Ik ook (overleg) alweer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:54 schreef Geitje82 het volgende:
Hoi Hoinet broodje kroket gegeten! zometeen werkoverleg
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Geitje82 het volgende:
Antiliaanse Spreekwoorden deel 1
Dat bepaal ik zelf wel uit.
Ik ga niet met jou onder discussie.
Ik weet het zeker, denk ik.
Dit steekt er met kop en schotel bovenuit.
Dat is er met de paplepel ingeslagen.
Dat is niet tegen Dobermannsoren gezegd.
Ik ben er helemaal infuus van.
Hij kreeg een staande ovulatie.
Dan sta je mooi voor Jan met de korte lul.
Laten we geen oude vissen uit de sloot halen.
Kut maar krachtig.
Ik erger me kostelijk.
Ik sta helemaal triplex.
idd gister de hele achterpagina vd Sp!ts, erg grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
BNN doet gezichten in de uitverkoop
Omroep BNN doet zijn presentatoren in de uitverkoop, als signaal naar Tien, de nieuwe zender van John de Mol.
Via advertenties in de Sp!ts, billboards langs de weg en spotjes op tv en radio, worden onder anderen Katja Schuurman, Bridget Maasland en Patrick Lodiers aangeboden voor 10 miljoen euro per persoon. Een van de billboards staat voor de deur van het kantoor van de nieuwe zender van De Mol.
Voorzitter Laurens Drillich van BNN zegt nog geen telefoontje te hebben gehad van Tien om over de prijs te praten. De actie loopt drie dagen.
‘Ik heb het idee dat Nederland gek is geworden. Presentatoren worden voor hoge prijzen weggekaapt en anderen willen dan ook een hoger salaris', zegt de voorzitter. BNN refereert aan de woorden van wijlen voorzitter Bart de Graaff: ‘Je hebt principes en je hebt vaste lasten'.
BNN is naar eigen zeggen niet alleen de kleinste maar ook de armste omroep, daarom proberen ze door de uitverkoop van de presentatoren geld te verdienen. Iedereen kost 10 miljoen euro op Jeroen Pauw na, hij staat voor een midlife prijs van 5 miljoen in de etalage. Voor cabaretgroep De Lama's geldt een speciale aanbieding: vijf voor de prijs van vier (ANP).
goeie actie
staat dat voor antiliaans, ik herken er zelfs een paar van mn vriendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Geitje82 het volgende:
Antiliaanse Spreekwoorden deel 1
nee je leest niet eens meer, veel ergerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
Ik ben zo weer in overleg dus als ik niet meer antwoord... k negeer jullie niet hoor!
ik ook ham/kaas crossantjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef NootjesBV het volgende:
zo lekker tomatensoep en ham/kaas crossantjes gegeten
Nou, veel succes en tot zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
Ik ben zo weer in overleg dus als ik niet meer antwoord... k negeer jullie niet hoor!
okequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
dan vergeven we t jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
die zijn al beter!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef Geitje82 het volgende:
Laten we met een schone luier beginnen.
Het escaleert helemaal uit de hand.
Iemand dood maken met een blije mus.
Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken.
Dat helpt geen nut.
Ik moet niet teveel rijden; ik moet nog drinken.
Tegen een Hell's Angel:"Ga eens opzij met je brommer."
Er waren 3 doden, waarvan twee ernstig.
We gaan er met de volle 50% tegenaan.
Ik spreek vloeibaar Nederlands.
Ik zal je eens een poepie van eigen deeg laten ruiken.
Ik heb met jou nog een varkentje te schillen.
De beste stuurlui staan aan de wallen.
We moeten nu de koe bij de uiers vatten.
hihihiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
boterhammen met kaas en peper (en een glas water)
Sorry babequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee je leest niet eens meer, veel erger
HAHAquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
Een man en een vrouw zijn 50 jaar getrouwd en zijn op vakantie in het zelfde hotel als waar ze 50 jaar geleden hun huwelijksvakantie hebben doorgebracht.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
Een man en een vrouw zijn 50 jaar getrouwd en zijn op vakantie in het zelfde hotel als waar ze 50 jaar geleden hun huwelijksvakantie hebben doorgebracht.
Aan de ontbijttafel:
Man: "Weet je nog dat we hier 50 jaar geleden zaten liefje?
Vrouw: "Ja dat weet ik nog goed, maar toen zaten we volgens mij poedelnaakt"
Man: "Weet je wat, we kleden ons nu ook uit, zodat we het moment van toen kunnen herleven!"
Zo gezegd, zo gedaan, allebei poedelnaakt aan tafel.
Vrouw: "Mijn tepels zijn nog net zo heet als 50 jaar geleden!"
Man: "Ja dat klopt, maar nu komt het omdat je linker tiet in je thee hangt en je rechtertiet in de pap!"
Aan de ontbijttafel:
Man: "Weet je wat, we kleden ons nu ook uit, zodat we het moment van toen kunnen herleven!"
Man: "Ja dat klopt, maar nu komt het omdat je linker tiet in je thee hangt en je rechtertiet in de pap!"
Aan de ontbijttafel:
Whahahhahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
Aan de ontbijttafel:
zeg dat wel, ik neem morgen m'n kussen meequote:
kussengevechtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg dat wel, ik neem morgen m'n kussen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |