We zijn bij de Baby-dump geweest, mooie kamers, vriendelijk personeel, goede uitleg en ja, verliefd!! Ik heb ook nog geen slechte ervaringen gehoord over deze zaak. En die bewuste kamer heeft een levertijd van 4 weken, kort dus! Btw alle babystunter-filialen zijn overgenomen door Baby-dump.
Maar we laten ons niet gek maken we kijken toch echt nog even verder, tijd genoeg. Goed om te horen dat er bij de Burgerhout kamers zijn die overeenkomen met Kesteren. Kunnen we uitgebreid prijzen vergelijken.
We weten gelukkig wel in welke stijl we de kamer zoeken, dus een groot gedeelte kunnen we zo voorbij lopen. We zijn er ook al bijna uit wat voor wagen we willen hihi.
Gardo is hier dacht ik niet in de buurt (omgeving Rotjeknor), maar de fabrieksdump lopen we zeker in als we bij Kesteren zijn van de week, maakt mij niet uit of het een ontwerp is van dit jaar of niet, kamer moet mooi en practisch zijn en in ons budget passen.
Wat zie je een hoop leuke dingen zeg als je in zo'n winkel loopt, maar om nou bijna ¤ 60.00 uit te geven voor een simpel zwangerschapsrokje...
![]()
dat dacht ik dus even niet he?
Bedankt voor alle tips zover en het meedenken dames!!
Romek, doe eens melden? Hoe gaat het met het Romek-vrouwtje? Is ze nog onder de douche geweest? Voor de zekerheid nog wat
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana