mên Braun is een legende, niet mee kloten dusquote:
topperquote:
Ik morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben even een lekkere fruitkick aan het eten en dan zo naar de markt
megter, wij hebben vandaag loempia's
moet je ze weer verdienen of ga je ze gewoon kopen hahaquote:
Toch maar eens langzaam verhuizenquote:HEERLEN - In natuurgebied Prikkenis bij Heerlen heeft een wandelaar donderdagavond het stoffelijk overschot gevonden van een onbekend persoon. Het lijk verkeerde in verregaande staat van ontbinding, aldus de politie vrijdag.
De politie gaat uit van een misdrijf. Hoe lang het lijk er gelegen heeft en hoe het daar terechtkwam, weet de politie niet. Ook het geslacht kon nog niet worden vastgesteld. Het stoffelijk overschot wordt binnenkort onderzocht door het forensisch laboratorium in Den Haag.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zit je bij ons op het bedrijf dan?die hadden wij ook
wij hebben vrijdag piterballen!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben even een lekkere fruitkick aan het eten en dan zo naar de markt
megter, wij hebben vandaag loempia's
Ligt eraan wat ik ervoor moet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
moet je ze weer verdienen of ga je ze gewoon kopen haha![]()
Heb je een baby danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef somegirl het volgende:
ik had vandaag alweer taart op m'n stage!!!de 5e keer al sinds ik hier werk! Lang leve de baby boom!
Hallo allemaal trouwens!
ik ga even onder de zonnebank, laters!!!!
Nee, alleen boom-boomquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heb je een baby dan?
vast en zeker verwekt door Tear, die sneak
je bent gewoon super goed in je werk, als het goed verdient zal ik het aannemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:29 schreef jakoko het volgende:
dat was een vreemde ervaring, ze hebben me net gevraagd of ik een baan wilde na mijn afstuderen hier...... terwijl ze eigenlijk een personeelsstop hebben... beetje kippenvel van gekregen, had het niet verwacht....
verkapt-zie-mij-hoe-goed-ik-wel-niet-ben-topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:29 schreef jakoko het volgende:
dat was een vreemde ervaring, ze hebben me net gevraagd of ik een baan wilde na mijn afstuderen hier...... terwijl ze eigenlijk een personeelsstop hebben... beetje kippenvel van gekregen, had het niet verwacht....
iiieh moet er niet aan denken, lig je onder de zonnenbank, komt je stagebegeleider binnen hahhaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef somegirl het volgende:
ik had vandaag alweer taart op m'n stage!!!de 5e keer al sinds ik hier werk! Lang leve de baby boom!
Hallo allemaal trouwens!
ik ga even onder de zonnebank, laters!!!!
Kruipt die er lekker bijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
iiieh moet er niet aan denken, lig je onder de zonnenbank, komt je stagebegeleider binnen hahha![]()
zo was het niet de bedoeling om over te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
verkapt-zie-mij-hoe-goed-ik-wel-niet-ben-topic
* duidelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
verkapt-zie-mij-hoe-goed-ik-wel-niet-ben-topic
Get a roomquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke, 20 x opdrukken dan en nu gelijk![]()
Ok, gedaan! Waar is m'n loempia?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke, 20 x opdrukken dan en nu gelijk![]()
Lekt ie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hier op mijn bureau en hij is lekkkuh![]()
* wil ook een hapjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hier op mijn bureau en hij is lekkkuh![]()
ik ben er welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef Megter het volgende:
En zie, het is een stuk rustiger!
Gaan we gewoon doorquote:
nee snelle jelle, hij is van mij voor megterquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een fout topic als ik zo naar de naam kijk en jullie posttijden![]()
huhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
jaloeziequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
Grappig... ik heb vorige week met je collega Marco gesproken.quote:ijsmeis loopt stage bij CYBOX en is daar vormgeefster.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee snelle jelle, hij is van mij voor megter
????lekt ie, ik mis de link?????
Of het frituurvet eruit loopt, mutsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee snelle jelle, hij is van mij voor megter
????lekt ie, ik mis de link?????
dinsdag loempiadagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
Ik ben terug!
Oke that is weird... wij hebben hier ook loempia's vandaag.. verdacht..
hoiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
Ik ben terug!
Oke that is weird... wij hebben hier ook loempia's vandaag.. verdacht..
al bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
20 x opdrukken dan en rap een beetje![]()
![]()
![]()
hoiquote:
je had het over lekkuh......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:42 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
maar waarom moet dat eruit lopen dan???
Hoiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
hoien ik zou jou nooit uitlachen
wel grappig dat we op dezelfde school gezeten hebben..
nog leuke anekdotes?
Dat denk ik ookquote:
oke hier is ie dan...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en klaar![]()
*veeg het zweet van mijn voorhoofd
gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
hoien ik zou jou nooit uitlachen
wel grappig dat we op dezelfde school gezeten hebben..
nog leuke anekdotes?
lekkuhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke hier is ie dan...
*geeft loempia aan snelle jelle*
Hahahha alleen een zeer wijze raad van Bakker: Lachen is herkennen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:46 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
ja tis een kleine wereld blijkt maar weer..
nee niet echt, heb alles verdrongenjij wel?
smakelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar ik ga ook even met pauze, zie jullie over een half uurtje wel weer he
nooit les van gehad, maar weet volgens mij wel wie t isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahha alleen een zeer wijze raad van Bakker: Lachen is herkennen!
Ongetwijfeld heb je ook Bakker gehad?
daaahaaaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar ik ga ook even met pauze, zie jullie over een half uurtje wel weer he
ach je weet niet wat je mist..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:48 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nooit les van gehad, maar weet volgens mij wel wie t is
Ik ruik sarcasmequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, hier zijn we weer. Na een overheerlijke lunch
Eindelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, hier zijn we weer. Na een overheerlijke lunch
ja pcies.T is niet meer wat t was, loopt nu beveiliging rond..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
ach je weet niet wat je mist..
maar goed never mind. School is nou wel heel erg een bad image aan het krijgen he in zmeer?
Het is druk maar het doet niks, rarara wat is het???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er niet iemand nog een raadsel?
neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er niet iemand nog een raadsel?
geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is druk maar het doet niks, rarara wat is het???
De stagiairquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:54 schreef Geitje82 het volgende:
Hoi Hoinet broodje kroket gegeten! zometeen werkoverleg
![]()
ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I won'tquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er weer, maak je geen zorgen lieve IJlien![]()
Ik ook (overleg) alweer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:54 schreef Geitje82 het volgende:
Hoi Hoinet broodje kroket gegeten! zometeen werkoverleg
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Geitje82 het volgende:
Antiliaanse Spreekwoorden deel 1
Dat bepaal ik zelf wel uit.
Ik ga niet met jou onder discussie.
Ik weet het zeker, denk ik.
Dit steekt er met kop en schotel bovenuit.
Dat is er met de paplepel ingeslagen.
Dat is niet tegen Dobermannsoren gezegd.
Ik ben er helemaal infuus van.
Hij kreeg een staande ovulatie.
Dan sta je mooi voor Jan met de korte lul.
Laten we geen oude vissen uit de sloot halen.
Kut maar krachtig.
Ik erger me kostelijk.
Ik sta helemaal triplex.
idd gister de hele achterpagina vd Sp!ts, erg grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
BNN doet gezichten in de uitverkoop
Omroep BNN doet zijn presentatoren in de uitverkoop, als signaal naar Tien, de nieuwe zender van John de Mol.
Via advertenties in de Sp!ts, billboards langs de weg en spotjes op tv en radio, worden onder anderen Katja Schuurman, Bridget Maasland en Patrick Lodiers aangeboden voor 10 miljoen euro per persoon. Een van de billboards staat voor de deur van het kantoor van de nieuwe zender van De Mol.
Voorzitter Laurens Drillich van BNN zegt nog geen telefoontje te hebben gehad van Tien om over de prijs te praten. De actie loopt drie dagen.
‘Ik heb het idee dat Nederland gek is geworden. Presentatoren worden voor hoge prijzen weggekaapt en anderen willen dan ook een hoger salaris', zegt de voorzitter. BNN refereert aan de woorden van wijlen voorzitter Bart de Graaff: ‘Je hebt principes en je hebt vaste lasten'.
BNN is naar eigen zeggen niet alleen de kleinste maar ook de armste omroep, daarom proberen ze door de uitverkoop van de presentatoren geld te verdienen. Iedereen kost 10 miljoen euro op Jeroen Pauw na, hij staat voor een midlife prijs van 5 miljoen in de etalage. Voor cabaretgroep De Lama's geldt een speciale aanbieding: vijf voor de prijs van vier (ANP).
goeie actie
staat dat voor antiliaans, ik herken er zelfs een paar van mn vriendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Geitje82 het volgende:
Antiliaanse Spreekwoorden deel 1
nee je leest niet eens meer, veel ergerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
Ik ben zo weer in overleg dus als ik niet meer antwoord... k negeer jullie niet hoor!
ik ook ham/kaas crossantjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef NootjesBV het volgende:
zo lekker tomatensoep en ham/kaas crossantjes gegeten
Nou, veel succes en tot zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
Ik ben zo weer in overleg dus als ik niet meer antwoord... k negeer jullie niet hoor!
okequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
dan vergeven we t jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
die zijn al beter!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef Geitje82 het volgende:
Laten we met een schone luier beginnen.
Het escaleert helemaal uit de hand.
Iemand dood maken met een blije mus.
Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken.
Dat helpt geen nut.
Ik moet niet teveel rijden; ik moet nog drinken.
Tegen een Hell's Angel:"Ga eens opzij met je brommer."
Er waren 3 doden, waarvan twee ernstig.
We gaan er met de volle 50% tegenaan.
Ik spreek vloeibaar Nederlands.
Ik zal je eens een poepie van eigen deeg laten ruiken.
Ik heb met jou nog een varkentje te schillen.
De beste stuurlui staan aan de wallen.
We moeten nu de koe bij de uiers vatten.
hihihiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
boterhammen met kaas en peper (en een glas water)
Sorry babequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee je leest niet eens meer, veel erger
HAHAquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
Een man en een vrouw zijn 50 jaar getrouwd en zijn op vakantie in het zelfde hotel als waar ze 50 jaar geleden hun huwelijksvakantie hebben doorgebracht.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
Een man en een vrouw zijn 50 jaar getrouwd en zijn op vakantie in het zelfde hotel als waar ze 50 jaar geleden hun huwelijksvakantie hebben doorgebracht.
Aan de ontbijttafel:
Man: "Weet je nog dat we hier 50 jaar geleden zaten liefje?
Vrouw: "Ja dat weet ik nog goed, maar toen zaten we volgens mij poedelnaakt"
Man: "Weet je wat, we kleden ons nu ook uit, zodat we het moment van toen kunnen herleven!"
Zo gezegd, zo gedaan, allebei poedelnaakt aan tafel.
Vrouw: "Mijn tepels zijn nog net zo heet als 50 jaar geleden!"
Man: "Ja dat klopt, maar nu komt het omdat je linker tiet in je thee hangt en je rechtertiet in de pap!"
Aan de ontbijttafel:
Man: "Weet je wat, we kleden ons nu ook uit, zodat we het moment van toen kunnen herleven!"
Man: "Ja dat klopt, maar nu komt het omdat je linker tiet in je thee hangt en je rechtertiet in de pap!"
Aan de ontbijttafel:
Whahahhahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
Aan de ontbijttafel:
zeg dat wel, ik neem morgen m'n kussen meequote:
kussengevechtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg dat wel, ik neem morgen m'n kussen mee
loflmfaoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
volgens mij heeft ie bijna alle spreekwoorden wel gehad hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nee megter, dan is de lol eraf!
Heb ik niet, ik krijg ze via msn van andere "drukke" stagiairesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Hee Geitje, anders geef je ze ff de url
Staat wel meer leuks op die site
neuh, gewoon om m'n hoofd op te leggen.. beeldscherm kantelen en liggend fokkenquote:
kussengevecht is leukerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
neuh, gewoon om m'n hoofd op te leggen.. beeldscherm kantelen en liggend fokken
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik krijg ze via msn van andere "drukke" stagiaires![]()
* knox_ gooit een leuk topic naar Megterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Staan op zo'n site allemaal!
Anders gaan we met leuke sites/topics smijten![]()
Nee, dan gaat iedereen weg hier, en blijft er niemand over om mee te pratenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Staan op zo'n site allemaal!
Anders gaan we met leuke sites/topics smijten![]()
Au, raakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ gooit een leuk topic naar Megter
Auw, je moet wel goed gooien. Je gooit als een wijfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ gooit een leuk topic naar Megter
oftewel: kan je niet meer achter Ijlien aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan gaat iedereen weg hier, en blijft er niemand over om mee te praten
neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef Megter het volgende:
Iedereen bekend met het topic: Do the Schiavo?
Ssssssttt, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef Megter het volgende:
[..]
oftewel: kan je niet meer achter Ijlien aan
hallowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer
Valt het zo erg op dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ssssssttt, dat hoeft niet iedereen te weten
geeft niet, weet je zeker dat je nog fit genoeg bent om een hele nacht met mij te kunnen doorbrengen???quote:
* knox_ pakt een topic van een paar kilo en gooit hem recht in het smoelwerk van jitzzzzequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Auw, je moet wel goed gooien. Je gooit als een wijf
natuurlijk, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
geeft niet, weet je zeker dat je nog fit genoeg bent om een hele nacht met mij te kunnen doorbrengen???![]()
hallo dan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer
same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
mijn stagebegeleider (intern) is gewoon tevreden over me...muwhahaha..geweldig..die man moest eens weten...![]()
Same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
mijn stagebegeleider (intern) is gewoon tevreden over me...muwhahaha..geweldig..die man moest eens weten...![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ pakt een topic van een paar kilo en gooit hem recht in het smoelwerk van jitzzzze
same here, alleen weet ik niet of ie tevreden isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
Werken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Houniet het volgende:
moeten jullie niet werkenik heb gewoon van half 11 tot 1 gewerkt.. incl me pauze
wat is dat ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Houniet het volgende:
moeten jullie niet werkenik heb gewoon van half 11 tot 1 gewerkt.. incl me pauze
'k ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
kussengevecht, ikke doe mee
Werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef tha_dus het volgende:
ik vind het echt top. bij me eerste stage werkte ik echt constant...dit is gewoon de hemel vergeleken met daar=)
heb ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef tha_dus het volgende:
ik vind het echt top. bij me eerste stage werkte ik echt constant...dit is gewoon de hemel vergeleken met daar=)
Mee eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef tha_dus het volgende:
same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Geitje82 het volgende:
Een man gaat naar de sexshop voor een opblaaspop. Hij vraagt aan de eigenaar psst heb je een opblaaspop? waarop de eigenaar zegt, wat? je hoeft nit zo te fluisteren... Ja een opblaaspop zegt de man.
Aha zegt de eigenaar vervolgens ik heb ze in verschillende maten en soorten. Zo heb ik de chinese variant, de Nederlandse, de belgische, de Poolse, de Roemeense en ... de speciale moslimvariant!
Vraagt de man: wat is er dan zo speciaal aan die moslimvariant, waarop de eigenaar antwoord: die blaast zichzelf op!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Geitje82 het volgende:
Een man gaat naar de sexshop voor een opblaaspop. Hij vraagt aan de eigenaar psst heb je een opblaaspop? waarop de eigenaar zegt, wat? je hoeft nit zo te fluisteren... Ja een opblaaspop zegt de man.
Aha zegt de eigenaar vervolgens ik heb ze in verschillende maten en soorten. Zo heb ik de chinese variant, de Nederlandse, de belgische, de Poolse, de Roemeense en ... de speciale moslimvariant!
Vraagt de man: wat is er dan zo speciaal aan die moslimvariant, waarop de eigenaar antwoord: die blaast zichzelf op!
lama?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
lama
hier ookquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:25 schreef knox_ het volgende:
Houniet, volgens mij zijn de pannenkoeken een beetje naar je hoofd gestegen vriend.
Doventolk, jij mag tolkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef tha_dus het volgende:
gaan we dat spelletje van de lama's spelen?
Of omstebeurt een woord zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Doventolk, jij mag tolken![]()
Hobby is topicsvolzeikenopfok!forum
O shit, die hobby bestaat echt
Nee we gaan Teardrop-NL in een lingeriezaak vol met vrouwen na doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Doventolk, jij mag tolken![]()
Hobby is topicsvolzeikenopfok!forum
O shit, die hobby bestaat echt
wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of omstebeurt een woord zeggen.
Ik begin: Er
Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee we gaan Teardrop-NL in een lingeriezaak vol met vrouwen na doen.
Wie begint
waarom weghalen?? onzin zijn we van je gewentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, was onzin reactie. Dus heb ik hem weer weggehaald
Damnit, ik wist niet eens dat er ook een forum was voor mensen die stage lopen....quote:Hoe kom ik ook in deze geweldige lijst te staan?
Post bij welk bedrijf je stageloopt, waar en wat je doet. Dan zorgt TS ervoor dat je zo snel mogelijk in het lijstje komt
ik merkte t alquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef tha_dus het volgende:
dat 1 woord spelletje gaat niet werken/../dit topic is te druk...(denk ik)
titus collegequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Pain_Elemental het volgende:
[..]
Damnit, ik wist niet eens dat er ook een forum was voor mensen die stage lopen....
![]()
Anyhoew,
Ik loop nu stage bij EDI bedrijf (Electronic Data Interchange) , XML (Software dus).
Dit bedrijf ligt in De Steeg, zo'n gehucht ergens tussen Rheden en Dieren.
Ik doe daar Marketing Communicatie en ICT
Alledrie tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Pain_Elemental het volgende:
[..]
Damnit, ik wist niet eens dat er ook een forum was voor mensen die stage lopen....
![]()
Anyhoew,
Ik loop nu stage bij EDI bedrijf (Electronic Data Interchange) , XML (Software dus).
Dit bedrijf ligt in De Steeg, zo'n gehucht ergens tussen Rheden en Dieren.
Ik doe daar Marketing Communicatie en ICT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |