abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 09:02:35 #251
81992 Githa
pi_26998346
Romek dat klinkt goed ....Linda zet hem op hoor
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:17:45 #252
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26998440
Romek, rustig aan hè? Je vrouwtje heeft je steun hard nodig zo!! Linda

Gister zijn we naar Barendrecht geweest om bij Babythings voor een kamertje te kijken, dat is voor ons 'om de hoek' dus we dachten dat dat wel makkelijk was. Is Babythings wegens opheffing gesloten !! We gaan zometeen naar Kesteren, eens kijken of zij wel open zijn (zal wel, vorige week nog een brochure gekregen van ze).

Hoe gaat het verder met de (nieuwe) zwangeren en de LLM?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_26998530
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:17 schreef Saffier het volgende:

Gister zijn we naar Barendrecht geweest om bij Babythings voor een kamertje te kijken, dat is voor ons 'om de hoek' dus we dachten dat dat wel makkelijk was. Is Babythings wegens opheffing gesloten !! We gaan zometeen naar Kesteren, eens kijken of zij wel open zijn (zal wel, vorige week nog een brochure gekregen van ze).

Babypark heeft ook een filiaal in Gouda! Misschien iets meer in de buurt, tenzij jullie er een hele dag van gaan maken

Romek, voor je vrouw!!
pi_26998810
Kelly en Remco gefeliciteerd met jullie dochtertje ! Prachtige naam, is ze net zo mooi als die andere Demi ? Oftewel: wij willen fotooos !!

Romek: klinkt alsof het begonnen is hoor ! Sterkte voor jou en nu even rustig blijven en er zijn voor romek-vrouwtje ! Laat je handen maar fijnknijpen en puf maar flink mee (wel in het goede tempo anders gaat ze hyperventileren
pi_26999311
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:17 schreef Saffier het volgende:

Babythings... Was dat ook niet die zaak waar Pluisje zo'n problemen mee had?
W ~ H ~ T
  zaterdag 14 mei 2005 @ 10:47:58 #256
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26999385
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 10:42 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Babythings... Was dat ook niet die zaak waar Pluisje zo'n problemen mee had?

Niet verwonderlijk dus, dat ze failliet zijn..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26999522

Dat dacht ik dus ook..
W ~ H ~ T
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:01:06 #258
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_26999586
Tussenstand....

Rommelperiode houdt continue aan.....
Steeds die "weeen" om de 5 a 10 min (houden nu 20sec aan)...
Oja... Hyperventileren, daar had ze voorheen ook altijd last van..... (zonder zwangerschap en halverwege de zwangerschap)
Ze probeert telkens een oogje dicht te knijpen, maar door die "weeen" krijgt ze daar NIET fatsoenlijk de kans voor....

M'n zenuwen zijn nu wat minder (misschien omdat ik er de laatste 6uur aan gewend ben geraakt)
K kan weinig voor d'r betekenen (ik wil wel, maar kan dus niets)

To be continued!

(kvind het klote haar zo hulploos en zwak op de bank zien liggen)
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:03:22 #259
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26999626
Romek hoe gaat het met linda

Zou zeggen net goed schandalige service Saffier misschien voor jullie wel goed dat hij weg is kamertje die niet klopt, beschadigd, bedje waar baby in ligt uit elkaar valtwees maar blij
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:03:23 #260
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_26999627
Klinkt als het echte werk Romek.

Zet 'm op Romekvrouwtje
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 11:05:22 #261
43556 miss_dynastie
pi_26999664
Romek, spannend hoor
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:15:08 #262
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26999842
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:39 schreef Rottdog het volgende:
Romek spannend

Neva heb je ze nog gebeld????
ja maar kreeg ze niet te pakken dus vrijdag ochtend huisarts gebeld nu tabletjes gekregen , rest volgt wel heb vejaardag.

Romek en romek vrouwtje zet uhm op
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:21:41 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26999988
Romek en vrouwtje! Het lijkt erop alsof het nu echt aan het beginnen is!
Zet hem op he!
pi_27000013
Romek!

Is ze nog in bad/onder de warme douche geweest?
Onder de warme douche zitten (op een (tuin)stoel of krukje) is vaak erg lekker.. Dan kan haar lichaam wat ontspannen en is de pijn vaak beter te dragen.
W ~ H ~ T
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:22:39 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_27000030
Romek en Linda, sterkte! even meepuffen.
Romek, stand by you woman, en ga haar niet zielig vinden, want dat schiet niet op. Probeer haar gewoon te steunen zo goed als je kan. Bevallen doe je samen, maar ook erg alleen helaas.
Heel veel succes!!
stormy waters...
sailin'
pi_27000369
Romek & vrouw, succes!!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:31:45 #267
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27001325
Jonnetje en Rottdogg het verhaal van Pluisje ken ik idd, vond het toen ook zo erg voor haar!! ben al jarenlang lurker hier Ik wist alleen niet meer dat dat bij Babythings was, ben er nu wel dubbelblij om dat ze dicht zijn hoor!!
@ Stiekemurd, Gouda wist ik, maar heb gehoord dat Kesteren een stuk groter is, iemand ervaring met deze twee zaken? We gaan er van de week idd een hele dag voor uittrekken naar Kesteren, het is nu te laat om daar nog naar toe te rijden, we gaan daarom zometeen maar naar Sleeuwijk (niets zo veranderlijk als de mens of mijn man af en toe hihi) de baby-dump onveilig makeen.

Romek hen je Linda al onder de douche gezet? Ik gooi er ook nog wat puffers tegenaan voor jullie
Ylana
pi_27002188
Romekvrouwtje.......kom maar op met die baby

Saffier....ik ben(jaaaaaaaaaaren geleden )in Kesteren geweest.Heel grote zaak en 2 verdiepingen,erg mooie spullen.Maar je moet wel een beetje weten wat je wilt,anders zie je door de bomen t bos niet meer,er staat best veel.Veel plezier.

Groetjes,Minoes
pi_27002467
Babystunter zou ik niet naartoe gaan. Daar hebben wij van veel mensen slechte dingen over gehoord. Zoals ledikantje waar de spijlen uitvielen en de baby dus ook. Kasten gammel in elkaar.

Babypark vinden wij erg duur, maar dat is persoonlijk.

Wij gaan vanmiddag naar Babyplanet toe, hopelijk kunnen we dan de babykamer regelen. We hebben er een optie op t/m vandaag.

Romek en vrouwtje suc6!
pi_27002526
Babystunter is hier perfect bevallen!

De slechte verhalen hoor je altijd het eerste over een winkel/artikel, alle goede verhalen hoor je vaak niets over!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_27002544
Romek en Linda! veel succes!!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_27002666
Hier erg goede ervaringen (service + prijs) bij Gardo babyzaak. Kesteren heeft ook een fabrieksdump afdeling waar je ook goedkoop kunt scoren. Hou er wel rekening mee dat je daar niet kunt ruilen, alleen tegoedbon en die is dan alleen geldig in de dump afdeling, niet in de gewone winkel. Ook dingen als badjes, matrasjes, lakentjes enzo hebben ze daar goedkoper (uitlopende collecties enzo).
pi_27002860
Wij hebben de kinderwagen bij Gardo vandaan. Perfecte service! In Hoogeveen heb je ook een fabrieksdump. Daar hebben ze ook leuk en goed spul, voor een vriendelijke prijs!
Het is gewoon overjarig spul, oudere modellen.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:59:45 #274
3011 E.T.
pi_27003307
Ik vond Kesteren erg duur (Gouda zal dezelfde prijzen hebben, neem ik aan). Het kamertje dat wij wilden was bij Burgerhout (valt onder babysuperstores.nl) 350 euro goedkoper! (bij kesteren mocht ik dan nog wel voor 250 euro spullen uitzoeken maar al met al was ik dan nog steeds 100 euro meer kwijt dan bij Burgerhout).

Romek, succes! Ik hoop dat 't nu echt doorgezet heeft! En je weet 't.. je vrouw heeft meer aan je als jij uitgerust en relaxed bent.. Een paniekende man is niet echt handig bij een bevalling!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:34:17 #275
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27004896
Succes Romen en mevrouw!
Whatever I want.
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 16:14:28 #276
43556 miss_dynastie
pi_27005543
Hoe is het nu romek??
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:14:52 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_27005551
ik wou het net gaan vragen...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:49:54 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27006162
We zijn bij de Baby-dump geweest, mooie kamers, vriendelijk personeel, goede uitleg en ja, verliefd!! Ik heb ook nog geen slechte ervaringen gehoord over deze zaak. En die bewuste kamer heeft een levertijd van 4 weken, kort dus! Btw alle babystunter-filialen zijn overgenomen door Baby-dump.
Maar we laten ons niet gek maken we kijken toch echt nog even verder, tijd genoeg. Goed om te horen dat er bij de Burgerhout kamers zijn die overeenkomen met Kesteren. Kunnen we uitgebreid prijzen vergelijken.
We weten gelukkig wel in welke stijl we de kamer zoeken, dus een groot gedeelte kunnen we zo voorbij lopen. We zijn er ook al bijna uit wat voor wagen we willen hihi.
Gardo is hier dacht ik niet in de buurt (omgeving Rotjeknor), maar de fabrieksdump lopen we zeker in als we bij Kesteren zijn van de week, maakt mij niet uit of het een ontwerp is van dit jaar of niet, kamer moet mooi en practisch zijn en in ons budget passen.
Wat zie je een hoop leuke dingen zeg als je in zo'n winkel loopt, maar om nou bijna ¤ 60.00 uit te geven voor een simpel zwangerschapsrokje... dat dacht ik dus even niet he?
Bedankt voor alle tips zover en het meedenken dames!!

Romek, doe eens melden? Hoe gaat het met het Romek-vrouwtje? Is ze nog onder de douche geweest? Voor de zekerheid nog wat
Ylana
pi_27007007
Als lurker wil ik toch even iets kwijt over de babydump. Mijn zus heeft ook de hele kamer daarvandaan, en idd, toen we in de winkel waren alles keurig netjes, aardig, goede uitleg... maaaaarr... toen begon het ge-emmer.. De kamer zou in week 6 komen, dat werd ineens verzet naar week 9. Nou ja dat kan gebeuren denk je dan. Maar toen kwam de kamer: ledikant was beschadigd, commode deurtjes hadden deuken en voor de kast hadden ze de verkeerde planken meegenomen. Nou ja dan nog denk je "kan gebeuren".

Ze hebben dus de helft weer meegenomen, maar voordat er nieuwe spullen kwamen waren we weer wat weekjes verder, en wat bleek van de nieuwe spullen: commode was nu OK, de nieuwe kastdeur was beschadigd en het onderdeel voor het ledikantje dat ze zouden vervangen waren ze vergeten!!! Ondertussen zou mijn neefje al bijna geboren worden en zin in gezeik had me zus niet meer. Ze zei toen: "jullie komen maar terug met GOEDE spullen als de baby een paar weken oud is want zo werkt het niet".
Nou ja al met al waren we dus helemaal niet meer tevreden over de babydump. Natuurlijk kan dit een incident zijn (ik hoop het!) maar wilde het toch even kwijt. Vooral de afhandeling zo is ook niet echt netjes gegaan, geen korting of een attentie of wat dan ook terwijl er toch heel wat fouten zijn gemaakt. Dus wat wij ervaren hebben de winkel zelf is goed alleen de levering is echt waardeloos....
  Redactie Frontpage zaterdag 14 mei 2005 @ 18:26:17 #280
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_27008117
Zo is er iemand op het Ikvaderforum die een kinderwagen had besteld bij Babystunter. De levering werd telkens met een paar weken uitgesteld, en toen hij eindelijk werd geleverd, zat er een verkeerd onderstel bij! Uiteindelijk hadden ze het goede spul was toen de baby er al lang en breed was! Nee, wij gaan niet naar Baystunter, zelfs niet voor die gratis doos dat slechts een lokkertje is!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_27008826
Nou voor die doos hoef je het ook echt niet te doen hoor Djeez. Er zaten wat folders in, een badsponsje in de vorm van een eendje, een meeneemdoosje voor billendoekjes (1 euro bij de etos ofzo) en dat was het dan. Maar ja, een gegeven paard he
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:02:34 #282
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_27008885
ff vlug tussenstand:

Romekvrouwtje (Linda) heeft nog steeds die "weeen" (om de 10 min een sec. of 15 ) maar nu worden de weeen erger..... (oefenweeen)

Ik ga me verders over d'r ontfermen...

Ze heeft vanmiddag wel in een warm bad gelegen jah, dat deed r goed (althans toen ze eirn lag) maar toen ze eruit was, begon het wederom met zeuren....
Ze tekent nu héél erg in d'r gezicht (al zeg ik het zelf en zei ook!)

Misschien dat ik (vannacht) nog wel iets achter laat, maar ga mijn aandacht nu echt vestigen op mijn meid!

Tot horens,
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:51:38 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27009923
Sorry dat we zo lang op ons hebben laten wachten, Badgirly had jullie al een beetje op de hoogte gebracht maar ik zag dat Remco in zijn haast de datum is vergeten.
Dat is dus 11 mei om 12:42 uur.

(Luckie, heb je het maultje niet gehad van remco? )

10 mei om 6.30 kreeg ik mijn eerste wee, het heeft dus allemaal erg lang geduurd, heb ook bijna 2 uur met persweeën gezeten en dankzei de laatste pers is Demi toch thuis geboren.
52 cm en 2830 gram, een fijn meisje dus.

Ik heb al jullie lieve reacties gelezen, echt helemaal super.

Ik zal zo snel mogenlijk alles bijlezen,

Romek +vrouw, veel succes.

Yvke, veel sterkte

Roxie, van harte gefeliciteerd.

hopenlijk ben ik geen belangrijke dingen vergetem.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator zaterdag 14 mei 2005 @ 19:53:47 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27009970
Snake wat een plaatje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:01:38 #285
3011 E.T.
pi_27010151
Ik zie een kruisje *pruillipje*
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 20:03:46 #286
81992 Githa
pi_27010219
*een nog grotere pruillip* Ik zie ook niks
  FOK!fossiel zaterdag 14 mei 2005 @ 20:10:23 #287
2628 Karin
pi_27010388
ik zie hem ook niet

Snake wat een lange bevalling Maar wel fijn dat ze thuis geboren is.

Ik had alle grote spullen (kamertje, kinderwagen, maxicosi) bij de Babystunter gekocht en alles is keurig netjes en op tijd geleverd. Absoluut geen klagen! Prima service en wij troffen een ontzettend leuke verkoopster die goed de tijd nam om alles uitgebreid uit te leggen (en ons bijvoorbeeld ook geen dure regenhoes en parasol bij de kinderwagen wou verkopen maar vond dat dat allemaal veel goedkoper kon door merkloos te kopen).
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:18:43 #288
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27010576
en als jullie op http://www.xs4all.nl/~remkel en dan onder Demi kijken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:26:58 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_27010775
Ow, wat liefff
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:28:42 #290
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27010814
Jaaaaaa, dan wel Snake!!!! Mooi, lief, helemaal super!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:28:56 #291
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27010819
Wat een snoepie is Demi zeg. Je zal wel apetrots op haar zijn, snake.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 14 mei 2005 @ 20:29:57 #292
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_27010847
wat een scheetje zeg
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 20:40:08 #293
81992 Githa
pi_27011057
JAAA daar kan ik haar wel zien

Demi wat een lief klein poppetje is het snake ...dat hebben jullie mooi gemaakt
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:42:24 #294
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27012615
Snakelady en Snakeman van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje Demi, wat een cutie! Fijn dat het allemaal thuis is gelukt!

Romek en mevrouw Romek, heel veel sterkte met de bevalling!

Yfke, wat een nare toestand, lijkt me vreselijk om je kindje in het ziekenhuis achter te laten, ik hoop voor jullie dat alles snel goed komt! Ik denk aan jullie!

Roxie, goed om weer van je te lezen, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar bij deze dan nogmaals van harte met je dochter, met veel geluk en een mooie toekomst met elkaar toegewenst!

Alle zwangeren en nieuwe LLM SUCCES!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27012671
Jaaaaa...foto's! Wat klein is ze zeg..lief!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 21:49:27 #296
43556 miss_dynastie
pi_27012802
Wat een snoepje zeg, die blonde haartjes
pi_27012974
Wat een moppie Snake!!!!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:58:31 #298
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27013044
Kelly en Remco wat is Demi een dotje en wat een haar op der koppie
pi_27013113
Wat een schatje is Demi! Veel haartjes.
pi_27013401
* Jonnetje ligt op de bank met 'r pootje omhoog...

We zouden vanavond naar mijn schoonzusje, die is geslaagd voor haar opleiding en geeft daarom een feestje. Vanmiddag even wat nieuwe shirtjes (voor de zomer) gekocht. Bij thuiskomst meteen onder de douche gedoken, snel even gegeten en haar in de plooi gegooid.
Wil ik in de douchehoek in de spiegel gaan kijken of m'n haar aan de achterkant ook een beetje fatsoenlijk zit.....

* SLIP!!!! BENG! ! ! * En daar lag ik... *auw!*

Ja, en daar lig je dan. Michiel was natuurlijk net Lycos aan het uitlaten..
Wilyan was daarom dus bij me, en die schrok zich écht helemaal te pletter. Het arme ventje..
Hij kwam al snel (al huilend) naar me toe dat mamma overeind moest. Ja dat wou dus niet echt. Stond ie daar aan mijn hand te trekken.. Hmmmm. Dat lukte dus niet, nou dan ga ik wel aan mamma's shirtje trekken misschien lukt het dan wel..

De schade is zoals het nu lijkt redelijk beperkt.
Ik ben met wat hulp weer overend gekomen en naar de bank gestrompeld. Toen ik daar even zat begon Gupje even wat te bewegen, kreeg toen de hik en toen hij/zij dat zat was ging hij/zij even flink protesteren. Ik moet zeggen dat ik dat toch wel even heel erg fijn vond, met Gupje was dus niks.
Mijn voet daarintegen.. Die is helemaal blauw en er hangen flink wat geschaafde velletjes aan. Ik kan alleen mijn tenen wat moeilijk bewegen, ze zijn wat stijf. Maar ik ben ook van de achterkamer naar de bank gekomen dus volgens mij valt dat wel mee.
En ik heb een zere duim.
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')