Euhmmm, wat staat daar? Iets van laten vallen in de schoorsteen. Damn, het lijkt mijn Latijn van vroeger wel, ongeveer weten wat er staat, maar net niet de juiste vertaling kunnen gevenquote:
een chemise is ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmmm, wat staat daar? Iets van laten vallen in de schoorsteen. Damn, het lijkt mijn Latijn van vroeger wel, ongeveer weten wat er staat, maar net niet de juiste vertaling kunnen geven
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
"May the road rise to meet you. May the wind be always at your back. Once we meet again, may God hold you in the hollow of His hand."
dat staat op mijn mok![]()
O, nou ja, dan snap ik er geen bal vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:39 schreef Prego het volgende:
[..]
een chemise is ook
een hemd
een blouse
een schoorsteen
een fabriek
ja die is stoerquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:40 schreef Cybart het volgende:
cool nummer: de jeugd van tegenwoordig - watskeburt
ik ook niet, dat scheelt :pquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, nou ja, dan snap ik er geen bal van
Ok, dus er staat: ,,Tommie heeft een flinke schoorsteen. Kom maar op, Tommie!!"quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:39 schreef Prego het volgende:
[..]
een chemise is ook
een hemd
een blouse
een schoorsteen
een fabriek
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heeft het openen van een nieuwe nog nooit zo lang geduurd
TVP
DAN ben je in de aap gelogeerd!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
mijn zus kan voorlopig niet naar huis van haar vakantie
(op de heenweg hadden ze al 9 uur vertraging en op schiphol moeten overnachten)
bij aankomst op de bestemming waren de helft van de koffers van het gezelschap kwijt...
en nu mag (idd Onur Air) niet meer landen in NL
"wat erg"quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
mijn zus kan voorlopig niet naar huis van haar vakantie
(op de heenweg hadden ze al 9 uur vertraging en op schiphol moeten overnachten)
bij aankomst op de bestemming waren de helft van de koffers van het gezelschap kwijt...
en nu mag (idd Onur Air) niet meer landen in NL
Was ik maar modquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik typ te veel ( en ja dit is een TVP)
Voorwaartsch Christenstrijders, voorwaartsch naar den victorie!
<knip>
Wist je datquote:
mijn zus kennende schiet ze zodra ze het hoort in de stress omdat ze twee dagen na (originele) thuiskomst al zou moeten werken...quote:
het gaat over Tempation Islandquote:
dan wil je een baan wel HEEEEEL graag hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Mijn zusje gaat, je gelooft het niet, op en neer van Dub1in naar utr3cht voor een sollicitatiegesprek
Quasi-literair Temptation Island-verslag?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik typ te veel ( en ja dit is een TVP)
Voorwaartsch Christenstrijders, voorwaartsch naar den victorie!
-knip-
Aaawww.... dat is gemeen!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn zus kennende schiet ze zodra ze het hoort in de stress omdat ze twee dagen na (originele) thuiskomst al zou moeten werken...
wordt nog lachen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het gaat over Tempation Island![]()
<--- Vork's smiley
Ze doet een studie die een jaar duurt, waarvoor ze ook gesolliciteerd heeft en die maar 140 studenten uit de EU doen. En ze heeft geen vakanties, behalve kerst enz, en dat gaat dus door tot aan septmber. En nu moet ze een stageplek zien te krijgen, wat heel moeilijk is....quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wil je een baan wel HEEEEEL graag hebben
dat kan inderdaad wel een (serieus) heel groot probleem gaan vormen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww.... dat is gemeen!!![]()
Trouwens, of is het prive of stom dat ik daar over begin, maar zij heeft toch ook PKU? Ik bedoel, dan moet ze dus zich ook nog met eten zien te redden..... en als ze de hele tijd op zo'n vliegveld moet hangen.....![]()
Of vergis ik me nu?
het zal inderdaad wel goed staan op je CVquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze doet een studie die een jaar duurt, waarvoor ze ook gesolliciteerd heeft en die maar 140 studenten uit de EU doen. En ze heeft geen vakanties, behalve kerst enz, en dat gaat dus door tot aan septmber. En nu moet ze een stageplek zien te krijgen, wat heel moeilijk is....Decadent eigenlijk he
En pa maar lappen
Heb je echt helemaal niks te eten meer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik begin nou toch echt wel honger te krijgen hoor
Ik wilde net zeggen, dat klinkt haast als een waargeworden nachtmerriequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat kan inderdaad wel een (serieus) heel groot probleem gaan vormen.
maar ik denk dat we dan medicijnen daar naar toe laten sturen als het evt te lang zou gaan duren...
ze heeft al geluk gehad dat haar koffers daar wel tegelijk met het vliegtuig zijn aangekomen.
anders was dat inderdaad ook een probleem geweest
Ik heb nog een doosje Cup a Soupquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal niks te eten meer?
ja, we zien wel hoe het loopt nu...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat klinkt haast als een waargeworden nachtmerrieGelukkig dat zij haar koffer dan weer heeft... En nu maar hopen dat ze snel weer deze kant op kan!!!
haha....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoi schatteboutje, wil je dj voor mij spelen![]()
![]()
ahhhhh je moet altijd tijd maken voor mij,quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha....
heb al mn zooi op mn werk liggen (alhoewel ik nu waarschijnlijk de rest van de maand niet meer kan werken vanwege drukte en een weekendje vakantie)
dan maar via luchtgolven
Idd afwachten..... In verre landen weet je nooit hoe goed ze op de hoogte zijn bij dat soort dingen. Om nog maar te zwijgen van wat je zélf weet wat er allemaal in het eten daar zit!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, we zien wel hoe het loopt nu...
neem aan dat er wel iets geregeld wordt met overkoepelende organisaties enzo
5 minuten dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhh je moet altijd tijd maken voor mij,![]()
Nee dus idd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje Cup a Soupdat was het
en oh ja, dertig cent
Maar vanavond ben ik in D, maar ik merk gewoon dat ik een stuk minder scherp ben (ook mijn zinnen zoals je ziet). En er is niks te jatten in de koelkasten de huisgenoot die mij geld schuldg is, is er niet
ja, ze zit daar zowiezo nu op een groente en aardappel dieet voor zover ik weetquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd afwachten..... In verre landen weet je nooit hoe goed ze op de hoogte zijn bij dat soort dingen. Om nog maar te zwijgen van wat je zélf weet wat er allemaal in het eten daar zit!
is het je daarom te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:28 schreef Excess_All het volgende:
[..]
een vluchtertje![]()
doe ik alleen als je me meer foto's stuurt![]()
welke cup heeft ze?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga met m'n giga-geile klasgenoot volgende week stappen.
nee dit is het homo-topic, dus het is een man.quote:
Ik heb al gezochtquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee dus idd.![]()
![]()
Ook geen pakje crackers meer of twee euro die tussen de kussens van de bank zijn gevallen...
Hongersnood komt in Nederland dus ook nog steeds voor.
Ik zou bijna zeggen kom hiernaartoe, maar dat is wat te ver.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:11 schreef Excess_All het volgende:
oh en vlarp met wie ik een liefdesbaby heb
wie van jullie twee is het vrouwtje?quote:
die bestaan er alleen van een aantal jaar geleden...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
haha precies, foto's als dj in actie:p
en kenny )
Excessquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie van jullie twee is het vrouwtje?
zo positief heb ik je nog nooit over school gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee dit is het homo-topic, dus het is een man.
mijn giga-geile meisjes klasgenoot zit in het buitenland op dit moment, en die heeft best dikke tieten, die komt over een maandje of wat weer terug, en ik mag langskomen dan.
hahah nou jah gewone foto's danquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
die bestaan er alleen van een aantal jaar geleden...
nog niet van mij in mn nieuwe toco
*bléééééééér*quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sun..
Ik wist niet dat je meelas
Maar.. euh.. het stelt niks voor!! Echt niet!![]()
tis een knappe gzer, niet lelijk, heeft dezelfde interesses als ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo positief heb ik je nog nooit over school gehoord
Sorry, ook geen tijd. En ik heb hier toch geen last van het gejankquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou jah gewone foto's dan
ik wacht met ongeduld
en vlarp de baby wil een nieuwe luier, k ben ff aan flirten met cybart
"Kugari-Ken, altijd opzoek naar het onmogelijke"quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tis een knappe gzer, niet lelijk, heeft dezelfde interesses als ik.
en is kei-hetero![]()
oh ik ga rechtzaak beginnen voor allementatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, ook geen tijd. En ik heb hier toch geen last van het gejank
Er staat niks op papier, dus veel succes schatquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh ik ga rechtzaak beginnen voor allementatie
Niet té snel eten, anders krijg je daarna tijdens die interviews nog last van opborrelende luchtverschijnselen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb al gezochtMaar om half zeven ben ik thuis!!
Heel snel eten en dan twee interviews, hoppaaaa
die volgen nog welquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou jah gewone foto's dan
ik wacht met ongeduld
en vlarp de baby wil een nieuwe luier, k ben ff aan flirten met cybart
er moet dan ook een addertje onder het gras zitten hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tis een knappe gzer, niet lelijk, heeft dezelfde interesses als ik.
en is kei-hetero![]()
nee zo erg is het ook weer niet. Hij is gewoon een toffe gozer. Kan er goed mee lullen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Kugari-Ken, altijd opzoek naar het onmogelijke"
ken ik ben der ook nog altijd voor jequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee zo erg is het ook weer niet. Hij is gewoon een toffe gozer. Kan er goed mee lullen.
jah...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
er moet dan ook een addertje onder het gras zitten he
zelfs geen kans om hem keihard te bekerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jah...![]()
want we gaan niet met z'n tween... z'n broertje gaat ook mee.![]()
ik weet niet wie jij bent, maar je bent van niet zo cool als mijn klasgenoot.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ken ik ben der ook nog altijd voor je
ohquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij bent, maar je bent van niet zo cool als mijn klasgenoot.
dat vind z'n vriendin denk ik ook niet zo leuk... maar wie weet, gewoon volgieten met alcohol en misbruik van de situatie maken!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfs geen kans om hem keihard te bekeren
de kug-ken rape-tourquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat vind z'n vriendin denk ik ook niet zo leuk... maar wie weet, gewoon volgieten met alcohol en misbruik van de situatie maken!
ja in je fotoboek valt ook te zien hoe je met Jerruh aan het flirten bent.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh![]()
nou in mijn fotoboek staan foto's en verder moet je me maar leren kenen enzo![]()
Tssss wie denk je wel niet dat ik ben!?quote:
ik flirt met iedereenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja in je fotoboek valt ook te zien hoe je met Jerruh aan het flirten bent.
waarom moet ik lief doen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik flirt met iedereen, ik heb dan ook 12 liefdesbaby's en nog 1 op komst
maar ken wees eens lief,![]()
zo heb ik er ook 1quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Sunjammer het volgende:
Kill! Kill! Kill! Killllllll!!!
Ahem, sorry...
Ja jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee zo erg is het ook weer niet. Hij is gewoon een toffe gozer. Kan er goed mee lullen.
uhm krijg je een koekjequote:
Ik twijfel na die paar keer of dat ik dat nog wilquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh![]()
nou in mijn fotoboek staan foto's en verder moet je me maar leren kenen enzo![]()
jij bent Kug-Ken, en doet miep miep na?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssss wie denk je wel niet dat ik ben!?
open deur open deur open deur!![]()
ja zo makkelijk gaat dat niet hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm krijg je een koekje
ik dump je maar, your no fun
cybart ik hou weer van je
Belde net een collega op. "Ja ehm, mijn <vul hier willekeurig zinloos financieel softwarepakket in> doet het niet meer.... Wat hebben jullie gedaan? Ik ben wel aan het opschonen geweest, maar ik heb niets verwijderd."quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Prego het volgende:
[..]
zo heb ik er ook 1
DIE DIE DIE YEAH!!!!
I'm no fun at all...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm krijg je een koekje
ik dump je maar, your no fun
cybart ik hou weer van je
ik ken jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef Semisane het volgende:
Wat gaan we weer snel hiero!Al weer bij page 3.....tjonge...en ik ging enkel wat eten.
Donald Duckquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent Kug-Ken, en doet miep miep na?
hahah thx, die zal ik maar laten gaan,quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'm no fun at all...
en jouw hoofd heeft de vorm van een meloen
nou vooruit dan maar, wanneer wil je een date?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag anders best met je kunnen lachen
je krijgt het nog drukquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, wanneer wil je een date?
nee Donald Duck kon je zonder vinger nadoen, maar het was wel irritant, vroeger kon ik het... nu niet meer... en ja ik ben het aan het proberen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
met zo'n vinger in je mond maar vage gorgel geluiden maken
dat dacht ik me al in jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee Donald Duck kon je zonder vinger nadoen, maar het was wel irritant, vroeger kon ik het... nu niet meer... en ja ik ben het aan het proberen.
You'd wishquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahaha ach schatteboutje , ik ken jou ook![]()
ach een vluggertje kan er nog wel bij hoor.quote:
Ik heb nog ff tijd voor ik met XMN8R naar Scheveningen ga..quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, wanneer wil je een date?
en Cybart zegt iets over mij en het druk hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
but i love you tender
just like cybart![]()
Ohw.. ik heb Excess_All net gisteren wijs gemaakt dat ik niet aan vluggertjes doequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach een vluggertje kan er nog wel bij hoor.
zelfs nog zonder ontbijtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach een vluggertje kan er nog wel bij hoor.
dont hate me,quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en Cybart zegt iets over mij en het druk hebben.
pfffft.
uhm nou niet met mijquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet meer wie mijn liefdesbaby nou ook al weer had
Binnenkort kom ik wel weer even naar m'n baby kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
but i love you tender
just like cybart![]()
Ik wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet meer wie mijn liefdesbaby nou ook al weer had
ik ontbijt nooit. Alleen wat water, zodat ik niet uitdroog van al die nachtelijke inspanning.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfs nog zonder ontbijten
en nu ga ik de post checken, en een boodschappenlijst voor de groothandel maken
BIJNAquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nou niet met mij
ik heb der 12, en weet bijna alle vaders
I'll love you as much as I love the ebola virus and rectal thermometresquote:
ach wat lief, hij lijkt best op jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik wel weer even naar m'n baby kijken
Ach zo weet Meloenhoofd waar hij staat in de wereld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik heb Excess_All net gisteren wijs gemaakt dat ik niet aan vluggertjes doe
sweetquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'll love you as much as I love the ebola virus and rectal thermometres
is geen rendier... maar een bosgod (and that's no joke)quote:
Ik was dronken toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach wat lief, hij lijkt best op jou
weet je nog waar die verwerkt is
I'm attracted to you, like a fly to a steaming pile of moist shit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Excess_All het volgende:
sweetlove you like the bees love honey
![]()
Nou en? Ik gebruik 'm zoals ik wil?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is geen rendier... maar een bosgod (and that's no joke)
yep, hoe jij dat weet teef?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Sunjammer het volgende:
Herne toch?
vlieg en stront houden van elkaar hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'm attracted to you, like a fly to a steaming pile of moist shit.![]()
nou nou zeg, je uit je wel op een zeer explicite manierquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En ik dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nou nou zeg, je uit je wel op een zeer explicite manier
je weet toch dat jongens altijd gemeen zijn tegen de jongens die ze leuk vinden
maar helaas er kan niks op bloeien tussen ons
je bent mijn type niet![]()
vlarp is lief als die zo stoer en mannelijk isquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
vlieg en stront houden van elkaar hoor
jij wel schatteboutje anders hadden we toch geen liefdesbabyquote:
Tja...en ik moet eerlijk bekennen dat het me ook niet zoveel kan boeien dat jij mij kent en ik jou niet.quote:
is jouw voornaam toevallig Rosemary?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jij wel schatteboutje anders hadden we toch geen liefdesbaby
heet niet voor niks LIEFDES
Let's just say I have a certain interest in those kind of things... bitchquote:
phew dan is het goed... pragmatische diafragma onderzoekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Let's just say I have a certain interest in those kind of things... bitch
hahah ach geeft niks hoor, ik ken je ook niet persoonlijk , meer via viaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...en ik moet eerlijk bekennen dat het me ook niet zoveel kan boeien dat jij mij kent en ik jou niet.
ken je mij ook?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah ach geeft niks hoor, ik ken je ook niet persoonlijk , meer via via
Pragmatische Diafragma Onderzoeker... sound good! *noteer*quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
phew dan is het goed... pragmatische diafragma onderzoeker
Ohw....weet wel dat alles wat je van me hoort of leest gelogen is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah ach geeft niks hoor, ik ken je ook niet persoonlijk , meer via via
neeeeeh maar ik roep wel vakerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is jouw voornaam toevallig Rosemary?
ik ken jou helaas nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ken je mij ook?
ik ben wel een aantal lentes ouder dan jij met m'n 35.
Firljeppen om precies te zijn. Is Frysk... Da's met een lange stok over een vrij brede sloot springen ja...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
vlierjeppen.. dat is toch met zo'n stokje?
that would be a clever come back... where it not that the novels weren't written by the same person and neither movie was directed by or featured anyone from the other.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
neeeeeh maar ik roep wel vaker
HERE"S JOHNNY
ach komt van een heel lief iemandquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw....weet wel dat alles wat je van me hoort of leest gelogen is.![]()
ahjaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Firljeppen om precies te zijn. Is Frysk... Da's met een lange stof over een vrij brede sloot springen ja...
als je me beter leert kennen ben ik wel aardig hoor. Zeg wat is je msn, dan kunnen we lekker cammen, ik val wel op jonger.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik ken jou helaas niet
je doet ook niet zo liefdevol
dikke smakkerd voor jou dat je dat allemaal weetquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
that would be a clever come back... where it not that the novels weren't written by the same person and neither movie was directed by or featured anyone from the other.
Geeft niet. Je hebt vast weer andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahjaik heb soms dat er ineens een random woord me te binnen schiet
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:14 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vlarp is lief als die zo stoer en mannelijk is
vind ik wel romantisch
ach wat romantisch, ik zet mijn cam vast klaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als je me beter leert kennen ben ik wel aardig hoor. Zeg wat is je msn, dan kunnen we lekker cammen, ik val wel op jonger.
zelfs dan....ik ontken alles....altijd en overal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach komt van een heel lief iemand
oeh ja toegevoegd, maar schatje waarom zet je je cam niet aan? Ik dacht dat je me wildequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach wat romantisch, ik zet mijn cam vast klaar
mijn msn is xxmike20xx@hotmail.com
ik wacht met spanninggggg
oh maar lieverd, cammen betekent van 2 kantenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oeh ja toegevoegd, maar schatje waarom zet je je cam niet aan? Ik dacht dat je me wilde
je bent met jezelf aan het spelen niet waar?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh maar lieverd, cammen betekent van 2 kanten
ik wil jou lieve zelf ook zien, lief kipstickje van me![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geeft niet. Je hebt vast weer andere kwaliteiten.
jah zonde van al die operaties hequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
EEEEEEEEEEEUW!
bah bah bah bah
je lijkt gewoon op je foto!
als in... zelfde houding, zelfde kleren, zelfde gezichtsuitdrukking, zelfde licht, zelfde alles als op je foto/avatar/icoon/dinges.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:29 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah zonde van al die operaties he
ik kan niet lachen, alles zit vastgenaaid enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als in... zelfde houding, zelfde kleren, zelfde gezichtsuitdrukking, zelfde licht, zelfde alles als op je foto/avatar/icoon/dinges.
om de tien jaar moet je implantaten vernieuwen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik kan niet lachen, alles zit vastgenaaid enzo
en jah ook kan ik niet bewegen
mijn bilimplantaten doen nog pijn
cammenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Andyvie het volgende:
Het lijkt hier chatboy welMet dat smijten met MSN-adressen en cammen
ik weet het dan neem ik DD in mijn billenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
om de tien jaar moet je implantaten vernieuwen.
Ik wil niet weten welke houding dat isquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:33 schreef Excess_All het volgende:
[..]
cammen
ik zit nog steeds in de zelfde houding
oud nieuwsquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Nuvole het volgende:
Tijd voor een ander spelletje:
http://y.20q.net/anon
nou de gewone foetus houding hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik wil niet weten welke houding dat is
Rofl. heb je een aanbidder Vlarp?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:14 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vlarp is lief als die zo stoer en mannelijk is
vind ik wel romantisch
heb jij je motorrijbewijs nou al?quote:
Nee, jij wel dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heb jij je motorrijbewijs nou al?![]()
arme babyquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:54 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nee hoor we hebben al een liefdesbaby
Coordinator Vlarpquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef Vlarp het volgende:
*met chef mail over coordinator's functie*
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik flirt met iedereen, ik heb dan ook 12 liefdesbaby's en nog 1 op komst
maar ken wees eens lief,![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik heb Excess_All net gisteren wijs gemaakt dat ik niet aan vluggertjes doe
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik weet weer wat je 'X-factor' isquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ach zo weet Meloenhoofd waar hij staat in de wereld.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
EEEEEEEEEEEUW!
bah bah bah bah
je lijkt gewoon op je foto!
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
jij doet best veel posts achter mekaar
Dies niet lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ah. Gaan we zo beginnen.
Wacht maar.....
[afbeelding]
pfffquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef Blond19 het volgende:
http://www.gay.nl/seksprofessor
dit is erg![]()
16 jaar en dan je lul naast je gezichtfoto zetten
Nee geef mij maar 25 +![]()
http://www.gay.nl/cooldude020
![]()
wil ik weten wat een gloryhole is?quote:(I love Gloryhole and Barebacking, blowjob, sperm, cum in mouth and ass, cum on face, rimming, ass-fuck and rough screwing. I have the preference to boys of Moroccan or Turkish source X(x)L)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
pfff
[..]
wil ik weten wat een gloryhole is?![]()
quote:(I love Gloryhole and Barebacking, blowjob,
sperm
, cum in mouth and ass
, cum on face
, rimming
, ass-fuck and rough screwing
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef Blond19 het volgende:
[..]
neeeeee
ik had alleen naar de foto's gekekendie is iets te wild nog voor mij
![]()
wat is 'n gloryhole?
quote:[noun] 1. [informal] an untidy storage place, esp. a room or cupboard. 2. [slang] a hole in a wall through which fellatio or masturbation is conducted incognito between male homosexuals.
Wil je wel weten wat barebacking is dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
pfff
[..]
wil ik weten wat een gloryhole is?![]()
hmm geil die kans op AIds en herpesquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:48 schreef petre86 het volgende:
[MVP] Maatschappelijk Verantwoorde Porno.
http://www.geocities.com/tommie_71/ rill
*pakt slagroombus* Nah kom hier danquote:
Ja. Nu welquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef Blond19 het volgende:
Als je 'm door zo'n gat steekt ben je toch bang dat iemand daar met een kapmes staat ofzo?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef Blond19 het volgende:
Als je 'm door zo'n gat steekt ben je toch bang dat iemand daar met een kapmes staat ofzo?
Ja leuk in je oog en zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:58 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Lijkt me best geil... SPERMA op je gezicht![]()
Ik hou van mannen in een bad met melkquote:
Nee op m'n wangetjes... en dat het dan langzaam langs m'n mond naar beneden druipt. Je kunt best mikken hoorquote:
In the heat of the moment? Dan denk jij dat ik nog ga mikken op je wang?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nee op m'n wangetjes... en dat het dan langzaam langs m'n mond naar beneden druipt. Je kunt best mikken hoor![]()
Jah..... of ik draai m'n hoofd ofzo .quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In the heat of the moment? Dan denk jij dat ik nog ga mikken op je wang?
Melk is mooiquote:
Als je later maar niet gaat zeiken dat je haar zo hard is of "auw auw het pikt in m'n oog"quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Jah..... of ik draai m'n hoofd ofzo .![]()
Ziet pup voor zich in een bak met yoghurt terwijl Ang3l z'n haar blauw verft en naar BBB luistert op zijn PS2 met Dance dance revolution 2.quote:
't wel geil.... zo met je vinger erdoorheen en klein beetje uitsmeren..... en daarna pas eraf wassenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je later maar niet gaat zeiken dat je haar zo hard is of "auw auw het pikt in m'n oog"
Over sexueel gefrustreerd gesprokenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
't wel geil.... zo met je vinger erdoorheen en klein beetje uitsmeren..... en daarna pas eraf wassen![]()
Iedereen fantaseerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Over sexueel gefrustreerd gesproken![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja maar omdat hier zo expliciet neer te gaan zetten
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja maar omdat hier zo expliciet neer te gaan zetten
Ben je wel es begluurd door een of ander smerig mannetje ... zonder dat je dat wilde... dus zo'n voyeur? Want ik kan daar nog wel wat over vertellen uit eigen ervaringquote:
Ik niet. Vertel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ben je wel es begluurd door een of ander smerig mannetje ... zonder dat je dat wilde... dus zo'n voyeur? Want ik kan daar nog wel wat over vertellen uit eigen ervaring
Gewoon dat rooie lampje uitdoen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Blond19 het volgende:
Ben je wel es begluurd door een of ander smerig mannetje ... zonder dat je dat wilde... dus zo'n voyeur? Want ik kan daar nog wel wat over vertellen uit eigen ervaring
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon dat rooie lampje uitdoen..
Heyquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef wonderer het volgende:
Oei, nog net op tijd. *zweet van voorhoofd wis*
hoestie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef wonderer het volgende:
Oei, nog net op tijd. *zweet van voorhoofd wis*
Dat is ziek, man.quote:
Wel spannend hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:33 schreef Blond19 het volgende:
[quote]Op donderdag 12 mei 2005 17:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
-edit-
iedereen heeft het wel gelezen
Ach.... ik denk maar: oh hij vond me lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is ziek, man.![]()
Jammer dat jullie hem niet te pakken konden krijgen.
Niet als je daar naakt in het douchehokje staat en niet weet hoe ziek die vent is en of ie een wapen heeftquote:
oke omdat je zo leuk bent hier een samenvatting: ik in douche op vakantie. Gluurder. Ik bang voor zieke geest/misschien wapen? omgekleed... iemand gehaald... maar vogel was gevlogen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ik was echter te laat voor Blonds verhaal
Die zag ik vanmiddagquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:43 schreef Ang3l het volgende:
eeuy, da ben ik --> http://www.apple.com/trailers/lions_gate/rize/large.html
Klinkt niet echt prettig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
oke omdat je zo leuk bent hier een samenvatting: ik in douche op vakantie. Gluurder. Ik bang voor zieke geest/misschien wapen? omgekleed... iemand gehaald... maar vogel was gevlogen.
Hehehe... nee was niet echt prettig maar goed... dat was 2000 kilometer hiervan daan dus die kansloze kinderbilletjes-kijker kom ik nooit meer tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt niet echt prettig.
Ik ben vaak genoeg bekeken terwijl ik bijna naakt was, maar dat was mijn werk
Ik was model voor een stel beeldhouwers.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:56 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Hehehe... nee was niet echt prettig maar goed... dat was 2000 kilometer hiervan daan dus die kansloze kinderbilletjes-kijker kom ik nooit meer tegen.
Wat deed jij voor werk?
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag
Gave film!
Kun jij dat ook?
verdiende het?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was model voor een stel beeldhouwers.
Ook op die snelheidquote:
25 gulden/15 euro per uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |