loflmfaoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
Man: "Ja dat klopt, maar nu komt het omdat je linker tiet in je thee hangt en je rechtertiet in de pap!"
volgens mij heeft ie bijna alle spreekwoorden wel gehad hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nee megter, dan is de lol eraf!
Heb ik niet, ik krijg ze via msn van andere "drukke" stagiairesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Hee Geitje, anders geef je ze ff de url
Staat wel meer leuks op die site
neuh, gewoon om m'n hoofd op te leggen.. beeldscherm kantelen en liggend fokkenquote:
kussengevecht is leukerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
neuh, gewoon om m'n hoofd op te leggen.. beeldscherm kantelen en liggend fokken
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik krijg ze via msn van andere "drukke" stagiaires![]()
* knox_ gooit een leuk topic naar Megterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Staan op zo'n site allemaal!
Anders gaan we met leuke sites/topics smijten![]()
Nee, dan gaat iedereen weg hier, en blijft er niemand over om mee te pratenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Staan op zo'n site allemaal!
Anders gaan we met leuke sites/topics smijten![]()
Au, raakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ gooit een leuk topic naar Megter
Auw, je moet wel goed gooien. Je gooit als een wijfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ gooit een leuk topic naar Megter
oftewel: kan je niet meer achter Ijlien aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan gaat iedereen weg hier, en blijft er niemand over om mee te praten
neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef Megter het volgende:
Iedereen bekend met het topic: Do the Schiavo?
Ssssssttt, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef Megter het volgende:
[..]
oftewel: kan je niet meer achter Ijlien aan
hallowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer
Valt het zo erg op dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ssssssttt, dat hoeft niet iedereen te weten
geeft niet, weet je zeker dat je nog fit genoeg bent om een hele nacht met mij te kunnen doorbrengen???quote:
* knox_ pakt een topic van een paar kilo en gooit hem recht in het smoelwerk van jitzzzzequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Auw, je moet wel goed gooien. Je gooit als een wijf
natuurlijk, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
geeft niet, weet je zeker dat je nog fit genoeg bent om een hele nacht met mij te kunnen doorbrengen???![]()
hallo dan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer
same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
mijn stagebegeleider (intern) is gewoon tevreden over me...muwhahaha..geweldig..die man moest eens weten...![]()
Same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
mijn stagebegeleider (intern) is gewoon tevreden over me...muwhahaha..geweldig..die man moest eens weten...![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ pakt een topic van een paar kilo en gooit hem recht in het smoelwerk van jitzzzze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |