zelfs dan....ik ontken alles....altijd en overal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach komt van een heel lief iemand
oeh ja toegevoegd, maar schatje waarom zet je je cam niet aan? Ik dacht dat je me wildequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach wat romantisch, ik zet mijn cam vast klaar
mijn msn is xxmike20xx@hotmail.com
ik wacht met spanninggggg
oh maar lieverd, cammen betekent van 2 kantenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oeh ja toegevoegd, maar schatje waarom zet je je cam niet aan? Ik dacht dat je me wilde
je bent met jezelf aan het spelen niet waar?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh maar lieverd, cammen betekent van 2 kanten
ik wil jou lieve zelf ook zien, lief kipstickje van me![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geeft niet. Je hebt vast weer andere kwaliteiten.
jah zonde van al die operaties hequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
EEEEEEEEEEEUW!
bah bah bah bah
je lijkt gewoon op je foto!
als in... zelfde houding, zelfde kleren, zelfde gezichtsuitdrukking, zelfde licht, zelfde alles als op je foto/avatar/icoon/dinges.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:29 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah zonde van al die operaties he
ik kan niet lachen, alles zit vastgenaaid enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als in... zelfde houding, zelfde kleren, zelfde gezichtsuitdrukking, zelfde licht, zelfde alles als op je foto/avatar/icoon/dinges.
om de tien jaar moet je implantaten vernieuwen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik kan niet lachen, alles zit vastgenaaid enzo
en jah ook kan ik niet bewegen
mijn bilimplantaten doen nog pijn
cammenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Andyvie het volgende:
Het lijkt hier chatboy welMet dat smijten met MSN-adressen en cammen
ik weet het dan neem ik DD in mijn billenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
om de tien jaar moet je implantaten vernieuwen.
Ik wil niet weten welke houding dat isquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:33 schreef Excess_All het volgende:
[..]
cammen
ik zit nog steeds in de zelfde houding
oud nieuwsquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Nuvole het volgende:
Tijd voor een ander spelletje:
http://y.20q.net/anon
nou de gewone foetus houding hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik wil niet weten welke houding dat is
Rofl. heb je een aanbidder Vlarp?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:14 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vlarp is lief als die zo stoer en mannelijk is
vind ik wel romantisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |