Wie zegt trouwens dat je niet mag lekken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef sizzler het volgende:
Ik ga denk ik een weblog openen. Om inzicht te geven in de keuzes die mods allemaal moeten maken. Jammer dat ik daarbij niet uit de crew mag lekken. Maar wat in vredesnaam moet je als mod met topics als NNP = NIET oke!![]()
Oeh. JA! Relluuuhhh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Naar Culinair of Voetbal lijkt me wel lachen.
Bewijs dat maar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat je niet mag lekken?
Al je collega's in de crew doen dat.
Er zijn een paar crweleden die het fok-T-shirt niet mooi vinden. niet verder vertellenquote:Hup lek wat Sizzler![]()
Fokke en Fok!ke #3quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef Drugshond het volgende:
Waar is dat topic... met die fokke en sukke tekeningen.. ?!
Crewforum niet veilig?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef sizzler het volgende:
Bewijs dat maar.
Mosterd na de maaltijdquote:Er zijn een paar crweleden die het fok-T-shirt niet mooi vinden. niet verder vertellen
Daar staat niet bij dat crewleden lekken.quote:
Moet je maar op de POL-meets komen.quote:Mosterd na de maaltijd
Je bent gewoon veel te integer. Slechte mod
Jawel hoor op pagina 2 doet Xebrozius belastende uitsprakenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:36 schreef sizzler het volgende:
Daar staat niet bij dat crewleden lekken.
Wanneer is de volgendequote:Moet je maar op de POL-meets komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:33 schreef Harry_Sack het volgende:
de wereld van de tienerseks vanavond in Zembla ..
zie je zo'n msn schermpje: wil je seks met mij ,sletje?
Nou, dat was niet alles. Daarna zag je een groepje klagende meisjes in een kringgesprek zittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Je staat verbaasd hoe populair dat is bij sommige chatboxen... Zat dames gesproken in real life (op meets) waarbij er een vent aangeklikt werd en het eerste beeld wat ze zagen van de webcam was een afroggende man.... En dan moest het gesprek nog beginnen.
-- De digitale revolutie heeft ook zijn side-effects --
Ik zou als ouder een kind nooit geen webcam kado doen... dat is vragen om ellende.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou, dat was niet alles. Daarna zag je een groepje klagende meisjes in een kringgesprek zitten![]()
Eigenlijk is het om te huilen, maar het zag er gewoon erg grappig uit
Ik ben wel benieuwd hoe Pberends dat oplostquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou als ouder een kind nooit geen webcam kado doen... dat is vragen om ellende.
En in iedergeval een SpyAgent, SpyCop, Nanny (whatever.. keylogger + i-net logger) op de PC installeren. Dan kun je ook zien af ze die PC een beetje normaal gebruiken.
Nadeel is wel dat je meer verstand moet hebben dan de kids (en dat is tegenwoordig best lastig) in gezinnen waar een PC staat.
Niet ... die zit er zelf de hele dag achter......quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Pberends dat oplost
het is nu he..quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet ... die zit er zelf de hele dag achter......![]()
Handelaar in angst!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet of het al is gemeld, maar Geert Mak is straks te gast in Rondom Tien.
he zeusquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
Dat boekje van die kerel vond ik wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |