Nee, alleen boom-boomquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heb je een baby dan?
vast en zeker verwekt door Tear, die sneak
je bent gewoon super goed in je werk, als het goed verdient zal ik het aannemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:29 schreef jakoko het volgende:
dat was een vreemde ervaring, ze hebben me net gevraagd of ik een baan wilde na mijn afstuderen hier...... terwijl ze eigenlijk een personeelsstop hebben... beetje kippenvel van gekregen, had het niet verwacht....
verkapt-zie-mij-hoe-goed-ik-wel-niet-ben-topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:29 schreef jakoko het volgende:
dat was een vreemde ervaring, ze hebben me net gevraagd of ik een baan wilde na mijn afstuderen hier...... terwijl ze eigenlijk een personeelsstop hebben... beetje kippenvel van gekregen, had het niet verwacht....
iiieh moet er niet aan denken, lig je onder de zonnenbank, komt je stagebegeleider binnen hahhaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef somegirl het volgende:
ik had vandaag alweer taart op m'n stage!!!de 5e keer al sinds ik hier werk! Lang leve de baby boom!
Hallo allemaal trouwens!
ik ga even onder de zonnebank, laters!!!!
Kruipt die er lekker bijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
iiieh moet er niet aan denken, lig je onder de zonnenbank, komt je stagebegeleider binnen hahha![]()
zo was het niet de bedoeling om over te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
verkapt-zie-mij-hoe-goed-ik-wel-niet-ben-topic
* duidelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
verkapt-zie-mij-hoe-goed-ik-wel-niet-ben-topic
Get a roomquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke, 20 x opdrukken dan en nu gelijk![]()
Ok, gedaan! Waar is m'n loempia?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke, 20 x opdrukken dan en nu gelijk![]()
Lekt ie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hier op mijn bureau en hij is lekkkuh![]()
* wil ook een hapjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hier op mijn bureau en hij is lekkkuh![]()
ik ben er welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef Megter het volgende:
En zie, het is een stuk rustiger!
Gaan we gewoon doorquote:
nee snelle jelle, hij is van mij voor megterquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een fout topic als ik zo naar de naam kijk en jullie posttijden![]()
huhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een fout topic als ik zo naar de naam kijk en jullie posttijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |