quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:36 schreef Lois het volgende:
Ja ik!maar ik had wel een dubbele longontsteking, dus dat telt niet echt....
Dan kun je jaloers zijn op mij Loena, want ik heb zo lang mogen genieten! met dank aan mijn superverzekering die "gewoon" 10 dagen van 8 uur vergoedt, al waren mijn eerste 5 dagen dan in het ziekenhuis vanwege de keizersnede, maar de 5 dagen erna waren absoluut heerlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch inmiddels de negende dag na de bevalling? Heeft er iemand hier in oud zo lang van het kraambed mogen genieten? Dan ben ik bij deze ernstig jaloers![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:06 schreef Ma-Maatje het volgende:
Strenge toon: Hé Mel, hoor jij niet in je kraambedje te liggen? Foei!
Ik!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch inmiddels de negende dag na de bevalling? Heeft er iemand hier in oud zo lang van het kraambed mogen genieten? Dan ben ik bij deze ernstig jaloers![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:39 schreef Rottdog het volgende:
Neva even met de VK bellen meis, zeggen dat je haast niets binnen houdt misschien heeft ze wel wat voor je
eeuuhhh jongedame hij komt er heust niet via de bovenkant uit, beebje zit daar wel goed echt waar
![]()
He jammerquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Keizersnede telt ook niet mee hoor![]()
![]()
![]()
Wat hebben we ineens veel smilies
![]()
![]()
![]()
Ik had ook 8 dagen zorg, maar ik had het meer over bedrust...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:51 schreef jessie het volgende:
Bij t zilveren kruis had ik beide keren recht op 9 dagen kraamzorg. Had niemand dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |