O zo bedoel je. Ach dat ligt een beetje aan jezelf toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik had ook 8 dagen zorg, maar ik had het meer over bedrust...
2 dagen alquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Roxie gefeliciteerd! En dat nog op je uitgerekende dag!!![]()
![]()
PeRi dit is dag 2 dat we niets horen van Sneekie, Hubbie en Sneekbeebje !
Het baart ons allemaal wat zorgen geloof ik !![]()
Die onderzoekjes zijn voor de zekerheid. Maak je nog geen grote zorgen. Het komt heel vaak voor dat kleintjes niet meteen goed kunnen drinken. (Ik werk in het ziekenhuis, op de kinder). Maar het is zeker ontzettend klote dat je nog niet helemaal van je kindje kan genieten. Sterkte!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:00 schreef Yfke het volgende:
Allereerst voor alle nieuwbakken moeders: GEFELICITEERD MET JULLIE BABY's (natuurlijk ook de vaders), ik heb het niet meer bijgehouden....
Onze kleine Samiq (van SPIRO en mij) ligt nog steeds in het ziekenhuis, het eten gaat nog niet goed, hij krijgt nog meer dan de helft van het flesje door de sonde. Ze hebben deze week een hersen-echo gemaakt, weer bloed afgenomen en urine voor allerlei onderzoeken. Op zich gaat het wel goed, maar ze weten ff niet waarom hij niet genoeg zelfstandig kan drinken. Samiq is morgen 2 weken, nog niet op zijn geboortegewicht. Hij is wel helderen dan vorige week, vaker oogjes open e.d. Verder kunnen ze tot nu toe geen gekke dingen vinden, alleen het weinige eten houdt hem tegen van thuiskomst. Wilde het toch ff kwijt hier, geeft toch een boel spanning weer.......![]()
eerst alle dagen meermaals posten, en dan opeens niets meer, zelfs geen telefoontje naar diegene die het ging meldenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef dutchie het volgende:
Roxie gefeliciteerd metQuerida
! Heb je ook foto's?
Snakelady is ons helemaal vergeten joh, die zit heerlijk op een roze of blauwe wolk te genieten van haar baby.
Erg grappig, ik had me net geregistreerd en toen zag ik het goede nieuwsquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef BadGirly het volgende:
Na een zware bevalling is het dochtertje van Kelly geboren. Ze heet Demi is 52 cm lang en weegt 2830 gram.
Dit heeft haar man rond 12.00 bij ons gepost. Ik denk dat het nu wel duidelijk is waarom het zo lang geduurd heeft
Dank je! Ik dacht ik verlos jullie even van het nagelbijten. Hier ligt namelijk een aardig stapeltjequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Erg grappig, ik had me net geregistreerd en toen zag ik het goede nieuws
Leuk forum trouwens
Oh je wil niet weten hoe vaak ik wel niet ben gaan kijken bij Tomas als hij stil bleef. Dan was ik weer bang dat er iets mis was. Hoort er allemaal bij denk ik! Gefeliciteerd met je dochter!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Roxie het volgende:
Nu gaat het allemaal traag, vooral traag. Ze slaap gelukkig goed (en op gunstige tijden want ze slaapt eigenlijk s nachts heel erg goed), ze eet zoals het moet, ik moet nu nog bijkomen en nog heel erg wennen. Ik schrik elke keer als ze gaat huiilen, en als het stil is dan schrik ik ook.
Nu maar hopen dat we samen kunnen genieten van elkaar. Ze is nog zo klein en kwetsbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |