quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
vlieg en stront houden van elkaar hoor
jij wel schatteboutje anders hadden we toch geen liefdesbabyquote:
Tja...en ik moet eerlijk bekennen dat het me ook niet zoveel kan boeien dat jij mij kent en ik jou niet.quote:
is jouw voornaam toevallig Rosemary?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jij wel schatteboutje anders hadden we toch geen liefdesbaby
heet niet voor niks LIEFDES
Let's just say I have a certain interest in those kind of things... bitchquote:
phew dan is het goed... pragmatische diafragma onderzoekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Let's just say I have a certain interest in those kind of things... bitch
hahah ach geeft niks hoor, ik ken je ook niet persoonlijk , meer via viaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...en ik moet eerlijk bekennen dat het me ook niet zoveel kan boeien dat jij mij kent en ik jou niet.
ken je mij ook?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah ach geeft niks hoor, ik ken je ook niet persoonlijk , meer via via
Pragmatische Diafragma Onderzoeker... sound good! *noteer*quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
phew dan is het goed... pragmatische diafragma onderzoeker
Ohw....weet wel dat alles wat je van me hoort of leest gelogen is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah ach geeft niks hoor, ik ken je ook niet persoonlijk , meer via via
neeeeeh maar ik roep wel vakerquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is jouw voornaam toevallig Rosemary?
ik ken jou helaas nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ken je mij ook?
ik ben wel een aantal lentes ouder dan jij met m'n 35.
Firljeppen om precies te zijn. Is Frysk... Da's met een lange stok over een vrij brede sloot springen ja...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
vlierjeppen.. dat is toch met zo'n stokje?
that would be a clever come back... where it not that the novels weren't written by the same person and neither movie was directed by or featured anyone from the other.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
neeeeeh maar ik roep wel vaker
HERE"S JOHNNY
ach komt van een heel lief iemandquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw....weet wel dat alles wat je van me hoort of leest gelogen is.![]()
ahjaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Firljeppen om precies te zijn. Is Frysk... Da's met een lange stof over een vrij brede sloot springen ja...
als je me beter leert kennen ben ik wel aardig hoor. Zeg wat is je msn, dan kunnen we lekker cammen, ik val wel op jonger.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik ken jou helaas niet
je doet ook niet zo liefdevol
dikke smakkerd voor jou dat je dat allemaal weetquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
that would be a clever come back... where it not that the novels weren't written by the same person and neither movie was directed by or featured anyone from the other.
Geeft niet. Je hebt vast weer andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahjaik heb soms dat er ineens een random woord me te binnen schiet
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:14 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vlarp is lief als die zo stoer en mannelijk is
vind ik wel romantisch
ach wat romantisch, ik zet mijn cam vast klaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als je me beter leert kennen ben ik wel aardig hoor. Zeg wat is je msn, dan kunnen we lekker cammen, ik val wel op jonger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |