haha....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoi schatteboutje, wil je dj voor mij spelen![]()
![]()
ahhhhh je moet altijd tijd maken voor mij,quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha....
heb al mn zooi op mn werk liggen (alhoewel ik nu waarschijnlijk de rest van de maand niet meer kan werken vanwege drukte en een weekendje vakantie)
dan maar via luchtgolven
Idd afwachten..... In verre landen weet je nooit hoe goed ze op de hoogte zijn bij dat soort dingen. Om nog maar te zwijgen van wat je zélf weet wat er allemaal in het eten daar zit!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, we zien wel hoe het loopt nu...
neem aan dat er wel iets geregeld wordt met overkoepelende organisaties enzo
5 minuten dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhh je moet altijd tijd maken voor mij,![]()
Nee dus idd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje Cup a Soupdat was het
en oh ja, dertig cent
Maar vanavond ben ik in D, maar ik merk gewoon dat ik een stuk minder scherp ben (ook mijn zinnen zoals je ziet). En er is niks te jatten in de koelkasten de huisgenoot die mij geld schuldg is, is er niet
ja, ze zit daar zowiezo nu op een groente en aardappel dieet voor zover ik weetquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd afwachten..... In verre landen weet je nooit hoe goed ze op de hoogte zijn bij dat soort dingen. Om nog maar te zwijgen van wat je zélf weet wat er allemaal in het eten daar zit!
is het je daarom te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:28 schreef Excess_All het volgende:
[..]
een vluchtertje![]()
doe ik alleen als je me meer foto's stuurt![]()
welke cup heeft ze?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga met m'n giga-geile klasgenoot volgende week stappen.
nee dit is het homo-topic, dus het is een man.quote:
Ik heb al gezochtquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee dus idd.![]()
![]()
Ook geen pakje crackers meer of twee euro die tussen de kussens van de bank zijn gevallen...
Hongersnood komt in Nederland dus ook nog steeds voor.
Ik zou bijna zeggen kom hiernaartoe, maar dat is wat te ver.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:11 schreef Excess_All het volgende:
oh en vlarp met wie ik een liefdesbaby heb
wie van jullie twee is het vrouwtje?quote:
die bestaan er alleen van een aantal jaar geleden...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
haha precies, foto's als dj in actie:p
en kenny )
Excessquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie van jullie twee is het vrouwtje?
zo positief heb ik je nog nooit over school gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee dit is het homo-topic, dus het is een man.
mijn giga-geile meisjes klasgenoot zit in het buitenland op dit moment, en die heeft best dikke tieten, die komt over een maandje of wat weer terug, en ik mag langskomen dan.
hahah nou jah gewone foto's danquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
die bestaan er alleen van een aantal jaar geleden...
nog niet van mij in mn nieuwe toco
*bléééééééér*quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sun..
Ik wist niet dat je meelas
Maar.. euh.. het stelt niks voor!! Echt niet!![]()
tis een knappe gzer, niet lelijk, heeft dezelfde interesses als ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo positief heb ik je nog nooit over school gehoord
Sorry, ook geen tijd. En ik heb hier toch geen last van het gejankquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou jah gewone foto's dan
ik wacht met ongeduld
en vlarp de baby wil een nieuwe luier, k ben ff aan flirten met cybart
"Kugari-Ken, altijd opzoek naar het onmogelijke"quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tis een knappe gzer, niet lelijk, heeft dezelfde interesses als ik.
en is kei-hetero![]()
oh ik ga rechtzaak beginnen voor allementatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, ook geen tijd. En ik heb hier toch geen last van het gejank
Er staat niks op papier, dus veel succes schatquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh ik ga rechtzaak beginnen voor allementatie
Niet té snel eten, anders krijg je daarna tijdens die interviews nog last van opborrelende luchtverschijnselen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb al gezochtMaar om half zeven ben ik thuis!!
Heel snel eten en dan twee interviews, hoppaaaa
die volgen nog welquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou jah gewone foto's dan
ik wacht met ongeduld
en vlarp de baby wil een nieuwe luier, k ben ff aan flirten met cybart
er moet dan ook een addertje onder het gras zitten hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tis een knappe gzer, niet lelijk, heeft dezelfde interesses als ik.
en is kei-hetero![]()
nee zo erg is het ook weer niet. Hij is gewoon een toffe gozer. Kan er goed mee lullen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Kugari-Ken, altijd opzoek naar het onmogelijke"
ken ik ben der ook nog altijd voor jequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee zo erg is het ook weer niet. Hij is gewoon een toffe gozer. Kan er goed mee lullen.
jah...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
er moet dan ook een addertje onder het gras zitten he
zelfs geen kans om hem keihard te bekerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jah...![]()
want we gaan niet met z'n tween... z'n broertje gaat ook mee.![]()
ik weet niet wie jij bent, maar je bent van niet zo cool als mijn klasgenoot.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ken ik ben der ook nog altijd voor je
ohquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij bent, maar je bent van niet zo cool als mijn klasgenoot.
dat vind z'n vriendin denk ik ook niet zo leuk... maar wie weet, gewoon volgieten met alcohol en misbruik van de situatie maken!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfs geen kans om hem keihard te bekeren
de kug-ken rape-tourquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat vind z'n vriendin denk ik ook niet zo leuk... maar wie weet, gewoon volgieten met alcohol en misbruik van de situatie maken!
ja in je fotoboek valt ook te zien hoe je met Jerruh aan het flirten bent.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh![]()
nou in mijn fotoboek staan foto's en verder moet je me maar leren kenen enzo![]()
Tssss wie denk je wel niet dat ik ben!?quote:
ik flirt met iedereenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja in je fotoboek valt ook te zien hoe je met Jerruh aan het flirten bent.
waarom moet ik lief doen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik flirt met iedereen, ik heb dan ook 12 liefdesbaby's en nog 1 op komst
maar ken wees eens lief,![]()
zo heb ik er ook 1quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef Sunjammer het volgende:
Kill! Kill! Kill! Killllllll!!!
Ahem, sorry...
Ja jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee zo erg is het ook weer niet. Hij is gewoon een toffe gozer. Kan er goed mee lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |