We begonnen je al te missenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De wit-russiche overheid heeft ook al paal en perk gesteld aan badeloos gedrag van hun dames door aan ongetrouwde vrouwen te verbieden het land te verlaten. In Nederland zou men dit ook kunnen doen,
Indo's != Indonesiėrs, tevens zou ik graag cijfers willen zien, want ik geloof het ook nog eens niet.quote:want de meeste indo's houden niet van condooms
RMrf,quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef RM-rf het volgende:
postbus51 spotjes lijken me een goed idee
van een blanke meid die met zo'n vieze indo op de bank zit en dan handtastelijk wordt..
en dan een tussenstukje waar een man aan een bureau met een bloemstuk uitlegt wat er mis is aan zulke raciale onkuisheden:
[afbeelding]
als laatste beeld dezelfde blanke vrouw, die gelukkig met een blanke man en 3,2 kinderen door een polderlandschap wandelt
Nee hoor jongens zijn uber verantwoordelijk in het buitenland en kunnen geen SOA oplopen ?!quote:Het valt me op dat de Nederlandse meiden in het buitenland zich nogal onverantwoordelijk gedragen
lees je maar eens in op onder meer, www.jakartablokm.com en verderheb ik met diverse mensen hier gesproken die met een meisje waren gegaan en waar het meisje geen condoom wilde gebruiken, omdat de mannen dat hier doorgaans niet willen. (De nette meisjes hier blijven maagd tot het huwlijk, dus het aidsprobleem is daarom gelukkig niet zo groot bij de groep nette mensen) Het punt is dus dat de Nederlandse meiden hier heengaan in de verondersteling van een losse sfeer en zich dan , onder meer door alcohol, heel makkelijkhet bed in laten praten met een interessante inlander uit de oost. Op zich kan dit gebeuren, maar het feit dat het juist Nederlandse meiden vaak gebeurd en dat alle Nederlandse vrouwen hierdoor de bijnaam neukpoppen hebben schaadt het blazoen van alle Nederlanders. Daarom moet de overheid hier ingrijpen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indo's != Indonesiėrs, tevens zou ik graag cijfers willen zien, want ik geloof het ook nog eens niet.
Tevens vrij naief als vrouw geen bescherming te gebruiken.
Alcohol en alleen op vakantie zonder ouders maakt vele dames gewillig daar vormen de nederlandse echt geen uitzondering op hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
lees je maar eens in op onder meer, www.jakartablokm.com en verderheb ik met diverse mensen hier gesproken die met een meisje waren gegaan en waar het meisje geen condoom wilde gebruiken, omdat de mannen dat hier doorgaans niet willen. (De nette meisjes hier blijven maagd tot het huwlijk, dus het aidsprobleem is daarom gelukkig niet zo groot bij de groep nette mensen) Het punt is dus dat de Nederlandse meiden hier heengaan in de verondersteling van een losse sfeer en zich dan , onder meer door alcohol, heel makkelijkhet bed in laten praten met een interessante inlander uit de oost. Op zich kan dit gebeuren, maar het feit dat het juist Nederlandse meiden vaak gebeurd en dat alle Nederlandse vrouwen hierdoor de bijnaam neukpoppen hebben schaadt het blazoen van alle Nederlanders. Daarom moet de overheid hier ingrijpen!
Stoere site, BHFH. Zie je ook nog wat cultureels daar?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
lees je maar eens in op onder meer, www.jakartablokm.com en verderheb ik met diverse mensen hier gesproken die met een meisje waren gegaan en waar het meisje geen condoom wilde gebruiken, omdat de mannen dat hier doorgaans niet willen. (De nette meisjes hier blijven maagd tot het huwlijk, dus het aidsprobleem is daarom gelukkig niet zo groot bij de groep nette mensen) Het punt is dus dat de Nederlandse meiden hier heengaan in de verondersteling van een losse sfeer en zich dan , onder meer door alcohol, heel makkelijkhet bed in laten praten met een interessante inlander uit de oost. Op zich kan dit gebeuren, maar het feit dat het juist Nederlandse meiden vaak gebeurd en dat alle Nederlandse vrouwen hierdoor de bijnaam neukpoppen hebben schaadt het blazoen van alle Nederlanders. Daarom moet de overheid hier ingrijpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |