beiden vanuit eerste dag laatste menstruatie...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:12 schreef Randa_v het volgende:
De verloskundige zei dat mijn berekeing goed was. Van welke datum ga je uit, wanneer je gestopt ben t met de pil, de eerste dag van de stopweek?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef Githa het volgende:
Valt dan niet mee he![]()
Romekvrouwtje heel veel sterkte hoornogmaals ook voorwerk is werk
![]()
Uhm, moet lewis er niet uit.....?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef Neva het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 138
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
15 mei 2005: Romek (papa)
Vanaf de laatste menstruatie(de eerste dag) 9 mnd + 6 dagenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef Neva het volgende:
even een vraagje.. volgens de huisarts is de 27e uitgerekende datum en volgens MVM en andere sites de 25e. waar moet ik nou vanuit gaan ik weet wel dat je niet van de uitgerekende dag uit moet gaan maar toch
Me nicole, een linkje voor je, je mag idd niet worden verplicht tot nachtdiensten (geen verplichting tot overwerk en nachtdiensten -> Tot zes maanden na de bevalling gelden deze regels). Lees dat even rustig door, en praat met je baas/ roosterverantwoordelijke. Doet die naar/ werkt die niet mee, dan is het een zaak voor de Arbo, lijkt mij. Maar waarschijnlijk is praten wel genoeg, toch? Succes!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef MeNicole het volgende:
Het is hier spannend lees ik
Ik moest deze week eigenlijk nachtploeg draaien. Maar zondagnacht ben ik om 2 uur naar huis gegaan ik was te moe en te misselijk. Nu kan ik in mijn cao nix vinden over nachtploeg. Heb wel ergens gelezen dat ze me niet mogen verplichten tot nachtploeg. Ik wil dat liever ook niet meer. Heeft iemand zo iets ook meegemaakt?
Dat hoop ik inderdaad ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Snake, ik hoop ontzettend dat je de telefoon en mail vergeten bent en lekker aan het genieten bent van je meiske!
Hoe is het met romek-vrouw?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:04 schreef Jonnetje het volgende:
Ik hoop ook dat Snake lekker aan het genieten is..
Maar ik hoop wel dat ze snel iets van 'r laat horen..
Luck weet jij al iets?
wij hebben ook al aardig wat spullen en veel ervan is 2e hands ( kinderwagen/draagzak/ complete kinderkamer) wij hebben veel geluk gehad en dit zo voor niet gekregen :quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef Randa_v het volgende:
In veel tijdschriften en boeken wordt aangeraden om vanaf zes weken de kraamzorg alvast aan te vragen vanwege beschikbaarheid.
Meubels ed worden tweede hands aangekocht via familie en vrienden. er zal weinig nieuws hier binnen komen. Als ik het zo hoor heb ik het grootste en duurste gedeelte van de uitzet zo ongeveer al binnen. Lekker makkelijk.
Ok. Ik ben soms gewoon bang dat het alsnog misgaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef Githa het volgende:
kan allebei tegelijk...alleen rechts, alleen links, heel erg pijnlijk of juist helemaal niet..... niet zo druk maken om alles Ingrid, dat is al helemaal niet gezond![]()
Je lichaam veranderd en je zult nog veel nieuwe pijntjes en andere dingen voelen, het hoort erbij.
Dat je buik bijvoorbeeld heel groot en dik en rond word is ook zoiets... Je doet er niks aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef Githa het volgende:
Je lichaam veranderd en je zult nog veel nieuwe pijntjes en andere dingen voelen, het hoort erbij.
een naar bijverschijnsel van de zwangerschap hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat je buik bijvoorbeeld heel groot en dik en rond word is ook zoiets... Je doet er niks aan.
Ow ships, daar had ik zelf niet eens aan gedacht! Ik ben nu de klokkenluider waardoor anderen denken dat er een baby is!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Jentin het volgende:
Ik ben alleen maar lurker hier, en zelfs IK krijg de zenuwen als ik zie dat jij gepost hebt
Nope hier zijn de nagels ook al kort ondertussenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ow ships, daar had ik zelf niet eens aan gedacht! Ik ben nu de klokkenluider waardoor anderen denken dat er een baby is!![]()
Sowwy, kzal ut nie meer doen!![]()
(iemand nog een handvol vingers in de aanbieding om nagels op te bijten?)
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef Luckepuk het volgende:
(iemand nog een handvol vingers in de aanbieding om nagels op te bijten?)
We zijn nog niet zo ver, kan niet wachten tot het zover is dat we beebje ook mogen zien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:59 schreef Neva het volgende:
vickylief hoor ( waarom duurt het hier nog zo lang
)
iddquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:00 schreef Randa_v het volgende:
[..]
We zijn nog niet zo ver, kan niet wachten tot het zover is dat we beebje ook mogen zien.
Ik ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Snake? Doe us melden, begin een beetje ongerust te worden...
Huh? Dit is toch inmiddels de negende dag na de bevalling? Heeft er iemand hier in oud zo lang van het kraambed mogen genieten? Dan ben ik bij deze ernstig jaloersquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:06 schreef Ma-Maatje het volgende:
Strenge toon: Hé Mel, hoor jij niet in je kraambedje te liggen? Foei!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:36 schreef Lois het volgende:
Ja ik!maar ik had wel een dubbele longontsteking, dus dat telt niet echt....
Dan kun je jaloers zijn op mij Loena, want ik heb zo lang mogen genieten! met dank aan mijn superverzekering die "gewoon" 10 dagen van 8 uur vergoedt, al waren mijn eerste 5 dagen dan in het ziekenhuis vanwege de keizersnede, maar de 5 dagen erna waren absoluut heerlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch inmiddels de negende dag na de bevalling? Heeft er iemand hier in oud zo lang van het kraambed mogen genieten? Dan ben ik bij deze ernstig jaloers![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:06 schreef Ma-Maatje het volgende:
Strenge toon: Hé Mel, hoor jij niet in je kraambedje te liggen? Foei!
Ik!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch inmiddels de negende dag na de bevalling? Heeft er iemand hier in oud zo lang van het kraambed mogen genieten? Dan ben ik bij deze ernstig jaloers![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:39 schreef Rottdog het volgende:
Neva even met de VK bellen meis, zeggen dat je haast niets binnen houdt misschien heeft ze wel wat voor je
eeuuhhh jongedame hij komt er heust niet via de bovenkant uit, beebje zit daar wel goed echt waar
![]()
He jammerquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Keizersnede telt ook niet mee hoor![]()
![]()
![]()
Wat hebben we ineens veel smilies
![]()
![]()
![]()
Ik had ook 8 dagen zorg, maar ik had het meer over bedrust...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:51 schreef jessie het volgende:
Bij t zilveren kruis had ik beide keren recht op 9 dagen kraamzorg. Had niemand dat dan?
O zo bedoel je. Ach dat ligt een beetje aan jezelf toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik had ook 8 dagen zorg, maar ik had het meer over bedrust...
2 dagen alquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Roxie gefeliciteerd! En dat nog op je uitgerekende dag!!![]()
![]()
PeRi dit is dag 2 dat we niets horen van Sneekie, Hubbie en Sneekbeebje !
Het baart ons allemaal wat zorgen geloof ik !![]()
Die onderzoekjes zijn voor de zekerheid. Maak je nog geen grote zorgen. Het komt heel vaak voor dat kleintjes niet meteen goed kunnen drinken. (Ik werk in het ziekenhuis, op de kinder). Maar het is zeker ontzettend klote dat je nog niet helemaal van je kindje kan genieten. Sterkte!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:00 schreef Yfke het volgende:
Allereerst voor alle nieuwbakken moeders: GEFELICITEERD MET JULLIE BABY's (natuurlijk ook de vaders), ik heb het niet meer bijgehouden....
Onze kleine Samiq (van SPIRO en mij) ligt nog steeds in het ziekenhuis, het eten gaat nog niet goed, hij krijgt nog meer dan de helft van het flesje door de sonde. Ze hebben deze week een hersen-echo gemaakt, weer bloed afgenomen en urine voor allerlei onderzoeken. Op zich gaat het wel goed, maar ze weten ff niet waarom hij niet genoeg zelfstandig kan drinken. Samiq is morgen 2 weken, nog niet op zijn geboortegewicht. Hij is wel helderen dan vorige week, vaker oogjes open e.d. Verder kunnen ze tot nu toe geen gekke dingen vinden, alleen het weinige eten houdt hem tegen van thuiskomst. Wilde het toch ff kwijt hier, geeft toch een boel spanning weer.......![]()
eerst alle dagen meermaals posten, en dan opeens niets meer, zelfs geen telefoontje naar diegene die het ging meldenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef dutchie het volgende:
Roxie gefeliciteerd metQuerida
! Heb je ook foto's?
Snakelady is ons helemaal vergeten joh, die zit heerlijk op een roze of blauwe wolk te genieten van haar baby.
Erg grappig, ik had me net geregistreerd en toen zag ik het goede nieuwsquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef BadGirly het volgende:
Na een zware bevalling is het dochtertje van Kelly geboren. Ze heet Demi is 52 cm lang en weegt 2830 gram.
Dit heeft haar man rond 12.00 bij ons gepost. Ik denk dat het nu wel duidelijk is waarom het zo lang geduurd heeft
Dank je! Ik dacht ik verlos jullie even van het nagelbijten. Hier ligt namelijk een aardig stapeltjequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Erg grappig, ik had me net geregistreerd en toen zag ik het goede nieuws
Leuk forum trouwens
Oh je wil niet weten hoe vaak ik wel niet ben gaan kijken bij Tomas als hij stil bleef. Dan was ik weer bang dat er iets mis was. Hoort er allemaal bij denk ik! Gefeliciteerd met je dochter!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Roxie het volgende:
Nu gaat het allemaal traag, vooral traag. Ze slaap gelukkig goed (en op gunstige tijden want ze slaapt eigenlijk s nachts heel erg goed), ze eet zoals het moet, ik moet nu nog bijkomen en nog heel erg wennen. Ik schrik elke keer als ze gaat huiilen, en als het stil is dan schrik ik ook.
Nu maar hopen dat we samen kunnen genieten van elkaar. Ze is nog zo klein en kwetsbaar.
Je mag altijd bellen als je ongerust bent!!!!! Stress en spanning is niet goed voor je beebje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef Neva het volgende:
wil niet over de blijheid heenwalsen maar krijg maar geen bereik bij de vlos, nu schijnt er een telefonisch spreek uut te zijn maar die is dus ma t/m do tussen half een en half twee , kan ik dan toch gewoon bellen![]()
bedoel je danyel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Aine. het volgende:
Alweer een tijdje geleden las ik over een kindje dat heel veel problemen had gelijk na de geboorte
is dat nog goed gekomen allemaal????
ja idd Danyelquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
bedoel je danyel?
Heb ik pas ook nog allemaal gelezen.
Linda = Romekvrouwtje...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:52 schreef Romek het volgende:
Linda voelde zojuist enorme hevige pijn in haar onderbuik....
Ze kan het niet thuis brengen wat het was.....
Ze voelt zich zó beroerd, dat ze op bed gaat liggen....
Pijn is nu weggetrokken....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef TearSong het volgende:
blijft de pijn aanhouden of trekt het weer weg Romek?
Nou... dan zou het zomaar een wee kunnen zijnquote:
Babypark heeft ook een filiaal in Gouda! Misschien iets meer in de buurt, tenzij jullie er een hele dag van gaan makenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:17 schreef Saffier het volgende:
Romek, rustig aan hè? Je vrouwtje heeft je steun hard nodig zo!! Linda![]()
![]()
![]()
Gister zijn we naar Barendrecht geweest om bij Babythings voor een kamertje te kijken, dat is voor ons 'om de hoek' dus we dachten dat dat wel makkelijk was. Is Babythings wegens opheffing gesloten![]()
!! We gaan zometeen naar Kesteren, eens kijken of zij wel open zijn
(zal wel, vorige week nog een brochure gekregen van ze).
Hoe gaat het verder met de (nieuwe) zwangeren en de LLM?
Babythings... Was dat ook niet die zaak waar Pluisje zo'n problemen mee had?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:17 schreef Saffier het volgende:
Romek, rustig aan hè? Je vrouwtje heeft je steun hard nodig zo!! Linda![]()
![]()
![]()
Gister zijn we naar Barendrecht geweest om bij Babythings voor een kamertje te kijken, dat is voor ons 'om de hoek' dus we dachten dat dat wel makkelijk was. Is Babythings wegens opheffing gesloten![]()
!! We gaan zometeen naar Kesteren, eens kijken of zij wel open zijn
(zal wel, vorige week nog een brochure gekregen van ze).
Hoe gaat het verder met de (nieuwe) zwangeren en de LLM?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:42 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Babythings... Was dat ook niet die zaak waar Pluisje zo'n problemen mee had?
ja maar kreeg ze niet te pakkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:39 schreef Rottdog het volgende:
Romek spannend![]()
Neva heb je ze nog gebeld????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |