedium.’
'Er zit een reactiefunctie op mijn weblog. Ik reageer eigenlijk overal op en gooi nauwelijks iets weg, of het moet van iemand zijn die met alle geweld racistische teksten kwijt wil. Gemiddeld vijf dagen per week hou ik het bij. Het artikeltje dat de meeste reacties heeft opgeleverd, ging over asociaal gedrag van brommerrijders op straat. Ik vond dat je daar iets aan moest doen. Het is al twee jaar geleden, maar ik krijg er nog steeds reacties op.
who's the geezer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:10 schreef sizzler het volgende:
Er staat trouwens een FOK-bekende in de nieuwste elsevier:
[..]
hmm, nog nooit in sc gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Remcokouwenhoven
Dan moet er eens buiten komen.quote:
Dat is de Seborik-smiley.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:15 schreef sizzler het volgende:
![]()
geen idee waar deze smiley voor is, maar laat ik hem eens vaker gebruiken
I knew that.quote:
Slotje toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
ik snap 'm ook niet zo goed. Wat betekent de seborik smiley precies (die zat vroeger op muz dacht ik ?)
![]()
hm, dat lag niet direct voor de hand. Over hand gesproken, heb je dit al gelezen?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:00 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen.
Apparaatbeheer loopt vast bij het updaten van de driver voor d evideokaart.
quote:Vrouw randt man aan
Een 22-jarige vrouw uit Breda is aangehouden, nadat zij een 54-jarige automobilist dwong te stoppen en hem vervolgens onzedelijk betastte. Toen de man zich verweerde, moest hij ook nog een aantal klappen incasseren.
De man reed over de Slingerweg bij Breda, maar moest vaart minderen toen hij de vrouw midden op de weg zag lopen. Uiteindelijk wist de 22-jarige de automobilist tot stilstand te brengen, waarna ze het portier aan de bijrijderszijde opentrok en de man een kus gaf. Ook betastte ze hem op onzedelijke wijze.
De man gaf aan hier niet van gediend te zijn en duwde de vrouw van zich af. Deze sloeg hem vervolgens meerdere malen tegen zijn hoofd. Getuigen alarmeerden de politie die de vrouw wist aan te houden. Ze verkeerde in verwarde toestand en is overgebracht naar het politiebureau.
Theo van Gogh heeft zijn roeping gemist als EU minister van Propoganda.quote:Deel 'Submission' op Italiaanse TV vertoond
De Italiaanse staats-tv heeft gisteravond een deel van de film Submission van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali uitgezonden. Via de publieke zender Rai 2 waren voor het eerst beelden van de omstreden film in een groot land overal te zien. Diverse moslimorganisaties hadden vooraf tegen de uitzending geprotesteerd. Volgens hen geeft de film geen goed beeld van de positie van de vrouw in de islam. Rai 2 zond de beelden echter toch uit.
Submission werd uitgezonden als onderdeel van het actualiteiten- en discussieprogramma 'punto e a capo'. Na de beelden werd er door vertegenwoordigers van moslimorganisaties en politici over de film en het behandelde onderwerp gediscussieerd.
In de dagen voorafgaand op de vertoning kreeg de adjunct-directeur van de zender en presentator van het programma, Giovanni Masotti, vijf dreigtelefoontjes in het Arabisch. Ook medewerker Max Parisi kreeg drie bedreigende telefoontjes. Beide journalisten deden aangifte, hoewel de inhoud van de dreigementen hen door de taalbarrière onduidelijk was.
Waneer doe jij dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is een doodsverwensing! Bepaald geen loze praat! Ik ga je doodsverwensen:
VAL DOOD MET JE GEBLAAT!!!
quote:Beide journalisten deden aangifte, hoewel de inhoud van de dreigementen hen door de taalbarrière onduidelijk was.
Denken in een andere taal is strafbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:49 schreef Sidekick het volgende:
Kwaad worden in een andere taal is dus ook strafbaar?
Source?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Denken in een andere taal is strafbaar.
Ach ik had met mijzelf moeten wedden dat je inderdaad zo voorspelbaar was om in het Engels te reageren. Ik dacht dat je tenminste nog ''que'' zou zeggen.quote:
Vooral in het Duitsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Denken in een andere taal is strafbaar.
AliWalging, half broer van Monidique.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:04 schreef Monidique het volgende:
Al-Gall-wal-Gall.
Dat "que" van jou heeft me 5 euro opgeleverd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach ik had met mijzelf moeten wedden dat je inderdaad zo voorspelbaar was om in het Engels te reageren. Ik dacht dat je tenminste nog ''que'' zou zeggen..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat "que" van jouw heeft heb me 5 euroi opgeleverd.
Achterlijke.quote:
Dit is een doodsverwensing! Bepaald geen loze praat! Ik ga je doodsverwensen:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:12 schreef Monidique het volgende:
Hand in hand, kameráden!
Dat ze daar in die regio achterlijk waren, tja, maar dit voorval is wel heel erg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef chairman.fx het volgende:
schapen geblaat.
Dat was te verwachten.... ze hebben geld nodig om ergens anders een legeronderdeel te financieren.quote:Rumsfeld to list bases targeted for closingDefense chief says savings will be $48 billion over 20 years
Friday, May 13, 2005 Posted: 7:41 AM EDT (1141 GMT)
Rumsfeld says the Defense Department stands ready to assist communities affected by base closings.
WASHINGTON (CNN) -- Defense Secretary Donald Rumsfeld is scheduled Friday to unveil the Pentagon's list of recommended military base closures -- moves that he says will save the U.S. military nearly $50 billion over two decades.
The defense secretary will present the recommended list of installations to be closed to lawmakers and the Base Realignment and Closure Commission.
Rumsfeld kept a tight lid Thursday on details of the much-anticipated list but said it would contain fewer names than expected since additional space will be needed to house U.S. troops now deployed overseas.
"Nonetheless, the changes that will occur will affect a number of communities, communities that have warmly embraced nearby military installations for a good many years -- indeed, in some cases, decades," he said.
"The department will take great care to work with these communities with the respect that they have earned, and the government stands ready with economic assistance."
The closures will save the Pentagon more than $5 billion a year and will produce a net savings of $48 billion over 20 years, Rumsfeld said.
The military has carried out four previous rounds of base closings since 1988. The Pentagon estimates those closures have saved about $40 billion so far.
The nine-member base-closing commission, known as BRAC, is led by former Veterans Affairs Secretary Anthony Principi.
It will review the Pentagon's recommendations and send them, along with any changes, to the White House by September 8.
The president has until September 23 to approve or reject the list without making changes; if approved, it goes to Congress for a vote.
Base closures can carry huge political ramifications. Democrats and Republicans alike have a lot to lose if hometown bases shut down -- and voters blame the lawmakers for lost jobs. (Full story)
Gen. Richard Myers, chairman of the Joint Chiefs of Staff, said the closures were designed in conjunction with efforts to turn the U.S. armed services into lighter, more agile forces.
The closure of several bases is "a necessary part of that," he said.
"It is integral to our ability to structure ourselves to be able to defend this country well into the future," Myers said.
Wacht eens even.... het budget voor defensie exclusief Irak is 316 miljard per jaar (was ooit een topic over).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef Drugshond het volgende:
Dat was te verwachten.... ze hebben geld nodig om ergens anders een legeronderdeel te financieren.
Doe Hassan de groeten!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Monidique het volgende:
Nogmaals, ik werk op het moment.
Even voor de statistieken met wie hebben we hier van doen?quote:
Underworld. Ga je hem aangeven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Even voor de statistieken met wie hebben we hier van doen?
Underworld. I'm back Honey!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Even voor de statistieken met wie hebben we hier van doen?
Het ministerie benadrukt dat mannen maar tevreden moeten zijn met wat ze van nature in huis hebben. "Seksuele bevrediging hangt niet af van het formaat, maar heeft te maken met liefde en onderling begrip."quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:14 schreef Monidique het volgende:
Wat mensen al niet doen voor een groter geslacht............
De ad hominem-opmerkingen zijn té gemakkelijk om te maken.
Dan doe je het toch onder een kloon, op een bela-achtige manier.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:14 schreef Monidique het volgende:
Wat mensen al niet doen voor een groter geslacht............
De ad hominem-opmerkingen zijn té gemakkelijk om te maken.
Ik word er niet echt wijs uit...kun jij me zeggen wat die Blauwe Stad is en wat de CPN er nu precies mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef du_ke het volgende:
De Blauwe stad en de CPN het topic is bagger maar het onderwerp is wel interessant helaas totaal ongeschikt voor pol.
En dan toch weer tuerg komen. Zwak hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Andere account had ik geblokkeerd, ander email adres invullen en dan de passmailer.
http://www.deblauwestad.nl/quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik word er niet echt wijs uit...kun jij me zeggen wat die Blauwe Stad is en wat de CPN er nu precies mee te maken heeft?
Laetitia! You go girl!quote:'VVD-kamerlid Griffith wethouder Amsterdam'
Het lijkt er sterk op dat weer een VVD'er de Tweede Kamer gaat verlaten. Laetitia Griffith (39) wordt waarschijnlijk de opvolger van de afgetreden wethouder Frits Huffnagel. De Amsterdamse VVD zou staan te popelen om Griffith tot lijstrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar te bombarderen.
Met de in Suriname geboren Griffith zou de VVD als eerste politieke partij in Amsterdam een zwarte vrouwelijke lijsttrekker hebben.
De voorzitter van de VVD in Amsterdam, voormalig defensieminister Frank de Grave, heeft een verzoek ingediend bij fractievoorzitter Van Aartsen om Griffith naar Amsterdam te laten gaan, bevestigt een woordvoerder van de VVD. 'Maar de beslissing is in de eerste plaats aan haarzelf en daarna moet de Amsterdamse VVD-gemeenteraadsfractie nog met haar kandidatuur instemmen'. Griffith zegt 'geen commentaar' te willen geven.
Verzuimd
Wethouder van Financiën Frits Huffnagel trad vorige week af nadat de PvdA wegens een belastingaffaire het vertrouwen in hem opzegde.
De Amsterdamse Griffith, die zich in de kamer bezighoudt met justitie, is Tweede-Kamerlid sinds 2003. Frank de Grave geldt als haar mentor. Hij was het die haar bij de vorige verkiezingen introduceerde bij de VVD-top. In korte tijd heeft zij zich ontpopt als talentvol politicus.
Wilders
Met haar vertrek zou zij de zevende VVD'er zijn die de 28-koppige fractie verlaat. Stemmenkanon Erica Terpstra verliet evenals Frank de Grave de fractie vrij snel na de de verkiezingen van 2003. In september 2004 vertrok Geert Wilders na een conflict.
De afgelopen maanden maakten nog drie kamerleden hun vertrek bekend. Clemens Cornielje wordt commissaris van de Koningin. Het kabinet heeft zijn benoeming vandaag bekrachtigd.
Ja hoor maar nu alleen even kort moet zo weer weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik word er niet echt wijs uit...kun jij me zeggen wat die Blauwe Stad is en wat de CPN er nu precies mee te maken heeft?
En weer een fractielid dat het zinkende schip verlaatquote:
Hij ontkent het dan ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Omg, ik wist niet dat Mrx een christen-extremist was
Dat 'ie een Christen is?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, Bin Laden zal het ook wel ontkennen.
Heb jij nou al met een iets te dikke boerendochter het Teigetje-behang van de muren gebonkt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Monidique het volgende:
Koenraad en Ali 01. were sitting down a tree, K-I-S-S-I-N-G.
Göklerdeki Babamýz,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:49 schreef Sidekick het volgende:
n'zigqila zezwe lonke
Vukan'ejokwen'lobugqili
Sizokwakh'umhlaba kabusha
Siqed'indlala nobumpofu.
lamasik'okusibopha
Asilwise yonk'incindezelo
Manj'umhlab'unesakhiw'esisha
Asisodwa Kulomkhankaso
Maqaban'wozan'sihlanganeni
Sibhekene nempi yamanqamu
http://www.nieuws.nl/bericht/4/37576quote:Wilders kruipt uit schuilplaats en trekt het land in
(Novum) - Tweede-Kamerlid Geert Wilders trekt vanaf vrijdag met een bus de provincies door om campagne te voeren tegen de Europese grondwet. Op markten en in winkelstraten deelt de parlementariër folders uit om tegenstemmers te winnen voor het referendum over de Europese grondwet, op 1 juni. Toch zegt het zwaarbeveiligde Kamerlid dat er 'in ieder geval niets ten goede'aan zijn veiligheidssituatie is veranderd.
Oud-VVD'er Wilders, die meermaals met de dood is bedreigd door radicale moslims wegens zijn aanvallen op de islam, kan niet zeggen wanneer hij welke stad aandoet tijdens zijn tournee. Uit veiligheidsoverwegingen maakt hij per dag bekend waar hij heen gaat. Op de persconferentie waarop hij zijn campagne vrijdag presenteerde, vroeg Wilders de pers zijn medewerkers niet in beeld te brengen.
'Nederland moet blijven' is het motto waarmee Wilders het land in trekt. Met folders en in speeches gaat hij proberen de kiezers van zijn standpunt te overtuigen dat Nederland met een akkoord voor de Europese constitutie invloed verliest in een 'Europese superstaat met een schijndemocratie'. Verder grijpt Wilders de mogelijkheid aan zijn bezwaren tegen een Turks lidmaatschap van de Europese Unie naar voren te brengen.
Ja, lach er maar om!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij nou al met een iets te dikke boerendochter het Teigetje-behang van de muren gebonkt?
Hi-la-risch, de kogels fluiten al om me oren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:51 schreef Monidique het volgende:
Oorlog tussen het westen en de Islam. En dat nog serieus menen,. Nu is dat natuurlijk mogelijk, alles kan, maar vooralsnog is daar 100% geen sprake van, behalve in de geesten van hen die zulke zaken graag zien gebeuren of een beetje te veel epische fantasiën hebben.
typisch hoor, nu is Wilbers ineens wel veilig genoeg zekerquote:
Ik heb jeuk aan mon Sack.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
typisch hoor, nu is Wilbers ineens wel veilig genoeg zeker
Krijgt 'ie van mij een eitje mee naar Den Haagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
typisch hoor, nu is Wilbers ineens wel veilig genoeg zeker
Frits Philips is achterneef van Marx.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Kep nog steeds niets binnnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef Drugshond het volgende:
HS, you have got mail.
We scheren je kaaaaaal, Wilbers, rrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Krijgt 'ie van mij een eitje mee naar Den Haag. Prachtig als hij zich weer 's slachtoffer voelt.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Prachtig als hij zich weer 's slachtoffer voelt.
Er zijn mensen die dat wel doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Neem jij dit paint-plaatje serieus?
Ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Alexandra Maria Laraquote:
Het dieptepunt was toch wel die terrorismecoördinator. Wat een mongool was dat zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:06 schreef pberends het volgende:
Robbie Oudkerk vanavond weer bij Barend en van Dorp...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef George-Butters het volgende:
Zo loeders. Sex, sex, sex, sex, sex, sex.
This 'll get you in heaven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het dieptepunt was toch wel die terrorismecoördinator. Wat een mongool was dat zeg.
Sterf! Of deel!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef George-Butters het volgende:
Zo loeders. Sex, sex, sex, sex, sex, sex.
hee bedankt man! Datgene dat je gister opgestuurd zou hebben, dat is niet aangekomen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef Drugshond het volgende:
HS, you have got mail.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:18 schreef Harry_Sack het volgende:
hee bedankt man! Datgene dat je gister opgestuurd zou hebben, dat is niet aangekomen...
Nee vreemd he'quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Harry_Sack het volgende:
geengeouwehoer <apestaartje> gmail
jajajajajajajajajajaja, het is binnen. Ik zal er binnenkort eens naar kijken. Thanks a bunchquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Nee vreemd he'.... het komt alsnog naar je toe.
Niet de hele dag hoor.... een mens moet ook nog slapen, eten, wassen, werken, sociaal interakteren, en fok!ken..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:
Zit jij de ganse dag porno te krijgen als je de kans krijgt, Drugshond?
Dat valt me toch van je mee manquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:04 schreef Drugshond het volgende:Behalve Gay related material Honden en Paarden slaan we over Kiddy-porn en Oma sex slaan we ook over Komkommers en bananen mogen weer wel. Bondage en spanking zijn ook wel tof Lesbian orgies is denk ik wel het leukste.
Verzin eens een andere avatar.... of ben je nu nog steeds in staat van ontbinding.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:
Zit jij de ganse dag porno te krijgen als je de kans krijgt, Drugshond?
Die zullen nu wel behoorlijk stono-de-bono zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben al bijna opgegeten door de wormpjes.
Zoals Armand zei: "Van mijn as is heel Nederland een jaar stoned"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zullen nu wel behoorlijk stono-de-bono zijn.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef RichardQuest het volgende:
Zoals Armand zei: "Van mijn as is heel Nederland een jaar stoned"
Alle commies tegen de muur.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aaaargh... een commie.... ik zie gorby aan de muur hangen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke wie maakt een B&H topic aan.
This looks like a job for ... een C&H-topic!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:00 schreef Monidique het volgende:
Dus ik kom een vriendin tegen in de trein, uiteindelijk heeft ze het erover dat in Europa, of in ieder geval West-Europa, zo rond het jaar 1100 mensen neo-Latijn spraken. Mensen uit Nederland konden praten met Italianen, omdat er een gemeenschappelijke taal was. In 't begin was dat niet zo, maar toen Engelse missionarissen hier het geloof brachten, namen we de taal over. Ik zei: nee. Dus nu mag ik eventjes wat argumenten bedenken om haar ervan te overtuigen dat ze niet gelijk heeft als ik haar weer zie. Ze zei zelfs dat een leraar het haar had verteld. Ten eerst lijkt het mij zinvol om te wijzen op de Engelse wetten die in de zevende en achtste eeuw al in de volkstaal werden opgeschreven, om daarna het te hebben over de "alle vogels hebben nestjes..."-zin uit "Nederland" van rond 1100. Maar dan? Latijn werd nog eeuwen gebruikt in de politiek en de wetenschap en de Romaanse landen hebben natuurlijk talen uit het Latijn ontwikkeld, maar wanneer is het Frans of Italiaans en geen Latijn meer?
Slaat, zoals gebruikelijk, helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:59 schreef Sidekick het volgende:
Beetje oud, maar wel erg goed: http://www.novatv.nl/link.cfm?table=Kolumn&key=kol_id&keyval=6106
Ik denk dat ik je wel magquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet de hele dag hoor.... een mens moet ook nog slapen, eten, wassen, werken, sociaal interakteren, en fok!ken..
Maar als ik de kans zou krijgen.... why notIk zou best wel voor een porno provider willen werken.
Lijkt me zo-ie-zo leuk om porn filmpjes te maken en te editten voor het internet.Behalve Gay related material Honden en Paarden slaan we over Kiddy-porn en Oma sex slaan we ook over Komkommers en bananen mogen weer wel. Bondage en spanking zijn ook wel tof Lesbian orgies is denk ik wel het leukste.
Ik heb ooit voor een high-tech bedrijf gewerkt van +/- 400 mensen waarbij de ex-directeur (van horen zeggen) de hele dag porn filmpjes zat te kijken. Iedereen wist het... maar het was de directeur en dan zeg je er natuurlijk niks van. Wel veel geroddel natuurlijk op de werkvloer, maar daar scheen hij niet echt wakker van te liggen.
Je snapt hem kennelijk niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Slaat, zoals gebruikelijk, helemaal nergens op.
Hohr ik da wieder "Bildahrbargh"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
“The EU has for too long been a project in the hands of a small elite who claimed to represent citizens’ interests but rarely made the effort to consult them. Ultimately, this is bound to go wrong.”
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:00 schreef Monidique het volgende:
Dus ik kom een vriendin tegen in de trein, uiteindelijk heeft ze het erover dat in Europa, of in ieder geval West-Europa, zo rond het jaar 1100 mensen neo-Latijn spraken. Mensen uit Nederland konden praten met Italianen, omdat er een gemeenschappelijke taal was. In 't begin was dat niet zo, maar toen Engelse missionarissen hier het geloof brachten, namen we de taal over. Ik zei: nee. Dus nu mag ik eventjes wat argumenten bedenken om haar ervan te overtuigen dat ze niet gelijk heeft als ik haar weer zie. Ze zei zelfs dat een leraar het haar had verteld. Ten eerst lijkt het mij zinvol om te wijzen op de Engelse wetten die in de zevende en achtste eeuw al in de volkstaal werden opgeschreven, om daarna het te hebben over de "alle vogels hebben nestjes..."-zin uit "Nederland" van rond 1100. Maar dan? Latijn werd nog eeuwen gebruikt in de politiek en de wetenschap en de Romaanse landen hebben natuurlijk talen uit het Latijn ontwikkeld, maar wanneer is het Frans of Italiaans en geen Latijn meer?
Ze zijjn niet altijd goed maar deze is zeker wel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:59 schreef Sidekick het volgende:
Beetje oud, maar wel erg goed: http://www.novatv.nl/link.cfm?table=Kolumn&key=kol_id&keyval=6106
Doe eens wat minder zuipen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zijjn niet altijd goed maar deze is zeker wel goed
Ja ik ben dus nuchter hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Doe eens wat minder zuipen.
waarom post je eigenlijk niet meer als drwolffenstein?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En, uiteraard, de illuminati.
Administratieve redenen. Ik mocht van Yvonne niet meer klonen. Toen ik ontdekt dat deze nog actief was dumpte ik DrW.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom post je eigenlijk niet meer als drwolffenstein?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Armand --> Herman George van Loenhoutquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar woont die gozert ergens in EHV ?! (ik gok de Kruidenbuurt)
quote:LOENHOUT, H G VAN
Jongemastate, 12
EINDHOVEN, 5655HD
Om administratieve redenen heb ik je volgende weekban alsvast ingepland net na het referendum. Schikt dat een beetje, of kies je liever voor een maandban op een ander tijdstip?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Administratieve redenen. Ik mocht van Yvonne niet meer klonen. Toen ik ontdekt dat deze nog actief was dumpte ik DrW.
Dat zou je wel willen hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Om administratieve redenen heb ik je volgende weekban alsvast ingepland net na het referendum. Schikt dat een beetje, of kies je liever voor een maandban op een ander tijdstip?
Nee, natuurlijk niet.quote:
http://archives.trblogs.com/2005/05/the_hockey_stic.trmlquote:McIntyre and McKitrick have obtained a lot of attention for their attack on the hockey stick graph of Mann, Bradley, and Hughes, which shows the average climate over the past millennia. (In fact, it shows a rapid rise between 1900 and 2000 after 900 years of relative stability.)
As you'll recall, M&M made a big stink out of their inability to replicate MBH's results, publishing in Geophysical Research Letters, which led to a major writeup in the Wall Street Journal. Neither McIntyre or McKitrick is a climatologist, and their results have always been in somewhat of a limbo.
Now Caspar Ammann, a paleoclimatologist at the National Center for Atmospheric Research (NCAR) and Eugene Wahl of Alfred University have analyzed the Mann-Bradley-Hughes (MBH) climate field reconstruction and reproduced the MBH results using their own computer code.
In fact, they found the MBH method is robust even when numerous modifications are employed. Their findings "contradict the assertion by McIntyre and McKitrick that 15th century global temperatures rival those of the late 20th century and therefore make the hockey stick-shaped graph inaccurate."
They also dispute McIntyre and McKitrick's alleged identification of a fundamental flaw that would significantly bias the MBH climate reconstruction toward a hockey stick shape. Ammann and Wahl
conclude that the highly publicized criticisms of the MBH graph are
unfounded.”
As climatologists their work deserves a lot of credit, and hopefully it can begin to end the controversy MBH have found themselves in over the last year and a half.
http://www.washingtonpost(...)005051201857_pf.htmlquote:Seven months before the invasion of Iraq, the head of British foreign intelligence reported to Prime Minister Tony Blair that President Bush wanted to topple Saddam Hussein by military action and warned that in Washington intelligence was "being fixed around the policy," according to notes of a July 23, 2002, meeting with Blair at No. 10 Downing Street.
mooi, dan neem ik een pilsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:40 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar even een computerspelletje spelen,.
.
Das niet voor mensen die nog moeten slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:31 schreef Harry_Sack het volgende:
koffie
Een alcoholtransfuus wel zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das niet voor mensen die nog moeten slapen
waggelen naar je bed is wel grappig inderdaad. Of 's ochtends een glas koud water drinken, oeeehquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een paar beugeltjes is wel afdoende hoor
VP3?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:40 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar even een computerspelletje spelen,.
.
Ik heb vandaag heerlijk geen Volkskrant gekregen. Wat kan het leven toch mooi zijn: Zon, wijn, tuin, muziekje, bbq en geen Volkskrant.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:06 schreef Monidique het volgende:
Lékker is dat! Slechts twee delen gekregen vandaag van de Volkskrant. Geen Betoog, geen Kennis en ook geen Magazine, maar dat vind ik niet zo erg. Van de week maar eens een krantenbezorger het ziekenhuis in slaan, denk ik, maar dan eerst trainen en kijken of ik mijn kat zonder zweten kan optillen.
Yo, my main man from the south, heb je dit afgrijselijke berichtje al gelezen? Met name het stukje van 'deskundig gordon' deed mij de nekharen rijzenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:25 schreef RichardQuest het volgende:
En wat joeg je naar Fok?
quote:http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=22059435&news=22391302
Nova begraaft Pinkpop levend
Actualiteitenprogramma opnieuw uit de bocht in item over popmuziek
Met een item over Pinkpop probeerde Nova woensdagavond een jeugdig onderwerp over popmuziek aan te pakken. Net als met de reportage over het wegblijven van de jeugd bij Nederlandse poppodia sloeg het actualiteitenprogramma ook deze keer de plank volledig mis. Dit keer door 'deskundigen' Ruud de Wild en Gordon het woord te laten doen. 3VOOR12 peilde een dag later de reacties.
Nova heeft de tongen van popminnend Nederland weer losgemaakt. Onderwerp van gesprek is sinds woensdagavond niet langer meer de stokkende verkoop van Pinkpopkaartjes, maar de schokkende behandeling van dat onderwerp door het actualiteitenprogramma. Die presenteerde woensdagavond Radio 538-dj Ruud de Wild en bekende Nederlander Gordon als deskundigen om het failliet aan te kondigen van het festival.
De uitspraken logen er niet om. Gordon vindt het een schande dat er geen r'n' b op Pinkpop staat en adviseert van het 'racistische' festival in een laatste reddingspoging volgend jaar een gayfestival te maken. Ruud de Wild wist in 2002 al - toen Pinkpop meer bezoekers trok dan ooit tevoren - dat het einde nabij was. De Wild is volgens een goede bekende drie of vier keer op Pinkpop geweest, Gordon nog nooit. Beide waren donderdag niet bereikbaar. Dat geldt ook voor de twee Nova redacteuren Hein Hansen en Sevda Sabahoglu, die het item voorbereiden.
De reacties bij medewerkers van platenmaatschappijen zijn een dag later echter unaniem: "Iedereen die hem ooit heeft ontmoet weet dat Jan Smeets een rare man is. En het Pinkpopprogramma is geen knaller dit jaar. Maar om Gordon daar iets over te laten zeggen, is werkelijk belachelijk. Je gaat toch ook niet de VPRO bellen om de muzikale kwaliteit van het songfestival door het slijk te halen?!"
De enige man die wel kennis van zaken had in het item, was Mojo's Rob Trommelen. Hij gaf de reden die al weken geleden als verklaring voor het matige programma is gegeven: "We vallen buiten de tourschema's, daardoor missen we de grote acts." De manier waarop Trommelen zijn partner Smeets in de koude kleren lijkt te zetten, wekt echter ook verbijstering op bij kijkers. Op de vraag waarom Pinkpop niet een jaartje heeft overgeslagen antwoordde hij: "Anders heeft Smeets niks te doen." Een opmerking die door meerderen wordt geïnterpreteerd als een valse aanval. Volgens Trommelen onterecht: "Het was grappig bedoeld. Smeets zegt dat zelf ook altijd."
Niet grappig bedoeld, maar voor popliefhebbers wel een lachwekkende vraag kwam in het interview dat Paul Witteman na de reportage had met Jan Smeets: "Waarom heeft u een topgroep als Gorillaz niet geboekt?" Smeets reageerde met de constatering dat hij daar nog geen twee kaarten extra op zou verkopen. Los van die inschatting is het voorstel een grap. De virtuele stripfiguren band rondom Blur-frontman Damon Albarn tourt niet. Sterker nog, met uitzondering van een paar optredens in thuishaven Londen en een paar Amerikaanse data vier jaar geleden treedt de band helemaal niet op. Een onhaalbare fantasie voor elk festival.
Een deskundige die wel heel vaak op het festival was maar niet in het item voorkwam, is Pinkpopwatcher Renee Jol. Hij reageert op zijn festivalnieuwssite Graz.nl ook naar aanleiding van het Nova-item: "Laten we nu maar gewoon vaststellen, dat het dit jaar voor Pinkpop niet helemaal mee zit en dat het programma en de kaartverkoop tegenvallen... als je met een groep vrienden op de camping staat, zaterdag lekker feest op Rowwen Heze, elke avond uit je plaat gaat op een top dance act, maandag meezingt met Kane en Golden Earring, nog leuke bandjes ontdekt als Kaiser Chiefs en Bloc Party, je een biertje haalt zonder in de rij te hoeven staan, je na Saybia bij Faithless gewoon nog vooraan kan komen, je niet helemaal naar camping D hoeft te lopen en je bij de acts die je al te vaak gezien hebt, de barbecue aansteekt, heb je best een gezellig weekend. Als het weer nu ook nog een beetje mee zit..."
Hij vond Stormfront te links, en ziet hier meer gelijkgestemden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:25 schreef RichardQuest het volgende:
En wat joeg je naar Fok?
Zou dit ook weer in een spetterende tv-show live te volgen zijn?quote:Oud-Kamerlid Hoekema kandidaatvoorzitter D66
DEN HAAG - Huidig waarnemend partijvoorzitter en oud-Tweede-Kamerlid Jan Hoekema (53) is een van de acht kandidaten voor het voorzitterschap van D66. Dat maakte de partij vrijdag bekend.
Tijdens het partijcongres van 21 mei kiezen de aanwezige partijleden uit de kandidaten de nieuwe voorzitter van het partijbestuur.
Naast Hoekema die van 1994 tot 2002 Kamerlid was, hebben de huidige burgemeester van de gemeente Breukelen, Frank Dales (48), Ton Schijvenaars (46), Ageeth Telleman-Kraan (34), Theo Veltman (49), Gerda Verhaar-Eeuwijk (56), Bart van Draanen (41) en Frans van Drimmelen (39) zich kandidaat gesteld.
De verkiezingen van een nieuwe voorzitter is nodig door het voortijdig aftreden van de laatst verkozen voorzitter Alexander Pechtold. Hij nam de plek in van de in maart afgetreden minister De Graaf (Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties) in het kabinet.
ANP
Bron: LC
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Yo, my main man from the south, heb je dit afgrijselijke berichtje al gelezen? Met name het stukje van 'deskundig gordon' deed mij de nekharen rijzen
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef Sidekick het volgende:
Achterlijk spel. Ik wacht op IraqiBF2003-2016.
'Exclusief'quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien met zo weinig man
Om hun speelplezier,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef Monidique het volgende:
Ik werd net een 'noobie sniper' genoemd met BF1942,. En ook een 'f***ing idiot' toen ik per ongeluk een teamgenoot doodde met een granaat,
. Waar mensen zich toch druk om maken,
.
Volgens John-Titor is het ww3BF2005-2036 en, uiteraard, hij spreekt de waarheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef Sidekick het volgende:
Achterlijk spel. Ik wacht op IraqiBF2003-2016.
John Titor voorspelde ook Windows Longhorn in 2003 toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens John-Titor is het ww3BF2005-2036 en, uiteraard, hij spreekt de waarheid.
Nee, hij voorspelde gratis draadloos internet voor iedereen. En, gezien de laatste ontwikkelingen, is dat niet eens ondenkbaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
John Titor voorspelde ook Windows Longhorn in 2003 toch?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand Verbal uit zijn lijden verlossen? Ik heb geen hekel aan wat voor een digitale entiteit dan ook, maar deze gaat wel naar het randje daarvan.
Dat zie je verkeerd, gesluierd is het woordquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Moslimtopics gesloten. Totaal onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |