hallowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer
Valt het zo erg op dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ssssssttt, dat hoeft niet iedereen te weten
geeft niet, weet je zeker dat je nog fit genoeg bent om een hele nacht met mij te kunnen doorbrengen???quote:
* knox_ pakt een topic van een paar kilo en gooit hem recht in het smoelwerk van jitzzzzequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Auw, je moet wel goed gooien. Je gooit als een wijf
natuurlijk, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
geeft niet, weet je zeker dat je nog fit genoeg bent om een hele nacht met mij te kunnen doorbrengen???![]()
hallo dan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer
same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
mijn stagebegeleider (intern) is gewoon tevreden over me...muwhahaha..geweldig..die man moest eens weten...![]()
Same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
mijn stagebegeleider (intern) is gewoon tevreden over me...muwhahaha..geweldig..die man moest eens weten...![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ pakt een topic van een paar kilo en gooit hem recht in het smoelwerk van jitzzzze
same here, alleen weet ik niet of ie tevreden isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
Werken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Houniet het volgende:
moeten jullie niet werkenik heb gewoon van half 11 tot 1 gewerkt.. incl me pauze
wat is dat ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Houniet het volgende:
moeten jullie niet werkenik heb gewoon van half 11 tot 1 gewerkt.. incl me pauze
'k ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:16 schreef tijgerwillie het volgende:
kussengevecht, ikke doe mee
Werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef tha_dus het volgende:
ik vind het echt top. bij me eerste stage werkte ik echt constant...dit is gewoon de hemel vergeleken met daar=)
heb ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef tha_dus het volgende:
ik vind het echt top. bij me eerste stage werkte ik echt constant...dit is gewoon de hemel vergeleken met daar=)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |