Mee eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef tha_dus het volgende:
ik vind het echt top. bij me eerste stage werkte ik echt constant...dit is gewoon de hemel vergeleken met daar=)
same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef tha_dus het volgende:
mijn stagebegeleider (intern) is gewoon tevreden over me...muwhahaha..geweldig..die man moest eens weten...![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Geitje82 het volgende:
Een man gaat naar de sexshop voor een opblaaspop. Hij vraagt aan de eigenaar psst heb je een opblaaspop? waarop de eigenaar zegt, wat? je hoeft nit zo te fluisteren... Ja een opblaaspop zegt de man.
Aha zegt de eigenaar vervolgens ik heb ze in verschillende maten en soorten. Zo heb ik de chinese variant, de Nederlandse, de belgische, de Poolse, de Roemeense en ... de speciale moslimvariant!
Vraagt de man: wat is er dan zo speciaal aan die moslimvariant, waarop de eigenaar antwoord: die blaast zichzelf op!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef Geitje82 het volgende:
Een man gaat naar de sexshop voor een opblaaspop. Hij vraagt aan de eigenaar psst heb je een opblaaspop? waarop de eigenaar zegt, wat? je hoeft nit zo te fluisteren... Ja een opblaaspop zegt de man.
Aha zegt de eigenaar vervolgens ik heb ze in verschillende maten en soorten. Zo heb ik de chinese variant, de Nederlandse, de belgische, de Poolse, de Roemeense en ... de speciale moslimvariant!
Vraagt de man: wat is er dan zo speciaal aan die moslimvariant, waarop de eigenaar antwoord: die blaast zichzelf op!
lama?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
lama
hier ookquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:25 schreef knox_ het volgende:
Houniet, volgens mij zijn de pannenkoeken een beetje naar je hoofd gestegen vriend.
Doventolk, jij mag tolkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef tha_dus het volgende:
gaan we dat spelletje van de lama's spelen?
Of omstebeurt een woord zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Doventolk, jij mag tolken![]()
Hobby is topicsvolzeikenopfok!forum
O shit, die hobby bestaat echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |