Hi-la-risch, de kogels fluiten al om me oren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:51 schreef Monidique het volgende:
Oorlog tussen het westen en de Islam. En dat nog serieus menen,. Nu is dat natuurlijk mogelijk, alles kan, maar vooralsnog is daar 100% geen sprake van, behalve in de geesten van hen die zulke zaken graag zien gebeuren of een beetje te veel epische fantasiën hebben.
typisch hoor, nu is Wilbers ineens wel veilig genoeg zekerquote:
Ik heb jeuk aan mon Sack.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
typisch hoor, nu is Wilbers ineens wel veilig genoeg zeker
Krijgt 'ie van mij een eitje mee naar Den Haagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
typisch hoor, nu is Wilbers ineens wel veilig genoeg zeker
Frits Philips is achterneef van Marx.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Omg, ik wist niet dat Mrx een christen-extremist was
Kep nog steeds niets binnnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef Drugshond het volgende:
HS, you have got mail.
We scheren je kaaaaaal, Wilbers, rrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Krijgt 'ie van mij een eitje mee naar Den Haag. Prachtig als hij zich weer 's slachtoffer voelt.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Prachtig als hij zich weer 's slachtoffer voelt.
Er zijn mensen die dat wel doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Neem jij dit paint-plaatje serieus?
Ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Omg, ik wist niet dat Mrx een christen-extremist was
Alexandra Maria Laraquote:
Het dieptepunt was toch wel die terrorismecoördinator. Wat een mongool was dat zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:06 schreef pberends het volgende:
Robbie Oudkerk vanavond weer bij Barend en van Dorp...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef George-Butters het volgende:
Zo loeders. Sex, sex, sex, sex, sex, sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |