Ik hou van mannen in een bad met melkquote:
Nee op m'n wangetjes... en dat het dan langzaam langs m'n mond naar beneden druipt. Je kunt best mikken hoorquote:
In the heat of the moment? Dan denk jij dat ik nog ga mikken op je wang?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nee op m'n wangetjes... en dat het dan langzaam langs m'n mond naar beneden druipt. Je kunt best mikken hoor![]()
Jah..... of ik draai m'n hoofd ofzo .quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In the heat of the moment? Dan denk jij dat ik nog ga mikken op je wang?
Melk is mooiquote:
Als je later maar niet gaat zeiken dat je haar zo hard is of "auw auw het pikt in m'n oog"quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Jah..... of ik draai m'n hoofd ofzo .![]()
Ziet pup voor zich in een bak met yoghurt terwijl Ang3l z'n haar blauw verft en naar BBB luistert op zijn PS2 met Dance dance revolution 2.quote:
't wel geil.... zo met je vinger erdoorheen en klein beetje uitsmeren..... en daarna pas eraf wassenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je later maar niet gaat zeiken dat je haar zo hard is of "auw auw het pikt in m'n oog"
Over sexueel gefrustreerd gesprokenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
't wel geil.... zo met je vinger erdoorheen en klein beetje uitsmeren..... en daarna pas eraf wassen![]()
Iedereen fantaseerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Over sexueel gefrustreerd gesproken![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja maar omdat hier zo expliciet neer te gaan zetten
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja maar omdat hier zo expliciet neer te gaan zetten
Ben je wel es begluurd door een of ander smerig mannetje ... zonder dat je dat wilde... dus zo'n voyeur? Want ik kan daar nog wel wat over vertellen uit eigen ervaringquote:
Ik niet. Vertel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ben je wel es begluurd door een of ander smerig mannetje ... zonder dat je dat wilde... dus zo'n voyeur? Want ik kan daar nog wel wat over vertellen uit eigen ervaring
Gewoon dat rooie lampje uitdoen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Blond19 het volgende:
Ben je wel es begluurd door een of ander smerig mannetje ... zonder dat je dat wilde... dus zo'n voyeur? Want ik kan daar nog wel wat over vertellen uit eigen ervaring
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon dat rooie lampje uitdoen..
Heyquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef wonderer het volgende:
Oei, nog net op tijd. *zweet van voorhoofd wis*
hoestie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef wonderer het volgende:
Oei, nog net op tijd. *zweet van voorhoofd wis*
Dat is ziek, man.quote:
Wel spannend hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:33 schreef Blond19 het volgende:
[quote]Op donderdag 12 mei 2005 17:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
-edit-
iedereen heeft het wel gelezen
Ach.... ik denk maar: oh hij vond me lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is ziek, man.![]()
Jammer dat jullie hem niet te pakken konden krijgen.
Niet als je daar naakt in het douchehokje staat en niet weet hoe ziek die vent is en of ie een wapen heeftquote:
oke omdat je zo leuk bent hier een samenvatting: ik in douche op vakantie. Gluurder. Ik bang voor zieke geest/misschien wapen? omgekleed... iemand gehaald... maar vogel was gevlogen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ik was echter te laat voor Blonds verhaal
Die zag ik vanmiddagquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:43 schreef Ang3l het volgende:
eeuy, da ben ik --> http://www.apple.com/trailers/lions_gate/rize/large.html
Klinkt niet echt prettig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
oke omdat je zo leuk bent hier een samenvatting: ik in douche op vakantie. Gluurder. Ik bang voor zieke geest/misschien wapen? omgekleed... iemand gehaald... maar vogel was gevlogen.
Hehehe... nee was niet echt prettig maar goed... dat was 2000 kilometer hiervan daan dus die kansloze kinderbilletjes-kijker kom ik nooit meer tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt niet echt prettig.
Ik ben vaak genoeg bekeken terwijl ik bijna naakt was, maar dat was mijn werk
Ik was model voor een stel beeldhouwers.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:56 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Hehehe... nee was niet echt prettig maar goed... dat was 2000 kilometer hiervan daan dus die kansloze kinderbilletjes-kijker kom ik nooit meer tegen.
Wat deed jij voor werk?
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag
Gave film!
Kun jij dat ook?
verdiende het?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was model voor een stel beeldhouwers.
Ook op die snelheidquote:
25 gulden/15 euro per uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |