De laatste keer dat ik moest lachen, was maandag toen ik het formuliertje inleverde bij de woningstichting...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee mijn leven is altijd even leuk
Maar lachen kan altijd
pfffquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik moest lachen, was maandag toen ik het formuliertje inleverde bij de woningstichting...En nu..... nu..... Echt, één en al..... Overijssels Tranendal.....
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga slapen!
En een flinke vacuumvoor de liefhebbers!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga slapen!
En een flinke vacuumvoor de liefhebbers! Slaep lecker!
Ja, ik ook, maar dat is voor mij nog reden om te gaan slapen. Eerst even bijkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:Nou, nu echt weg, morgen nog rete-veel te doen
Welterusten allemaal
Kijk aan, het zonnetje in huis is er ook weer!quote:
*bevestigtquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
En NEE, Slimshady is geen kloon van mij..
Trusten Waxxer!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:Nou, nu echt weg, morgen nog rete-veel te doen
Welterusten allemaal
Ik denk het wel.quote:
Ik zit vooral in Grote Stress in verband met een Grote Deadline.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kijk aan, het zonnetje in huis is er ook weer!
Heeft deze dag je Grote_Verwachtingen ook weer kunnen waarmaken?
En je kunt zequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, d'r zijn opeens veel meer icoontjes! [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jaja, ik had het de eerste keer ook al begrepen. Ik leef intens met je mee en de rest vast ook.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is SlimShady een kloon van G_E..
Het is overduidelijk dat jij nog niet werkt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
het is een deadline, wat kortstondige stress betekent
Nee, das de verkeerde smiley.quote:
Dacht je dat studenten geen stress en deadlines hebben voor tentamens, werkstukken, scripties en meer van dat soort nuttige zaken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij nog niet werkt..
och hedde da ook weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:03 schreef Blond19 het volgende:
Waxxer er is niks mis met je lipjes hoor .... stomme kinderen hier![]()
![]()
Iemand heeft de nieuwe smilies die eik niet zo nieuw zijn ontdekt.quote:
feliciteer je mij ook over 2 maandenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef Blond19 het volgende:
er zijn wel veel mensen jarig steeds![]()
gefeliciteerd![]()
Ieder op z'n beurtquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
[..]
feliciteer je mij ook over 2 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |