ach je weet niet wat je mist..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:48 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nooit les van gehad, maar weet volgens mij wel wie t is
Ik ruik sarcasmequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, hier zijn we weer. Na een overheerlijke lunch
Eindelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, hier zijn we weer. Na een overheerlijke lunch
ja pcies.T is niet meer wat t was, loopt nu beveiliging rond..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
ach je weet niet wat je mist..
maar goed never mind. School is nou wel heel erg een bad image aan het krijgen he in zmeer?
Het is druk maar het doet niks, rarara wat is het???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er niet iemand nog een raadsel?
neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er niet iemand nog een raadsel?
geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is druk maar het doet niks, rarara wat is het???
De stagiairquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:54 schreef Geitje82 het volgende:
Hoi Hoinet broodje kroket gegeten! zometeen werkoverleg
![]()
ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I won'tquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er weer, maak je geen zorgen lieve IJlien![]()
Ik ook (overleg) alweer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:54 schreef Geitje82 het volgende:
Hoi Hoinet broodje kroket gegeten! zometeen werkoverleg
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Geitje82 het volgende:
Antiliaanse Spreekwoorden deel 1
Dat bepaal ik zelf wel uit.
Ik ga niet met jou onder discussie.
Ik weet het zeker, denk ik.
Dit steekt er met kop en schotel bovenuit.
Dat is er met de paplepel ingeslagen.
Dat is niet tegen Dobermannsoren gezegd.
Ik ben er helemaal infuus van.
Hij kreeg een staande ovulatie.
Dan sta je mooi voor Jan met de korte lul.
Laten we geen oude vissen uit de sloot halen.
Kut maar krachtig.
Ik erger me kostelijk.
Ik sta helemaal triplex.
idd gister de hele achterpagina vd Sp!ts, erg grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
BNN doet gezichten in de uitverkoop
Omroep BNN doet zijn presentatoren in de uitverkoop, als signaal naar Tien, de nieuwe zender van John de Mol.
Via advertenties in de Sp!ts, billboards langs de weg en spotjes op tv en radio, worden onder anderen Katja Schuurman, Bridget Maasland en Patrick Lodiers aangeboden voor 10 miljoen euro per persoon. Een van de billboards staat voor de deur van het kantoor van de nieuwe zender van De Mol.
Voorzitter Laurens Drillich van BNN zegt nog geen telefoontje te hebben gehad van Tien om over de prijs te praten. De actie loopt drie dagen.
‘Ik heb het idee dat Nederland gek is geworden. Presentatoren worden voor hoge prijzen weggekaapt en anderen willen dan ook een hoger salaris', zegt de voorzitter. BNN refereert aan de woorden van wijlen voorzitter Bart de Graaff: ‘Je hebt principes en je hebt vaste lasten'.
BNN is naar eigen zeggen niet alleen de kleinste maar ook de armste omroep, daarom proberen ze door de uitverkoop van de presentatoren geld te verdienen. Iedereen kost 10 miljoen euro op Jeroen Pauw na, hij staat voor een midlife prijs van 5 miljoen in de etalage. Voor cabaretgroep De Lama's geldt een speciale aanbieding: vijf voor de prijs van vier (ANP).
goeie actie
staat dat voor antiliaans, ik herken er zelfs een paar van mn vriendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Geitje82 het volgende:
Antiliaanse Spreekwoorden deel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |