"wat erg"quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
mijn zus kan voorlopig niet naar huis van haar vakantie
(op de heenweg hadden ze al 9 uur vertraging en op schiphol moeten overnachten)
bij aankomst op de bestemming waren de helft van de koffers van het gezelschap kwijt...
en nu mag (idd Onur Air) niet meer landen in NL
Was ik maar modquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik typ te veel ( en ja dit is een TVP)
Voorwaartsch Christenstrijders, voorwaartsch naar den victorie!
<knip>
Wist je datquote:
mijn zus kennende schiet ze zodra ze het hoort in de stress omdat ze twee dagen na (originele) thuiskomst al zou moeten werken...quote:
het gaat over Tempation Islandquote:
dan wil je een baan wel HEEEEEL graag hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Mijn zusje gaat, je gelooft het niet, op en neer van Dub1in naar utr3cht voor een sollicitatiegesprek
Quasi-literair Temptation Island-verslag?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik typ te veel ( en ja dit is een TVP)
Voorwaartsch Christenstrijders, voorwaartsch naar den victorie!
-knip-
Aaawww.... dat is gemeen!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn zus kennende schiet ze zodra ze het hoort in de stress omdat ze twee dagen na (originele) thuiskomst al zou moeten werken...
wordt nog lachen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het gaat over Tempation Island![]()
<--- Vork's smiley
Ze doet een studie die een jaar duurt, waarvoor ze ook gesolliciteerd heeft en die maar 140 studenten uit de EU doen. En ze heeft geen vakanties, behalve kerst enz, en dat gaat dus door tot aan septmber. En nu moet ze een stageplek zien te krijgen, wat heel moeilijk is....quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wil je een baan wel HEEEEEL graag hebben
dat kan inderdaad wel een (serieus) heel groot probleem gaan vormen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww.... dat is gemeen!!![]()
Trouwens, of is het prive of stom dat ik daar over begin, maar zij heeft toch ook PKU? Ik bedoel, dan moet ze dus zich ook nog met eten zien te redden..... en als ze de hele tijd op zo'n vliegveld moet hangen.....![]()
Of vergis ik me nu?
het zal inderdaad wel goed staan op je CVquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze doet een studie die een jaar duurt, waarvoor ze ook gesolliciteerd heeft en die maar 140 studenten uit de EU doen. En ze heeft geen vakanties, behalve kerst enz, en dat gaat dus door tot aan septmber. En nu moet ze een stageplek zien te krijgen, wat heel moeilijk is....Decadent eigenlijk he
En pa maar lappen
Heb je echt helemaal niks te eten meer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik begin nou toch echt wel honger te krijgen hoor
Ik wilde net zeggen, dat klinkt haast als een waargeworden nachtmerriequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat kan inderdaad wel een (serieus) heel groot probleem gaan vormen.
maar ik denk dat we dan medicijnen daar naar toe laten sturen als het evt te lang zou gaan duren...
ze heeft al geluk gehad dat haar koffers daar wel tegelijk met het vliegtuig zijn aangekomen.
anders was dat inderdaad ook een probleem geweest
Ik heb nog een doosje Cup a Soupquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal niks te eten meer?
ja, we zien wel hoe het loopt nu...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat klinkt haast als een waargeworden nachtmerrieGelukkig dat zij haar koffer dan weer heeft... En nu maar hopen dat ze snel weer deze kant op kan!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |