abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:14:26 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26907535
Op verzoek vanj de sexmods, een nieuw topic in POL.

Het valt me op dat de Nederlandse meiden in het buitenland zich nogal onverantwoordelijk gedragen. In dit kader vind ik dat de politiek moet ingrijpen en een SIRE campagne moet starten. Een balinees vertelde mij dat zijn "neukpop" straks weer klaar ligt en zo hoor ik er meerder. En dat ook nog zonder condoom! (want de meeste indo's houden niet van condooms) Dit betekent ten eerste dat de Nederlandse meiden in het buitenland doorgaans als "neukpoppen" worden gezien en ook nog eens dat ze een groot risico lopen ziektes te verspreiden.

De overheid zo hier een slag moeten maken, niet alleen om de meiden te beschermen, maar ook om het geschonden imago van ons land op te poetsen. De wit-russiche overheid heeft ook al paal en perk gesteld aan badeloos gedrag van hun dames door aan ongetrouwde vrouwen te verbieden het land te verlaten. In Nederland zou men dit ook kunnen doen, maar met zou mi kunen volstaan met om te beginnen een sire campagne te straten. "NNP= NIET oke" (Nederlandse NeukPop - niet oke) Om aan te geven dat het niet oke is dat je je als meid door jan en alleman laat gebruiken. Vraag er dan tenminste geld voor en vooral ook doe het veilig. Het imago van ons land is in het geding!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:16:07 #2
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26907579
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De wit-russiche overheid heeft ook al paal en perk gesteld aan badeloos gedrag van hun dames door aan ongetrouwde vrouwen te verbieden het land te verlaten. In Nederland zou men dit ook kunnen doen,
We begonnen je al te missen
[KNE]-Mod
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:19:28 #3
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_26907667
Ben je niet gewoon gefrustreerd dat er weinig neukpopjes te vinden zijn uit andere landen??
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  Forum Admin woensdag 11 mei 2005 @ 11:20:30 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_26907705
En hoe zit het met de NNP's van BHFH? Of de BNP's, of in het algemeen NP's?

OT het zou een europese richtlijn moeten worden, want die poolse, engelse, belgische, etc NP's kunnen er ook wat van
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:22:16 #5
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26907763
De NNP staat natuurlijk al voor Nieuwe Nationale Partij... dus lijkt me niet echt handig.
[KNE]-Mod
pi_26908071
quote:
want de meeste indo's houden niet van condooms
Indo's != Indonesiėrs, tevens zou ik graag cijfers willen zien, want ik geloof het ook nog eens niet.

Tevens vrij naief als vrouw geen bescherming te gebruiken.
pi_26908086
postbus51 spotjes lijken me een goed idee

van een blanke meid die met zo'n vieze indo op de bank zit en dan handtastelijk wordt..
en dan een tussenstukje waar een man aan een bureau met een bloemstuk uitlegt wat er mis is aan zulke raciale onkuisheden:

als laatste beeld dezelfde blanke vrouw, die gelukkig met een blanke man en 3,2 kinderen door een polderlandschap wandelt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26908262
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:34 schreef RM-rf het volgende:
postbus51 spotjes lijken me een goed idee

van een blanke meid die met zo'n vieze indo op de bank zit en dan handtastelijk wordt..
en dan een tussenstukje waar een man aan een bureau met een bloemstuk uitlegt wat er mis is aan zulke raciale onkuisheden:
[afbeelding]

als laatste beeld dezelfde blanke vrouw, die gelukkig met een blanke man en 3,2 kinderen door een polderlandschap wandelt
RMrf,

Jouw geestelijke tegenwoordigheid bevindt zich onderhand echt op een hellend vlak...
Mag ik vragen of je inmiddels aanvullende medicatie voorgeschreven hebt gekregen?
pi_26908981
Allemaal verplicht een kuisheidsgordel aan als ze op vakantie gaan
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:12:53 #10
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26909228
Dat is knap bij de eerste zin haakte ik al af.
quote:
Het valt me op dat de Nederlandse meiden in het buitenland zich nogal onverantwoordelijk gedragen
Nee hoor jongens zijn uber verantwoordelijk in het buitenland en kunnen geen SOA oplopen ?!

ik denk eerder dat je dit topic misbruikt om je leegheid of het gebrek aan sex wilt camoufleren.
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:56:38 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26941810
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Indo's != Indonesiėrs, tevens zou ik graag cijfers willen zien, want ik geloof het ook nog eens niet.

Tevens vrij naief als vrouw geen bescherming te gebruiken.
lees je maar eens in op onder meer, www.jakartablokm.com en verderheb ik met diverse mensen hier gesproken die met een meisje waren gegaan en waar het meisje geen condoom wilde gebruiken, omdat de mannen dat hier doorgaans niet willen. (De nette meisjes hier blijven maagd tot het huwlijk, dus het aidsprobleem is daarom gelukkig niet zo groot bij de groep nette mensen) Het punt is dus dat de Nederlandse meiden hier heengaan in de verondersteling van een losse sfeer en zich dan , onder meer door alcohol, heel makkelijkhet bed in laten praten met een interessante inlander uit de oost. Op zich kan dit gebeuren, maar het feit dat het juist Nederlandse meiden vaak gebeurd en dat alle Nederlandse vrouwen hierdoor de bijnaam neukpoppen hebben schaadt het blazoen van alle Nederlanders. Daarom moet de overheid hier ingrijpen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26943019
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

lees je maar eens in op onder meer, www.jakartablokm.com en verderheb ik met diverse mensen hier gesproken die met een meisje waren gegaan en waar het meisje geen condoom wilde gebruiken, omdat de mannen dat hier doorgaans niet willen. (De nette meisjes hier blijven maagd tot het huwlijk, dus het aidsprobleem is daarom gelukkig niet zo groot bij de groep nette mensen) Het punt is dus dat de Nederlandse meiden hier heengaan in de verondersteling van een losse sfeer en zich dan , onder meer door alcohol, heel makkelijkhet bed in laten praten met een interessante inlander uit de oost. Op zich kan dit gebeuren, maar het feit dat het juist Nederlandse meiden vaak gebeurd en dat alle Nederlandse vrouwen hierdoor de bijnaam neukpoppen hebben schaadt het blazoen van alle Nederlanders. Daarom moet de overheid hier ingrijpen!
Alcohol en alleen op vakantie zonder ouders maakt vele dames gewillig daar vormen de nederlandse echt geen uitzondering op hoor.
En meisjes die sex voor het huwelijk hebben gehad zijn niet netjes?
Yeah baby Yeah!
pi_26943549
dat doet die snol toch zelf?? en dan sire daar geld in moeten steken??
  donderdag 12 mei 2005 @ 14:33:57 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26945216
En dat van iemand die in Belgie is gaan wonen...
[KNE]-Mod
pi_26961708
Tja hoe kan je bij zo'n gigantisch dom volk als die Nederlandse sletjes zijn ook maar enig verstand bijbrengen . Van mij part sterven ze allemaal aan AIDS.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:03:07 #16
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26961942
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Stoere site, BHFH. Zie je ook nog wat cultureels daar?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:23:11 #17
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_26972303
Weer niet geneukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: