Ik twijfel na die paar keer of dat ik dat nog wilquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh![]()
nou in mijn fotoboek staan foto's en verder moet je me maar leren kenen enzo![]()
jij bent Kug-Ken, en doet miep miep na?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssss wie denk je wel niet dat ik ben!?
open deur open deur open deur!![]()
ja zo makkelijk gaat dat niet hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm krijg je een koekje
ik dump je maar, your no fun
cybart ik hou weer van je
Belde net een collega op. "Ja ehm, mijn <vul hier willekeurig zinloos financieel softwarepakket in> doet het niet meer.... Wat hebben jullie gedaan? Ik ben wel aan het opschonen geweest, maar ik heb niets verwijderd."quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Prego het volgende:
[..]
zo heb ik er ook 1
DIE DIE DIE YEAH!!!!
I'm no fun at all...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm krijg je een koekje
ik dump je maar, your no fun
cybart ik hou weer van je
ik ken jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef Semisane het volgende:
Wat gaan we weer snel hiero!Al weer bij page 3.....tjonge...en ik ging enkel wat eten.
Donald Duckquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent Kug-Ken, en doet miep miep na?
hahah thx, die zal ik maar laten gaan,quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'm no fun at all...
en jouw hoofd heeft de vorm van een meloen
nou vooruit dan maar, wanneer wil je een date?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag anders best met je kunnen lachen
je krijgt het nog drukquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, wanneer wil je een date?
nee Donald Duck kon je zonder vinger nadoen, maar het was wel irritant, vroeger kon ik het... nu niet meer... en ja ik ben het aan het proberen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
met zo'n vinger in je mond maar vage gorgel geluiden maken
dat dacht ik me al in jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee Donald Duck kon je zonder vinger nadoen, maar het was wel irritant, vroeger kon ik het... nu niet meer... en ja ik ben het aan het proberen.
You'd wishquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahaha ach schatteboutje , ik ken jou ook![]()
ach een vluggertje kan er nog wel bij hoor.quote:
Ik heb nog ff tijd voor ik met XMN8R naar Scheveningen ga..quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, wanneer wil je een date?
en Cybart zegt iets over mij en het druk hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
but i love you tender
just like cybart![]()
Ohw.. ik heb Excess_All net gisteren wijs gemaakt dat ik niet aan vluggertjes doequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach een vluggertje kan er nog wel bij hoor.
zelfs nog zonder ontbijtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach een vluggertje kan er nog wel bij hoor.
dont hate me,quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en Cybart zegt iets over mij en het druk hebben.
pfffft.
uhm nou niet met mijquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet meer wie mijn liefdesbaby nou ook al weer had
Binnenkort kom ik wel weer even naar m'n baby kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
but i love you tender
just like cybart![]()
Ik wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet meer wie mijn liefdesbaby nou ook al weer had
ik ontbijt nooit. Alleen wat water, zodat ik niet uitdroog van al die nachtelijke inspanning.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfs nog zonder ontbijten
en nu ga ik de post checken, en een boodschappenlijst voor de groothandel maken
BIJNAquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nou niet met mij
ik heb der 12, en weet bijna alle vaders
I'll love you as much as I love the ebola virus and rectal thermometresquote:
ach wat lief, hij lijkt best op jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik wel weer even naar m'n baby kijken
Ach zo weet Meloenhoofd waar hij staat in de wereld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik heb Excess_All net gisteren wijs gemaakt dat ik niet aan vluggertjes doe
sweetquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'll love you as much as I love the ebola virus and rectal thermometres
is geen rendier... maar een bosgod (and that's no joke)quote:
Ik was dronken toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach wat lief, hij lijkt best op jou
weet je nog waar die verwerkt is
I'm attracted to you, like a fly to a steaming pile of moist shit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Excess_All het volgende:
sweetlove you like the bees love honey
![]()
Nou en? Ik gebruik 'm zoals ik wil?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is geen rendier... maar een bosgod (and that's no joke)
yep, hoe jij dat weet teef?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Sunjammer het volgende:
Herne toch?
vlieg en stront houden van elkaar hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'm attracted to you, like a fly to a steaming pile of moist shit.![]()
nou nou zeg, je uit je wel op een zeer explicite manierquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'm attracted to you, like a fly to a steaming pile of moist shit.![]()
En ik dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nou nou zeg, je uit je wel op een zeer explicite manier
je weet toch dat jongens altijd gemeen zijn tegen de jongens die ze leuk vinden
maar helaas er kan niks op bloeien tussen ons
je bent mijn type niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |