Nee we gaan Teardrop-NL in een lingeriezaak vol met vrouwen na doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Doventolk, jij mag tolken![]()
Hobby is topicsvolzeikenopfok!forum
O shit, die hobby bestaat echt
wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of omstebeurt een woord zeggen.
Ik begin: Er
Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee we gaan Teardrop-NL in een lingeriezaak vol met vrouwen na doen.
Wie begint
waarom weghalen?? onzin zijn we van je gewentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, was onzin reactie. Dus heb ik hem weer weggehaald
Damnit, ik wist niet eens dat er ook een forum was voor mensen die stage lopen....quote:Hoe kom ik ook in deze geweldige lijst te staan?
Post bij welk bedrijf je stageloopt, waar en wat je doet. Dan zorgt TS ervoor dat je zo snel mogelijk in het lijstje komt
ik merkte t alquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef tha_dus het volgende:
dat 1 woord spelletje gaat niet werken/../dit topic is te druk...(denk ik)
titus collegequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Pain_Elemental het volgende:
[..]
Damnit, ik wist niet eens dat er ook een forum was voor mensen die stage lopen....
![]()
Anyhoew,
Ik loop nu stage bij EDI bedrijf (Electronic Data Interchange) , XML (Software dus).
Dit bedrijf ligt in De Steeg, zo'n gehucht ergens tussen Rheden en Dieren.
Ik doe daar Marketing Communicatie en ICT
Alledrie tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Pain_Elemental het volgende:
[..]
Damnit, ik wist niet eens dat er ook een forum was voor mensen die stage lopen....
![]()
Anyhoew,
Ik loop nu stage bij EDI bedrijf (Electronic Data Interchange) , XML (Software dus).
Dit bedrijf ligt in De Steeg, zo'n gehucht ergens tussen Rheden en Dieren.
Ik doe daar Marketing Communicatie en ICT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |